abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69711290
Het vorige deel: staat wel in je posthistory

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:13:23 #2
236335 neen
schone schijn
pi_69711357
het lijkt niet wat het is
pi_69711359
Woei, nieuwe!
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:

[..]

oplossing 1: meer tussendoortjes eten overdag, echt om de paar uur eten.
oplossing 2: t vet in de saus kwam ws. meer uit het vlees en de spekjes dan uit de olie door de saus. doorgaans is tomatensaus niet héél erg vet - maar goed, ik ben ook niet zo bang voor vet... ik vind vet lekker...:')
oplossing 3: neem lekker een broodje met gekruide kipfilet, hebben ze meestal ook wel toch? je hoeft geen knoflooksaus erop te doen, en je hoeft geen hele schotel te nemen, je hoeft geen patat erbij te eten. als er geen kipfilet is dan is shoarma zelf op zich ook nog niet zo heel erg - als je t niet versuipt met saus en er heel veel patat bij eet...
Oplossing 1 heb ik inderdaad wel geprobeerd, maar ik schijn er niet mee uit te komen. Ik zit snel vol, zeker bij mijn tussendoortjes 's middags. Toen probeerde ik het met een boterham minder 's middags, en twee tussendoortjes 's middags, maar het werkt niet echt óf ik hou honger, óf ik zit heel erg vol (en dat voelt niet fijn in mijn buik)
oplossing 2.. Ja misschien heb je wel gelijk, maar ik vond het toch echt smerig Ik vind vet eten ook best lekker op zijn tijd, alleen als je dan het vet ziet drijven.. No thanks
Ze hebben helemaal geen broodjes helaas.. Ik zag salades staan, maar dat zijn schijnbaar kleine bakjes voor 'erbij' en dan moet ik er twee nemen om genoeg te hebben .

Ik voel me zo'n miep dat ik hierover zeur Maar vroeger zeurde mijn moeder altijd dat ik geen groente wilde.. Nu lust ik heul veul soorten groenten en hebben we krieltjes, roerbak of afhaal
pi_69711377
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:13 schreef neen het volgende:

Arme jongen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_69711503
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
Ooooooooh *pling*
logaritmisch = -LOG pH
en exponentieel is PH?

*Oooo wat ben ik slim !!!*
Logaritmisch:10Log (pH) = getal
Exponentieel: 10getal = pH

Alleen dan met minnetjes, maar die heb ik voor de duidelijkheid even weggelaten.

Wat naar voor jullie XM! Sterkte .
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Kwakkelien, dikke welgemeende knuffel.
(En ik ben niet zo'n knuffelig persoon, dus maak er misbruik van! )
Ik sluit me helemaal aan bij de al zo prachtige woorden van de anderen, want je bent het wáárd. Punt!

En ik vind jullie allemaal lief omdat jullie zo lief tegen Kwak doen.
Dus.
QFT . En kwak, het is allemaal waar! Alles wat ze zeggen! En ik herken het slecht eten als je je slecht voelt wel, ben niet voor niets 7 kg aangekomen sinds februari. Oh en je hersenspinsel: het is alsof ik mezelf hoor .

Ik heb een cijfer terug waar ik niet tevreden mee ben, moet vanavond een heel verslag in elkaar draaien waar ik morgen nog 2 spectra (resultaten) van krijg en ik moet ook nog heel veel andere dingen doen waarvan de deadline over 4 weken is en ik nog 80 uur aan moet besteden. De practica + gebrek aan vrije tijd duren ook nog 4 weken. Ik baal van het cijfer, baal van het gebrek aan tijd en geloof dat ik in een niet al te verre toekomst in ga storten. En ik zie écht niet hoe ik dat kan voorkomen . Positief: vorige periode vond ik practica gewoon stom, en nu vind ik het wel leuk om te doen, maar de verslagen/gebrek aan tijd minder. Dat is een gróte stap vooruit.

En PF, je smste me toen ik net naar huis was . Ik ben er morgen wel weer, maar weet niet tot hoe laat. Kan 13.00 zijn, kan ook 16.00 zijn. Ligt eraan hoe snel ik dat verslag af heb .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:18:18 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69711512
tuhvuhpuh....

ik heb een prachtige stapel fiese boektweitpannenkoeken liggen af te koelen. straks in pakketjes van 2 invriezen.
nu maar even gewoon avondeten koken. pasta met rode saus...

@ daph: ik ben echt erg, ik lap rustig mn stukje brood of mn aardappeltjes door een betje vet dat ik op mn bord zie liggen maar goed, zo vet eet ik al een poos niet meer. die kilo's die er nu aanzitten heb ik er echt puur aangesnoept...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69711521
Goodbye, je opmerking bij het vorige deel
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:19:07 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69711537
Zoveel gegeten!! Haha, groenten en fruit for the win!

Bruinbrood 3 snee 251
Appel 2 stuks 120
Kiwi geel 1 stuks 30
Peer 1 stuks 61
Mandarijn 1 stuks 23
Kaas 48+ volvet 1 voor 1 snee 75
Karnemelk 1 beker 80
Achterham gegrild 1 voor 1 snee 23
Lever varkens- gekookt 1 voor 1 snee 29
Tartaar bereid 1 stuks 132
Bieten rode zoetzuur 200 gram 76
Witlof gekookt 800 gram 96
Tomaat 3 stuks 23
Komkommer 1 schaaltje 9
Chocolade puur 20 gram 105

Dagdeel totaal 1134
Ben vol!
Lang leve de Cola berenburg
Heb ik het mooi gecompenseerd van gisteren, gelukkig maar ik ben nu zo vol ik me ook vet voel maar dat kan helemaal niet
Ja, ben tevreden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:19:57 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69711563
lieve chico: is t niet gewoon eens tijd dat jij een vakje laat zitten? je hóeft niet nominaal te lopen, echt!
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:20:20 #10
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69711577
Zo een tvp!!!!!!

En een dikke voor neen, onze mooie laffende jongen.

Koetsjiekoetsjie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ik heb suiker op
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69711634
Neeeeeeeeeeee Esmee Denters op de radio!! Gofter, dan heb ik weer de hele avond dat Outta here in mijn hoofd
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 19:22:19 #12
163650 Greys
pi_69711653
tvp
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69711693
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goodbye, je opmerking bij het vorige deel
pi_69711694
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:19 schreef kwakveense het volgende:
lieve chico: is t niet gewoon eens tijd dat jij een vakje laat zitten? je hóeft niet nominaal te lopen, echt!
Oh ik heb het vak wel gehaald, maar net aan, en dat vind ik niet eerlijk want ik had er echt hard voor geleerd . Ik leer nooit hard voor tentamens, tenzij ik het vak leuk vind en er perse een goed cijfer voor wil halen. Zoals nu. Op dit moment volg ik 1 vak. Maar dat is iedere dag van 9 tot 5.

Edit: het is dus mn perfectionisme dat me in de weg zit. Eigenlijk is dat een luxe probleem. Maar dat maakt het niet makkelijker.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:24:23 #15
236335 neen
schone schijn
pi_69711737
Ik wil ook weer naar school toe en dan wil ik weer werken
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:25:56 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69711796
oh ik zie het, je hebt practicum..

nou veel sterkte dan
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:29:34 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69711939
Hé Daph, als je toch zo lang moet wachten, is het dan geen idee om snel even naar de supermarkt te gaan en wat gezonds te maken? Aangezien je moeder toch niet kookt vandaagzal ze je dat vast niet kwalijk nemen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69711970
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef kwakveense het volgende:
oh ik zie het, je hebt practicum..

nou veel sterkte dan
Je had de 'peptalk' moeten horen dinsdag. Zelfs de mensen die er wél zin in hadden, konden daarna niet meer vol enthousiasme beginnen . "Blah blah zwaar practicum, bikkelen, móet op tijd af, als je niet hard werkt dan heb je probleem, stevig inzetten, reacties tot in detail kennen blahblah en als je hard bikkelt, dán is het leuk na 4 weken" ... Ja, zó kan je een groep demotiveren .

Maar het is voor de verandering leuk . 3 verslagen per week, inleveren vrijdag om 17.00 vind ik toch wat uhm ... minder . Gelukkig werk ik in mn eentje behoorlijk snel en kan ik nu ook dingen alvast gaan klaarzetten enzo, waardoor ik makkelijk een uur winst maak.
pi_69712202
Meh, lekkere peptalk, Chico

Ik heb zojuist, hoe infantiel, een kokertje smarties weggewerkt. Boodschappen doen met honger = bad Alle T's weglaten: idem. Om de schade te beperken heb ik maar geen 200-gramszakjes snoep genomen, maar 38 g smarties
pi_69712277
Terwijl jullie het over wiskunde hadden heb ik kipspiesjes gemaakt en 2 opgegeten

Mijn lijstje:
O: 2 boterhammen met pindakaas
L: 2 boterhammen met spiegelei
O: paar worteltjes
D: Rijst met groente en kip
T: 2 kipspiesjes met ananas
T: optimel kwark
pi_69712421
Bwoah, een heel topic gemist Maar ons huiswerk zag er goed uit
En ik ben blij dat ik sinds deze maand een nieuw telefoonabbo heb, want ik ben geloof ik al aardig op weg met de belminuten en de smsjes
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69712483
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
Meh, lekkere peptalk, Chico

Ik heb zojuist, hoe infantiel, een kokertje smarties weggewerkt. Boodschappen doen met honger = bad Alle T's weglaten: idem. Om de schade te beperken heb ik maar geen 200-gramszakjes snoep genomen, maar 38 g smarties
Wat een slim idee! Verkopen ze die kokertjes ook los?
pi_69712631
pi_69712662
Oh, en iedereen moet vanavond naar de Keuringsdienst van Waarde kijken.
pi_69712673
zow, op naar de stembus

nasi was lekker, de kipsate met rode ui en paprika uit de oven ook!

Lijstje aangevuld met 2 rijstwafels

iffyness wordt langzaam iets minder, maar ben nog niet helemaal gerust
Ja doei.
pi_69712786
Moblo: HA even bellen als het zo blijft? Je hebt natuurlijk wel een flinke smak gemaakt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:57:09 #27
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:57:15 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69712939
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, en iedereen moet vanavond naar de Keuringsdienst van Waarde kijken.
Hey goedetende vrouw
Waar gaat het vanavond over?? Ik kijk het sowieso altijd terug
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:58:40 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69713002
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Hey jong... Alles lichaamlijk weer wat op orde?
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:18:55 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69713847
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
zow, op naar de stembus

nasi was lekker, de kipsate met rode ui en paprika uit de oven ook!

Lijstje aangevuld met 2 rijstwafels

iffyness wordt langzaam iets minder, maar ben nog niet helemaal gerust
Het kan met de zonnebank te maken hebben, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat het eerder met het ongeluk van afgelopen weekend van doen heeft.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:21:10 #31
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69713942
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hey jong... Alles lichaamlijk weer wat op orde?
Uhhj jou hoor schat. Al slaat mn hart door verliefdheid beetje hard de laatste dagen
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:24:39 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69714078
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Uhhj jou hoor schat. Al slaat mn hart door verliefdheid beetje hard de laatste dagen
Wat lief is toch Veel geluk!!
Ben ook nog smoorverliefd, het is heerlijk

Bah, ik moet mijn hele been nog ijzen... mijn heup is toch echt niet goed, zal me niks verbazen als er een breukje in zit.

Mo rustig aan!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:29:04 #33
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69714261
Verliefdheid is inderdaad heerlijk, niet dat ik het nog ben.
Zag hier net met het opruimen ineens dat vandaag het stemmen was, zou niet eens weten op wie en waarom dus ik sla maar over.
Zometeen eindelijk mijn avondeten klaar, had me even verkeken op de suddertijd van het vlees.
pi_69714269
Zo, terug van stemmen. Heeft wel even wat goed gedaan, frisse lucht..

Ik vind het moeilijk te geloven dat 't met maandag te maken heeft... ben wel gevallen maar volgens mij niet 'out' geweest ofzo... maargoed ik weet alleen nog maar dat ik remde en dat ik daarna naar m'n motor rende in paniek dus het zou ook wèl kunnen, maar de nekpijn is echt minderende enzo, dus dat zou 't haast niet kunnen zijn denk ik dan?
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:31:39 #35
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69714374
Tisser met de XM? VOrige topic ging wel heeeel snel opeens.

TJ goed gegaan aan de andere kant van het land dus? Das mooi.
Prrrrr
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:34:45 #36
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69714469
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef mspoez het volgende:

TJ goed gegaan aan de andere kant van het land dus? Das mooi.
Ja ga prima hoor. Ga volgende week nog ff dagje
pi_69714700
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Logaritmisch:10Log (pH) = getal
Exponentieel: 10getal = pH

Alleen dan met minnetjes, maar die heb ik voor de duidelijkheid even weggelaten.

En PF, je smste me toen ik net naar huis was . Ik ben er morgen wel weer, maar weet niet tot hoe laat. Kan 13.00 zijn, kan ook 16.00 zijn. Ligt eraan hoe snel ik dat verslag af heb .
Ja, dat bedoelde ik maar de notering was niet helemaal juist !

Ik ga meestal tussen 14:00 en 23:00 studeren.. Morgen moet ik waarschijnlijk zelf aan een opdracht werken.

Chico. Ik zou de vakken die je gehaald hebt laten voor wat ze zijn en concentreren op de dingen die je nog niet hebt gehaald. Pas als je alles hebt gehaald, dan kun je kijken of je lage cijfers gaat herkansen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:41:33 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69714743
Hellooooooo darrrrlings .

Ik ben weer thuis!
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*houdt handje vast* The mathematics-monsters are scary, mommy

Wiskunde is echt een uitvinding van de duivel Of van Piet Apegras of wie dan ook, maar toch
Hahahaha . Jij bent soms vaak zo grappig .

O, ik ben stom trouwens . Een tijdje geleden was er een vrouw die ik wel leuk vond (leuk om te zien en leuk om mee te praten), maar ik was haar type niet (wat is er mis met mij? ), dus het is niks geworden. Kreeg ik net via Hyves een berichtje van haar dat ze een andere leuke vrouw heeft gevonden (ik had haar gepmd hoe haar vrouwenjacht vorderde) en nu ben ik toch een beetje jaloers en .

Ik ga zo nog even lekker lezen en dan morgen op tijd m'n bed uit om met m'n tekstjes bezig. Want hoe meer er wordt geschreven, hoe meer cash er binnenkomt .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:44:08 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69714846
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef mspoez het volgende:
Met XM is er niks, maar met de oma van Mr.XM wel. Die heeft een zware hersenbloeding gehad en de prognose is dat ze binnen nu en een week komt te overlijden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:44:58 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69714885
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:46:19 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69714938
Ik ben nogal van de hele erge opmerkingen.
Weltrusten
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:46:34 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69714949
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is er uniekhoorn?
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:49:26 #43
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69715059
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Met XM is er niks, maar met de oma van Mr.XM wel. Die heeft een zware hersenbloeding gehad en de prognose is dat ze binnen nu en een week komt te overlijden.
Sterkte
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:51:50 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69715152
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat is er uniekhoorn?
Slik iets in...
Zoveel ellende bij iedereen, dan ga ik me schuldig voelen... En voel me machteloos...
Ben een waardeloos figuur, echt ik kan helemaal niks sociaals
Dus datte
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:52:36 #45
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69715178
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Slik iets in...
Zoveel ellende bij iedereen, dan ga ik me schuldig voelen... En voel me machteloos...
Dus datte
je bent een schat en dat weet je dondersgoed!
pi_69715744
Zo, net gestemd. Ik heb toch maar pizza gegeten, en een wafelijsje toe. Zo, dan is de lijst om zeep en morgen weer een nieuwe poging Ik ben nu alleen wel een beetje misselijk

Resultaat vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met hagelslag en een glas thee
T: water
L: 2 bruine boterhammen gekookte worst
T: 3 happen appel (niet lekker ) en water
T: broodje makreel
T: 2 glazen water met beetje limonade, stukje chocolade
D: halve pizza, wafelijsje toe
T: glas water met beetje limonade

Hoppa
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:08:04 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69715826
Ik gooi er ook nog maar even een definitief lijstje in:

O: 2 knackebrod met 1 plak 30+ kaas
T: 2 koekjes
L: 250 gr kwark + 1 boterham met 30+ kaas
T: 8 koekjes
D: maaltijdsalade kip/ananas (530 kcal)
S: RPM
T: split-ijsje

Achja *schouders ophaalt*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:10:36 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69715935
Mijn uiteindelijke lijst:

o. weetabix
t. yoghurt met frambozen
l. 2 kalkoen/paprika/mais tortillas met guacamole, tomatensalsa en een beetje kaas + toe een ijsje met 3 bolletjes
t. -
d. venkelfruitsalade + boterham met roomkaas en boterham met jam
t. een hele komkommer met een eetlepel mayonaise
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:11:37 #49
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69715975
Oh bah dat is wel heel heftig XM... sterkte voor jou en je meneer! Dat oma maar mooi mag gaan...
Prrrrr
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:18:31 #50
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69716297
PVV wint er 4. Mooi!
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:19:45 #51
236335 neen
schone schijn
pi_69716363
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef TJDoornbos het volgende:
PVV wint er 4. Mooi!
PVV
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:21:32 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69716455
Ik ga sportkleren spoelen, douchen en dan naar bed. Thnx voor de support allemaal en bis morgen .
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:23:06 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69716534
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef neen het volgende:

[..]

PVV
Dat dus.
pi_69716642
quote:
PVV wint er 4. Mooi!
Af en toe liggen jij en ik toch mijlen ver uit elkaar
The way you rock'n'roll
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:27:13 #55
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69716711
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Af en toe liggen jij en ik toch mijlen ver uit elkaar
Dat kan toch? Maar ik vind ze niet altijd even goed hoor maar ze zijn duidelijker dan alle andere. En in NL heb ik ze meermaals goede dingen horen zeggen. Alleen helaas met 9 kom je niet ver en juist omdat PVV het roept is iedereen tegen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:29:22 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69716800
quote:
PVV wint er 4. Mooi!
Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme,
Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme!

PVV Van mister Wilders wil ik rillend onder een dekentje liggen wachten tot de haat voorbij is.

Maar dan herinner ik me goede dingen, zoals die keer dat ie op promotie was in Lelystad en naar mijn zus en mij toe kwam:

GW: " Mag ik jullie een foldertje aanbieden "
Zus: "Watte!? Nee! "
Ik: " !!! "
GW: " Oh. " *loopt weg*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:30:28 #57
236335 neen
schone schijn
pi_69716848
Geert Wilders zijn ouders zijn getrouwd in het mooie Leeuwarden, zijn moeder komt uit vml Nederlands-Indie. Toch heb ik niets met de beste man.
pi_69716877
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme,
Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme!

PVV Van mister Wilders wil ik rillend onder een dekentje liggen wachten tot de haat voorbij is.
Mja idd . Zijn ze eigenlijk ook ergens vóór ipv tegen?
pi_69716925
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

voor afschaffing van dubbele paspoorten....
The way you rock'n'roll
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:32:48 #60
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69716940
quote:

[..]

Ze hebben 113 voor de dierenambulance geregeld. Dat was idee van Dion Graus.
pi_69716975
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ok dan formuleer ik het anders: hebben ze ook positieve punten? Want afschaffing is hetzelfde als "tegen dubbele paspoorten" en dus alsnog iets negatiefs.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:34:16 #62
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69716989
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat is idd net weer te ver. Ik vind dat je het NL-paspoort van mensen moet kunnen afpakken maar dan alleen bij criminele activiteiten. En dan bedoel ik niet een kauwgumpje jatten.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:35:01 #63
236335 neen
schone schijn
pi_69717017
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat hebben ze dan goed in de markt gezet, ik hoor dit voor het eerst.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:36:28 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69717077
Ik heb werkelijk niets,maar dan ook niets met de pvv. Toch denk ik dat zij geloven het beste met Nederland voor te hebben. Alleen geloof ík niet dat dat Nederland dat zij voor ogen hebben míjn Nederland is.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:36:36 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69717082
quote:

[..]

Blonde kleurspoelingen zou'k denken

En gluiperige prodentlachjes.

Ik denk dat die zaken vrij hoog op het programma staan

Nee ik doe flauw, sorry. Ik kan er alleen slecht tegen als een partij als die van GW zoveel volgelingen trekt, ondanks dat hij alleen maar aanzet tot vervreemding en haat voor het onbekende. Maar goed, ik ben dan ook een hippie Ik zal ook niet zeggen veel van politiek te weten (weet ik niet!) maar van GW gaan mijn nekharen overeind staan. Gatverdegatver wat een populistische, haatzaaiende, non-conformerende zak hooi.
pi_69717086
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat is idd net weer te ver. Ik vind dat je het NL-paspoort van mensen moet kunnen afpakken maar dan alleen bij criminele activiteiten. En dan bedoel ik niet een kauwgumpje jatten.
Ja maar dan alleen van de mensen die een dubbel paspoort hebben? Iemand die een enkel paspoort heeft kan je het niet afpakken want dan issie staatloos maar dat is dan wel een beetje met twee maten meten hè?
The way you rock'n'roll
pi_69717135
quote:

[..]

Dion Graus
Z'n naam rijmt niet voor niets op "waus" (dat in het Limburgse hetzelfde wil zeggen als: idioot)

En net de finale van Greys gekeken en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69717136
Maria
The way you rock'n'roll
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:37:43 #69
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69717141
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ok dan formuleer ik het anders: hebben ze ook positieve punten? Want afschaffing is hetzelfde als "tegen dubbele paspoorten" en dus alsnog iets negatiefs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69717168
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dion Graus
Z'n naam rijmt niet voor niets op "waus" (dat in het Limburgse hetzelfde wil zeggen als: idioot)

En net de finale van Greys gekeken en
SPOILER
Ik zat eerder vandaag ook toen ik de finale zag
The way you rock'n'roll
pi_69717192
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Blonde kleurspoelingen zou'k denken

En gluiperige prodentlachjes.

Ik denk dat die zaken vrij hoog op het programma staan

Nee ik doe flauw, sorry. Ik kan er alleen slecht tegen als een partij als die van GW zoveel volgelingen trekt, ondanks dat hij alleen maar aanzet tot vervreemding en haat voor het onbekende. Maar goed, ik ben dan ook een hippie Ik zal ook niet zeggen veel van politiek te weten (weet ik niet!) maar van GW gaan mijn nekharen overeind staan. Gatverdegatver wat een populistische, haatzaaiende, non-conformerende zak hooi.
Dat zal het zijn ja

Hij speelt leuk in op dingen waar blijkbaar veel mensen zich druk om maken. Maar ik geloof niet dat ie een land kan regeren en dat we er echt beter mee af zijn. Problemen signaleren is een ding, maar die problemen op een menselijke manier oplossen een tweede.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:39:50 #72
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69717229
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja maar dan alleen van de mensen die een dubbel paspoort hebben? Iemand die een enkel paspoort heeft kan je het niet afpakken want dan issie staatloos maar dat is dan wel een beetje met twee maten meten hè?
Die moet je keihard straffen. Voor vele is het afpakken van nederlanderschap, ow shit moet met hoofdletter, namelijk ook een keiharde straf!
pi_69717264
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik zat eerder vandaag ook toen ik de finale zag
Ik had toch al moeten vandaag, dus ik dacht, ik doe die finale maar nu kijken Hij staat al weken op m'n USB-stick. Finale van PP vond ik niks aan, zo ongeloofwaardig
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:42:14 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69717334
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat kan toch? Maar ik vind ze niet altijd even goed hoor maar ze zijn duidelijker dan alle andere. En in NL heb ik ze meermaals goede dingen horen zeggen. Alleen helaas met 9 kom je niet ver en juist omdat PVV het roept is iedereen tegen.
nee hoor, ik ben ten eerste tegen de inhoud van de boodschap en in de tweede plaats pas tegen de toon van de PVV. Ik heb niks met dat Fortuynisme van begrijpelijke politiek, en al helemaal niks met die paniekzaaierij

mooi te zien dat D66 ook nog wat gewonnen heeft (ook al heb ik niet op ze gestemd, ze zijn me iets té pro-europa) waardoor D66 en VVD samen toch nog groter zijn dan de PVV. Het redelijke geluid wint dus toch...
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:42:44 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69717358
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Slik iets in...
Dus datte
je was anders vandaag nog heel lief en sociaal tegen mij

Lieve XM: ik was je helemaal vergeten, heel veel sterkte met oma...
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:43:10 #76
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69717373
Je zit te trollen he TJ?
Prrrrr
pi_69717412
Ik wilde zeggen dat ik KvW niet kan kijken omdat m'n vriend NUHR zit te kijken, maar dat komt hierna.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69717414
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Die moet je keihard straffen. Voor vele is het afpakken van nederlanderschap, ow shit moet met hoofdletter, namelijk ook een keiharde straf!
Laa maar. Je snapt niet wat ik zeg.
The way you rock'n'roll
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:45:25 #79
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69717473
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef mspoez het volgende:
Je zit te trollen he TJ?
want?
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:46:02 #80
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69717499
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb werkelijk niets,maar dan ook niets met de pvv. Toch denk ik dat zij geloven het beste met Nederland voor te hebben. Alleen geloof ík niet dat dat Nederland dat zij voor ogen hebben míjn Nederland is.
dat dus.
ik word een beetje misselijk van de angst voor alles wat buitenlands en moslim is die er in Nederland lijkt te heersen, en hoe men die angst steeds maar weer verdedigt.
ik word ook een beete misselijk van dat schijten op de zittende politiek.
en het doen aslof belastingen iets slechts zijn.
en dan toch meer blauw op straat willen n meer docenten voor de klas.
alsof je zoveel geld vrij kunt maken door de ambtenarij terug te dringen
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:46:10 #81
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69717507
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Laa maar. Je snapt niet wat ik zeg.
Jij vind het afpakken van een paspoort veel te zwaar.... dat zeg je toch?
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:46:46 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69717532
Ik zou in Nederland waarschijnlijk D66 hebben gestemd óf één van de echt Europese partijen. Want die partijen mis ik, hier in Duitsland en in Nederland. Ja, ik ben zeer pro-Europa, al moet het wel heel anders vormgegeven worden dan nu het geval is. Als het aan mij ligt komen er Europese partijen, krijgt het Europees parlement veel meer macht, komt er een gekozen voorzitter van de Europese commissie, komt er een commisaris voor "buitenlandse zaken" en "defensie". Mijn ideaal? Een soort VS van Europa, met alle verschillende nationaliteiten en talen. Gooi die grenzen maar lekker open, maar hou daarbij oog voor de regio.
pi_69717575
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Jij vind het afpakken van een paspoort veel te zwaar.... dat zeg je toch?
DML zegt dat je met twee maten meet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:47:57 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69717605
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef mspoez het volgende:
Je zit te trollen he TJ?
Nee, TJ gelooft echt in de pvv. En dat is zijn goed recht natuurlijk. We leven nu eenmaal in een democratie.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:48:16 #85
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69717624
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou in Nederland waarschijnlijk D66 hebben gestemd óf één van de echt Europese partijen. Want die partijen mis ik, hier in Duitsland en in Nederland. Ja, ik ben zeer pro-Europa, al moet het wel heel anders vormgegeven worden dan nu het geval is. Als het aan mij ligt komen er Europese partijen, krijgt het Europees parlement veel meer macht, komt er een gekozen voorzitter van de Europese commissie, komt er een commisaris voor "buitenlandse zaken" en "defensie". Mijn ideaal? Een soort VS van Europa, met alle verschillende nationaliteiten en talen. Gooi die grenzen maar lekker open, maar hou daarbij oog voor de regio.
ik ben ook behoorlijk pro europa, alleen hoeven er van mij niet nog meer kleine nationalistische staatjes bij die dan ook weer hun vetorecht claimen en de voortgang tegenhouden etc.

het europees parlement meer macht, etc, lijkt me een mooi plan. een beetje democratie in europa dat ergens over gáát.

plus D66 staat op 1 lijst met VVD en die zijn me niet groen genoeg...vandaar...
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:48:27 #86
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69717632
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee hoor, ik ben ten eerste tegen de inhoud van de boodschap en in de tweede plaats pas tegen de toon van de PVV. Ik heb niks met dat Fortuynisme van begrijpelijke politiek, en al helemaal niks met die paniekzaaierij

mooi te zien dat D66 ook nog wat gewonnen heeft (ook al heb ik niet op ze gestemd, ze zijn me iets té pro-europa) waardoor D66 en VVD samen toch nog groter zijn dan de PVV. Het redelijke geluid wint dus toch...
Jij mag uiteraard je eigen mening hebben. En laat ik duidelijk zijn: Niet elke allochtoon is per definitie fout. En dat zegt Wilders ook nergens!
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:49:06 #87
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69717663
Je bent niet echt blij met deze uitslag maar je vindt het wel leuk om je medeSlankies even uit de kast te lokken met wat leuke borreltafelfähige politieke statements? Toch?
Prrrrr
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:49:34 #88
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69717688
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, TJ gelooft echt in de pvv. En dat is zijn goed recht natuurlijk. We leven nu eenmaal in een democratie.
In de meeste punten wel idd. Niet in alles. Maar bij de andere nog minder.

Thnx dat ik mn mening mag hebben
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:50:57 #89
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69717757
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:49 schreef mspoez het volgende:
Je bent niet echt blij met deze uitslag maar je vindt het wel leuk om je medeSlankies even uit de kast te lokken met wat leuke borreltafelfähige politieke statements? Toch?
Ik ben idd niet 100% blij. Had liever 5 PVV zetels gehad. En snap dat sommige van jullie me nu eng vinden maar zo ben ik nou eenmaal
SPOILER
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:51:51 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69717794
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Jij mag uiteraard je eigen mening hebben. En laat ik duidelijk zijn: Niet elke allochtoon is per definitie fout. En dat zegt Wilders ook nergens!
ik zou willen zeggen dat ik je mening respecteer, maar i kan dat gewoon niet... ik vind wilders zo'n vreselijke nare onruststokende man...

"niet elke allochtoon is fout" op de manier van wilders is net zo iets als zeggen
"negers zijn dom, dat komt odat ze uit een achterlijke cltuur komen en hun genen niet mee hebben. maar niet per definitie allemaal, want het kan best dat jij ergens een neger kent die toevallig op een goeie school les heeft gehad van allemaal slimme witte mensen, en die zo ondergedompeld is in de superieure westerse cultuur dat ie van buiten nog wel een negert lijkt, maar dankzij onze witte inzet toch niet zo dom is gebleven als ie van nature was"
alleen als je t zo zou verwoorden ben je ineens een racist....
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:52:11 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69717810
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik ben ook behoorlijk pro europa, alleen hoeven er van mij niet nog meer kleine nationalistische staatjes bij die dan ook weer hun vetorecht claimen en de voortgang tegenhouden etc.

het europees parlement meer macht, etc, lijkt me een mooi plan. een beetje democratie in europa dat ergens over gáát.

plus D66 staat op 1 lijst met VVD en die zijn me niet groen genoeg...vandaar...
Dat laatste wist ik niet. Dat is dan wel weer een minpuntje. Ik vind namelijk dat de europese politiek groener en socialer moet worden. DAt ieder land als land vetorecht heeft is natuurlijk ook onzin. Het houdt m.i. de eenheid tegen die de europese unie zou moeten stimuleren. Alsof in Nederland de politici uit bijvoorbeeld Amersfoort landelijke beslissingen kunnen tegenhouden omdat het niet in hun straatje past....
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:53:27 #92
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69717873
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik zou willen zeggen dat ik je mening respecteer, maar i kan dat gewoon niet... ik vind wilders zo'n vreselijke nare onruststokende man...

"niet elke allochtoon is fout" op de manier van wilders is net zo iets als zeggen
"negers zijn dom, dat komt odat ze uit een achterlijke cltuur komen en hun genen niet mee hebben. maar niet per definitie allemaal, want het kan best dat jij ergens een neger kent die toevallig op een goeie school les heeft gehad van allemaal slimme witte mensen, en die zo ondergedompeld is in de superieure westerse cultuur dat ie van buiten nog wel een negert lijkt, maar dankzij onze witte inzet toch niet zo dom is gebleven als ie van nature was"
alleen als je t zo zou verwoorden ben je ineens een racist....
Sorry ben het niet met je eens, maar je blijft lief
pi_69717901
Ik heb een hele rare hoofdpijn dus ik ga naar bed. Tot later allen
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 21:54:04 #94
163650 Greys
pi_69717907
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:49 schreef mspoez het volgende:
Ik zie TJ nergens trollen hoor?
Als hij voor de PVV is, dan mag hij toch blij zijn met +4 zetels?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:54:24 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69717924
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat laatste wist ik niet. Dat is dan wel weer een minpuntje. Ik vind namelijk dat de europese politiek groener en socialer moet worden. DAt ieder land als land vetorecht heeft is natuurlijk ook onzin. Het houdt m.i. de eenheid tegen die de europese unie zou moeten stimuleren. Alsof in Nederland de politici uit bijvoorbeeld Amersfoort landelijke beslissingen kunnen tegenhouden omdat het niet in hun straatje past....
jup, d66 en vvd zitten europees geien samen bij de liberalen (al stemt een d66er binnen de fractie misshcien anders dan een vvd'er) en de pvda en groenlinks samen bij de sociaal democraten (ook niet heel groen dus...maar partij voor de dieren ging me dan weer te ver)

op www.kieskompas.nl kon je ook bekijken welke buitenlandse partijen allemaal bij je passen! heel leuk!
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:55:09 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69717965
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ok wij weten ook al van elkaar dat we t hier toch nooit over eens worden
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:55:10 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69717968
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Zou jij mij eens kunnen uitleggen wat je nou precies zo goed vind aan Wilders? En nou niet zeggen dat hij het allemaal zou duidelijk zegt enzo. Maar wat is nou het probleem en wat is dan volgens jou de oplossing?
pi_69718027
Sorry voor het niet politieke gepraat van mij, maar kwam erachter dat mijn lijstje vandaag rond de 1500kcal zit
Een maand geleden zou ik dat teveel hebben gevonden maar nu voel ik me er goed bij toch een vooruitgang dankzij jullie
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 21:56:26 #99
163650 Greys
pi_69718040
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Dan nog zou je moeten proberen andermans mening te respecteren eigenlijk.
Stel jij bent een enorme AJAX-fan en ik een doorgewinterde Feyenoorder en jij gaat tegen mij roepen hoe geweldig jij AJAX vindt, dan respecteer ik je mening ook al vind IK het van de zotte en snap ik niet wat je in AJAX zou zien. Of zie ik het nou te simpel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:56:47 #100
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69718061
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ok wij weten ook al van elkaar dat we t hier toch nooit over eens worden
maar daarom is erover praten met jou wel leuk
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 21:58:17 #101
163650 Greys
pi_69718146
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zou jij mij eens kunnen uitleggen wat je nou precies zo goed vind aan Wilders? En nou niet zeggen dat hij het allemaal zou duidelijk zegt enzo. Maar wat is nou het probleem en wat is dan volgens jou de oplossing?
Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet erg handig hier in Slank, met zoveel anti-PVV-ers. TJ krijgt dan geen schijn van kans met zijn uitleg, of hij nou gelijk heeft of niet, hij voelt dat zo en dat moeten we respecteren lijkt me. En dat 'probleem en de oplossing' kan je nou ook weer niet even één twee drie in een postje uitleggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:59:45 #102
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69718218
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan nog zou je moeten proberen andermans mening te respecteren eigenlijk.
Stel jij bent een enorme AJAX-fan en ik een doorgewinterde Feyenoorder en jij gaat tegen mij roepen hoe geweldig jij AJAX vindt, dan respecteer ik je mening ook al vind IK het van de zotte en snap ik niet wat je in AJAX zou zien. Of zie ik het nou te simpel?
niet respecteren is misschien een te groot woord. maar ik kan het niet snáppen dat een weldenkend mens, een aardig mens bovendien, kan kiezen voor zoveel haat en bangmakerij. en ja, misshcien zou ik wel liever zien dat die partij van wilders niet bestond, n dat de stemmen van die mensen niet mee zouden tellen. zo vreselijk naar vind ik de houding en boodschap van die partij. maar dat mag ik van mezelf niet vinden, dus in die in moet ik van mezelf die mening respecteren van TJ...

ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag die tink stelt. die verwoordt het beter dan ik...
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:00:28 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69718253
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet erg handig hier in Slank, met zoveel anti-PVV-ers. TJ krijgt dan geen schijn van kans met zijn uitleg, of hij nou gelijk heeft of niet, hij voelt dat zo en dat moeten we respecteren lijkt me. En dat 'probleem en de oplossing' kan je nou ook weer niet even één twee drie in een postje uitleggen.
dat is dus het hele punt.
hoe kan ik nou een mening respecteren als het geen mening is maar "een gevoel" o.i.d.

ik kan níks met die "onderbuik" van nederland...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 22:02:34 #104
163650 Greys
pi_69718345
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat is dus het hele punt.
hoe kan ik nou een mening respecteren als het geen mening is maar "een gevoel" o.i.d.

Ik vind alleen stiekem dat als TJ het uitgebreid moet gaan uitleggen, dat het dan een grote discussie gaat worden en dat hij in zijn eentje tegen de rest moet gaan lopen steggelen en daar lijkt Slank me dan niet helemaal de plaats voor. Maar als jullie het wel willen moet je het vooral doen natuurlijk, laat je door mij niet tegenhouden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69718398
TVP maar niet voorde PVV
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:04:31 #106
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69718439
Greys ik bedoelde dat ik ergens hoopte dat TJ zo postte om ons even door elkaar te schudden. Was niet onaardig bedoeld.

Tj van mij mag je blij zijn met WIlders maar ik doe niet met je mee. Ik ga er verder niet over in discussie ook, maar hey! hoera voor jouw blijheid. En die van je meisje!
Prrrrr
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:04:47 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69718455
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil TJ niet aanvallen. Ik ben het niet met hem eens, maar vraag me echt af waarom hij voor Wilders gaat.
Fortuynstemmers kon ik nog enigszins begrijpen: die man had charme en met sommige punten was ik het zelfs met hem eens (herstructurering gezondheidszorg bijvoorbeeld). Maar de positieve kanten van Wilders zie ik écht niet. Hij maakt me zelfs bang. En toch heeft hij een grote aanhang in Nederland, dus er moet íets zijn naast het islam- en veiligheidsvraagstuk. Het lijkt mij nameljk sterk dat dit de enige punten zijn waar hij zijn electoraalgewin op baseert.

Die link van jouw was grappig kwak! De uitslag komt bijna 1 op 1 overeen met mijn keuze op basis van de partijprogramma's. En er stond een voor mij nieuwe partij bij. Ga eens even kijken wat dat is.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:05:44 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69718491
ik snap je greys maar Tj zei net nog dat ie t wel leuk vond om er met me over te praten - en ik ben wel oprecht benieuwd welk onrecht ofzo mensen zich aangedaan voelen door de politek waardoor ze op de pvv stemmen...
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:06:41 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69718529
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wil TJ niet aanvallen. Ik ben het niet met hem eens, maar vraag me echt af waarom hij voor Wilders gaat.
Fortuynstemmers kon ik nog enigszins begrijpen: die man had charme en met sommige punten was ik het zelfs met hem eens (herstructurering gezondheidszorg bijvoorbeeld). Maar de positieve kanten van Wilders zie ik écht niet. Hij maakt me zelfs bang. En toch heeft hij een grote aanhang in Nederland, dus er moet íets zijn naast het islam- en veiligheidsvraagstuk. Het lijkt mij nameljk sterk dat dit de enige punten zijn waar hij zijn electoraalgewin op baseert.

Die link van jouw was grappig kwak! De uitslag komt bijna 1 op 1 overeen met mijn keuze op basis van de partijprogramma's. En er stond een voor mij nieuwe partij bij. Ga eens even kijken wat dat is.
ja leuk he? ik stemde het meest overeen met een of andere litouwse partij die ik niet kende vond de stellingen ook veel beter verwoord dan in de stemwijzer...
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:06:46 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69718532
Ik ben het eens met Greys dat het hier wellicht niet de plek is voor een diepe politieke discussie - sorry als ik daartoe ook aanzette met mijn "wlaargh, Wilders, uitslag-op-onaangename-plekken!" - tirade Was niet helemaal de bedoeling. Ik neem het alleen nogal hoog op omdat ik altijd wil dat iedereen in vrede en blijheid samen leeft enzo

Dus!

Ik ben het alleen niet eens met Greys haar vergelijking met Ajax/Feyenoord, want Ajax en Feyenoord hebben niks te maken met hoe het land geregeerd wordt Maar da's een beetje obvious denk ik
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:07:45 #111
236335 neen
schone schijn
pi_69718568
GW is m'n allochtonen mattie jweettoch
pi_69718588
ik heb mij aan de uitslag van het KiesKompas gehouden nadat ik even gekeken heb op welke punten we dan overeen kwamen

verder bemoei ik me niet met discussies over de pvv, dat zou niet leuk worden
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:08:50 #113
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69718615
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ga mijn best doen en oké zal niet zeggen dat het zo duidelijk is.

Ik vindt dat Nederland steeds minder Nederland is. Tuurlijk moeten wij ons ook beetje aanpassen aan de mensen die hier komen maar in de basis zijn zij HIER te gast en niet andersom. En heb het idee dat met name GL en PvdA hier meer doen voor Allochtonen (of hoe ze tegenwoordig netjes genoemd worden) dan voor de andere burgers.

Een paar moskee's is prima maar in sommige steden/wijken draven ze door. In Rotterdam zijn ze een XXL aant bouwen al weet ik hoelang en ze hebben keer op keer mot en ze zijn al sinds 2002 geloof ik bezig met financiering van het project en is nog steeds niet af. Hij is godsamme groter dan De Kuip. Denkt iemand dat ik serieus in een land waar ter wereld ook zoveel molens mag bouwen?

Terugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100

Goede zaak. Hoe meer kamerleden hoe meer ambtenaren. Dus hoe duurder. En tevens met 100 man moeten we het ook vast wel redden.

Belastingvrij loon voor vrijwillig werkende 65-plussers

Wel met een mits: namelijk minstens 25 jaar loonbelasting betaald. Maar verder ben ik het er mee eens om op die manier oude rotten met vaak ook veel kennis te behouden voor bedrijf.

Turkije in de EU dan Nederland eruit

Onze samenlevingen liggen tever uit elkaar. Dus ook daar ben ik het mee eens. Ik ben niet zo van de compromissen.

Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars

Spreekt voor zich denk ik!

Zo dit was ff snel paar punten uit verkiezingsprogramma.

En dat wat Wilders zei over schieten op Hooligans is allicht beter dan het falende beleid wat al jaren gevoerd wordt. Mits het echt in de knie is!

Zal vandeweek (ben vrij volgende week) meer schrijven dames!
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:09:22 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69718652
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef neen het volgende:
GW is m'n allochtonen mattie jweettoch
Ik zag nu in mn geestesoog GW knuffelen met Ali B

En dan gaan ze samen rappen over een nieuw Nederland, jeweeeeeetttt. En gumbaya rond een kampvuur.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 22:10:50 #115
163650 Greys
pi_69718732
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik ben het alleen niet eens met Greys haar vergelijking met Ajax/Feyenoord, want Ajax en Feyenoord hebben niks te maken met hoe het land geregeerd wordt Maar da's een beetje obvious denk ik
Die vergelijking sloeg eigenlijk ook als een tang op een varken
Het ging me om het respecteren van iemands mening, ook al wijkt die enorm af van de jouwe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69718805
Een voor Miss_S! Valt me op dat je inderdaad goede lijstjes hebt de laatste tijd!
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:12:19 #117
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69718810
Ik ga slapen, morgen weer f*cking vroeg op. Althans voor mijn brakke lichaam vroeg (iets met teveel gedaan, te weinig slaap deze week. Dus eigen schuld)

Ik kom hier nog op terug!

dames
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:12:38 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69718826
Duidelijke uitleg TJ! Jij hebt andere "pijnpunten" dan ik en jouw oplossingen zijn ook niet altijd de mijne,maar ik kan je denktrant wel volgen. Dank je voor de uitleg.
pi_69718893
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Een voor Miss_S! Valt me op dat je inderdaad goede lijstjes hebt de laatste tijd!
Dankje
Vraag me soms af of ze wel echt goed zijn, maar ze zijn in ieder geval anders dan eerst
pi_69718959
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Mijn stem kan nog helemaal niet geteld zijn!!!!!!!!
pi_69718969
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Duidelijke uitleg TJ! Jij hebt andere "pijnpunten" dan ik en jouw oplossingen zijn ook niet altijd de mijne,maar ik kan je denktrant wel volgen. Dank je voor de uitleg.
eensch
Ja doei.
pi_69718970
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Miss_S het volgende:
Sorry voor het niet politieke gepraat van mij, maar kwam erachter dat mijn lijstje vandaag rond de 1500kcal zit
Een maand geleden zou ik dat teveel hebben gevonden maar nu voel ik me er goed bij toch een vooruitgang dankzij jullie
Mooi!
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:15:39 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69718972
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik vindt dat Nederland steeds minder Nederland is. Tuurlijk moeten wij ons ook beetje aanpassen aan de mensen die hier komen maar in de basis zijn zij HIER te gast en niet andersom.
Okee onder een spoiler dan maar nog weer, want want want aaah Sorry!
SPOILER
pi_69718982
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankje
Vraag me soms af of ze wel echt goed zijn, maar ze zijn in ieder geval anders dan eerst
Voorheen kreeg ik honger van je lijstjes, nu denk ik vaker

Haha
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:16:03 #125
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69718987
Truste Voor Puppels
pi_69719047
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Voorheen kreeg ik honger van je lijstjes, nu denk ik vaker

Haha
Oke dat klinkt wel goed
pi_69719052
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Kon je ook op Europese partijen stemmen. Huh !

Toen ik klaar was met invullen, riep vriendje:
Heb je wel je tweede keuze ingevuld??

Dus ik zo... .... O nee...!

O je neemt mij in de maling

[ Bericht 2% gewijzigd door P.F op 04-06-2009 22:22:25 ]
pi_69719080
Ik ga ook zo slapen, mijn voeten zijn echt ijskoud. Vreselijk gevoel is dat altijd.
pi_69719082
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Toen ik klaar was met invullen, riep vriendje:
Heb je wel je tweede keuze ingevuld??

Dus ik zo... .... O nee...!

O je neemt mij in de maling :}|
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:18:55 #130
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69719142
mja, dan ben ik het idd. fundamenteel oneens met TJ -

een landscultuur is voor mij een rekbaar begrip:
nederland ontkerkt, en een belangrijk deel van de Nederlandse bevolking (want, ze wonen hier, ze betalen hier belasting, ze werken hier, hun kinderen groeien hier op) heeft een geloof dat leeft en waarvoor nog nieuwe kerken (moskees) gebouwd worden. ik vind daar niks mis mee. die mensen horen óók bij Nederland immers...
molens zijn folklore. een moskee is een onderdeel van een levende geloofsgemeenschap. voor de middeleeuwen waren er in Nederland ook geen christelijke kerken- zijn kerken dus ook niet nederlands?

etc. etc.

nou ja, lange discussie zou het kunnen zijn, maar ons fundamentele meningsverschil is duidelijk: ik ben niet zo bang iets kwijt te raken aan andere culturen en erg van het comproms en de pragmatische oplossing - verandering is zo slecht nog niet denk ik... de wereld verandert en culturen veranderen mee. ik ben best blij hoor, met de turkse supermarkt op de hoek., en met de surinamer van de salsaschool, en met de nachelijke shoarma...
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:19:32 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69719178
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee, die bestaan juist nog niet. Dat is mijn probleem Hier stemmen we overigens zondag pas.
pi_69719228
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat een slim idee! Verkopen ze die kokertjes ook los?
Ja, het zijn die kleine kokertjes die bij de kassa liggen 55 ct geloof ik, iets van 150 kcal.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:20:47 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69719242
Ik ga naar bed. Slaap fijn allemaal. En jij een prettige vakantie greys.Je gaat toch morgen al weg?
pi_69719290
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef kwakveense het volgende:
mja, dan ben ik het idd. fundamenteel oneens met TJ -

een landscultuur is voor mij een rekbaar begrip:
nederland ontkerkt, en een belangrijk deel van de Nederlandse bevolking (want, ze wonen hier, ze betalen hier belasting, ze werken hier, hun kinderen groeien hier op) heeft een geloof dat leeft en waarvoor nog nieuwe kerken (moskees) gebouwd worden. ik vind daar niks mis mee. die mensen horen óók bij Nederland immers...
molens zijn folklore. een moskee is een onderdeel van een levende geloofsgemeenschap. voor de middeleeuwen waren er in Nederland ook geen christelijke kerken- zijn kerken dus ook niet nederlands?

etc. etc.

nou ja, lange discussie zou het kunnen zijn, maar ons fundamentele meningsverschil is duidelijk: ik ben niet zo bang iets kwijt te raken aan andere culturen en erg van het comproms en de pragmatische oplossing - verandering is zo slecht nog niet denk ik... de wereld verandert en culturen veranderen mee. ik ben best blij hoor, met de turkse supermarkt op de hoek., en met de surinamer van de salsaschool, en met de nachelijke shoarma...
Eens is.

Al krijg ik toch spontaan jeuk van allochtonen die respectloos praten over Nederlanders in het algemeen en op de één of andere manier vang ik dat nogal vaak op in het OV. Dat je even genoeg hebt van een bepaald persoon, oké, maar dat 'die kankerhollanders' van alles doen..

En zo krijg ik andersom net zoveel jeuk, maar dat begrijpen jullie wel
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:22:01 #135
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69719304
ah maria zei het beter dan ik. het principe van "ons land" en "te gast zijn" doet het voor mij niet. en de rest van de pijnpunten zoals tink het noemt, deel ik ook niet echt met TJ... gewoon andere prioriteiten ofzo...
  Vis een optie? donderdag 4 juni 2009 @ 22:22:02 #136
70532 loveli
N
pi_69719305
Volgens de stewmwijzer had ik PVV moeten stemmen en kwam de partij waarop ik heb gestemd op de zevende plaats. Volgens het kieskompas heb ik wel de juiste keuze gemaakt. En dat allemaal in een ouderwets stemhokje met rood potlood!
crap in = crap out
pi_69719307
Ik vind niet dat Nederland veranderd is.

Ik vind alleen dat gelul over dat we zo bang zijn (alle cabaret shows) en over die verschrikkelijke moslinms (elk kamerdebat) zo verschrikkelijk irritant. Als ik buiten op straat kijk is er NIETS veranderd. Dus ik kijk gewoon geen tv meer en ik lees alleen nog maar kranten en websites met bronvermelding.

Maar dan schijn je na toch een beetje van de realiteit /heersende mening af te staan
pi_69719346
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:22 schreef loveli het volgende:
Volgens de stewmwijzer had ik PVV moeten stemmen en kwam de partij waarop ik heb gestemd op de zevende plaats. Volgens het kieskompas heb ik wel de juiste keuze gemaakt. En dat allemaal in een ouderwets stemhokje met rood potlood!
dat had ik ook
Ja doei.
pi_69719396
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, die bestaan juist nog niet. Dat is mijn probleem Hier stemmen we overigens zondag pas.
Dat lijkt mij eigenlijk veel logischer. Als ik het goed begrijp heb je van een partij mensen die het bestuur in de gemeente doen. Weer andere doen het bestuur in de provincie. Weer andere op landelijk niveau en weer andere op internationaal niveau.

In volgorde van belangrijkheid zou dat dan zijn:
1. Landelijk
2. Gemeente
3. Europa
4. Provincie

Als ik het goed heb begrepen/er een goede inschatting van heb gemaakt..
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:24:46 #140
236335 neen
schone schijn
pi_69719444
Mijn stem ging naar GL
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:24:54 #141
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_69719460
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Opereren en het gezwel verwijderen misschien?

* Duvel stemt geen PVV.

Bedankt trouwens allemaal voor de sterktewensen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_69719501
quote:

[..]

Dion Graus Ja, dat is me een fijne vent Stalking en mishandeling, was het niet?

Maar ergens vind ik het wel bij je passen, TJ. En dat is geen compliment.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:25:54 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69719516
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eens is.

Al krijg ik toch spontaan jeuk van allochtonen die respectloos praten over Nederlanders in het algemeen en op de één of andere manier vang ik dat nogal vaak op in het OV. Dat je even genoeg hebt van een bepaald persoon, oké, maar dat 'die kankerhollanders' van alles doen..

Yep! Wederzijds respect is da key! Respect en communicatie enzo!

En nu ga ik ophouden met ranten voor mijn vriendje moe van me wordt

*doet een all-round laf in het kader van de TT*

Nu ga ik nog even gamen en dan naar bed!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 22:27:18 #144
163650 Greys
pi_69719597
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:22 schreef P.F het volgende:
Ik vind niet dat Nederland veranderd is.

Ik vind alleen dat gelul over dat we zo bang zijn (alle cabaret shows) en over die verschrikkelijke moslinms (elk kamerdebat) zo verschrikkelijk irritant. Als ik buiten op straat kijk is er NIETS veranderd. Dus ik kijk gewoon geen tv meer en ik lees alleen nog maar kranten en websites met bronvermelding.

Maar dan schijn je na toch een beetje van de realiteit /heersende mening af te staan
Ik vind wel degelijk dat Nederland veranderd is.
Ik durf zelfs hardop te zeggen dat ik het enigszins zorgwekkend vindt dat de autochtonen officieel sinds kort in de minderheid zijn in Rotterdam, er zijn meer allochtonen nu dan autochtonen. Dat vind ik een verkeerde balans. Toch ben ik geen PVV-stemmer omdat ik dat olifanten in een porceleinkast vind, maar ik vind het wel weer top dat ze het Dieren alarmnummer 113 er door gekregen hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69719658
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yep! Wederzijds respect is da key! Respect en communicatie enzo!

En nu ga ik ophouden met ranten voor mijn vriendje moe van me wordt

*doet een all-round laf in het kader van de TT*

Nu ga ik nog even gamen en dan naar bed!
Inderdaad. Ik ben zo iemand die niet goed tegen onrecht kan, zei een collega laatst . Als ik zie dat iemand op straat iemand helemaal verrot scheldt dan sta ik echt van ' ' en dan kan ik me daar nog druk om maken ook.

Game-ze
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 22:28:18 #146
163650 Greys
pi_69719665
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dion Graus Ja, dat is me een fijne vent Stalking en mishandeling, was het niet?

Maar ergens vind ik het wel bij je passen, TJ. En dat is geen compliment.
Dit vind ik een veel te harde uitspraak. Stalking en mishandeling en dan zeggen dat het wel bij hem past.
Je zult het vast niet zo hard bedoelen, maar hier was ik dus bang voor toen we het hier over gingen hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:28:40 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69719682
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eens is.

ook eens. maar ik vind sowieso dat mensen te weinig respect voor elkaar hebben tegenwoordig. (en ik doe er zelf regelmatig aan mee ook). het is in beide gevallen wat mij betreft een uiting van een klimaat in Nederland van disrespect en verwijdering, en ik denk niet dat dat verolpen wordt dor de boodschap die tegenwoordig hip is, van "integreren" en "assimileren" - hoe leer je een groep jongeren respect te hebben voor nederland als zijzelf ook niet gerespecteerd worden? en dat terwijl ze, zoals mariazegt, ook gewoon nederlanders zijn.

ik denk dat je door de nadruk te leggen op wij en zij, zoals wilders doet, de oorzaak van het probleem niet wegneemt en het hooguit verergert. maar ja. wie ben ik. een idealist misschien.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:29:07 #148
236335 neen
schone schijn
pi_69719714
Dat hele allochtonen gedoe is achterhaald, ik, m'n zus, m'n zusje, m'n neefjes en nichtjes zijn een stel allochtonen terwijl dit door niemand zo gemerkt wordt.
pi_69719722

Ja doei.
pi_69719828
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit vind ik een veel te harde uitspraak. Stalking en mishandeling en dan zeggen dat het wel bij hem past.
Je zult het vast niet zo hard bedoelen, maar hier was ik dus bang voor toen we het hier over gingen hebben.
Oh, ik bedoel dat de PVV wel bij TJ past

Dion Graus zou wat mij betreft niet eens als volksvertegenwoordiger mogen optreden, de creep
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:31:45 #151
236335 neen
schone schijn
pi_69719876
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik bedoel dat de PVV wel bij TJ past

Dion Graus zou wat mij betreft niet eens als volksvertegenwoordiger mogen optreden, de creep
Dion Graus is toch die gast die z'n vrouw slaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')