Sinds wanneer worden de geschopte topics hier gemeld?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
Welke haarkleur houden mannen het meeste van.... voor jullie
Lijkt me meer iets voor LIF?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
Welke haarkleur houden mannen het meeste van.... voor jullie
Dat is echt een non-argumentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
ow, dit had idd in een ander topic gemoeten maar ok
aangezien de ts 16 is komt pub meer in aanmerking
maareh, wat valt er dan wat te discussieren in een topic waarin jegewoon je huidige baantje plempt met het geld wat je daar verdientquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met morphen bedoel je het samenvoegen van topic's?
Dan krijg je opeens 2 discussie's die door elkaar heen lopen etc, lijkt me niet echt handig.
Props voor jouquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Heb een tijdje wat discussietopics hier gevolgd en ik moet zeggen: er is nog hoop voor de jeugd.![]()
Maar serieus: respect. En juist dat respect mis ik juist in de serieuzere subfora, ze kunnen heel wat van jullie leren. Neem nu het topic over Religie... klasse!![]()
Toen PUB werd opgestart vond ik het onzin, een heel subforum voor een stel pubers... mea culpa.![]()
Afzender: Ouwe Muts.
Gaat best goed in het religie topic.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Heb een tijdje wat discussietopics hier gevolgd en ik moet zeggen: er is nog hoop voor de jeugd.![]()
Maar serieus: respect. En juist dat respect mis ik juist in de serieuzere subfora, ze kunnen heel wat van jullie leren. Neem nu het topic over Religie... klasse!![]()
Toen PUB werd opgestart vond ik het onzin, een heel subforum voor een stel pubers... mea culpa.![]()
Dat gaat niet werken, dat loopt gewoon niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maareh, wat valt er dan wat te discussieren in een topic waarin jegewoon je huidige baantje plempt met het geld wat je daar verdient?
Als het erop aankomt kan ik heel serieus zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef CartWOman het volgende:
quote:
Vond ik wel tof van je hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
Verjaardags topic laat ik wel gewoon open, zodra de verjaardag voorbij is gaan ze wel dicht, anders zijn er straks 50 verjaardagstopics die vast niet meer over de verjaardag gaan.
Voorbeelden:quote:Op zondag 5 juli 2009 01:29 schreef Juicyhil het volgende:
mag pub user "Mozy" eens een waarschuwing of iets in die trant krijgen. iedere keer sfeer verzieken enzulks
danku
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet. Jij wel, anders was je niet zo dik geweest.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ga huilen ofzo. Ik de sfeer verzieken? Heb je de TT al gelezen? Of hangt er teveel vet voor je ogen?
Gefrustreerd mannetje zo te zien.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:21 schreef Juicyhil het volgende:
he 16 jarig ettertje, je hebt nog steeds niet m`n vraag beantwoord.
ik wacht
quote:
Je deed er zelf net zo hard aan mee zo te zien.quote:
Maar als die gozer mij de hele tijd loopt op te stokenquote:Op zondag 5 juli 2009 03:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je deed er zelf net zo hard aan mee zo te zien.![]()
Jullie verdienen allebei een waarschuwing, bij deze.
Je zou ook niet mogen SC-en in dit topic, doen ze ook niets aan, terwijl ze wel samen gezellig online waren gisteravond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
Het fototopic loopt (weer eens) uit de hand.
Kan er geen regel gemaakt worden dat je alleen mag posten met plaatje, of dat je per plaatje 5 posts verder mag maken? Dat zou een hoop schelen.
geen SC in dat topic dus, dat zegt denk al genoegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
Het fototopic loopt (weer eens) uit de hand.
Kan er geen regel gemaakt worden dat je alleen mag posten met plaatje, of dat je per plaatje 5 posts verder mag maken? Dat zou een hoop schelen.
is er niet ergens een soort van SC over de feedback, dus niet gewoon een SC als PUB SC maar een FB SCquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zou ook niet mogen SC-en in dit topic, doen ze ook niets aan, terwijl ze wel samen gezellig online waren gisteravond.
Weet je wat ik hier nou zo jammer aan vind?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:31 schreef Krentenbol. het volgende:
MSN sessies verwijderd. Slowchat gaat hier nu gewoon weg en genote worden.
Dan moet ze dat in de FeedBack posten, en niet als SC in een ander topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier nou zo jammer aan vind?
Liefste die heeft wat te melden. En ze had een goed punt.
Vervolgens wordt daar dus niks mee gedaan, en zomaar verwijderd.
Wat bereik je ermee?
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet ze dat in de FeedBack posten, en niet als SC in een ander topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |