Het is een fototopic, dus het is helaas gewoon offtopic, daarom weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier nou zo jammer aan vind?
Liefste die heeft wat te melden. En ze had een goed punt.
Vervolgens wordt daar dus niks mee gedaan, en zomaar verwijderd.
Wat bereik je ermee?
Maar er wordt dus vervolgens niks met haar punt gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is een fototopic, dus het is helaas gewoon offtopic, daarom weg.
Ik blijf wel gewoon weg uit PUB joh. Blijkbaar geilen de kiddo`s er hier op. Kinderachtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames, doe eens wat aan dat gepest.
Juicy hoeft maar één keer Hoi te zeggen, en wordt gelijk al uitgescholden.
Het is niet grappig meer.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames, doe eens wat aan dat gepest.
Juicy hoeft maar één keer Hoi te zeggen, en wordt gelijk al uitgescholden.
Het is niet grappig meer.
Link? TR?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon weg uit PUB joh. Blijkbaar geilen de kiddo`s er hier op. Kinderachtig.
Eerste zoenquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:38 schreef LuxAeterna het volgende:
Waarom is dit topic dicht? Het was misschien geen hoogstaand topic maar ik zie niet wat er fout aan is...
Dat duurde lang, ik had je eerder verwacht!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:30 schreef Blaxje het volgende:
Waarom mag ik mijn mening niet geven over een kapsel in het fototopic? Mijn reacties worden gewoon zonder pardon verwijderd.
Wat vind je dan wel een normale manier? Ik geef toch gewoon m'n mening. Ik ben graag recht voor m'n raap en als je je foto daar plaatst vind ik ook dat je wat commentaar moet kunnen incasseren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat duurde lang, ik had je eerder verwacht!
Omdat je niet zomaar je mening geeft op een normale manier, het is geen slowchat/bagger topic.
En dit: Het Puber en Tiener Userfototopic! [#33]
Niks mis met negatief, maar dan wel normaal en ik vind 'wat een kuthaar' idd niet normaal. Zeker niet nu we proberen het fototopic duidelijk wat beter op de rails te houden, en dat is al meerdere keren gemeld in het topic zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel een normale manier? Ik geef toch gewoon m'n mening. Ik ben graag recht voor m'n raap en als je je foto daar plaatst vind ik ook dat je wat commentaar moet kunnen incasseren.
Je post zelf "Sehr shon" bij een andere pic, wat net zo goed een uiterste is, net als "Wat een kudthaar." Je mag best een beetje consistent blijven, die man gaat echt niet in een hoekje zitten huilen om het feit dat ik zijn kapsel kut vindt, van mij mag 'ie hetzelfde over mijn haar zeggen, dat doet me echt weinig. Zoiets heet feedback en het is meer dan normaal dat je naast positieve ook negatieve feedback krijgt, of Fok heeft die laatste zelfs vaak de overhand.
Oké lieve mevrouw Krent. Ik doe vanaf nu normaal.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks mis met negatief, maar dan wel normaal en ik vind 'wat een kuthaar' idd niet normaal. Zeker niet nu we proberen het fototopic duidelijk wat beter op de rails te houden, en dat is al meerdere keren gemeld in het topic zelf.
Net begon mstr echt wel zelf hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:17 schreef Tijgertje. het volgende:
Juicyhil.
Jij zit het verdomme zelf ook uit te dagen steeds.
Link, TR, PM, mail, sms, mms, telegram, waar?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
De user mstr blijft maar zieken. Kan iemand nou misschien wat aan die gozer doen?
Iedere keer blijft ie mij maar bashen.
edit: overigens is hij niet de enige. Maar wel diegene die het iedere begint waardoor andere users volgen.
Huidige SC topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Link, TR, PM, mail, sms, mms, telegram, waar?
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want 't is niet de bedoeling geweest de laatste keerquote:Op zondag 12 juli 2009 14:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik word echt ziek van die klote lapohunters die JH willen imiteren.
You blame me?quote:
Ik ''blame'' je niet, laten we hier even geen SC van maken (geen trek in notes enzo) ik vraag alleen of je blij bentquote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
I'm to blame, nou ja eigenlijk hijzelf natuurlijk. Verder worden bans niet besproken op het forum, as you know.
Mail maar naar forum(at)fok.nlquote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik kan het serieus niet hebben dat Doménique geband wordt terwijl Thomas het constant zelf uit zit te lokken.
Je kan dr weinig aan doen hequote:Op maandag 13 juli 2009 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
ik weet dat ik er zelf schuldig aan ben geweest, maar die LAPO hunters nu zijn wel een beetje irri3 posts achter elkaar de lapo post
PUB SC [4121] Waar Hymans computer het weer doet
gewoon eerste keer een note + pm en dan een ban ofzeuwquote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan dr weinig aan doen heOf je moet ze gaan bannen. Niet eens zo'n heel slecht plan eigenlijk. Noten heeft geen zin, verwijderen heeft geen zin, dus tjeh
Tof. Wint de laatste die overblijft een Fok! shirt?quote:
Gastquote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef blckbb het volgende:
Straks durft ook niemand meer een Lapo te posten, omdat bang zijn voor lapohunter uitgemaakt te worden. Blijven we eeuwig bij een deel
en wat zijn stap 2 en 3 danquote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef Krentenbol. het volgende:
Lapo's worden wel genote, zeker als het bij bepaalde users op gaat vallen. En bij veel notes wordt stap 2 in werking gesteld of gaat het direct door naar stap 3.
Is stap 4 dat jij persoonlijk langs komt om de betreffende user de oren te wassen?quote:
Ja, met chloor.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is stap 4 dat jij persoonlijk langs komt om de betreffende user de oren te wassen?
Dat overleeft mn oor wel.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Laat Juicy nou eens opkankeren met dat lapo hunt gedrag.
Nee, daarom is die nieuwe ook weer dicht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:23 schreef Suusje-V het volgende:
Is het nou echt nodig dat er 5 topics zijn die 'flirten/versieren' betreffen?
Maar note je de rest dan ook?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat rechtvaardigt natuurlijk helemaal niks.
Ik weet ook niet wie het verzint, ik heb ernaar gekeken en het staat genoteerd. Meer kunnen we mod zijnde niet doen, maar we spelen het wel degelijk door naar de (F)A's.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef Tripless het volgende:
Mods, ingrijpen maar:
Kanker stom wijf: 'Wat is jouw grootste blunder'
Wat mij betreft mag er op zulke uitspraken hardere sancties komen. Ik erger me groen en geel aan, om me zo maar even uit te drukken. Een dodelijke ziekte als scheldwoord gebruiken: wie verzint het?
Done.quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:09 schreef Onorgineel het volgende:
Mag PUB SC [4220] - Deze is voor Myraela veranderd worden naar 4220
Dan kunnen de helft van de topics in PUB dicht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dit topic open blijft terwijl er in PTA een centraal topic voor is?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef duncannn het volgende:
[..]
Dan kunnen alle topics in PUB dicht.
Ik denk dat iemand dat wel kan jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dit topic open blijft terwijl er in PTA een centraal topic voor is?
Ga nu niet zo bijdehand doen alsjeblieft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand dat wel kan ja.
Kan de TT dan veranderd worden in Drank & Drugsgebruik?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:34 schreef nijnja het volgende:
Jeuj, bij mij valt drank onder drugs ==> aanwezig ==>
Je moet nog wat slaap inhalen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ga nu niet zo bijdehand doen alsjeblieft.
Donequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kan de TT dan veranderd worden in Drank & Drugsgebruik?
Drank- en drugsgebruik: Leuke en minder leuke verhalen.
Ik vind dat ze wel een beetje een punt heeft hoorquote:
Ja oke, maar het staat er al 2 keer bij, en zover ik weet was er hier al een topic over het rijbewijsgebeuren, maar die is dan denk ik gesloten ofzo (omdat vol), dus een nieuwe vind ik niet erg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een beetje een punt heeft hoorJe post was een beetje kinderachtig; je snapt heus wel dat ze jou of Kb. om opheldering vroeg.
Als het antwoord al gegeven was had ik de vraag niet nog een keer gesteld.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, maar het staat er al 2 keer bij, en zover ik weet was er hier al een topic over het rijbewijsgebeuren, maar die is dan denk ik gesloten ofzo (omdat vol), dus een nieuwe vind ik niet erg.
Het was wel een goed punt, maar naar mijn idee was het antwoord al gegeven.
Welkom terug Kb.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:49 schreef Krentenbol. het volgende:
Als ze alle kleding en alle spulletjes zoals mobiel en ringen en sieraden enzo van mij af zouden halen, dan ben ik naakt en natuurlijk onbetaalbaar.![]()
[..]
Inderdaad. Daarom slotje.
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:08 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi allemaal,
user Noortje doet irritant tegen me. Zou iemand er iets van kunnen zeggen?
Dankjewel.
Het is in het slowchat topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |