Dat kan toch? Maar ik vind ze niet altijd even goed hoor maar ze zijn duidelijker dan alle andere. En in NL heb ik ze meermaals goede dingen horen zeggen. Alleen helaas met 9 kom je niet ver en juist omdat PVV het roept is iedereen tegen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Af en toe liggen jij en ik toch mijlen ver uit elkaar
Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme,quote:
Mja iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme,
Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme!
PVVVan mister Wilders wil ik rillend onder een dekentje liggen wachten tot de haat voorbij is.
voor afschaffing van dubbele paspoorten....quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja idd. Zijn ze eigenlijk ook ergens vóór ipv tegen?
Ze hebben 113 voor de dierenambulance geregeld. Dat was idee van Dion Graus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ok dan formuleer ik het anders: hebben ze ook positieve punten? Want afschaffing is hetzelfde als "tegen dubbele paspoorten" en dus alsnog iets negatiefs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
voor afschaffing van dubbele paspoorten....
Dat is idd net weer te ver. Ik vind dat je het NL-paspoort van mensen moet kunnen afpakken maar dan alleen bij criminele activiteiten. En dan bedoel ik niet een kauwgumpje jatten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
voor afschaffing van dubbele paspoorten....
Dat hebben ze dan goed in de markt gezet, ik hoor dit voor het eerst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze hebben 113 voor de dierenambulance geregeld. Dat was idee van Dion Graus.
Blonde kleurspoelingen zou'k denkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen van de mensen die een dubbel paspoort hebben? Iemand die een enkel paspoort heeft kan je het niet afpakken want dan issie staatloosquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is idd net weer te ver. Ik vind dat je het NL-paspoort van mensen moet kunnen afpakken maar dan alleen bij criminele activiteiten. En dan bedoel ik niet een kauwgumpje jatten.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze hebben 113 voor de dierenambulance geregeld. Dat was idee van Dion Graus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ok dan formuleer ik het anders: hebben ze ook positieve punten? Want afschaffing is hetzelfde als "tegen dubbele paspoorten" en dus alsnog iets negatiefs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dion Graus
![]()
Z'n naam rijmt niet voor niets op "waus" (dat in het Limburgse hetzelfde wil zeggen als: idioot)
En net de finale van Greys gekeken en![]()
![]()
Ik zat eerder vandaag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toen ik de finale zag
![]()
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Blonde kleurspoelingen zou'k denken![]()
En gluiperige prodentlachjes.
Ik denk dat die zaken vrij hoog op het programma staan![]()
Nee ik doe flauw, sorry. Ik kan er alleen slecht tegen als een partij als die van GW zoveel volgelingen trekt, ondanks dat hij alleen maar aanzet tot vervreemding en haat voor het onbekende. Maar goed, ik ben dan ook een hippieIk zal ook niet zeggen veel van politiek te weten (weet ik niet!) maar van GW gaan mijn nekharen overeind staan. Gatverdegatver wat een populistische, haatzaaiende, non-conformerende zak hooi.
Die moet je keihard straffen. Voor vele is het afpakken van nederlanderschap, ow shit moet met hoofdletter, namelijk ook een keiharde straf!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen van de mensen die een dubbel paspoort hebben? Iemand die een enkel paspoort heeft kan je het niet afpakken want dan issie staatloosmaar dat is dan wel een beetje met twee maten meten hè?
Ik had toch al moetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zat eerder vandaag ook![]()
toen ik de finale zag
nee hoor, ik ben ten eerste tegen de inhoud van de boodschap en in de tweede plaats pas tegen de toon van de PVV. Ik heb niks met dat Fortuynisme van begrijpelijke politiek, en al helemaal niks met die paniekzaaierijquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat kan toch? Maar ik vind ze niet altijd even goed hoor maar ze zijn duidelijker dan alle andere. En in NL heb ik ze meermaals goede dingen horen zeggen. Alleen helaas met 9 kom je niet ver en juist omdat PVV het roept is iedereen tegen.
je was anders vandaag nog heel lief en sociaal tegen mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Slik iets in...
Zoveel ellende bij iedereen, dan ga ik me schuldig voelen... En voel me machteloos...
Ben een waardeloos figuur, echt ik kan helemaal niks sociaals
Dus datte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |