Oeh leuk, spill the details!quote:
Over wat?quote:
Ga ik doen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Daph, misschien toch wat vaker voor jezelf wat maaltijdsalades inslaan ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Tuulk nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef loveli het volgende:
Ik krijg heel slank over me heen als die date geen succes is...
Dan vertel ik het gewoon nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef Merel het volgende:
[..]
![]()
Kijken of ie aardig is.Hebben jullie foto's van elkaar gezien, of is het volledig blind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
En tomaatjes en balsamicoazijn!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga ik doen inderdaadNormaal eten we op zaterdag brood, maar aangezien ik vanavond dus al brood eet ga ik zelf maar een maaltijdsalade maken denk ik
![]()
Die ene die hier laatst stond met bladspinazie, ei en spekjes enzo
En heeft ie een uiterlijk waar je wel eventueel op zou kunnen vallen?quote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan vertel ik het gewoon nietIk wou sowieso niet alles op internet gooien hoor, dat vind ik niet netjes, maar ik vond het toch wel even leuk om dit te melden
Anders zou ik niet afsprekenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En heeft ie een uiterlijk waar je wel eventueel op zou kunnen vallen?
(Jaaaaa, dat klinkt oppervlakkig, ik weet. Maar laten we eerlijk zijn, het oog wil ook wat).
teh drama!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Merel het volgende:
En nou moet ik bedenken wat ik áán moetDus nou móét ik zo nog even shoppen natuurlijk, goed excuus
Ik las met een half oog en ik dacht dat er stond: waar je het wel op zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En heeft ie een uiterlijk waar je wel eventueel op zou kunnen vallen?
(Jaaaaa, dat klinkt oppervlakkig, ik weet. Maar laten we eerlijk zijn, het oog wil ook wat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |