Snelweg in de 4e of 5e les geloof ik. Ik snapte maar niet wat er zo bijzonder aan wasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:22 schreef Hyman het volgende:
Mijn instructrice zei zo van;
Oké wat is dit?
-de koppeling
en dit?
-Rem.
en dit?
-gas.
Oké, goedzo, ga maar rijden dan
1 uur later zat ik al op de snelweg
Snelweg is het makkelijkste wat je leert.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Snelweg in de 4e of 5e les geloof ik. Ik snapte maar niet wat er zo bijzonder aan was. Ik vond het namelijk niet zoveel voorstellen.
Ja precies, heb nu al aardig wat snelwegkilometers er op zitten na het behalen van mijn rijbewijs. Stelt echt niks voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Snelweg is het makkelijkste wat je leert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat in alle topics in PUB zegt kan heel PUB worden opgedoekt.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef Graseter het volgende:
Als ik 17 ben begin ik met theorie, in 2010 kun je met je 17e al je rijbewijs halenIk word in september 18 en dan ga ik aan mijn praktijk beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam er trouwens vorige week achter dat je hier in de buurt al vanaf je 17.5e rijlessen kan nemen in een simulator :-/Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik snap niet dat mensen vertrouwen kunnen hebben in het leren dmv het spelen van een computergame.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik word in september 18 en dan ga ik aan mijn praktijk beginnen![]()
Kwam er trouwens vorige week achter dat je hier in de buurt al vanaf je 17.5e rijlessen kan nemen in een simulator :-/
Staat nog wel op het programma, na m'n 23e... Wil direct 25kw+ rijden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Noortje. het volgende:
Doen er mensen ook aan motorrijden hier?
Bij mij was m'n eerste les gewoon een beetje optrekken, schakelen en dergelijke.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:38 schreef Renesite het volgende:
Eerste les was veeel bochtwerk op het zerniketerrein.
Ik ga het ook niet doen maar het is een erkende methode waar door vele mensen gebruik van wordt gemaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen vertrouwen kunnen hebben in het leren dmv het spelen van een computergame.
Je zou verkoper moeten worden. Toch ben ik ervan overtuigd dat het nooit gaat werken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen maar het is een erkende methode waar door vele mensen gebruik van wordt gemaakt.
Tevens is het niet zomaar een computergame![]()
Het is een goed doordachte methode die je nauwkeurig leert auto rijden en omdat jouw gehele rijgedrag in de computer wordt opgeslagen, kan je zo terug zien wat jouw eventuele verbeter punten zijn. Na die virtuele lessen moet je vervolgens nog iets van 10-20 gewone lessen nemen waarna je mag afrijden
Ben ik al, affiliate websites enzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je zou verkoper moeten worden. Toch ben ik ervan overtuigd dat het nooit gaat werken.
Ik ben dan zeker benieuwd naar je ervaringen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben ik al, affiliate websites enzo![]()
http://www.boudewijn.com/rijles-simulator-aanbieding.html
Klinkt wel interessant en het zit hier om de hoek. Misschien ga ik het toch maar ff uitproberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |