15. Ik geloofde het eerst ook niet hoor dat je van een klein beetje lichte softdrugs zulke dingen te zien krijgt maar hij trok lijkwit weg tijdens het vertellen van het verhaal. Het zweet gutste van z,n hoofd af en hij zei dat ie een beetje duizelig werd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:09 schreef Lundegaard het volgende:
Van cannabis...
Sjeezus, hoe oud is hij? 5?
Dat krijg je er van.. Wel even inlezen voordat je iets gebruikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef Remsjo het volgende:
Blijkbaar moet je het doen als je goed in je vel zit, in een vertrouwde omgeving/rustige omgeving en geen stress. Hij zat midden in z,n examenstress zooi. Hij krijgt woensdag de uitslag, hij dacht even ontspannen
Ze zaten met een hele groep. De één had een vreetkick, de ander een lachkick. Bij hem ging het dus verkeerd. Zegt ie zo: Ik moest naar de wc, toen ik de wc in kwam stond ie achter de deurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dat krijg je er van.. Wel even inlezen voordat je iets gebruikt.
quote:
LSD?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
O trouwens, een klasgenoot van mij ziet altijd jezus.
In nederland issie blank, in duitsland was het een negert.
gaat ie dan mee lullen..denkt ie.
Ik heb toch echt anders eens 2 neukende zombies met n golden retriever gezien tijdens t blowen hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:03 schreef Lundegaard het volgende:
Kennen jullie dat ook?
Van die mensen - vaak pubers- die na een jointje altijd overdreven vaag gaan doen. Alsof ze net een doos LSD hebben leeggevreten. Die zogenaamd allerlei 'dingen' zien en zogenaamd in een trip zitten.. Enkel om daags daarna nog te kunnen vertellen :" Zoo, ik was er aaaaaaaan joh"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |