Oplossing 1 heb ik inderdaad wel geprobeerd, maar ik schijn er niet mee uit te komen. Ik zit snel vol, zeker bij mijn tussendoortjes 's middags. Toen probeerde ik het met een boterham minder 's middags, en twee tussendoortjes 's middags, maar het werkt niet echtquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oplossing 1: meer tussendoortjes eten overdag, echt om de paar uur eten.
oplossing 2: t vet in de saus kwam ws. meer uit het vlees en de spekjes dan uit de olie door de saus. doorgaans is tomatensaus niet héél erg vet - maar goed, ik ben ook niet zo bang voor vet... ik vind vet lekker...:')
oplossing 3: neem lekker een broodje met gekruide kipfilet, hebben ze meestal ook wel toch? je hoeft geen knoflooksaus erop te doen, en je hoeft geen hele schotel te nemen, je hoeft geen patat erbij te eten. als er geen kipfilet is dan is shoarma zelf op zich ook nog niet zo heel erg - als je t niet versuipt met saus en er heel veel patat bij eet...
Arme jongenquote:
Logaritmisch:10Log (pH) = getalquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
Ooooooooh *pling*
logaritmisch = -LOG pH
en exponentieel is PH?
*Oooo wat ben ik slim!!!*
QFTquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Kwakkelien, dikke welgemeende knuffel.
(En ik ben niet zo'n knuffelig persoon, dus maak er misbruik van!)
Ik sluit me helemaal aan bij de al zo prachtige woorden van de anderen, want je bent het wáárd. Punt!
En ik vind jullie allemaal lief omdat jullie zo lief tegen Kwak doen.
Dus.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goodbye, je opmerking bij het vorige deel
Oh ik heb het vak wel gehaald, maar net aan, en dat vind ik niet eerlijk want ik had er echt hard voor geleerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:19 schreef kwakveense het volgende:
lieve chico: is t niet gewoon eens tijd dat jij een vakje laat zitten? je hóeft niet nominaal te lopen, echt!
Je had de 'peptalk' moeten horen dinsdag. Zelfs de mensen die er wél zin in hadden, konden daarna niet meer vol enthousiasme beginnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef kwakveense het volgende:
oh ik zie het, je hebt practicum..![]()
nou veel sterkte dan
Wat een slim idee! Verkopen ze die kokertjes ook los?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
Meh, lekkere peptalk, Chico
Ik heb zojuist, hoe infantiel, een kokertje smarties weggewerkt. Boodschappen doen met honger = badAlle T's weglaten: idem. Om de schade te beperken heb ik maar geen 200-gramszakjes snoep genomen, maar 38 g smarties
Hey goedetende vrouwquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, en iedereen moet vanavond naar de Keuringsdienst van Waarde kijken.
Hey jong...quote:
Het kan met de zonnebank te maken hebben, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat het eerder met het ongeluk van afgelopen weekend van doen heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
zow, op naar de stembus![]()
nasi was lekker, de kipsate met rode ui en paprika uit de oven ook!
Lijstje aangevuld met 2 rijstwafels
iffyness wordt langzaam iets minder, maar ben nog niet helemaal gerust![]()
Uhhj jou hoor schat. Al slaat mn hart door verliefdheid beetje hard de laatste dagenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey jong...Alles lichaamlijk weer wat op orde?
Wat lief is tochquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Uhhj jou hoor schat. Al slaat mn hart door verliefdheid beetje hard de laatste dagen
Ja ga prima hoor. Ga volgende week nog ff dagjequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef mspoez het volgende:
Tisser met de XM? VOrige topic ging wel heeeel snel opeens.
TJ goed gegaan aan de andere kant van het land dus? Das mooi.
Ja, dat bedoelde ik maar de notering was niet helemaal juistquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Logaritmisch:10Log (pH) = getal
Exponentieel: 10getal = pH
Alleen dan met minnetjes, maar die heb ik voor de duidelijkheid even weggelaten.
En PF, je smste me toen ik net naar huis was. Ik ben er morgen wel weer, maar weet niet tot hoe laat. Kan 13.00 zijn, kan ook 16.00 zijn. Ligt eraan hoe snel ik dat verslag af heb
.
Hahahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*houdt handje vast* The mathematics-monsters are scary, mommy![]()
Wiskunde is echt een uitvinding van de duivelOf van Piet Apegras of wie dan ook, maar toch
Met XM is er niks, maar met de oma van Mr.XM wel. Die heeft een zware hersenbloeding gehad en de prognose is dat ze binnen nu en een week komt te overlijden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef mspoez het volgende:
Tisser met de XM? VOrige topic ging wel heeeel snel opeens.
Sterktequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met XM is er niks, maar met de oma van Mr.XM wel. Die heeft een zware hersenbloeding gehad en de prognose is dat ze binnen nu en een week komt te overlijden.
Slik iets in...quote:
je bent een schat en dat weet je dondersgoed!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Slik iets in...
Zoveel ellende bij iedereen, dan ga ik me schuldig voelen... En voel me machteloos...
Ben een waardeloos figuur, echt ik kan helemaal niks sociaals
Dus datte
Dat kan toch? Maar ik vind ze niet altijd even goed hoor maar ze zijn duidelijker dan alle andere. En in NL heb ik ze meermaals goede dingen horen zeggen. Alleen helaas met 9 kom je niet ver en juist omdat PVV het roept is iedereen tegen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Af en toe liggen jij en ik toch mijlen ver uit elkaar
Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme,quote:
Mja iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme,
Ik hoop op sarcasme, Ik hoop op sarcasme!
PVVVan mister Wilders wil ik rillend onder een dekentje liggen wachten tot de haat voorbij is.
voor afschaffing van dubbele paspoorten....quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja idd. Zijn ze eigenlijk ook ergens vóór ipv tegen?
Ze hebben 113 voor de dierenambulance geregeld. Dat was idee van Dion Graus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ok dan formuleer ik het anders: hebben ze ook positieve punten? Want afschaffing is hetzelfde als "tegen dubbele paspoorten" en dus alsnog iets negatiefs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
voor afschaffing van dubbele paspoorten....
Dat is idd net weer te ver. Ik vind dat je het NL-paspoort van mensen moet kunnen afpakken maar dan alleen bij criminele activiteiten. En dan bedoel ik niet een kauwgumpje jatten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
voor afschaffing van dubbele paspoorten....
Dat hebben ze dan goed in de markt gezet, ik hoor dit voor het eerst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze hebben 113 voor de dierenambulance geregeld. Dat was idee van Dion Graus.
Blonde kleurspoelingen zou'k denkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen van de mensen die een dubbel paspoort hebben? Iemand die een enkel paspoort heeft kan je het niet afpakken want dan issie staatloosquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is idd net weer te ver. Ik vind dat je het NL-paspoort van mensen moet kunnen afpakken maar dan alleen bij criminele activiteiten. En dan bedoel ik niet een kauwgumpje jatten.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze hebben 113 voor de dierenambulance geregeld. Dat was idee van Dion Graus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ok dan formuleer ik het anders: hebben ze ook positieve punten? Want afschaffing is hetzelfde als "tegen dubbele paspoorten" en dus alsnog iets negatiefs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dion Graus
![]()
Z'n naam rijmt niet voor niets op "waus" (dat in het Limburgse hetzelfde wil zeggen als: idioot)
En net de finale van Greys gekeken en![]()
![]()
Ik zat eerder vandaag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toen ik de finale zag
![]()
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Blonde kleurspoelingen zou'k denken![]()
En gluiperige prodentlachjes.
Ik denk dat die zaken vrij hoog op het programma staan![]()
Nee ik doe flauw, sorry. Ik kan er alleen slecht tegen als een partij als die van GW zoveel volgelingen trekt, ondanks dat hij alleen maar aanzet tot vervreemding en haat voor het onbekende. Maar goed, ik ben dan ook een hippieIk zal ook niet zeggen veel van politiek te weten (weet ik niet!) maar van GW gaan mijn nekharen overeind staan. Gatverdegatver wat een populistische, haatzaaiende, non-conformerende zak hooi.
Die moet je keihard straffen. Voor vele is het afpakken van nederlanderschap, ow shit moet met hoofdletter, namelijk ook een keiharde straf!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen van de mensen die een dubbel paspoort hebben? Iemand die een enkel paspoort heeft kan je het niet afpakken want dan issie staatloosmaar dat is dan wel een beetje met twee maten meten hè?
Ik had toch al moetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zat eerder vandaag ook![]()
toen ik de finale zag
nee hoor, ik ben ten eerste tegen de inhoud van de boodschap en in de tweede plaats pas tegen de toon van de PVV. Ik heb niks met dat Fortuynisme van begrijpelijke politiek, en al helemaal niks met die paniekzaaierijquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat kan toch? Maar ik vind ze niet altijd even goed hoor maar ze zijn duidelijker dan alle andere. En in NL heb ik ze meermaals goede dingen horen zeggen. Alleen helaas met 9 kom je niet ver en juist omdat PVV het roept is iedereen tegen.
je was anders vandaag nog heel lief en sociaal tegen mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Slik iets in...
Zoveel ellende bij iedereen, dan ga ik me schuldig voelen... En voel me machteloos...
Ben een waardeloos figuur, echt ik kan helemaal niks sociaals
Dus datte
Laa maar. Je snapt niet wat ik zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die moet je keihard straffen. Voor vele is het afpakken van nederlanderschap, ow shit moet met hoofdletter, namelijk ook een keiharde straf!
dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb werkelijk niets,maar dan ook niets met de pvv. Toch denk ik dat zij geloven het beste met Nederland voor te hebben. Alleen geloof ík niet dat dat Nederland dat zij voor ogen hebben míjn Nederland is.
Jij vind het afpakken van een paspoort veel te zwaar.... dat zeg je toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Laa maar. Je snapt niet wat ik zeg.
DML zegt dat je met twee maten meet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij vind het afpakken van een paspoort veel te zwaar.... dat zeg je toch?
Nee, TJ gelooft echt in de pvv. En dat is zijn goed recht natuurlijk. We leven nu eenmaal in een democratie.quote:
ik ben ook behoorlijk pro europa, alleen hoeven er van mij niet nog meer kleine nationalistische staatjes bij die dan ook weer hun vetorecht claimen en de voortgang tegenhouden etc.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou in Nederland waarschijnlijk D66 hebben gestemd óf één van de echt Europese partijen. Want die partijen mis ik, hier in Duitsland en in Nederland. Ja, ik ben zeer pro-Europa, al moet het wel heel anders vormgegeven worden dan nu het geval is. Als het aan mij ligt komen er Europese partijen, krijgt het Europees parlement veel meer macht, komt er een gekozen voorzitter van de Europese commissie, komt er een commisaris voor "buitenlandse zaken" en "defensie". Mijn ideaal? Een soort VS van Europa, met alle verschillende nationaliteiten en talen. Gooi die grenzen maar lekker open, maar hou daarbij oog voor de regio.
Jij mag uiteraard je eigen mening hebben. En laat ik duidelijk zijn: Niet elke allochtoon is per definitie fout. En dat zegt Wilders ook nergens!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben ten eerste tegen de inhoud van de boodschap en in de tweede plaats pas tegen de toon van de PVV. Ik heb niks met dat Fortuynisme van begrijpelijke politiek, en al helemaal niks met die paniekzaaierij
mooi te zien dat D66 ook nog wat gewonnen heeft (ook al heb ik niet op ze gestemd, ze zijn me iets té pro-europa) waardoor D66 en VVD samen toch nog groter zijn dan de PVV. Het redelijke geluid wint dus toch...
In de meeste punten wel idd. Niet in alles. Maar bij de andere nog minder.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, TJ gelooft echt in de pvv. En dat is zijn goed recht natuurlijk. We leven nu eenmaal in een democratie.
Ik ben idd niet 100% blij. Had liever 5 PVV zetels gehad. En snap dat sommige van jullie me nu eng vinden maar zo ben ik nou eenmaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:49 schreef mspoez het volgende:
Je bent niet echt blij met deze uitslag maar je vindt het wel leuk om je medeSlankies even uit de kast te lokken met wat leuke borreltafelfähige politieke statements? Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou willen zeggen dat ik je mening respecteer, maar i kan dat gewoon niet... ik vind wilders zo'n vreselijke nare onruststokende man...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij mag uiteraard je eigen mening hebben. En laat ik duidelijk zijn: Niet elke allochtoon is per definitie fout. En dat zegt Wilders ook nergens!
Dat laatste wist ik niet. Dat is dan wel weer een minpuntje. Ik vind namelijk dat de europese politiek groener en socialer moet worden. DAt ieder land als land vetorecht heeft is natuurlijk ook onzin. Het houdt m.i. de eenheid tegen die de europese unie zou moeten stimuleren. Alsof in Nederland de politici uit bijvoorbeeld Amersfoort landelijke beslissingen kunnen tegenhouden omdat het niet in hun straatje past....quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben ook behoorlijk pro europa, alleen hoeven er van mij niet nog meer kleine nationalistische staatjes bij die dan ook weer hun vetorecht claimen en de voortgang tegenhouden etc.
het europees parlement meer macht, etc, lijkt me een mooi plan. een beetje democratie in europa dat ergens over gáát.
plus D66 staat op 1 lijst met VVD en die zijn me niet groen genoeg...vandaar...
Sorry ben het niet met je eens, maar je blijft liefquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zou willen zeggen dat ik je mening respecteer, maar i kan dat gewoon niet... ik vind wilders zo'n vreselijke nare onruststokende man...
"niet elke allochtoon is fout" op de manier van wilders is net zo iets als zeggen
"negers zijn dom, dat komt odat ze uit een achterlijke cltuur komen en hun genen niet mee hebben. maar niet per definitie allemaal, want het kan best dat jij ergens een neger kent die toevallig op een goeie school les heeft gehad van allemaal slimme witte mensen, en die zo ondergedompeld is in de superieure westerse cultuur dat ie van buiten nog wel een negert lijkt, maar dankzij onze witte inzet toch niet zo dom is gebleven als ie van nature was"
alleen als je t zo zou verwoorden ben je ineens een racist....
Ik zie TJ nergens trollen hoor?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:49 schreef mspoez het volgende:
Je bent niet echt blij met deze uitslag maar je vindt het wel leuk om je medeSlankies even uit de kast te lokken met wat leuke borreltafelfähige politieke statements? Toch?
jup, d66 en vvd zitten europees geien samen bij de liberalen (al stemt een d66er binnen de fractie misshcien anders dan een vvd'er) en de pvda en groenlinks samen bij de sociaal democraten (ook niet heel groen dus...maar partij voor de dieren ging me dan weer te ver)quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet. Dat is dan wel weer een minpuntje. Ik vind namelijk dat de europese politiek groener en socialer moet worden. DAt ieder land als land vetorecht heeft is natuurlijk ook onzin. Het houdt m.i. de eenheid tegen die de europese unie zou moeten stimuleren. Alsof in Nederland de politici uit bijvoorbeeld Amersfoort landelijke beslissingen kunnen tegenhouden omdat het niet in hun straatje past....
okquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry ben het niet met je eens, maar je blijft lief
Zou jij mij eens kunnen uitleggen wat je nou precies zo goed vind aan Wilders? En nou niet zeggen dat hij het allemaal zou duidelijk zegt enzo. Maar wat is nou het probleem en wat is dan volgens jou de oplossing?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry ben het niet met je eens, maar je blijft lief
Dan nog zou je moeten proberen andermans mening te respecteren eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zou willen zeggen dat ik je mening respecteer, maar i kan dat gewoon niet... ik vind wilders zo'n vreselijke nare onruststokende man...
maar daarom is erover praten met jou wel leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
okwij weten ook al van elkaar dat we t hier toch nooit over eens worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |