Die regel is er, staat in de PUB FAQ.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:55 schreef -SG- het volgende:
Kunnen we/jullie niet een regel instellen dat topics/OP's met breezertaal zonder pardon verwijdert wordt? Het lijkt soms wel een speeltuin en meestal worden de reacties in het topic er niet beter op.
Nope, een FA heeft de boel een beetje opgeruimd en onnodige notes verwijderd.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef RenRen- het volgende:
Mijn notes zijn vermist
Zijn ze verdwaald in het bos, of hebben de grote boze Nijn en Krentenbol. ze opgegeten?![]()
Yup, thanks.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is het ideale ontwerp voor de schooltas?
Slotje?
Gewoon even een vraagje, ik had gepost dat hij/zij moest mailen voor toestemming voor zoiets. Waarom haal je die post dan weg? Omdat er sowieso geen toestemming voor gegeven wordt?quote:
Omdat dit spam was. Vragen om toestemming doen we alleen met enquetes en dergelijke. Ik heb het topic echter wel naar PR doorgestuurd om te kijken of zij er wat mee kunnen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagje, ik had gepost dat hij/zij moest mailen voor toestemming voor zoiets. Waarom haal je die post dan weg? Omdat er sowieso geen toestemming voor gegeven wordt?
Okay, bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat dit spam was. Vragen om toestemming doen we alleen met enquetes en dergelijke. Ik heb het topic echter wel naar PR doorgestuurd om te kijken of zij er wat mee kunnen.
Voor zover ik zie, is er op dit moment maar 1 topic over bijbaantjes. Aangezien het onoverzichtelijk is om hier een centraal topic voor te maken wordt hij niet op slot gezet (en de modjes zijn hier niet 24/7, vandaar ook deze post)quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef duncannn het volgende:
Waarom gooi je geen slotje op ' Bijbaantjes ' als er al 10 topics over zijn?
Er zijn al 10 topics over bijbaantjes geweest, als hij wilt weten wat een leuk bijbaantje is kan hij gewoon de zoek functie gebruiken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor zover ik zie, is er op dit moment maar 1 topic over bijbaantjes. Aangezien het onoverzichtelijk is om hier een centraal topic voor te maken wordt hij niet op slot gezet (en de modjes zijn hier niet 24/7, vandaar ook deze post)
Dan kunnen we op heel fok bij een heleboel topics zeggen 'utfs!'. In 10 jaar FOK! zal het meeste wel besproken zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef duncannn het volgende:
[..]
Er zijn al 10 topics over bijbaantjes geweest, als hij wilt weten wat een leuk bijbaantje is kan hij gewoon de zoek functie gebruiken.
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar zoals Krentenbol al zegt krijg je dan een heel erg onvriendelijk forum.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef duncannn het volgende:
[..]
Er zijn al 10 topics over bijbaantjes geweest, als hij wilt weten wat een leuk bijbaantje is kan hij gewoon de zoek functie gebruiken.
Heb jij een bijbaantje en hoeveel verdien je? #4 is een centraal topic en is erg overzichtelijk.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar zoals Krentenbol al zegt krijg je dan een heel erg onvriendelijk forum.
Stel, je bent net nieuw en je maakt een topic over wat dan ook aan. Vervolgens komt er binnen een minuut een users/mod langs die zegt UTFS, en vervolgens je topic op slot gooit.
Dan kom ik dus nooit meer terug op dat forum.
De PUB is bedoelt om open te zijn voor pubers, met wat voor vragen dan ook. En daardoor staan er inderdaad soms/vaak dubbele topics in.
Oke dat klopt, maar dan snap ik dit weer niet: waarom gooi jij hier ' Sexbloopers ' een slotje op?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan kunnen we op heel fok bij een heleboel topics zeggen 'utfs!'. In 10 jaar FOK! zal het meeste wel besproken zijn.
Dat is niet gericht op 1 user die een vraag heeft. Het sexbloopers topic is meer een opsom topic in het algemeen over sexbloopers. Net als het andere bijbaan topic meer een opsom topic is over wat voor een bijbaan iedereen heeft.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef duncannn het volgende:
[..]
[..]
Oke dat klopt, maar dan snap ik dit weer niet: waarom gooi jij hier ' Sexbloopers ' een slotje op?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de quote daarop ook verwijderd.
In het fototopic? Daar is de link toch weggeedit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
ik wil niet vervelend zijn, maar die link staat er nog steeds in
net stond hijer nog, nu is hij wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In het fototopic? Daar is de link toch weggeedit?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een idee: "Dokter Pub". Een klein tagje voor iemand die alle pubers in relatieproblemen probeert te helpen en een hart onder de riem probeert te steken. Ik zat te denken aan mstr. En nee, dit is geen grapje. Dus ga alsjeblieft serieus op dit voorstel in. Ik denk best dat het potentie heeft.
Voor tagjes moet je Yvonne PMen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een idee: "Dokter Pub". Een klein tagje voor iemand die alle pubers in relatieproblemen probeert te helpen en een hart onder de riem probeert te steken. Ik zat te denken aan mstr. En nee, dit is geen grapje. Dus ga alsjeblieft serieus op dit voorstel in. Ik denk best dat het potentie heeft.
1 topic is dicht, het gaat weer ergens over en de telling, tja, dat is nooit anders geweest toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat nu echt nergens meer over met de SC.
Voorbeeldje:
PUB SC [4002] Chai O+ En Jotcha faalt.
90% van de posts daar zijn van 1 user (wat toch veel is op 15 berichten die er nu staan).
Ook klopt de telling niet, en hebben we nu 2 slowchat topics.
Ik snap jou niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat nu echt nergens meer over met de SC.
Voorbeeldje:
PUB SC [4002] Chai O+ En Jotcha faalt.
90% van de posts daar zijn van 1 user (wat toch veel is op 15 berichten die er nu staan).
Ook klopt de telling niet, en hebben we nu 2 slowchat topics.
Volgens mij hebben we hier een misverstand, het gebagger in een SC maakt mij niet uit (mits te erg), maar als zoals ik al aangaf, 1 user zorgt voor 90% van de posts op de pagina is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap jou niet hoorJe zegt dat het nergens over gaat, maar dat gaat het zover ik weet al 3 jaar niet in de PUB SC
Als je dat niet relaxt vindt moet je maar naar een volwassener/serieuzer forum gaan me dunkt.
En die telling gaat al sinds deel 12 fout en is daarna al 257 keer fout gegaan, maar dat boeit gelukkig niemand (behalve jou dan klaarblijkelijk).
Probeer eens wat minder krampachtig je druk te maken over alle misstanden, dat maakt het voor jezelf ook een stuk makkelijker
Ach joh, dat waren alleen in de eerste 10-15 posts, daarna zie ik een kanonnade (woordspeling +1) van Fiets. Als ze nou 2 pagina's met 90% volspammen ok, maar ik vond dit nog wel meevallenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier een misverstand, het gebagger in een SC maakt mij niet uit (mits te erg), maar als zoals ik al aangaf, 1 user zorgt voor 90% van de posts op de pagina is het een ander verhaal.
Over de telling: als mensen opzettelijk andere nummers gaan gebruiken zodat hun topic #4000 hebben vindt ik dat daar ook iets aangedaan moet worden als in een TT verandering.
Maargoed, dit lijkt me niet echt een FB discussie, dus laten we maar gaan pmen.
Nee, nog een keer doen en je hebt een ban.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Mag mijn tvp hier nu alsjeblieft blijven staan?
Valt best mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:23 schreef Tijgertje. het volgende:
Het uitmaken.
Dit is in mijn ogen een bagger topic geworden.
topics kunnen toch ook gemorphed worden? is dat geen ideequote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef duncannn het volgende:
[..]
Heb jij een bijbaantje en hoeveel verdien je? #4 is een centraal topic en is erg overzichtelijk.
Met morphen bedoel je het samenvoegen van topic's?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
topics kunnen toch ook gemorphed worden? is dat geen idee
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
PUB SC mag er eentje hogerIk ben lekker bezig
dus 4020
dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar niet, aangezien Kb. hem open laatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:19 schreef kanovinnie het volgende:
Feliciteer hier blckbb, want hij is facking hard jarig.
verjaardag's topics mogen toch niet (meer)?
Vroeger werden ze meteen dichtgetrapt, vandaar dat ik even dacht zo vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien Kb. hem open laat
Ja klopt, ik zat ook al ff te kijken, maar misschien zijn ze wat coulanter geworden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vroeger werden ze meteen dichtgetrapt, vandaar dat ik even dacht zo van
Dat was inderdaad altijd al de manier, maar een tijdje terug werden ze opeens massaal dicht gegooid, vandaar dat het opvielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
Verjaardags topic laat ik wel gewoon open, zodra de verjaardag voorbij is gaan ze wel dicht, anders zijn er straks 50 verjaardagstopics die vast niet meer over de verjaardag gaan.
Sinds wanneer worden de geschopte topics hier gemeld?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
Welke haarkleur houden mannen het meeste van.... voor jullie
Lijkt me meer iets voor LIF?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
Welke haarkleur houden mannen het meeste van.... voor jullie
Dat is echt een non-argumentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
ow, dit had idd in een ander topic gemoeten maar ok
aangezien de ts 16 is komt pub meer in aanmerking
maareh, wat valt er dan wat te discussieren in een topic waarin jegewoon je huidige baantje plempt met het geld wat je daar verdientquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met morphen bedoel je het samenvoegen van topic's?
Dan krijg je opeens 2 discussie's die door elkaar heen lopen etc, lijkt me niet echt handig.
Props voor jouquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Heb een tijdje wat discussietopics hier gevolgd en ik moet zeggen: er is nog hoop voor de jeugd.![]()
Maar serieus: respect. En juist dat respect mis ik juist in de serieuzere subfora, ze kunnen heel wat van jullie leren. Neem nu het topic over Religie... klasse!![]()
Toen PUB werd opgestart vond ik het onzin, een heel subforum voor een stel pubers... mea culpa.![]()
Afzender: Ouwe Muts.
Gaat best goed in het religie topic.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Heb een tijdje wat discussietopics hier gevolgd en ik moet zeggen: er is nog hoop voor de jeugd.![]()
Maar serieus: respect. En juist dat respect mis ik juist in de serieuzere subfora, ze kunnen heel wat van jullie leren. Neem nu het topic over Religie... klasse!![]()
Toen PUB werd opgestart vond ik het onzin, een heel subforum voor een stel pubers... mea culpa.![]()
Dat gaat niet werken, dat loopt gewoon niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maareh, wat valt er dan wat te discussieren in een topic waarin jegewoon je huidige baantje plempt met het geld wat je daar verdient?
Als het erop aankomt kan ik heel serieus zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef CartWOman het volgende:
quote:
Vond ik wel tof van je hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
Verjaardags topic laat ik wel gewoon open, zodra de verjaardag voorbij is gaan ze wel dicht, anders zijn er straks 50 verjaardagstopics die vast niet meer over de verjaardag gaan.
Voorbeelden:quote:Op zondag 5 juli 2009 01:29 schreef Juicyhil het volgende:
mag pub user "Mozy" eens een waarschuwing of iets in die trant krijgen. iedere keer sfeer verzieken enzulks
danku
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet. Jij wel, anders was je niet zo dik geweest.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ga huilen ofzo. Ik de sfeer verzieken? Heb je de TT al gelezen? Of hangt er teveel vet voor je ogen?
Gefrustreerd mannetje zo te zien.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:21 schreef Juicyhil het volgende:
he 16 jarig ettertje, je hebt nog steeds niet m`n vraag beantwoord.
ik wacht
quote:
Je deed er zelf net zo hard aan mee zo te zien.quote:
Maar als die gozer mij de hele tijd loopt op te stokenquote:Op zondag 5 juli 2009 03:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je deed er zelf net zo hard aan mee zo te zien.![]()
Jullie verdienen allebei een waarschuwing, bij deze.
Je zou ook niet mogen SC-en in dit topic, doen ze ook niets aan, terwijl ze wel samen gezellig online waren gisteravond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
Het fototopic loopt (weer eens) uit de hand.
Kan er geen regel gemaakt worden dat je alleen mag posten met plaatje, of dat je per plaatje 5 posts verder mag maken? Dat zou een hoop schelen.
geen SC in dat topic dus, dat zegt denk al genoegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
Het fototopic loopt (weer eens) uit de hand.
Kan er geen regel gemaakt worden dat je alleen mag posten met plaatje, of dat je per plaatje 5 posts verder mag maken? Dat zou een hoop schelen.
is er niet ergens een soort van SC over de feedback, dus niet gewoon een SC als PUB SC maar een FB SCquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zou ook niet mogen SC-en in dit topic, doen ze ook niets aan, terwijl ze wel samen gezellig online waren gisteravond.
Weet je wat ik hier nou zo jammer aan vind?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:31 schreef Krentenbol. het volgende:
MSN sessies verwijderd. Slowchat gaat hier nu gewoon weg en genote worden.
Dan moet ze dat in de FeedBack posten, en niet als SC in een ander topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier nou zo jammer aan vind?
Liefste die heeft wat te melden. En ze had een goed punt.
Vervolgens wordt daar dus niks mee gedaan, en zomaar verwijderd.
Wat bereik je ermee?
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet ze dat in de FeedBack posten, en niet als SC in een ander topic.
Het is een fototopic, dus het is helaas gewoon offtopic, daarom weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier nou zo jammer aan vind?
Liefste die heeft wat te melden. En ze had een goed punt.
Vervolgens wordt daar dus niks mee gedaan, en zomaar verwijderd.
Wat bereik je ermee?
Maar er wordt dus vervolgens niks met haar punt gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is een fototopic, dus het is helaas gewoon offtopic, daarom weg.
Ik blijf wel gewoon weg uit PUB joh. Blijkbaar geilen de kiddo`s er hier op. Kinderachtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames, doe eens wat aan dat gepest.
Juicy hoeft maar één keer Hoi te zeggen, en wordt gelijk al uitgescholden.
Het is niet grappig meer.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames, doe eens wat aan dat gepest.
Juicy hoeft maar één keer Hoi te zeggen, en wordt gelijk al uitgescholden.
Het is niet grappig meer.
Link? TR?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon weg uit PUB joh. Blijkbaar geilen de kiddo`s er hier op. Kinderachtig.
Eerste zoenquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:38 schreef LuxAeterna het volgende:
Waarom is dit topic dicht? Het was misschien geen hoogstaand topic maar ik zie niet wat er fout aan is...
Dat duurde lang, ik had je eerder verwacht!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:30 schreef Blaxje het volgende:
Waarom mag ik mijn mening niet geven over een kapsel in het fototopic? Mijn reacties worden gewoon zonder pardon verwijderd.
Wat vind je dan wel een normale manier? Ik geef toch gewoon m'n mening. Ik ben graag recht voor m'n raap en als je je foto daar plaatst vind ik ook dat je wat commentaar moet kunnen incasseren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat duurde lang, ik had je eerder verwacht!
Omdat je niet zomaar je mening geeft op een normale manier, het is geen slowchat/bagger topic.
En dit: Het Puber en Tiener Userfototopic! [#33]
Niks mis met negatief, maar dan wel normaal en ik vind 'wat een kuthaar' idd niet normaal. Zeker niet nu we proberen het fototopic duidelijk wat beter op de rails te houden, en dat is al meerdere keren gemeld in het topic zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel een normale manier? Ik geef toch gewoon m'n mening. Ik ben graag recht voor m'n raap en als je je foto daar plaatst vind ik ook dat je wat commentaar moet kunnen incasseren.
Je post zelf "Sehr shon" bij een andere pic, wat net zo goed een uiterste is, net als "Wat een kudthaar." Je mag best een beetje consistent blijven, die man gaat echt niet in een hoekje zitten huilen om het feit dat ik zijn kapsel kut vindt, van mij mag 'ie hetzelfde over mijn haar zeggen, dat doet me echt weinig. Zoiets heet feedback en het is meer dan normaal dat je naast positieve ook negatieve feedback krijgt, of Fok heeft die laatste zelfs vaak de overhand.
Oké lieve mevrouw Krent. Ik doe vanaf nu normaal.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks mis met negatief, maar dan wel normaal en ik vind 'wat een kuthaar' idd niet normaal. Zeker niet nu we proberen het fototopic duidelijk wat beter op de rails te houden, en dat is al meerdere keren gemeld in het topic zelf.
Net begon mstr echt wel zelf hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:17 schreef Tijgertje. het volgende:
Juicyhil.
Jij zit het verdomme zelf ook uit te dagen steeds.
Link, TR, PM, mail, sms, mms, telegram, waar?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
De user mstr blijft maar zieken. Kan iemand nou misschien wat aan die gozer doen?
Iedere keer blijft ie mij maar bashen.
edit: overigens is hij niet de enige. Maar wel diegene die het iedere begint waardoor andere users volgen.
Huidige SC topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Link, TR, PM, mail, sms, mms, telegram, waar?
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want 't is niet de bedoeling geweest de laatste keerquote:Op zondag 12 juli 2009 14:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik word echt ziek van die klote lapohunters die JH willen imiteren.
You blame me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |