Spinaziekots met spekjes, mhehehequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef kwakveense het volgende:
d-?? geen idee! er wordt gekookt. ws. eet ik dit weekend weinig, want ik vind het eten van de kookcommissie vaak niet zo lekker.
jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spinaziekots met spekjes, mhehehe
Goed dat je gebeld hebt
XM en Duvel, gecondoleerd met het verlies van je omaSterkte!
wanneer ben je nou jarig muis? dat heb ik effe gemist... morgen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Oehhhhhhhhhhh ik heb al een verjaardagskaart! Dus nu voel ik me al jarig
Freudian slip: ik las verjaardagstaartquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Oehhhhhhhhhhh ik heb al een verjaardagskaart! Dus nu voel ik me al jarig
Jaaaaaaa morgen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wanneer ben je nou jarig muis? dat heb ik effe gemist... morgen?
Ja maar ik misschien niet en anders vergeet ik het misschien te zeggen en ik zou de hele week niet kunnen slapen als ik jou geen fijne vakantie zou hebben toegewenstquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Heel lief meissies!Labjoe!
Maar ik ben vanavond en morgen gewoon nog online heur
Het heeft zo moeten zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging net naar de super. Bolletje smeerworst in m'n broekzak gestopt (trainingsbroek). Kom ik thuis, bolletje smeerworst weg
. Ik zie nu voor me dat andere mensen hem uit m'n zak hebben zien vallen en naar me hebben geroepen van: "Mevrouw mevrouw! U laat wat vallen!" en ik fiets gewoon door met m'n dove kop
.
Komt ervan als je vet broodbeleg koohoooooooptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik misschien niet en anders vergeet ik het misschien te zeggen en ik zou de hele week niet kunnen slapen als ik jou geen fijne vakantie zou hebben toegewenst.
Oh damn, ik heb Co ook geen fijne vakantie toegewenst!.
Ik ging net naar de super. Bolletje smeerworst in m'n broekzak gestopt (trainingsbroek). Kom ik thuis, bolletje smeerworst weg
. Ik zie nu voor me dat andere mensen hem uit m'n zak hebben zien vallen en naar me hebben geroepen van: "Mevrouw mevrouw! U laat wat vallen!" en ik fiets gewoon door met m'n dove kop
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag ook nergens om felesietaties hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef Chicolate het volgende:
Gecondoleerd XM en Duvel.
Goed dat je gebeld hebt kwak.
En nog géén felicitaties of plezierwensen voor Muis en Greys
Zit op de uni, verslag is bijna af. En ik laf smileys.
Er staat al dagen een torenhoge stapel afwas die hij moet doen en hij doet maar rustig aan. Terwijl er allemaal aangekoekte troep in de koekenpannen zit en de fruitvliegjes onze keuken ook weer gevonden hebbenquote:
Tbh vind ik het ook enorm asociaal om de andere kant op te kijken als je doof bentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat al dagen een torenhoge stapel afwas die hij moet doen en hij doet maar rustig aan. Terwijl er allemaal aangekoekte troep in de koekenpannen zit en de fruitvliegjes onze keuken ook weer gevonden hebben. Dus ik zei: "Het is dat je wel goed studeert, anders zou ik je de meest luie persoon ooit noemen." En nog wat meer over dat hij niet voor zichzelf kan zorgen etc (de enige keer dat 'ie iets fatsoenlijks te eten krijgt is als ik kook; verder bestelt 'ie, eet 'ie een maaltijdsalade of een magnetronmaaltijd). En toen wilde hij nog wat zeggen, maar ik bleef de andere kant opkijken (doof zijn kan nog wel eens van pas komen als je niet wilt horen wat iemand te zeggen heeft
) en toen was ik een kutwijf en hoopte hij dat ik zou sterven.
Maar hij is nu wél aan het afwassen. Ach, zulke ruzietjes hebben we wel vaker. Komt wel goed
.
Ja maar ik weet gewoon dat hij op zijn beurt een kutopmerking gaat maken en ik wilde het laatste woord hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tbh vind ik het ook enorm asociaal om de andere kant op te kijken als je doof bentdan geef je de ander echt geen kans meer. Dus wat dat betreft geef ik Mark gelijk. Neemt niet weg dat hij gewoon moet afwassen
Ja dan nog. Ik vind dat gewoon misbruik, maar goed, daar worden we het toch niet over eens. Hoe zou je het vinden als Mark heel snel en onduidelijk ging praten zodat jij geen weerwoord hebt en hij dus de discussie wint?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet gewoon dat hij op zijn beurt een kutopmerking gaat maken en ik wilde het laatste woord hebben.
En nu heeft hij toch het laatste woord, maar je weet alleen niet welk woord?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet gewoon dat hij op zijn beurt een kutopmerking gaat maken en ik wilde het laatste woord hebben.
Sympathieke manier van ruziemakenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook niet leuk iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dan nog. Ik vind dat gewoon misbruik, maar goed, daar worden we het toch niet over eens. Hoe zou je het vinden als Mark heel snel en onduidelijk ging praten zodat jij geen weerwoord hebt en hij dus de discussie wint?
Jij verdient beter!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Muis006 het volgende:
Anyway, ik ga even op bed liggen want mijn nek en rug doen weer eens vervelend
Ugh, het blijft maar bezig, hèquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Muis006 het volgende:
Anyway, ik ga even op bed liggen want mijn nek en rug doen weer eens vervelend
quote:Daarnaast bevat het middel ototoxische eigenschappen, wat wil zeggen dat het kan leiden tot gehoorbeschadiging
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Ek-Mei het volgende:Waarom laxeermiddelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu heeft hij toch het laatste woord, maar je weet alleen niet welk woord?
Of je doet het nu en helpt hem met afdrogen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ook niet leuk idd. Ik ga wel even sorry zeggen straks als de afwas klaar is
.
ff onder spoiler want viesssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Ek-Mei op 05-06-2009 13:03:20 ]
Ja maar ik ben aan het schrijven!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Of je doet het nu en helpt hem met afdrogen.
dankje, ik hoop het, ik loop er al heel lang mee, dus ben bang dat ik in het ziekenhuis eindigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:
He juk Ek-Mei, dat is naar! Hopelijk helen de wondjes, want dit is ook niet fijn.. Beterschap en sterkte dan maar!
Ga jij vandaag werken dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
Ohja lijstje
Vandaag:
O: yoghurt
T: shortbread
L: shoarma met prei, ui, paprika, tomatensaus en rijst
S: werken (tot 22:!5)
T: hamburger
D (na het werk): kliekje van wat mijn ouders vanavond eten (nog onbekend)
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu heeft hij toch het laatste woord, maar je weet alleen niet welk woord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |