15. Dan loop je wel overdag een plaatselijke krant.quote:
quote:
Ben je eindelijk klaar met lopen, heb je van die zwarte handenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:34 schreef BELASTING het volgende:
[..]
15. Dan loop je wel overdag een plaatselijke krant.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:35 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Ben je eindelijk klaar met lopen, heb je van die zwarte handen
Als je geen kutkinderen hebt, anders is het alles behalve simpel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:19 schreef Pencile het volgende:
Misschien kun je ergens advertenties gaan ophangen voor oppassen. Een erg simpel baantje.
Hmm krantenwijk kan wel, of misschien vakkenvullen bij de supermarkt. Ik ken ook wel mensen die gaan schoonmaken bij grote bedrijven ofzo die zoeken altijd wel vakantiewerkers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:40 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
Hee beste FOK!kertjes,![]()
ik heb inmiddels zomervakantie (zo'n 8 weken) en ik wil in de vakantie gaan werken maar,
ik heb geen flauw idee van waar ik eventueel aan de slag kan e.d.
Nouja ik ben in ieder geval 14 jaar (ik word in november 15).
Ik heb geen flauw idee wat ik nog meer moet zeggen maar als jullie meer informatie nodig hebben : vraag maar raak!![]()
Bij voorbaat dank.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef Meddo het volgende:
Is je piemeltje al ontwikkeld? Er zijn veel (oudere) mannen die er voor willen betalen om hem aan te raken.
Aan z'n emailadres te zien nog niet, want hij snapt niet eens hoe-ie adventures moet schrijvenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef Meddo het volgende:
Is je piemeltje al ontwikkeld? Er zijn veel (oudere) mannen die er voor willen betalen om hem aan te raken.
Krantenwijk word het sowieso niet, weinig geld en weinig uren...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:54 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Hmm krantenwijk kan wel, of misschien vakkenvullen bij de supermarkt. Ik ken ook wel mensen die gaan schoonmaken bij grote bedrijven ofzo die zoeken altijd wel vakantiewerkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |