geef me 1 reden waarom ik dat zou doenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te kijken he. En laat anders een foto van jezelf zien? Liefst niet googlen op een fotomodel
doe dan btquote:Op zondag 5 juli 2009 01:52 schreef gers het volgende:
[..]
tienertietjes op meets doen het altijd goed
He gast, heb je niet wat anders te schelden dan dik, het verveelt een beetje.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet. Jij wel, anders was je niet zo dik geweest.
Wel moeilijk doen over mijn foto maar er zelf geen neerzetten is wel erg laf natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
geef me 1 reden waarom ik dat zou doen
een tiener is te weinig voor de fok klb gangbangquote:
Ze zijn wel altijd een schot in de roos. Niet dat jij moeilijk te missen bent.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He gast, heb je niet wat anders te schelden dan dik, het verveelt een beetje.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wel moeilijk doen over mijn foto maar er zelf geen neerzetten is wel erg laf natuurlijk
Maar dan ben je nog wel een lafbekjequote:Op zondag 5 juli 2009 01:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]dat jij nou foto's post van jezelf is niet mij probleem. Betekent niet dat ik het moet doen
Dat dusquote:Op zondag 5 juli 2009 01:57 schreef bloodysunday het volgende:
KLB meets worden toch altijd ONZ meets?
Jij doet de groetjes aan je moeder + zussen?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:58 schreef Mozy het volgende:
Ik ga is slapen. Truste fapperds, schatjes en vetklep.
In de hoop dat het een KLB bazenmeet word.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
waarom probeer jij dan een KLB meet te organiseren?
gezegd, ff de NAZI uithangenquote:Op zondag 5 juli 2009 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
slapen :w of had ik dat al gezegt :p
Ik geef even een voorbeeld.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In de hoop dat het een KLB bazenmeet word.
Maar gezien grootste deel van de bazen niet willen komen
eh nee, waarschijnlijk gewoon omdat het allemaal emimichjes zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik geef even een voorbeeld.
??? = Baas. ??? zit in het KLB en post als een échte baas.
Vervolgens willen de wannabe-bazen/clonen hem ontmoeten samen met wat andere bazen.
Dan zegt de baas natuurlijk, "ho is even, ik ben baas". Dus, dan gaat hij niet... omdat het kan.
Snap je het eindelijk?
In het begin niet.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In het begin niet.
En toen propte ik me vol met paracetamol.
En toen heb ik heerlijk geslapen.
Maar nu ga ik denk ik straks even naar het ziekenhuis want dit gaat niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |