Hoera! Onder de 90quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:31 schreef kwakveense het volgende:
gecondoleerd lieve xcuzme
ik heb net het antwoordapparaat van de psych ingesproken om me aan te melden. maandag word ik teruggebeld (heb zelf maandag aangegeven als "wanneer kunnen wij u terugbellen") braaf he?
en ik was vanochtend weer onder de 90 - netaan, maar: onder de 90! hoera!
tas is ingepakt, dus nu met mega backpack naar kantoor, nog een paar uurtjes werken, en dan weekend in putt'n!
Het zit wel weer tegen he...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
Mijn stagebegeleider vanuit het bedrijf heeft persoonlijke omstandigheden en eigenlijk geen tijd om mijn scriptie door te lezen/feedback te geven. De feedback had hij twee weken geleden al moeten geven. Hij gaf dinsdag nog aan dat hij mijn scriptie gelezen had, maar dat zijn scriptie/aantekeningen/feedback nog in de auto lag
Feedback is wel nodig helaas.. Anders had ik het wel door iemand anders laten lezen. Het is de bedoeling dat hij mijn scriptie leest, feedback geeft en uiteindelijk moet hij een formulier 'beroepsmatig handelen' invullen en een beoordelingsformulier van mijn scriptie. Zonder die formulieren kan ik niet afstuderenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het zit wel weer tegen he...
En nu? Gaat hij nog wel feedback geven? Of gaat iemand anders van het bedrijf dat doen? Of is feedback van het bedrijf niet per se nodig?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Adem in, adem uit Daph. Komt goed, echt
Als iemand die eind vorig jaar zelf ondervond dat de duivel op een grote hoop schijt, kan ik je ook vertellen dat het tij uiteindelijk keert en alles sal reg kom.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
Het is alleen wel weer zo dat als er iets misgaat, dat alles gelijk misgaat en dat is weer zo jammer.. En dit is iets waar ik zelf niks aan kan doen dus ik kan het ook niet oplossen
Dan heeft jezelf druk maken ook geen zin. Gewoon ondergaan en hopen op een oplossing.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
Het is alleen wel weer zo dat als er iets misgaat, dat alles gelijk misgaat en dat is weer zo jammer.. En dit is iets waar ik zelf niks aan kan doen dus ik kan het ook niet oplossen
Thanksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als iemand die eind vorig jaar zelf ondervond dat de duivel op een grote hoop schijt, kan ik je ook vertellen dat het tij uiteindelijk keert en alles sal reg kom.
Houdt moed [ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Ik heb in ieder geval contact opgenomen met mijn begeleider en de HR manager, meer kan ik op dit moment inderdaad niet doen.. Zal het proberen van me af te zetten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan heeft jezelf druk maken ook geen zin. Gewoon ondergaan en hopen op een oplossing.
Komt goed.
Goed zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
Daar heb je gelijk in. Ik heb in ieder geval contact opgenomen met mijn begeleider en de HR manager, meer kan ik op dit moment inderdaad niet doen.. Zal het proberen van me af te zetten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Goed zo.
Heb je al wel iets leuks voor jezelf ingepland dit weekend?
Want alleen maar hard werken is natuurlijk niet goed.
Ik heb ook geen idee jammer genoeg, want dan weet ik ook niet hoeveel ik er nog kan krijgenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:56 schreef cyclechick het volgende:
Joehoe!!
Daph, ik vraag me af hoeveel obstakels je op een scriptie-weg kunt hebben, jij hebt ze wel allemaal he? succes in ieder geval!
Ik had XM al gecondoleerd, maar duvel natuurlijk ook! dus bij deze
Tijd voor de studie, 2 grote hoofdstukken op het programma staan en vanavond eten en filmpje met een vriendin.
Zaterdagmiddag moet Heer G nog spelen in Zoetermeer. Dan moet hij 's avonds spelen in Noordwijk en is hij rond 02.30 uur thuis. Dan moeten we om 03.00 uur richting Schiphol want we vliegen om 06.20 uurquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:07 schreef cyclechick het volgende:
Greys wanneer gaan jullie op vakantie eigenlijk?
Wat een heerlijke planningquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag moet Heer G nog spelen in Zoetermeer. Dan moet hij 's avonds spelen in Noordwijk en is hij rond 02.30 uur thuis. Dan moeten we om 03.00 uur richting Schiphol want we vliegen om 06.20 uur
Nou he?quote:
Ik las heel snel en zag "cruesli met water" staanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
Oh ja, lijsten..
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: water
L: 2 bruine boterhammen met osseworst
T: water en een banaan
D: broodje gezond (ciabattina met ham, gekookt ei, komkommer, tomaat en sla), toe raketje denk ik
bijna al dus! Als ik je niet meer "spreek" dan wens ik jullie alvast een super relaxte leuke toffe en zonnige vakantie toe! geniet er lekker van!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Oh. Dat is dus al morgen.
Panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
Ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heer G. vond zeker dat deze planning nog heel ruim was?
Hij is zeker alle speeltjes onder het bed vergeten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Tijd zát!
En als ik dan piepte dat we nog heel veel in huis moeten doen voordat zijn ouders een week in huis komen dan riep hij heel verbaasd uit 'Welnee, wát dan allemaal?'.Nou ja, dat merkt ie dan vanavond wel
Die heeft ze al opgeruimdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij is zeker alle speeltjes onder het bed vergeten?![]()
Hij kan niet in slaap donderen, want hij moet direct er na naar Schiphol rijden!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij is zeker alle speeltjes onder het bed vergeten?![]()
En dondert ie niet gelijk in slaap dan na al dat spelen? Want dat lijkt mij niks, zelf helemaal hieper de pieper en je vent ligt met open mond te snurken in de stoel naast je
He getsie dat is volgens mij echt niet te etenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik las heel snel en zag "cruesli met water" staan
owquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Heel lief meissies!Labjoe!
Maar ik ben vanavond en morgen gewoon nog online heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |