quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een idee: "Dokter Pub". Een klein tagje voor iemand die alle pubers in relatieproblemen probeert te helpen en een hart onder de riem probeert te steken. Ik zat te denken aan mstr. En nee, dit is geen grapje. Dus ga alsjeblieft serieus op dit voorstel in. Ik denk best dat het potentie heeft.
Voor tagjes moet je Yvonne PMen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb een idee: "Dokter Pub". Een klein tagje voor iemand die alle pubers in relatieproblemen probeert te helpen en een hart onder de riem probeert te steken. Ik zat te denken aan mstr. En nee, dit is geen grapje. Dus ga alsjeblieft serieus op dit voorstel in. Ik denk best dat het potentie heeft.
1 topic is dicht, het gaat weer ergens over en de telling, tja, dat is nooit anders geweest toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat nu echt nergens meer over met de SC.
Voorbeeldje:
PUB SC [4002] Chai O+ En Jotcha faalt.
90% van de posts daar zijn van 1 user (wat toch veel is op 15 berichten die er nu staan).
Ook klopt de telling niet, en hebben we nu 2 slowchat topics.
Ik snap jou niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat nu echt nergens meer over met de SC.
Voorbeeldje:
PUB SC [4002] Chai O+ En Jotcha faalt.
90% van de posts daar zijn van 1 user (wat toch veel is op 15 berichten die er nu staan).
Ook klopt de telling niet, en hebben we nu 2 slowchat topics.
Volgens mij hebben we hier een misverstand, het gebagger in een SC maakt mij niet uit (mits te erg), maar als zoals ik al aangaf, 1 user zorgt voor 90% van de posts op de pagina is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap jou niet hoorJe zegt dat het nergens over gaat, maar dat gaat het zover ik weet al 3 jaar niet in de PUB SC
Als je dat niet relaxt vindt moet je maar naar een volwassener/serieuzer forum gaan me dunkt.
En die telling gaat al sinds deel 12 fout en is daarna al 257 keer fout gegaan, maar dat boeit gelukkig niemand (behalve jou dan klaarblijkelijk).
Probeer eens wat minder krampachtig je druk te maken over alle misstanden, dat maakt het voor jezelf ook een stuk makkelijker
Ach joh, dat waren alleen in de eerste 10-15 posts, daarna zie ik een kanonnade (woordspeling +1) van Fiets. Als ze nou 2 pagina's met 90% volspammen ok, maar ik vond dit nog wel meevallenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier een misverstand, het gebagger in een SC maakt mij niet uit (mits te erg), maar als zoals ik al aangaf, 1 user zorgt voor 90% van de posts op de pagina is het een ander verhaal.
Over de telling: als mensen opzettelijk andere nummers gaan gebruiken zodat hun topic #4000 hebben vindt ik dat daar ook iets aangedaan moet worden als in een TT verandering.
Maargoed, dit lijkt me niet echt een FB discussie, dus laten we maar gaan pmen.
Nee, nog een keer doen en je hebt een ban.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Mag mijn tvp hier nu alsjeblieft blijven staan?
Valt best mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:23 schreef Tijgertje. het volgende:
Het uitmaken.
Dit is in mijn ogen een bagger topic geworden.
topics kunnen toch ook gemorphed worden? is dat geen ideequote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef duncannn het volgende:
[..]
Er zijn al 10 topics over bijbaantjes geweest, als hij wilt weten wat een leuk bijbaantje is kan hij gewoon de zoek functie gebruiken.
Heb jij een bijbaantje en hoeveel verdien je? #4 is een centraal topic en is erg overzichtelijk.
Met morphen bedoel je het samenvoegen van topic's?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
topics kunnen toch ook gemorphed worden? is dat geen idee
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
PUB SC mag er eentje hogerIk ben lekker bezig
dus 4020
dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar niet, aangezien Kb. hem open laatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:19 schreef kanovinnie het volgende:
Feliciteer hier blckbb, want hij is facking hard jarig.
verjaardag's topics mogen toch niet (meer)?
Vroeger werden ze meteen dichtgetrapt, vandaar dat ik even dacht zo vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien Kb. hem open laat
Ja klopt, ik zat ook al ff te kijken, maar misschien zijn ze wat coulanter geworden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vroeger werden ze meteen dichtgetrapt, vandaar dat ik even dacht zo van
Dat was inderdaad altijd al de manier, maar een tijdje terug werden ze opeens massaal dicht gegooid, vandaar dat het opvielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
Verjaardags topic laat ik wel gewoon open, zodra de verjaardag voorbij is gaan ze wel dicht, anders zijn er straks 50 verjaardagstopics die vast niet meer over de verjaardag gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |