Juicyhil is een jongen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
De TT is overigens onwaar. Jongens kunnen geen maagd zijn. Jongens kunnen alleen nog nooit geneukt hebben.
anale vernedering kevin.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
De TT is overigens onwaar. Jongens kunnen geen maagd zijn. Jongens kunnen alleen nog nooit geneukt hebben.
Dat zeg je gewoon omdat jouw velletje nog niet aangeraakt is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
hoor ik daarquote:
maagd de; v -en meisje dat (ook wel: jongen die) nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad: (r-k) de (Heilige) Maagd Maria, de moeder van Jezusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
Nee, je leest het. Of je hebt zo'n programmaatje voor blindenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoor ik daar:~
anaal en vernedering in een zin?
Arme noortjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoor ik daar:~
anaal en vernedering in een zin?
Dat hebben ze voor de vorm gedaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
maagd de; v -en meisje dat (ook wel: jongen die) nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad: (r-k) de (Heilige) Maagd Maria, de moeder van Jezus
Spannend, vieze woordjes opzoeken in het woordenboekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
maagd de; v -en meisje dat (ook wel: jongen die) nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad: (r-k) de (Heilige) Maagd Maria, de moeder van Jezus
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Spannend, vieze woordjes opzoeken in het woordenboek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |