Hoera! Onder de 90quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:31 schreef kwakveense het volgende:
gecondoleerd lieve xcuzme
ik heb net het antwoordapparaat van de psych ingesproken om me aan te melden. maandag word ik teruggebeld (heb zelf maandag aangegeven als "wanneer kunnen wij u terugbellen") braaf he?
en ik was vanochtend weer onder de 90 - netaan, maar: onder de 90! hoera!
tas is ingepakt, dus nu met mega backpack naar kantoor, nog een paar uurtjes werken, en dan weekend in putt'n!
Het zit wel weer tegen he...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
Mijn stagebegeleider vanuit het bedrijf heeft persoonlijke omstandigheden en eigenlijk geen tijd om mijn scriptie door te lezen/feedback te geven. De feedback had hij twee weken geleden al moeten geven. Hij gaf dinsdag nog aan dat hij mijn scriptie gelezen had, maar dat zijn scriptie/aantekeningen/feedback nog in de auto lag
Feedback is wel nodig helaas.. Anders had ik het wel door iemand anders laten lezen. Het is de bedoeling dat hij mijn scriptie leest, feedback geeft en uiteindelijk moet hij een formulier 'beroepsmatig handelen' invullen en een beoordelingsformulier van mijn scriptie. Zonder die formulieren kan ik niet afstuderenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het zit wel weer tegen he...
En nu? Gaat hij nog wel feedback geven? Of gaat iemand anders van het bedrijf dat doen? Of is feedback van het bedrijf niet per se nodig?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Adem in, adem uit Daph. Komt goed, echt
Als iemand die eind vorig jaar zelf ondervond dat de duivel op een grote hoop schijt, kan ik je ook vertellen dat het tij uiteindelijk keert en alles sal reg kom.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
Het is alleen wel weer zo dat als er iets misgaat, dat alles gelijk misgaat en dat is weer zo jammer.. En dit is iets waar ik zelf niks aan kan doen dus ik kan het ook niet oplossen
Dan heeft jezelf druk maken ook geen zin. Gewoon ondergaan en hopen op een oplossing.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
Het is alleen wel weer zo dat als er iets misgaat, dat alles gelijk misgaat en dat is weer zo jammer.. En dit is iets waar ik zelf niks aan kan doen dus ik kan het ook niet oplossen
Thanksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als iemand die eind vorig jaar zelf ondervond dat de duivel op een grote hoop schijt, kan ik je ook vertellen dat het tij uiteindelijk keert en alles sal reg kom.
Houdt moed [ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Ik heb in ieder geval contact opgenomen met mijn begeleider en de HR manager, meer kan ik op dit moment inderdaad niet doen.. Zal het proberen van me af te zetten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan heeft jezelf druk maken ook geen zin. Gewoon ondergaan en hopen op een oplossing.
Komt goed.
Goed zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Daar heb je gelijk in. Ik heb in ieder geval contact opgenomen met mijn begeleider en de HR manager, meer kan ik op dit moment inderdaad niet doen.. Zal het proberen van me af te zetten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Goed zo.
Heb je al wel iets leuks voor jezelf ingepland dit weekend?
Want alleen maar hard werken is natuurlijk niet goed.
Ik heb ook geen idee jammer genoeg, want dan weet ik ook niet hoeveel ik er nog kan krijgenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:56 schreef cyclechick het volgende:
Joehoe!!
Daph, ik vraag me af hoeveel obstakels je op een scriptie-weg kunt hebben, jij hebt ze wel allemaal he? succes in ieder geval!
Ik had XM al gecondoleerd, maar duvel natuurlijk ook! dus bij deze
Tijd voor de studie, 2 grote hoofdstukken op het programma staan en vanavond eten en filmpje met een vriendin.
Zaterdagmiddag moet Heer G nog spelen in Zoetermeer. Dan moet hij 's avonds spelen in Noordwijk en is hij rond 02.30 uur thuis. Dan moeten we om 03.00 uur richting Schiphol want we vliegen om 06.20 uurquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:07 schreef cyclechick het volgende:
Greys wanneer gaan jullie op vakantie eigenlijk?
Wat een heerlijke planningquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag moet Heer G nog spelen in Zoetermeer. Dan moet hij 's avonds spelen in Noordwijk en is hij rond 02.30 uur thuis. Dan moeten we om 03.00 uur richting Schiphol want we vliegen om 06.20 uur
Nou he?quote:
Ik las heel snel en zag "cruesli met water" staanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
Oh ja, lijsten..
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: water
L: 2 bruine boterhammen met osseworst
T: water en een banaan
D: broodje gezond (ciabattina met ham, gekookt ei, komkommer, tomaat en sla), toe raketje denk ik
bijna al dus! Als ik je niet meer "spreek" dan wens ik jullie alvast een super relaxte leuke toffe en zonnige vakantie toe! geniet er lekker van!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Oh. Dat is dus al morgen.
Panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
Ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heer G. vond zeker dat deze planning nog heel ruim was?
Hij is zeker alle speeltjes onder het bed vergeten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Tijd zát!
En als ik dan piepte dat we nog heel veel in huis moeten doen voordat zijn ouders een week in huis komen dan riep hij heel verbaasd uit 'Welnee, wát dan allemaal?'.Nou ja, dat merkt ie dan vanavond wel
Die heeft ze al opgeruimdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij is zeker alle speeltjes onder het bed vergeten?![]()
Hij kan niet in slaap donderen, want hij moet direct er na naar Schiphol rijden!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij is zeker alle speeltjes onder het bed vergeten?![]()
En dondert ie niet gelijk in slaap dan na al dat spelen? Want dat lijkt mij niks, zelf helemaal hieper de pieper en je vent ligt met open mond te snurken in de stoel naast je
He getsie dat is volgens mij echt niet te etenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik las heel snel en zag "cruesli met water" staan
owquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Heel lief meissies!Labjoe!
Maar ik ben vanavond en morgen gewoon nog online heur
Spinaziekots met spekjes, mhehehequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef kwakveense het volgende:
d-?? geen idee! er wordt gekookt. ws. eet ik dit weekend weinig, want ik vind het eten van de kookcommissie vaak niet zo lekker.
jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spinaziekots met spekjes, mhehehe
Goed dat je gebeld hebt
XM en Duvel, gecondoleerd met het verlies van je omaSterkte!
wanneer ben je nou jarig muis? dat heb ik effe gemist... morgen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Oehhhhhhhhhhh ik heb al een verjaardagskaart! Dus nu voel ik me al jarig
Freudian slip: ik las verjaardagstaartquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Oehhhhhhhhhhh ik heb al een verjaardagskaart! Dus nu voel ik me al jarig
Jaaaaaaa morgen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wanneer ben je nou jarig muis? dat heb ik effe gemist... morgen?
Ja maar ik misschien niet en anders vergeet ik het misschien te zeggen en ik zou de hele week niet kunnen slapen als ik jou geen fijne vakantie zou hebben toegewenstquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Heel lief meissies!Labjoe!
Maar ik ben vanavond en morgen gewoon nog online heur
Het heeft zo moeten zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging net naar de super. Bolletje smeerworst in m'n broekzak gestopt (trainingsbroek). Kom ik thuis, bolletje smeerworst weg
. Ik zie nu voor me dat andere mensen hem uit m'n zak hebben zien vallen en naar me hebben geroepen van: "Mevrouw mevrouw! U laat wat vallen!" en ik fiets gewoon door met m'n dove kop
.
Komt ervan als je vet broodbeleg koohoooooooptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik misschien niet en anders vergeet ik het misschien te zeggen en ik zou de hele week niet kunnen slapen als ik jou geen fijne vakantie zou hebben toegewenst.
Oh damn, ik heb Co ook geen fijne vakantie toegewenst!.
Ik ging net naar de super. Bolletje smeerworst in m'n broekzak gestopt (trainingsbroek). Kom ik thuis, bolletje smeerworst weg
. Ik zie nu voor me dat andere mensen hem uit m'n zak hebben zien vallen en naar me hebben geroepen van: "Mevrouw mevrouw! U laat wat vallen!" en ik fiets gewoon door met m'n dove kop
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag ook nergens om felesietaties hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef Chicolate het volgende:
Gecondoleerd XM en Duvel.
Goed dat je gebeld hebt kwak.
En nog géén felicitaties of plezierwensen voor Muis en Greys
Zit op de uni, verslag is bijna af. En ik laf smileys.
Er staat al dagen een torenhoge stapel afwas die hij moet doen en hij doet maar rustig aan. Terwijl er allemaal aangekoekte troep in de koekenpannen zit en de fruitvliegjes onze keuken ook weer gevonden hebbenquote:
Tbh vind ik het ook enorm asociaal om de andere kant op te kijken als je doof bentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat al dagen een torenhoge stapel afwas die hij moet doen en hij doet maar rustig aan. Terwijl er allemaal aangekoekte troep in de koekenpannen zit en de fruitvliegjes onze keuken ook weer gevonden hebben. Dus ik zei: "Het is dat je wel goed studeert, anders zou ik je de meest luie persoon ooit noemen." En nog wat meer over dat hij niet voor zichzelf kan zorgen etc (de enige keer dat 'ie iets fatsoenlijks te eten krijgt is als ik kook; verder bestelt 'ie, eet 'ie een maaltijdsalade of een magnetronmaaltijd). En toen wilde hij nog wat zeggen, maar ik bleef de andere kant opkijken (doof zijn kan nog wel eens van pas komen als je niet wilt horen wat iemand te zeggen heeft
) en toen was ik een kutwijf en hoopte hij dat ik zou sterven.
Maar hij is nu wél aan het afwassen. Ach, zulke ruzietjes hebben we wel vaker. Komt wel goed
.
Ja maar ik weet gewoon dat hij op zijn beurt een kutopmerking gaat maken en ik wilde het laatste woord hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tbh vind ik het ook enorm asociaal om de andere kant op te kijken als je doof bentdan geef je de ander echt geen kans meer. Dus wat dat betreft geef ik Mark gelijk. Neemt niet weg dat hij gewoon moet afwassen
Ja dan nog. Ik vind dat gewoon misbruik, maar goed, daar worden we het toch niet over eens. Hoe zou je het vinden als Mark heel snel en onduidelijk ging praten zodat jij geen weerwoord hebt en hij dus de discussie wint?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet gewoon dat hij op zijn beurt een kutopmerking gaat maken en ik wilde het laatste woord hebben.
En nu heeft hij toch het laatste woord, maar je weet alleen niet welk woord?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet gewoon dat hij op zijn beurt een kutopmerking gaat maken en ik wilde het laatste woord hebben.
Sympathieke manier van ruziemakenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook niet leuk iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dan nog. Ik vind dat gewoon misbruik, maar goed, daar worden we het toch niet over eens. Hoe zou je het vinden als Mark heel snel en onduidelijk ging praten zodat jij geen weerwoord hebt en hij dus de discussie wint?
Jij verdient beter!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Muis006 het volgende:
Anyway, ik ga even op bed liggen want mijn nek en rug doen weer eens vervelend
Ugh, het blijft maar bezig, hèquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Muis006 het volgende:
Anyway, ik ga even op bed liggen want mijn nek en rug doen weer eens vervelend
quote:Daarnaast bevat het middel ototoxische eigenschappen, wat wil zeggen dat het kan leiden tot gehoorbeschadiging
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Ek-Mei het volgende:Waarom laxeermiddelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu heeft hij toch het laatste woord, maar je weet alleen niet welk woord?
Of je doet het nu en helpt hem met afdrogen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ook niet leuk idd. Ik ga wel even sorry zeggen straks als de afwas klaar is
.
ff onder spoiler want viesssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Ek-Mei op 05-06-2009 13:03:20 ]
Ja maar ik ben aan het schrijven!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Of je doet het nu en helpt hem met afdrogen.
dankje, ik hoop het, ik loop er al heel lang mee, dus ben bang dat ik in het ziekenhuis eindigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:
He juk Ek-Mei, dat is naar! Hopelijk helen de wondjes, want dit is ook niet fijn.. Beterschap en sterkte dan maar!
Ga jij vandaag werken dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
Ohja lijstje
Vandaag:
O: yoghurt
T: shortbread
L: shoarma met prei, ui, paprika, tomatensaus en rijst
S: werken (tot 22:!5)
T: hamburger
D (na het werk): kliekje van wat mijn ouders vanavond eten (nog onbekend)
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu heeft hij toch het laatste woord, maar je weet alleen niet welk woord?
Me dunktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, de anti-smeerworstmaffia heeft gesproken
Het laatste woord was 'sterft'quote:
Oepsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:20 schreef P.F het volgende:
Ja ik heb al lang beantwoord! Maar je hebt hem met laziness gestuurd!
Nee ik betaal geld voor de lunch en het enige andere zijn vitalu crackers die ik ook al tussendoortje eet op het werk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
DML, mijn enige vette eetzondes op brood zijn speculoospasta (maar daar heb ik niet vaak zin in), of kaas (maar dat is gewoon niet altijd in huis).
Ik ben overigens ook geen brood-fan. Kun je dan niet wat anders eten als lunch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja hoi, geef ons dat recept ook ff..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo allemaal!.
Ik heb een nieuw kookboek gekocht, wat m'n vriend nu achter me op de bank zit te bekijken. Hoor ik 'm ineens mompelen: "God, ik word hier gewoon geil van.".
Ik denk het niet, die superboeren gaan eraan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, ze moeten volgend jaar 2x winnen van de club van Neen.![]()
Dat wordt een eitje.
't Boek heet Zalig zoet en staat bomvol recepten waarvan je bijna klaarkomt.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo allemaal!.
Ik heb een nieuw kookboek gekocht, wat m'n vriend nu achter me op de bank zit te bekijken. Hoor ik 'm ineens mompelen: "God, ik word hier gewoon geil van.".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Oreo cheesecake!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben met Meneer aan het mailen over wat voor soort cheesecake ik zal gaan maken, we komen er niet uit
Iemand hier een goed idee?
@MoBlo: helder
Nou je krijgt ze morgen lekker tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vraag ook nergens om felesietaties hooren Greysie nergens om plezierwensen. Tsssssssssssssssss
Ik vind oreo's echt viesquote:
Patsster!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind oreo's echt vies
Als ik niets bedenk wordt het weer limoen/witte chocolade/framboos.... Saaaaai
Alles met passievruchtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Passievruchtenkokos?
Staat in m'n nieuwe boek..
Ik wil gewoon wat nieuws&wilds proberenquote:
Zolang er niemand kwaakgeluiden gaat maken terwijl ik kikkererwten in m'n mond stop, moet dat lukken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alles met passievruchten
Maar zie maar eens goeie rijpe exemplaren te vinden!
Ik moet eens even gaan bedenken wat ik zondag ga koken! Ik heb een waslijst aan ideeënKikkererwten en aubergine enzo, dat eet je toch wel?
auberginequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alles met passievruchten
Maar zie maar eens goeie rijpe exemplaren te vinden!
Ik moet eens even gaan bedenken wat ik zondag ga koken! Ik heb een waslijst aan ideeënKikkererwten en aubergine enzo, dat eet je toch wel?
heeey wat las ik nou, ga jij naar de psych? waarom die stap? en waarom nu?quote:
No worries; Meneer is er niet, zondagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zolang er niemand kwaakgeluiden gaat maken terwijl ik kikkererwten in m'n mond stop, moet dat lukken..
Hmm, misschien hebben ze dat wel bij de DH. Hoe maak je de cheese-prut? En is het gewoon met biscuitjesbodem?quote:Aubergine is geen probleem.. Ik heb ook al een treinkaartje gekocht!
Volgens het recept heb je alleen sap nodig, is het dan makkelijker?
Oh dan is een oreotaart geen goede keuze inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind oreo's echt vies
Als ik niets bedenk wordt het weer limoen/witte chocolade/framboos.... Saaaaai
Oh nu komt het heel aanvallend over, zo was het helemaal niet bedoel, denk juist dat het supergoed is dat je dit onderneemt, maar wilde eerst iets meer weten voordat ik mijn mening erover wilde gaan gevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
heeey wat las ik nou, ga jij naar de psych? waarom die stap? en waarom nu?
Waar bestaat die sporttest allemaal uit, weet je dat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
24 juni heb ik mn eerste selectiedag voor de politie(sporttest enzo)
*ril*
Sure. Hoeveel gangen? En welke keuken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef cyclechick het volgende:
ik moet zondag koken voor de giro-meneeriemand nog geweldige ideeen, zodat hij ondersteboven is van mijn kookkunsten?
![]()
Foto? En doe er dan meteen een eetlijst bij?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een nieuwe ponyweer even wennen...iets strakker en verder van achter dus meer pony
Pony?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een nieuwe ponyweer even wennen...iets strakker en verder van achter dus meer pony
ik zal thuis het filmpje even opzoeken..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waar bestaat die sporttest allemaal uit, weet je dat?
Spannend hoor! Nog even goed trainen tot die tijd dus!
Ik zie net dat het er eentje is die niet gebakken hoeft te worden, wil je het dan nog wel weten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No worries; Meneer is er niet, zondag
[..]
Hmm, misschien hebben ze dat wel bij de DH. Hoe maak je de cheese-prut? En is het gewoon met biscuitjesbodem?
Ja doei.
Nou, dan bedenk ik zelf iets! Ik wil wel zo'n lekkere gebakken cheesecakequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie net dat het er eentje is die niet gebakken hoeft te worden, wil je het dan nog wel weten?. Het idee bij deze is dat je een biscuit bakt en die vult en bovenop besmeert met roomkaasvulling.
Eentje met 4 lagen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben met Meneer aan het mailen over wat voor soort cheesecake ik zal gaan maken, we komen er niet uit
Iemand hier een goed idee?
@MoBlo: helder
quote:Bodem
Verkruimel de biscuits. Smelt de boter in een steelpan. De boter iets laten afkoelen en de biscuitkruimels erdoor roeren. Het mengsel in de springvorm doen.
Laag een
Klop de zachte kaas, eieren, suiker en vanille-essence in een kom. Verdeel het mengsel gelijkmatig over de bodem en strijk het glad. Zet de springvorm in de oven en bak 20 minuten (tot het goedje net gestold is). Laat de eerste laag 20 minuten buiten de over uitharden.
Laag twee
Meng de zure room, yoghurt, suiker en vanille-essence in een kom. Schep het mengsel gelijkmatig over de eerste laag. Zet de taart weer 10 minuten in de oven en laat hem daarna afkoelen.
Bovenste laag
Verhit de suiker en de bosbessen met 2 eetlepels water zachtjes in een steelpan tot de suiker is opgelost. Voeg de blaadjes gelatine toe en roer het geheel door totdat de gelatine is opgelost. Laat het geheel iets afkoelen en strijk het over de taart. Zet hem vervolgens minstens 6 uur of een nacht in de koelkast.
oh ik vatte t niet aanvallend op hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
heeey wat las ik nou, ga jij naar de psych? waarom die stap? en waarom nu?
Uhm, hoofd en toetje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure. Hoeveel gangen? En welke keuken?
Foto komt eraan....wanneer weet ik nog nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Foto? En doe er dan meteen een eetlijst bij?
Knap hoor, dat je die stap hebt genomen! Is een grote stap, maar wel een heel belangrijke, want het "goed voor jezelf zorgen omdat je het waard bent" begint hier wel mee!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh ik vatte t niet aanvallend op hoor
ik ben al eerder geweest. toen waren we "klaar" en ging het ook een stuk beter met me, maar ik ben nu weer een beetje teruggevallen op het oude destructieve gedrag (zelfsabotage, niet voor mezelf zorgen, werk en conflict mijdend gedrag, stress, instorten, mezelf overladen) en het daarbij komende eetprobleem (eetbuien)... en ik kan het niet meer alleen...
de vorige keer ben ik al een stuk opgeschoten: ik vind mezelf niet meer vreselijk, ik kan inzien dat ik best leuk ben, en heb een hoop zelfvertrouwen gewonnen... maar ik ben er nog lang niet, en nu maar doormodderen ipv mn problemen onder ogen zien werkt dus overduidelijk niet...
vandaarik wist dit al heel lang, alleen het duurde even voor ik me er aan overgaf dat ik "weer aan de bak moet"
Bruine bonen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Uhm, hoofd en toetje?
Welke keuken? die voor kooknoobs? Nee, geen idee eigenlijk. ik wilde in eerste instantie een quiche maken, omdat hij had gezegd dat ie dat nog nooit had gemaakt, maar misschien toch leuker om iets anders te doen. Weet ook nog niet wat ie wel en niet lekker vindt. Kun je hier iets mee![]()
Italiaans? Kalfsvlees met paddestoelensaus en pasta, of met een lekkere tomatensaus? En panna cotta toe?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Uhm, hoofd en toetje?
Welke keuken? die voor kooknoobs? Nee, geen idee eigenlijk. ik wilde in eerste instantie een quiche maken, omdat hij had gezegd dat ie dat nog nooit had gemaakt, maar misschien toch leuker om iets anders te doen. Weet ook nog niet wat ie wel en niet lekker vindt. Kun je hier iets mee![]()
jup...toen wilde ik naar onder de negentig kiloquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:32 schreef Miss_S het volgende:
Hey Kwak ik kom net een berichtje van eind 2005 in de dieetclub tegenwist niet dat jij hier ook al zo lang rondwandelde
(ik ben terug aan het kijken om een juist lijstje met mijn gewichtsverlies te kunnen maken)
Kalf? Ik eet alleen kipquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Italiaans? Kalfsvlees met paddestoelensaus en pasta, of met een lekkere tomatensaus? En panna cotta toe?
Mexicaans? Fajitas? suuupersimpel, maar niet erg 'netjes' te eten
Marokkaans, gehaktballetjes in tomaten-groenteprut, met couscous?
Geen reden voor die smiley tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup...toen wilde ik naar onder de negentig kilokwam van 105 toen...
Ik vind dit een zeer beheurlijke lijstquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:24 schreef Miss_S het volgende:
Lijst
Het waren die van de Appie inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer beheurlijke lijstGesteld dat de CCC niet van die mega-dingen waren, maar gewoon uit een pak van de Appie ofzo.
Hoeveel stokbrood eet je? misschien kun je daar iets mee minderen?
Wat is een slaburger? het klinkt echt ultiem goor (ik zie iets voor me van een burger, omwikkeld met een blaadje sla, en dan gegrilld).
Ik zeg fajitasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Kalf? Ik eet alleen kip![]()
Beter meer groente en het mag best simpel zijn. Couscous is wel lekker!
En dan stort ik me wel op het toetje, misschien dat ik iets echt kan bakken ofzo? Met chocola, of fruit, of allebei?
AH, Aldi, whatever. Gewoon tweehaps-dingen, niet van die wagenwielen die je soms bij koffietentjes krijgt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Miss_S het volgende:
Het waren die van de Appie inderdaadzijn die bekend?
Smart thinkingquote:Het minderen met stokbrood...daarom wou ik toch nog die spiesjes eten dan heb ik vast mijn buik vol en dan eet ik alleen nog een paar stokbroodjes met mager beleg voor de lekker
Ik ben nog niet echt overtuigdquote:En een slaburger is niet met slaweet niet waarom wij het zo noemen eigenlijk, gewoon een soort hamburger volgens mij?
Essentieelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.smulweb.nl/135(...)illde-kip-en-paprika
en dan met zure room ipv yoghurt
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
AH, Aldi, whatever. Gewoon tweehaps-dingen, niet van die wagenwielen die je soms bij koffietentjes krijgt.
[..]
Smart thinking
[..]
Ik ben nog niet echt overtuigdIs het wel een beetje mager vlees? Vet vlees is een calorieenbom, en nog ongezond ook
ik eet nooit toetjes, maar als je er van houdt dan kan 'tquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
EssentieelEn omdat het zo'n fijn, licht gerecht is, kun je nog best een chocotoetje toe. Wat jij?
Dat dus alleen hopelijk toekomstig 'mijn meneer'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo CF! Jij bent lekker bezig![]()
Mo!!! Nynke!!!!!! linkjes graag...
Kan ik mijn meneer binnenkort eens verwennen
Dankquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.smulweb.nl/135(...)illde-kip-en-paprika
en dan met zure room ipv yoghurt
Ik wil niet gelijk al mijn kaarten op tafel leggen natuurlijk, de eerste keerquote:
Anders wil ik nog wel even een kookboek openslaan voor je, maar zij had ergens een online succesrecept.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef cyclechick het volgende:
4 op een rij en nu ga ik mijn laatste hoofdstuk leren!
CF thanks voor de tips! nu Nynke dit weekend nog even opsporen, maar dat lukt vast wel
gepaneerd zijn deze zeker niet....de rest weet ik nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:53 schreef kwakveense het volgende:
slaburgers zijn meestal verwerkt vlees, behoorlijk vet, soms nog gepaneerd ook. vergelijkbaar met roomschnitzels/gehakstschnitzels/boomstammen... (wel lekker)
nou ik ben weg, even een weekendje veel zingendoeiii! fijne vakantie greys!
Klik op de diagram knop en dan kun je een uitkiezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef Miss_S het volgende:
Uhh kan iemand mij helpen hoe ik een mooi grafiekje in excel krijg?
Ik heb dus data met steeds een gewicht erbij, als ik nu van allebei een rijtje maak dan moet het lukken op een of andere manier toch?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef motorbloempje het volgende:houd maar op met mopperen over mr. moblo, want je weet dat 'ie zo is en toch laf je hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Niet meer actief op Fok!
Stuur het bestand maar op. Ik ben een kei met Excelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef Miss_S het volgende:
Uhh kan iemand mij helpen hoe ik een mooi grafiekje in excel krijg?
Ik heb dus data met steeds een gewicht erbij, als ik nu van allebei een rijtje maak dan moet het lukken op een of andere manier toch?
Vind jij ze wel lekker?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Hihi, die Oreo-discussie. 1 keer raden wat ik net in m'n mond stop.
Ik zou ze zelf niet kopen (maar dat geldt voor zo'n beetje alle zoete meuk), maar als ik ze aangeboden krijg sla ik ze niet afquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind jij ze wel lekker?
Ik vraag me altijd af hoe ze zo zwart komen... Van de cacao?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Miss_S het volgende:
buikpuin
Typisch geval 'op gewicht komen is een ding, op gewicht blijven een tweede'?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Miss_S het volgende:
Nou 5,5 jaar van posten in het dieetclub en het slanke topic krijg je dit grafiekje (met dank aan CF):
http://i122.photobucket.c(...)ekgewichtverlies.jpg
Iets om trots op te zijn? Een beetje, alleen het laatste jaar was niet geweldig dus
Nou dat laatste is zeker moeilijker maar vind niet dat het mislukt is. Het is geen echte jojo geval (mijn mening danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Typisch geval 'op gewicht komen is een ding, op gewicht blijven een tweede'?
Wat is nu je doel? Terug naar 70 en dan daar blijven?
Cootjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:07 schreef conleche het volgende:
Allô, allô popjens!! Ik ben in Frankrijk en ik heb internet.Of eigenlijk een soort USB stickie met internetminuutjes!! Niet bijgelezen maar wilde even dag zeggen!!
Ga nu hardlopen langs de rivier, dus dat gaat gewoon door! :
Mwoah! Gisteren wel, maar vandaag is het zo half bewolkt, met af en toe een buitje, maar wel warm, graad of 25 denk ik. Ach, niet zo heel erg, moet toch een beetje boodschappen doen vandaag en dat soort dingetjes. Morgen wil ik naar het strand, dus hoop dat het dan mooi is!!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Mwoah! Gisteren wel, maar vandaag is het zo half bewolkt, met af en toe een buitje, maar wel warm, graad of 25 denk ik. Ach, niet zo heel erg, moet toch een beetje boodschappen doen vandaag en dat soort dingetjes. Morgen wil ik naar het strand, dus hoop dat het dan mooi is!!
Dat is ook waar. Je zou de dalende lijn ook niet oneindig willen voortzetten, natuurlijk! Maar de schommelingen, waarbij je steeds wat omhoogschiet en dan weer fanatiek gaat lijnen, dat moet niet. Ookal gaat het maar om een paar kilo. Uiteindelijk moet je met een 'gewoon' eetpatroon je gewicht ongeveer constant kunnen houden (hormonale&seizoensschommelingen daargelaten).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat laatste is zeker moeilijker maar vind niet dat het mislukt is. Het is geen echte jojo geval (mijn mening dan)
En mijn doel is altijd geweest een gewicht dat begint met een 6.....
Maar die 70 is wel weer een eerste doel
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Je zou de dalende lijn ook niet oneindig willen voortzetten, natuurlijk! Maar de schommelingen, waarbij je steeds wat omhoogschiet en dan weer fanatiek gaat lijnen, dat moet niet. Ookal gaat het maar om een paar kilo. Uiteindelijk moet je met een 'gewoon' eetpatroon je gewicht ongeveer constant kunnen houden (hormonale&seizoensschommelingen daargelaten).
Ik ben flink aan het SOGgen dus dan ga je de raarste dingen doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe heb je al die lijstjes trouwens teruggevonden Miss_S? Dat is toch haast niet te doen
Maar ik heb het sowieso niet als aan de lijn of dieet gezien....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Je bent al 5 jaar aan de lijn Miss_S, dat is niet niksOp een gegeven moment moet dat in je hoofd gewoon afgelopen zijn, moet je weten wat normaal eten is en weten dat je regelmatig moet sporten en dat het dan gewoon... normaal is.
oh, en zo goddelijk lekker...maar heb nu geen tijd om het op te zoeken! een recept van de AH, en ook een recept van donkere chocolade cakejes met een witte binnenkant, die heb ik ooit ergens in CUL eens gepost..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zeg fajitasMoBlo heeft ergens een link naar het recept. Supersimpel, maar de marinade is in z'n eenvoud echt perfect: fris, kruidig, pittig
Heb je een oven? Nynke heeft een leuk recept voor warme chocoladecakejes die zo half-gesmolten zijnTrès sensueel
Nou, mn zusje komt hier...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef cyclechick het volgende:
4 op een rij en nu ga ik mijn laatste hoofdstuk leren!
CF thanks voor de tips! nu Nynke dit weekend nog even opsporen, maar dat lukt vast wel
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:52 schreef Syrena het volgende:
Wat fijn Mo!
Vandaag stond naast het stoplicht ook een motor naast ons (lesmotor). Ik had zo kunnen uitstappen om te vragen of ik ook een keertje mochtMaar goed, eerst maar ff afwachten hoe het met de financien gaat en hoe het met mijn ogen gaat, en dan eens een proeflesje plannen. Ik wil gewoon weten hoe dat voelt, zelf rijden op een motor.
Waarschijnlijk op het oefenterrein prima en op de weg in de broek schijten en hyperventilerenmaar dan heb ik 't in elk geval eens gedaan (het rijden he...).
* Viking84 meldtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]als je 'm hebt gaan we een keer samen rijden. loveli ook mee
Slankies go wild
en dan alledrie een vrijwilliger mee achterop (als je wat geoefend hebt
)
Hoe literair, de zwarte met het witte hartquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:55 schreef AKnynke het volgende:
oh, en zo goddelijk lekker...maar heb nu geen tijd om het op te zoeken! een recept van de AH, en ook een recept van donkere chocolade cakejes met een witte binnenkant, die heb ik ooit ergens in CUL eens gepost..
ik vind het ook lang hoor, tis een maand lagner dan gewoonlijk in NL!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe literair, de zwarte met het witte hartMar dat klinkt echt vurrukkuluk, zeg!
Man, dat er nu al mensen vakantie hebben! Dan benijd ik de studenten toch wel
Dan maakt ze het de volgende keer maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dan heeft fietsmeis al voor haar lover gekookt Nyn!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
nog steeds geen fijne vakantie Greys!![]()
Oeh leuk, spill the details!quote:
Over wat?quote:
Ga ik doen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Daph, misschien toch wat vaker voor jezelf wat maaltijdsalades inslaan ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Tuulk nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef loveli het volgende:
Ik krijg heel slank over me heen als die date geen succes is...
Dan vertel ik het gewoon nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef Merel het volgende:
[..]
![]()
Kijken of ie aardig is.Hebben jullie foto's van elkaar gezien, of is het volledig blind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
En tomaatjes en balsamicoazijn!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga ik doen inderdaadNormaal eten we op zaterdag brood, maar aangezien ik vanavond dus al brood eet ga ik zelf maar een maaltijdsalade maken denk ik
![]()
Die ene die hier laatst stond met bladspinazie, ei en spekjes enzo
En heeft ie een uiterlijk waar je wel eventueel op zou kunnen vallen?quote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan vertel ik het gewoon nietIk wou sowieso niet alles op internet gooien hoor, dat vind ik niet netjes, maar ik vond het toch wel even leuk om dit te melden
Anders zou ik niet afsprekenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En heeft ie een uiterlijk waar je wel eventueel op zou kunnen vallen?
(Jaaaaa, dat klinkt oppervlakkig, ik weet. Maar laten we eerlijk zijn, het oog wil ook wat).
teh drama!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Merel het volgende:
En nou moet ik bedenken wat ik áán moetDus nou móét ik zo nog even shoppen natuurlijk, goed excuus
Ik las met een half oog en ik dacht dat er stond: waar je het wel op zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En heeft ie een uiterlijk waar je wel eventueel op zou kunnen vallen?
(Jaaaaa, dat klinkt oppervlakkig, ik weet. Maar laten we eerlijk zijn, het oog wil ook wat).
Domme vraag iddquote:
Wat ga je doen? Waar heb je afgesproken? En dan hoef ik geen naam en adres, maar in een restaurantje, of een kroeg, of...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Merel het volgende:
En nou moet ik bedenken wat ik áán moetDus nou móét ik zo nog even shoppen natuurlijk, goed excuus
quote:
Die ja! Nomnomnomnom.. Ik heb er nu al trek inquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik las met een half oog en ik dacht dat er stond: waar je het wel op zou kunnen.
Ik vond het al geen opmerking voor Greys..
Dat ligt er een beetje aan hoe gezond je de rest van de week hebt gegetenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Shitzooi heb ik me toch weer laten verleiden tot het bestellen bij de bezorgbeer. Ze hebben nieuwe smaak
En er eet niemand thuis, is dat ook een goed excuses?
Oh, het was al van mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
Die ja! Nomnomnomnom.. Ik heb er nu al trek in
Ik vind dat juist iets wat jij zou zeggen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]!
(Maar dat is iets dat ik best zou kunnen zeggen hoor)
Whehe ja goed he dat ik dat onthouden hebquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, het was al van mij..
Merel, tof zeg! Heel veel plezier gewenst, alvast!.
Nee hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat juist iets wat jij zou zeggen!![]()
Of beledig ik je nu?
Hihiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Merel het volgende:
Oh verdorie, ik wil shoppen maar ik moet ook RTL Boulevard kijken!
En Greys, we gaan drankje doen en bios en of ik het er op kan zien we dan wel weer
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Merel het volgende:
Oh verdorie, ik wil shoppen maar ik moet ook RTL Boulevard kijken!
En Greys, we gaan drankje doen en bios en of ik het er op kan zien we dan wel weer
Terminator Salvation?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Welke film gaan jullie zien Merel?
Even de kans op sex inschatten![]()
quote:
Nee, maar ik kan me je frustratie voorstellenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Even wat anders, hebben jullie ook wel eens dat als je een PM hebt dat er dan ipv een geel envelopje met een (1) er achter dan nu (1)(1) hebt en dat je het niet kunt openen?
Alsof mensen die seks op de eerste date hebben niet netjes zijn.quote:
Het is al gelukt! Pfieuw!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me je frustratie voorstellen
Hoeveel minuten ook alweer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alsof mensen die seks op de eerste date hebben niet netjes zijn..
Zo bedoel ik het ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alsof mensen die seks op de eerste date hebben niet netjes zijn..
maandag en dinsdag friet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe gezond je de rest van de week hebt gegeten
Maar dat weet je na een minuut of 4 wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet hoorMaar ik was van plan om eerst even uit te zoeken of ik 'm uberhaupt áárdig vind, als jullie het niet erg vinden
Ik zat je eigenlijk stiekem een beetje te pesten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef Merel het volgende:
Jullie gaan je nou helemaal zitten opwinden terwijl ik juist m'n best probeer te doen om geen hooggespannen verwachtingen te hebbenSerieus, we zien wel..
Ik vind het ook leuk om er hyper over te doen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik zat je eigenlijk stiekem een beetje te pesten.
Om te kijken of je nerveus te krijgen bent
Pics or...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef loveli het volgende:
Heb me schandalig misdragen op eBay...![]()
Zes paar schoenen.
Da's niet moeilijk, voor Merel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:05 schreef neen het volgende:
Zorg nou maar dat je er leuk uitziet.
whehehehe
Wat nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |