Domme vraag iddquote:
Wat ga je doen? Waar heb je afgesproken? En dan hoef ik geen naam en adres, maar in een restaurantje, of een kroeg, of...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Merel het volgende:
En nou moet ik bedenken wat ik áán moetDus nou móét ik zo nog even shoppen natuurlijk, goed excuus
quote:
Die ja! Nomnomnomnom.. Ik heb er nu al trek inquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik las met een half oog en ik dacht dat er stond: waar je het wel op zou kunnen.
Ik vond het al geen opmerking voor Greys..
Dat ligt er een beetje aan hoe gezond je de rest van de week hebt gegetenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Shitzooi heb ik me toch weer laten verleiden tot het bestellen bij de bezorgbeer. Ze hebben nieuwe smaak
En er eet niemand thuis, is dat ook een goed excuses?
Oh, het was al van mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
Die ja! Nomnomnomnom.. Ik heb er nu al trek in
Ik vind dat juist iets wat jij zou zeggen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]!
(Maar dat is iets dat ik best zou kunnen zeggen hoor)
Whehe ja goed he dat ik dat onthouden hebquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, het was al van mij..
Merel, tof zeg! Heel veel plezier gewenst, alvast!.
Nee hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat juist iets wat jij zou zeggen!![]()
Of beledig ik je nu?
Hihiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Merel het volgende:
Oh verdorie, ik wil shoppen maar ik moet ook RTL Boulevard kijken!
En Greys, we gaan drankje doen en bios en of ik het er op kan zien we dan wel weer
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Merel het volgende:
Oh verdorie, ik wil shoppen maar ik moet ook RTL Boulevard kijken!
En Greys, we gaan drankje doen en bios en of ik het er op kan zien we dan wel weer
Terminator Salvation?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Welke film gaan jullie zien Merel?
Even de kans op sex inschatten![]()
quote:
Nee, maar ik kan me je frustratie voorstellenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Even wat anders, hebben jullie ook wel eens dat als je een PM hebt dat er dan ipv een geel envelopje met een (1) er achter dan nu (1)(1) hebt en dat je het niet kunt openen?
Alsof mensen die seks op de eerste date hebben niet netjes zijn.quote:
Het is al gelukt! Pfieuw!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me je frustratie voorstellen
Hoeveel minuten ook alweer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alsof mensen die seks op de eerste date hebben niet netjes zijn..
Zo bedoel ik het ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alsof mensen die seks op de eerste date hebben niet netjes zijn..
maandag en dinsdag friet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe gezond je de rest van de week hebt gegeten
Maar dat weet je na een minuut of 4 wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet hoorMaar ik was van plan om eerst even uit te zoeken of ik 'm uberhaupt áárdig vind, als jullie het niet erg vinden
Ik zat je eigenlijk stiekem een beetje te pesten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef Merel het volgende:
Jullie gaan je nou helemaal zitten opwinden terwijl ik juist m'n best probeer te doen om geen hooggespannen verwachtingen te hebbenSerieus, we zien wel..
Ik vind het ook leuk om er hyper over te doen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik zat je eigenlijk stiekem een beetje te pesten.
Om te kijken of je nerveus te krijgen bent
Pics or...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef loveli het volgende:
Heb me schandalig misdragen op eBay...![]()
Zes paar schoenen.
Da's niet moeilijk, voor Merel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:05 schreef neen het volgende:
Zorg nou maar dat je er leuk uitziet.
whehehehe
Wat nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |