Dat is ook waar. Je zou de dalende lijn ook niet oneindig willen voortzetten, natuurlijk! Maar de schommelingen, waarbij je steeds wat omhoogschiet en dan weer fanatiek gaat lijnen, dat moet niet. Ookal gaat het maar om een paar kilo. Uiteindelijk moet je met een 'gewoon' eetpatroon je gewicht ongeveer constant kunnen houden (hormonale&seizoensschommelingen daargelaten).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat laatste is zeker moeilijker maar vind niet dat het mislukt is. Het is geen echte jojo geval (mijn mening dan)
En mijn doel is altijd geweest een gewicht dat begint met een 6.....
Maar die 70 is wel weer een eerste doel
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Je zou de dalende lijn ook niet oneindig willen voortzetten, natuurlijk! Maar de schommelingen, waarbij je steeds wat omhoogschiet en dan weer fanatiek gaat lijnen, dat moet niet. Ookal gaat het maar om een paar kilo. Uiteindelijk moet je met een 'gewoon' eetpatroon je gewicht ongeveer constant kunnen houden (hormonale&seizoensschommelingen daargelaten).
Ik ben flink aan het SOGgen dus dan ga je de raarste dingen doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe heb je al die lijstjes trouwens teruggevonden Miss_S? Dat is toch haast niet te doen
Maar ik heb het sowieso niet als aan de lijn of dieet gezien....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Je bent al 5 jaar aan de lijn Miss_S, dat is niet niksOp een gegeven moment moet dat in je hoofd gewoon afgelopen zijn, moet je weten wat normaal eten is en weten dat je regelmatig moet sporten en dat het dan gewoon... normaal is.
oh, en zo goddelijk lekker...maar heb nu geen tijd om het op te zoeken! een recept van de AH, en ook een recept van donkere chocolade cakejes met een witte binnenkant, die heb ik ooit ergens in CUL eens gepost..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zeg fajitasMoBlo heeft ergens een link naar het recept. Supersimpel, maar de marinade is in z'n eenvoud echt perfect: fris, kruidig, pittig
Heb je een oven? Nynke heeft een leuk recept voor warme chocoladecakejes die zo half-gesmolten zijnTrès sensueel
Nou, mn zusje komt hier...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef cyclechick het volgende:
4 op een rij en nu ga ik mijn laatste hoofdstuk leren!
CF thanks voor de tips! nu Nynke dit weekend nog even opsporen, maar dat lukt vast wel
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:52 schreef Syrena het volgende:
Wat fijn Mo!
Vandaag stond naast het stoplicht ook een motor naast ons (lesmotor). Ik had zo kunnen uitstappen om te vragen of ik ook een keertje mochtMaar goed, eerst maar ff afwachten hoe het met de financien gaat en hoe het met mijn ogen gaat, en dan eens een proeflesje plannen. Ik wil gewoon weten hoe dat voelt, zelf rijden op een motor.
Waarschijnlijk op het oefenterrein prima en op de weg in de broek schijten en hyperventilerenmaar dan heb ik 't in elk geval eens gedaan (het rijden he...).
* Viking84 meldtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]als je 'm hebt gaan we een keer samen rijden. loveli ook mee
Slankies go wild
en dan alledrie een vrijwilliger mee achterop (als je wat geoefend hebt
)
Hoe literair, de zwarte met het witte hartquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:55 schreef AKnynke het volgende:
oh, en zo goddelijk lekker...maar heb nu geen tijd om het op te zoeken! een recept van de AH, en ook een recept van donkere chocolade cakejes met een witte binnenkant, die heb ik ooit ergens in CUL eens gepost..
ik vind het ook lang hoor, tis een maand lagner dan gewoonlijk in NL!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe literair, de zwarte met het witte hartMar dat klinkt echt vurrukkuluk, zeg!
Man, dat er nu al mensen vakantie hebben! Dan benijd ik de studenten toch wel
Dan maakt ze het de volgende keer maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dan heeft fietsmeis al voor haar lover gekookt Nyn!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
nog steeds geen fijne vakantie Greys!![]()
Oeh leuk, spill the details!quote:
Over wat?quote:
Ga ik doen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Daph, misschien toch wat vaker voor jezelf wat maaltijdsalades inslaan ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Tuulk nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef loveli het volgende:
Ik krijg heel slank over me heen als die date geen succes is...
Dan vertel ik het gewoon nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef Merel het volgende:
[..]
![]()
Kijken of ie aardig is.Hebben jullie foto's van elkaar gezien, of is het volledig blind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
En tomaatjes en balsamicoazijn!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga ik doen inderdaadNormaal eten we op zaterdag brood, maar aangezien ik vanavond dus al brood eet ga ik zelf maar een maaltijdsalade maken denk ik
![]()
Die ene die hier laatst stond met bladspinazie, ei en spekjes enzo
En heeft ie een uiterlijk waar je wel eventueel op zou kunnen vallen?quote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan vertel ik het gewoon nietIk wou sowieso niet alles op internet gooien hoor, dat vind ik niet netjes, maar ik vond het toch wel even leuk om dit te melden
Anders zou ik niet afsprekenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En heeft ie een uiterlijk waar je wel eventueel op zou kunnen vallen?
(Jaaaaa, dat klinkt oppervlakkig, ik weet. Maar laten we eerlijk zijn, het oog wil ook wat).
teh drama!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Merel het volgende:
En nou moet ik bedenken wat ik áán moetDus nou móét ik zo nog even shoppen natuurlijk, goed excuus
Ik las met een half oog en ik dacht dat er stond: waar je het wel op zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En heeft ie een uiterlijk waar je wel eventueel op zou kunnen vallen?
(Jaaaaa, dat klinkt oppervlakkig, ik weet. Maar laten we eerlijk zijn, het oog wil ook wat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |