zit je er al aan te denken om eerder te gaan stoppen met werken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:20 schreef Crientj het volgende:
16 jaar, Cassière bij de Plus, 3,50 euro per uur. ;o
Zomaar ineens 12 cent erbij gekregen. Kreeg eerst 3,38 euro per uur.
Hoezo ? :iquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:22 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
zit je er al aan te denken om eerder te gaan stoppen met werken?
die dikke loonsverhogingquote:
De (minimum)lonen worden om het half jaar aangepast. Per 1 juli dus...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Mehh. Snap alleen niet waarom die loonsverhoging heb gekregen.
Maar boeiend. ;o
Wat een prutsmoes.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:22 schreef Antony1989 het volgende:
ik verdien 5 euro per uur zwart bij een zwembad bedrijf, die jacuzzi's e.d. op een jacht van 30meter en langer aanlegt, zit aan een bureau en moet af en toe gaan kijken. ken de baas persoonlijk dusja.
en bij ons pap in het bedrijf 4euro. agja het is niet heel veel voor een 17 jarige, maar ik mag er denk ik wel lbij mee zijn.
ik vind als je een 17 jarige meteen al een redelijk hoog salaris geeft, dat je zo iemand verneukt, met het oomgaan met geld. kom zelf uit een redelijk rijke familie, maar verdien dan misschien niet zo veel maar leer wel beter met mijn geld omgaan. zo denk ik erover.
Dat meen je niet. Als de mijne dat had zwom ie allang in de rivier. Duur beest: 25 * 12 = 300,- per jaar (!) ecl. voer en medicijnen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:15 schreef doornroosjuh het volgende:
de kat van mijn buurvrouw heeft suiker dus die moet gespoten worden en soms is dat 10 keer per week of 20 keer per week en daarmee verdien ik 25 euri per maand![]()
en ik ben 13 bijna 14
Sommige mensen werken niet alleen maar om geld te verdienen...quote:Op maandag 20 juli 2009 16:24 schreef lezut het volgende:
Werk is overrated. Met verstandig uitgeven kom je ook een heel eind.
Maar omdat 95% dat niet kan accepteert iedereen kutsalarissen en blijft iedereen 3.50 per uur verdienen
3 weken werken bij de AH, werk er nu 2 maanden ofzo. Gaat als een trein. Dat salaris valt best mee. Heb niet echt het gevoel dat ik veel werk voor dat geld. Zit achter de kassa. Ongeveer 19uur per week.quote:20-07-2009 369,80 Bij ALBERT HEIJN BV SALARIS
Ik ook sinds gisteren. Maar dan 200+ per maand. Moet weer flink verdienen want heb te veel uitgegeven bij Kermis.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:22 schreef yosander het volgende:
Ongeveer 175 euro per maand met een krantenwijk.
Zes dagen per week, 's ochtends drie kwartier bezorgen: ruim 8 euro per uur dus.
Ken je de grap van julian6 die ging solliciteren? Er was niemandquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef julian6 het volgende:
* julian6 gaat morgen solliciteren voor een baan van 8 euro per uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |