Oplossing 1 heb ik inderdaad wel geprobeerd, maar ik schijn er niet mee uit te komen. Ik zit snel vol, zeker bij mijn tussendoortjes 's middags. Toen probeerde ik het met een boterham minder 's middags, en twee tussendoortjes 's middags, maar het werkt niet echtquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oplossing 1: meer tussendoortjes eten overdag, echt om de paar uur eten.
oplossing 2: t vet in de saus kwam ws. meer uit het vlees en de spekjes dan uit de olie door de saus. doorgaans is tomatensaus niet héél erg vet - maar goed, ik ben ook niet zo bang voor vet... ik vind vet lekker...:')
oplossing 3: neem lekker een broodje met gekruide kipfilet, hebben ze meestal ook wel toch? je hoeft geen knoflooksaus erop te doen, en je hoeft geen hele schotel te nemen, je hoeft geen patat erbij te eten. als er geen kipfilet is dan is shoarma zelf op zich ook nog niet zo heel erg - als je t niet versuipt met saus en er heel veel patat bij eet...
Arme jongenquote:
Logaritmisch:10Log (pH) = getalquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
Ooooooooh *pling*
logaritmisch = -LOG pH
en exponentieel is PH?
*Oooo wat ben ik slim!!!*
QFTquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Kwakkelien, dikke welgemeende knuffel.
(En ik ben niet zo'n knuffelig persoon, dus maak er misbruik van!)
Ik sluit me helemaal aan bij de al zo prachtige woorden van de anderen, want je bent het wáárd. Punt!
En ik vind jullie allemaal lief omdat jullie zo lief tegen Kwak doen.
Dus.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goodbye, je opmerking bij het vorige deel
Oh ik heb het vak wel gehaald, maar net aan, en dat vind ik niet eerlijk want ik had er echt hard voor geleerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:19 schreef kwakveense het volgende:
lieve chico: is t niet gewoon eens tijd dat jij een vakje laat zitten? je hóeft niet nominaal te lopen, echt!
Je had de 'peptalk' moeten horen dinsdag. Zelfs de mensen die er wél zin in hadden, konden daarna niet meer vol enthousiasme beginnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef kwakveense het volgende:
oh ik zie het, je hebt practicum..![]()
nou veel sterkte dan
Wat een slim idee! Verkopen ze die kokertjes ook los?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
Meh, lekkere peptalk, Chico
Ik heb zojuist, hoe infantiel, een kokertje smarties weggewerkt. Boodschappen doen met honger = badAlle T's weglaten: idem. Om de schade te beperken heb ik maar geen 200-gramszakjes snoep genomen, maar 38 g smarties
Hey goedetende vrouwquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, en iedereen moet vanavond naar de Keuringsdienst van Waarde kijken.
Hey jong...quote:
Het kan met de zonnebank te maken hebben, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat het eerder met het ongeluk van afgelopen weekend van doen heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
zow, op naar de stembus![]()
nasi was lekker, de kipsate met rode ui en paprika uit de oven ook!
Lijstje aangevuld met 2 rijstwafels
iffyness wordt langzaam iets minder, maar ben nog niet helemaal gerust![]()
Uhhj jou hoor schat. Al slaat mn hart door verliefdheid beetje hard de laatste dagenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey jong...Alles lichaamlijk weer wat op orde?
Wat lief is tochquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Uhhj jou hoor schat. Al slaat mn hart door verliefdheid beetje hard de laatste dagen
Ja ga prima hoor. Ga volgende week nog ff dagjequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef mspoez het volgende:
Tisser met de XM? VOrige topic ging wel heeeel snel opeens.
TJ goed gegaan aan de andere kant van het land dus? Das mooi.
Ja, dat bedoelde ik maar de notering was niet helemaal juistquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Logaritmisch:10Log (pH) = getal
Exponentieel: 10getal = pH
Alleen dan met minnetjes, maar die heb ik voor de duidelijkheid even weggelaten.
En PF, je smste me toen ik net naar huis was. Ik ben er morgen wel weer, maar weet niet tot hoe laat. Kan 13.00 zijn, kan ook 16.00 zijn. Ligt eraan hoe snel ik dat verslag af heb
.
Hahahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*houdt handje vast* The mathematics-monsters are scary, mommy![]()
Wiskunde is echt een uitvinding van de duivelOf van Piet Apegras of wie dan ook, maar toch
Met XM is er niks, maar met de oma van Mr.XM wel. Die heeft een zware hersenbloeding gehad en de prognose is dat ze binnen nu en een week komt te overlijden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef mspoez het volgende:
Tisser met de XM? VOrige topic ging wel heeeel snel opeens.
Sterktequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met XM is er niks, maar met de oma van Mr.XM wel. Die heeft een zware hersenbloeding gehad en de prognose is dat ze binnen nu en een week komt te overlijden.
Slik iets in...quote:
je bent een schat en dat weet je dondersgoed!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Slik iets in...
Zoveel ellende bij iedereen, dan ga ik me schuldig voelen... En voel me machteloos...
Ben een waardeloos figuur, echt ik kan helemaal niks sociaals
Dus datte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |