Ik ''blame'' je niet, laten we hier even geen SC van maken (geen trek in notes enzo) ik vraag alleen of je blij bentquote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
I'm to blame, nou ja eigenlijk hijzelf natuurlijk. Verder worden bans niet besproken op het forum, as you know.
Mail maar naar forum(at)fok.nlquote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik kan het serieus niet hebben dat Doménique geband wordt terwijl Thomas het constant zelf uit zit te lokken.
Je kan dr weinig aan doen hequote:Op maandag 13 juli 2009 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
ik weet dat ik er zelf schuldig aan ben geweest, maar die LAPO hunters nu zijn wel een beetje irri3 posts achter elkaar de lapo post
PUB SC [4121] Waar Hymans computer het weer doet
gewoon eerste keer een note + pm en dan een ban ofzeuwquote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan dr weinig aan doen heOf je moet ze gaan bannen. Niet eens zo'n heel slecht plan eigenlijk. Noten heeft geen zin, verwijderen heeft geen zin, dus tjeh
Tof. Wint de laatste die overblijft een Fok! shirt?quote:
Gastquote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef blckbb het volgende:
Straks durft ook niemand meer een Lapo te posten, omdat bang zijn voor lapohunter uitgemaakt te worden. Blijven we eeuwig bij een deel
en wat zijn stap 2 en 3 danquote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef Krentenbol. het volgende:
Lapo's worden wel genote, zeker als het bij bepaalde users op gaat vallen. En bij veel notes wordt stap 2 in werking gesteld of gaat het direct door naar stap 3.
Is stap 4 dat jij persoonlijk langs komt om de betreffende user de oren te wassen?quote:
Ja, met chloor.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is stap 4 dat jij persoonlijk langs komt om de betreffende user de oren te wassen?
Dat overleeft mn oor wel.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Laat Juicy nou eens opkankeren met dat lapo hunt gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |