Doe ik!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef Phaidra het volgende:
Leuk, de Efteling! Echt mijn favo pretpark in NL.Maar kijk je dan wel uit met je rug muissie?!
Is er geen studentassistent die bijles gaan geven / kan helpen met studeren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wat advies nodig..
aan het begin van dit semester was ik vastberaden: ik ga wiskunde halen. Alles maken, alles doen, maar helaas / uiteraard is hier niets van terecht gekomen.
NU begint het derde en laatste blok. Die kan ik nog ' gewoon' halen. Het grote tentamen is begin juli. Ik moet dus alles in gaan halen om 't vak te halen. Dat MOET ik ook echt doen. Alleen snap ik er werkelijkwaar geen flikker van. Heb elk begin van het blok geprobeerd te beginnen, dingen te maken, maar uiteindelijk, wat ik ook deed, het werkte niet. En ik ben dan zo zwak om er gewoon mee te kappen
NU moet ik dus, samen met beste vriend, dat vak gaan halen. Heb verder nog maar 1 ander vak hiernaast, dus het moet werken... hoe pak ik dit aan? Ik wil mezelf niet over-plannen, maar moet 't wel doen en halen.
Belonen is wel een idee, maar het vak halen is ook al beloning genoeg...
Rene kan me bijles geven en dingen uitleggen als het moet (dat moet dus) en nou ja.. hoe pak ik dit aan zonder mezelf na 3 pogingen weer dom te voelen en weer af te haken
![]()
word zo moedeloos van de falende voornemens. De meeste dingen die ik me voorneem red ik altijd wel, maar dit is zo moeilijk dat ik gewoon denk ' screw it, het heeft toch geen zin'
Dat ligt een beetje aan het corset denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef P.F het volgende:
Stomme vraag: Kun je een corset de hele dag aan (met zitten) zonder dat hij lelijk wordt?
Deze is van valiseré. Ik heb inderdaad van de New Yorker gehad die lelijk werden, maar ik dacht dat dit wel een goed merk was.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan het corset denk ik.
Ik heb twee el cheapo corsetjes van de H&M (die ik over een blouseje aantrek) maar als ik daarin een tijdje zit dan buigen die baleinen (die zijn gewoon van kunststof bij deze corsetjes in elk geval) en die blijven dan ook vrij bobbelig als je daarna weer rechtop staat.
Ik kon wiskunde vaak wel goed uitleggen omdat ik op zich vrij "simpel" denk. Bijv met binomcdf en binompfd. Dan benadruk ik dat de binomPdf de P van precies heeft. En dat met bijna allesquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
mn vriend kan dat wel goed en hij heeft me ook wel een hoop bijgeleerdmaar wat ik niet snap/zie, dat zie ik ook niet als een ander het uitlegt.. er zijn daar idd studentassistenten, maar wat die er doen snap ik soms ook niet, omdat ze het ZELF wel heel makkelijk zien, kunnen ze het heel moeilijk uitleggen aan iemand die het totaal NIET ziet
Geruststelling? Het is de laatste film waarin ze naakt gaat!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef Phaidra het volgende:
Wat een geruststelling voor Viking:
http://www.nu.nl/achterkl(...)haamhaarpruikje.html
ontploffen dacht ik?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef P.F het volgende:
Was er niet iets met senseo's die zomaar opensprongen? Mijne springt soms zomaar open terwijl hij aanstaat!
Ik durf nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het probleem met de halve maen dan muisie? Ik heb hoogtevrees maar ga er toch in ook
echt he! ik vind dat jurkje ook super leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
echt he! ik vind dat jurkje ook super leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik durf nietkweetniet, het ziet er eng uit. En ik ben bang dat als ik beneden ben dat iemand die boven is dan over me heen kotst.
Nou, volgens mij had ze het er toen wel over dat ze zoveel haar had (op een niet-positieve manier), dus lijkt het me wel een geruststelling om te weten dat het niet haar eigen haar was. Ofzo. Ik heb er verder ook geen verstand van!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Geruststelling? Het is de laatste film waarin ze naakt gaat!!
En ergens heb ik het idee dat vik niet per se van kaal houdt, geen idee waarom!
Waarom onthou je dat soort dingen? Ik wil helemaal niet weten wat Vik daar van vindtquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou, volgens mij had ze het er toen wel over dat ze zoveel haar had (op een niet-positieve manier), dus lijkt het me wel een geruststelling om te weten dat het niet haar eigen haar was. Ofzo. Ik heb er verder ook geen verstand van!
ik heb iig geen geld voor bijles, dus dat valt af..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Miss_S het volgende:
Kwakwat k*t, niet alleen van je gewicht natuurlijk maar ook je gevoelens.....
![]()
MoBlo is het niet slim om misschien toch extra bijles van iemand anders te nemen? Zo heb ik statistiek dit jaar ook in een keer gehaald met een examencursus![]()
Daarvoor had ik de toelatingstoets wel gehaald met behulp van mijn vriend, maar soms is het gewoon even beter om van iemand anders het te horen.
Vroeger schaamde ik mij voor alles. Voor mijn mening. Voor seks/zoenen op tv. Voor hoe ik liep. Voor een knipoog van iemand. Voor m'n ouders. En ik was altijd heel timide.. Echt dat innige oprechte schaamgevoel, rood worden stotteren en struikelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom onthou je dat soort dingen? Ik wil helemaal niet weten wat Vik daar van vindt
programmeren kan ik welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:49 schreef Miss_S het volgende:
Maar MoBlo zit je dan niet gewoon een beetje bij de verkeerde opleiding? (of heb ik een verkeerd beeld van de opleiding dat kan ook...)
Maar wiskunde kan je niet en vind je ook niet echt leuk daarom? En hetzelfde voor programmeren toch?
Zijn die niet een gigantisch onderdeel van de opleiding?
Ow ok ik dacht inderdaad dat programmeren en wiskunde vakken zijn bij jullie die ook echt overal in terugkomen.quote:
Pff.. Naar is dat zeg! En als je er nu echt drie weken van 13:00 tot 23:30 aanzit? Herhalen, herhalen, herhalen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
het trouwens zelfs zo, dat niemand van informatiekunde zo ongeveer wiskunde in 1 keer haalt. Er zitten nu zelfs mensen die er al voor de 3e keer zitten, die de rest van de vakken wel allemaal gehaald hebben: wiskunde is het laatste wat ze voor de P nodig hebben, terwijl ze al 3e jaars vakken gehaald hebben.
Er is veel discussie over de aanpak en het niveau van het vak, wat al jaren duurt...maar helaas is er nog niets veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |