Juicyhil is een jongen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
De TT is overigens onwaar. Jongens kunnen geen maagd zijn. Jongens kunnen alleen nog nooit geneukt hebben.
anale vernedering kevin.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
De TT is overigens onwaar. Jongens kunnen geen maagd zijn. Jongens kunnen alleen nog nooit geneukt hebben.
Dat zeg je gewoon omdat jouw velletje nog niet aangeraakt is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
hoor ik daarquote:
maagd de; v -en meisje dat (ook wel: jongen die) nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad: (r-k) de (Heilige) Maagd Maria, de moeder van Jezusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
Nee, je leest het. Of je hebt zo'n programmaatje voor blindenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoor ik daar:~
anaal en vernedering in een zin?
Arme noortjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoor ik daar:~
anaal en vernedering in een zin?
Dat hebben ze voor de vorm gedaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
maagd de; v -en meisje dat (ook wel: jongen die) nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad: (r-k) de (Heilige) Maagd Maria, de moeder van Jezus
Spannend, vieze woordjes opzoeken in het woordenboekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
maagd de; v -en meisje dat (ook wel: jongen die) nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad: (r-k) de (Heilige) Maagd Maria, de moeder van Jezus
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Spannend, vieze woordjes opzoeken in het woordenboek![]()
Je moeder.quote:
how how, dames die je lief hebt doe je dat niet bijquote:
Ja want seks is toch gewoon vreemdgaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
how how, dames die je lief hebt doe je dat niet bij
telt anale seks eigenlijk als vreemdgaan? ohjahet is vreemd
juicyhill is de moeder van jezusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Gratis en voor niks.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
Maar jullie weten dat een crewlid bashen een note is he.
Ik ben m`n lijstje even aan het bijwerken. Jullie kunnen de notes rond 18 uur zien.
Wut?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
how how, dames die je lief hebt doe je dat niet bij
telt anale seks eigenlijk als vreemdgaan? ohjahet is vreemd
milf jwtquote:
geef mij er dan ook nog maar eenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben m`n lijstje even aan het bijwerken. Jullie kunnen de notes rond 18 uur zien.
Ik moet er nog 8quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geef mij er dan ook nog maar eenik wil de 100 halen voor het eind van het jaar
Waarschijnlijk geldt ook dat crewleden die bashen hun crewstatus zien verdwijnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:38 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik doe dat niet meer, sinds een bepaalde PM en zo. Daarover later meer.
quote:
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:39 schreef Jotcha het volgende:
Btw, goed idee:
http://link.marktplaats.nl/268437954
?
weet jij wat dat kost zo'n volvo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:39 schreef Jotcha het volgende:
Btw, goed idee:
http://link.marktplaats.nl/268437954
?
Iemand die 16 uitroeptekens zet achter een zin.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
weet jij wat dat kost zo'n volvo?wegenbelasting, verzekering
Ik had het tegen meneer dakar rijderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
weet jij wat dat kost zo'n volvo?wegenbelasting, verzekering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |