Het is een fototopic, dus het is helaas gewoon offtopic, daarom weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier nou zo jammer aan vind?
Liefste die heeft wat te melden. En ze had een goed punt.
Vervolgens wordt daar dus niks mee gedaan, en zomaar verwijderd.
Wat bereik je ermee?
Maar er wordt dus vervolgens niks met haar punt gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is een fototopic, dus het is helaas gewoon offtopic, daarom weg.
Ik blijf wel gewoon weg uit PUB joh. Blijkbaar geilen de kiddo`s er hier op. Kinderachtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames, doe eens wat aan dat gepest.
Juicy hoeft maar één keer Hoi te zeggen, en wordt gelijk al uitgescholden.
Het is niet grappig meer.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames, doe eens wat aan dat gepest.
Juicy hoeft maar één keer Hoi te zeggen, en wordt gelijk al uitgescholden.
Het is niet grappig meer.
Link? TR?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon weg uit PUB joh. Blijkbaar geilen de kiddo`s er hier op. Kinderachtig.
Eerste zoenquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:38 schreef LuxAeterna het volgende:
Waarom is dit topic dicht? Het was misschien geen hoogstaand topic maar ik zie niet wat er fout aan is...
Dat duurde lang, ik had je eerder verwacht!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:30 schreef Blaxje het volgende:
Waarom mag ik mijn mening niet geven over een kapsel in het fototopic? Mijn reacties worden gewoon zonder pardon verwijderd.
Wat vind je dan wel een normale manier? Ik geef toch gewoon m'n mening. Ik ben graag recht voor m'n raap en als je je foto daar plaatst vind ik ook dat je wat commentaar moet kunnen incasseren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat duurde lang, ik had je eerder verwacht!
Omdat je niet zomaar je mening geeft op een normale manier, het is geen slowchat/bagger topic.
En dit: Het Puber en Tiener Userfototopic! [#33]
Niks mis met negatief, maar dan wel normaal en ik vind 'wat een kuthaar' idd niet normaal. Zeker niet nu we proberen het fototopic duidelijk wat beter op de rails te houden, en dat is al meerdere keren gemeld in het topic zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel een normale manier? Ik geef toch gewoon m'n mening. Ik ben graag recht voor m'n raap en als je je foto daar plaatst vind ik ook dat je wat commentaar moet kunnen incasseren.
Je post zelf "Sehr shon" bij een andere pic, wat net zo goed een uiterste is, net als "Wat een kudthaar." Je mag best een beetje consistent blijven, die man gaat echt niet in een hoekje zitten huilen om het feit dat ik zijn kapsel kut vindt, van mij mag 'ie hetzelfde over mijn haar zeggen, dat doet me echt weinig. Zoiets heet feedback en het is meer dan normaal dat je naast positieve ook negatieve feedback krijgt, of Fok heeft die laatste zelfs vaak de overhand.
Oké lieve mevrouw Krent. Ik doe vanaf nu normaal.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks mis met negatief, maar dan wel normaal en ik vind 'wat een kuthaar' idd niet normaal. Zeker niet nu we proberen het fototopic duidelijk wat beter op de rails te houden, en dat is al meerdere keren gemeld in het topic zelf.
Net begon mstr echt wel zelf hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:17 schreef Tijgertje. het volgende:
Juicyhil.
Jij zit het verdomme zelf ook uit te dagen steeds.
Link, TR, PM, mail, sms, mms, telegram, waar?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
De user mstr blijft maar zieken. Kan iemand nou misschien wat aan die gozer doen?
Iedere keer blijft ie mij maar bashen.
edit: overigens is hij niet de enige. Maar wel diegene die het iedere begint waardoor andere users volgen.
Huidige SC topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Link, TR, PM, mail, sms, mms, telegram, waar?
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want 't is niet de bedoeling geweest de laatste keerquote:Op zondag 12 juli 2009 14:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik word echt ziek van die klote lapohunters die JH willen imiteren.
You blame me?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |