abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69698224
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:55 schreef kwakveense het volgende:

[..]

jup, ik zat in januari rond de tachtig.

het is weer gegaan zoals het altijd gaat: als het heel slecht met mij gaat (zoals in de states en de periode daarna) dan eet ik me een ongeluk, eerst merk je weinig, dan zitten er een paar kilo bij, die probeer ik eraf te krijgen, dat lukt niet, en vervolgens gaat het heel snel heel erg mis. ik wilde naar 83 het werd 87, ik wilde naar 85 en weeg ineens 91...

ik weet precies waar het misgaat:
-geen tijd/stress --> niet genoeg of verkeerd eten
-me rot voelen --> elke dag wel iets slechts eten. en dan een hele zak chips ofzo he.

dus ja...wat jullie kunnen doen? ik weet het niet... ik denk dat het van binnen weer een beetje beter moet worden bij mij... en helaas voorzie ik het komende jaar alleen maar meer ellende met mijn naderende einddatum van mn contract/proefschrift dat af moet...
Dat is wel een zorgwekkend patroon, ja. Zowel wat betreft gewicht als wat betreft rot voelen/ depressieve gedachten. Nog een jaar zo aankutten is geen goed plan (denk aan je gezondheid, maar ook aan je geluk! Stress bij het afronden van een proefschrift is niet meer dan normaal, maar het is niet normaal als dat je enige emotie lijkt te worden).

Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom je niet weer naar een psycholoog gaat? Het lijkt me geen verkeerd plan
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:00:51 #52
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69698234
Ja Kwak, ik ben het helemaal eens met XM! Je bent een prachtmeid, met een goed stel hersens, een nog betere stem en een nóg betere persoonlijkheid. Dikke !

Niet meer zeggen hoor
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69698261
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: hier hoofdpijn en rugpijn Mooi dat ik de Pilates oversla vandaag
ook fijn

ik wilde vandaag stiekem gaan hardlopen maar dat doe ik nu maar niet. Houd het wel bij wandelen naar het stemlokaal...
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

het is ook voor t eerst dat ik t durf te zeggen hier ik reageerde de laatste tijd wat minder jusit hierom... ik durfde t niet toe te geven....

en nu moet ik huilen...op kantoor... omdat ik zo'n domme dikke koe ben...
meis toch!

Niet huilen Iedereen maakt foutjes en als 't niet zo lekker gaat, dan is dat niet de schuld van je gewicht, maar andersom. Probeer (hoor wie 't zegt! ) vooral aan je zelfbeeld te werken. Dat gewicht is van later belang: wat XM al zei: ik vind je prachtig slim stoer en ontzettend lief, vriendelijk en hartelijk, en da's wat het meeste telt. Als je straks wel lekker in je vel zit, waar wij je OOK mee willen helpen, dan helpen we je ook met die stomme kilo's, heus!
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:03:19 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69698320
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind je helemaal geen domme dikke koe. Dat heb ik je ook al eens gePM'd. Ik vind je er mooi uitzien, ben jaloers op je stem en je intelligentie en vind je bovenal een tof mens.
dat is lief, en nu moet ik nog meer huilen....

het allerstomste is dat ik precíes weet hoe het moet...

alleen als ik dan in de supermarkt loop dan móet er een zak chips mee... of op t station dan koop ik ineens een brownie met ijs bij de burger king... teriwjl ik gisteren nog zo goed bedacht had dat ik mn boek mee ging nemen zodat ik niks kocht bij t wachten (boek is niet aangeraakt)

voorbeeldlijstje gisteren (was wel extreem rare dag, en heel slecht)
o-volkoren cruesli
t- boterham met fricandeau
l- kibbeling (zonder saus )
t- een kit kat big break (ofwel twee kitkats)
t- een brownie met ijs van de BK
d- zelfgemaakte kipnuggets bij een vriend
t- ik gok 200 gram kaas uien chips (bij die vriend)
t- een moorkop (bij die vriend)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69698342
En wat betreft dat dikke-koeverhaal, ja, dat ken ik dus wel. En ook de kutte vicieuze cirkel van vreten en je rot voelen.

Probeer er rationeel over te zijn; je wéét dat het dom en onzinnig is om zo negatief over jezelf te zijn. Zelfhaat is echt totaal zinloos. Kom, je bent intelligent, aantrekkelijk, sociaal. Over het algemeen genomen best een leuk persoon
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:05:20 #56
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69698385
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is wel een zorgwekkend patroon, ja. Zowel wat betreft gewicht als wat betreft rot voelen/ depressieve gedachten. Nog een jaar zo aankutten is geen goed plan (denk aan je gezondheid, maar ook aan je geluk! Stress bij het afronden van een proefschrift is niet meer dan normaal, maar het is niet normaal als dat je enige emotie lijkt te worden).

Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom je niet weer naar een psycholoog gaat? Het lijkt me geen verkeerd plan
dat moet ook weer, maar dan wil ik een andere denk ik en dan moet ik dus weer naar de huisarts voor een neiuwe verwijzing (want is al doorgegeven als einde behandeling) en weer op zoek naar een nieuwe psych...
ik denk dat ik misschien op nzoek moet naar iemand die ook veel verstand heeft van eetproblemen...
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:05:30 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69698393
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zij gebruikt ook de Montignac-redenering dat die 2 een gevaarlijke combi vormen en samen juist dikmakend zijn.

Ofzoiets.
Volgens de trennkostmethode en montignac kan dit toch juist wel? Of heb ik het mis? Het ging toch om het niet combineren van vetten en koolhydraten? Eiwit en koolhydraat mag, eiwit en vet mag, maar vet en koolhydraat niet. Als je magere kwark neemt loopt het wel los denk ik. Al zou ik er persoonlijk een uurtje (of 2) tussen laten zitten om een extra "eetmomentje" te creeren. En dan bij het brood wat rauwkost eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69698477
Mijn lijstje vandaag, voor ik 't vergeet:

O: yoghurt met wat cruesli
T: -
L: 3 boterhammen met pindakaas
T: banaan en appel
D: nasi met atjar en een gegrild kipsateetje met een klein beetje pindasaus en een handje kroepoek

Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:07:39 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69698478
Hee kwak, als wij als die twee mafketels met het verstoorde zelfbeeld nou eens samen een keer een bakkie thee gaan doen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:07:45 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69698483
Voor wat het waard is kwak: ik bewonder je intelligentie, je stem, je doorzettingsvermogen (ja, dat heb je!) en alles wat je al hebt bereikt op jonge leeftijd! Wees trots op jezelf.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:07:51 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69698488
@ CF: ja, dat is t grootste punt. ik wíl momenteel helemaal (niks doen om) slank (te) worden - omdat ik teveel in de knoop zit met mezelf...en dan lukt het dus niet... en zit ik nog meer in de knoop... ik zal die drempel voor die psych dus nóg een keer over moeten. incl. weer een complete intake...

ik merk dat ik mezelf op álle gebieden in de weg zit... niet alleen wat eten betreft...
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:08:01 #62
148689 Muis006
pi_69698496
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat is lief, en nu moet ik nog meer huilen....

het allerstomste is dat ik precíes weet hoe het moet...

alleen als ik dan in de supermarkt loop dan móet er een zak chips mee... of op t station dan koop ik ineens een brownie met ijs bij de burger king... teriwjl ik gisteren nog zo goed bedacht had dat ik mn boek mee ging nemen zodat ik niks kocht bij t wachten (boek is niet aangeraakt)

voorbeeldlijstje gisteren (was wel extreem rare dag, en heel slecht)
o-volkoren cruesli
t- boterham met fricandeau
l- kibbeling (zonder saus )
t- een kit kat big break (ofwel twee kitkats)
t- een brownie met ijs van de BK
d- zelfgemaakte kipnuggets bij een vriend
t- ik gok 200 gram kaas uien chips (bij die vriend)
t- een moorkop (bij die vriend)
Kwakje, mijn lijstjes van de afgelopen dagen bevatten nog geen 100 gram groenten, chips als lunch (ja CF, sla me maar ), ijs als tussendoortje, veel limonade, taart als ontbijt en een opgeblazen gevoel van hier tot Tokio. Ik bedoel maar te zeggen, iedereen heeft van die periodes en iedereen, hoe dik of dun of lang of kort of optimistisch of pessimistisch ook, voelt zich dan stom en dik en dom. Dus wat je niet moet gaan doen is je schamen ok?
pi_69698502
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef Tinkepink het volgende:
Voor wat het waard is kwak: ik bewonder je intelligentie, je stem, je doorzettingsvermogen (ja, dat heb je!) en alles wat je al hebt bereikt op jonge leeftijd! Wees trots op jezelf.
dat
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:08:20 #64
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69698508
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee kwak, als wij als die twee mafketels met het verstoorde zelfbeeld nou eens samen een keer een bakkie thee gaan doen?
dat lijkt me best wel fijn we pm-en wel, goed?
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:09:17 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69698541
en jullie zijn hartstikke lief... ik merk dat ik wel al íets opgeschoten ben qua zelfbeeld: ik geloof jullie complimentjes en ze komen ook binnen dat kon vroegah niet...
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:10:57 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69698607
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:09 schreef kwakveense het volgende:
en jullie zijn hartstikke lief... ik merk dat ik wel al íets opgeschoten ben qua zelfbeeld: ik geloof jullie complimentjes en ze komen ook binnen dat kon vroegah niet...
Dat vind ik nou fijn om te horen. Je komt er wel kwak.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:11:11 #67
148689 Muis006
pi_69698617
En nu allemaal meedansen!

pi_69698670
ja, die's tof! Matt rules!
Ja doei.
pi_69698852
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef Tinkepink het volgende:
Dat dus!

Misschien is een dietiste niet eens zo'n slecht idee?
Ik heb namelijk het gevoel dat jouw eetpatroon en jouw gevoel nogal samenhangen.
Psych kan, maar als het een kip en ei-verhaal is kan een dietist misschien ook helpen?
De drempel naar een dietist lijkt me iig lager dan die naar een psych.
Het is maar een idee hoor; jouw zelfanalyse is heel goed, dus je weet zelf het beste wat goed voor je is.
En vaak luister je ook nog naar jezelf.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:21:39 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69698980
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat lijkt me best wel fijn we pm-en wel, goed?
Das goed
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69699110
Kwak, bedenk je dat een belabberd eetpatroon (zoals je lijstje van gister) ook niets goeds doet voor je humeur enzo he. Als je op dit moment gewoon niet zo bezig bent met afvallen (wat ik me heel goed kan voorstellen), probeer dan gezond te eten om je op korte termijn beter te voelen. Dat verchil merkte ik iig best snel, al na een weekje zonder troep. En misschien val je als bij-effect ook nog wat af. En verder zie PM.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69699162
En Muis, hoe gaat het nu met jou? Is de hoofdpijn al minder?
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:27:19 #73
148689 Muis006
pi_69699187
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef Phaidra het volgende:
En Muis, hoe gaat het nu met jou? Is de hoofdpijn al minder?
Vandaag heb ik er minder last van! Maar ik heb wel de pijnlijke plek op mijn ruggengraat gevonden, als ik die ook maar licht aanraak moet ik bijna gillen van de pijn. Maandag 9.00 mag ik naar de HA!
pi_69699195
oh, en ik zat ook vorige week ineens boven de 70kg kwak! Ik keek in de spiegel en kon wel janken, het leek alsof het er allemaal ook echt aan zit. Dom dat ik mn eetlust / lekkere trek de overhand heb laten nemen, voelde me lelijk, dik en vooral DOM ok, het is geen 10kg, maar geloof me, iedereen heeft z'n foute periodes. BIj de een duurt 't wat langer enzo dan de ander, maar je wordt wel wakkergeschud.. ik hoop dat je een manier vindt om met jezelf uit de knoop te komen en daarbij ook je gewenste gewicht op een leuke en goede manier tegemoet streeft

Maar of je nou 90 of 60 kg zou wegen, je bent en blijft gewoon een leuke geweldige lieve mooie meid..
Ja doei.
pi_69699234
Fijn dat het wat beter gaat Muis! Maar jeetje, nog tot maandag wachten? Wat lang!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69699247
Kwak Ik schrik hier van
Al wist ik wel dat je langzaam steeds iets aankwam..

Je bent echt al hartstikke mooi! Alleen misschien iets te zwaar.. Maar voor de rest heb je ALLES. Echt! Plus misschien zou het ook niet goed zijn als je ook nog eens slank zou worden want dan word ik echt veel te jaloers !!
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:29:40 #77
148689 Muis006
pi_69699261
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Fijn dat het wat beter gaat Muis! Maar jeetje, nog tot maandag wachten? Wat lang!
Ja, mijn HA is er vandaag en morgen niet. Ik kan wel bij een vervangende terecht, maar mijn eigen weet mijn achtergrond het best en is ook heel meelevend. Dan wacht ik liever een paar dagen
pi_69699319
Dan kan ik me voorstellen dat je liever even wacht. Hopelijk blijft de pijn de komende dagen op de achtergrond. Doe maar rustig aan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:33:10 #79
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69699345
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat dus!

Misschien is een dietiste niet eens zo'n slecht idee?
Ik heb namelijk het gevoel dat jouw eetpatroon en jouw gevoel nogal samenhangen.
Psych kan, maar als het een kip en ei-verhaal is kan een dietist misschien ook helpen?
De drempel naar een dietist lijkt me iig lager dan die naar een psych.
Het is maar een idee hoor; jouw zelfanalyse is heel goed, dus je weet zelf het beste wat goed voor je is.
En vaak luister je ook nog naar jezelf.
ik heb CF beloofd dat ik voor het weekend mn verzekering en een psych bel (eentje uyitgezocht al - was er zelf ook al mee bezig - die ook ervaring heeft emt arbeidsgerelateerde problematiek, naast mn werk zit bijna, met ruime spreekuurtijden, een zelfhulpbibliotheek, en ervaring met eetproblemen).

dus nu kunnen jullie me er ook aan houden

ik denk dat ik met deen dietiste binnen tien minuten ruzie heb... ik weet best wel wat gezond is voor me, ik doe het alleen niet (plus: weer uit moeten leggen dat ik geen fruit lust, en geen zuivel gebruik, en teveel vlees eet naar dietisten maatstaven etc...) het probleem komt echt bijna 100% van binnenuit... plus ik veol me rot ook door andere problemen, en het is tijd om onder mn steen vandaan te kruipen en ze aan te pakkken, met hulp...
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:33:29 #80
148689 Muis006
pi_69699353
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef Phaidra het volgende:
Dan kan ik me voorstellen dat je liever even wacht. Hopelijk blijft de pijn de komende dagen op de achtergrond. Doe maar rustig aan.
Rustig aan doe ik vandaag wel morgen moet ik werken en zaterdag ga ik naar de Efteling
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:34:28 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69699390
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef P.F het volgende:
Kwak Ik schrik hier van
Al wist ik wel dat je langzaam steeds iets aankwam..

Je bent echt al hartstikke mooi! Alleen misschien iets te zwaar.. Maar voor de rest heb je ALLES. Echt! Plus misschien zou het ook niet goed zijn als je ook nog eens slank zou worden want dan word ik jaloers !!
nieuw doel voor kwak: PF jaloers maken

je bent lief...
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:35:09 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69699418
oh ik ben zo met mezelf bezig dat ik helemaal over muizel heen lees...

ik hoop dat t snel opknapt muis...
pi_69699483
Knuf voor Muis en Kwak
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:37:06 #84
148689 Muis006
pi_69699484
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:35 schreef kwakveense het volgende:
oh ik ben zo met mezelf bezig dat ik helemaal over muizel heen lees...

ik hoop dat t snel opknapt muis...
JA, hoe dúrf je met jezelf bezig te zijn doe eens normaal

Ik ga zaterdag naar de Efteliiihiiing en mijn Zweedse Zwager is er nog nooit geweest dus nu heb ik een excuus om keihard van de lachtrap af te rennen yeah!
pi_69699521
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:33 schreef kwakveense het volgende:
ik heb CF beloofd dat ik voor het weekend mn verzekering en een psych bel (eentje uyitgezocht al - was er zelf ook al mee bezig - die ook ervaring heeft emt arbeidsgerelateerde problematiek, naast mn werk zit bijna, met ruime spreekuurtijden, een zelfhulpbibliotheek, en ervaring met eetproblemen).
Goed zo!
Lekker doortastend te werk.
pi_69699571
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga zaterdag naar de Efteliiihiiing en mijn Zweedse Zwager is er nog nooit geweest dus nu heb ik een excuus om keihard van de lachtrap af te rennen yeah!
Wat is een lachtrap?
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:39:28 #87
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69699589
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef Muis006 het volgende:

[..]

JA, hoe dúrf je met jezelf bezig te zijn doe eens normaal

De Efteling!! daar wil ik weer eens naartoe... laatste keer was toen ik 14 was... en ik LAF! de Efteling, want is ook leuk voor mensen die níet in achtbanen gaan.

(in mijn vriendenkring heet het trouwens de befteling... volgend op ons bezoek aan pornopark schaamharen hadden we een tripje naar de befteling op ons verlanglijstje gezet. het werd iets verder weg: Erodisney )
pi_69699663
Oh trouwens, klein juich/opsteekmomentje voor mezelf:
Ik heb 10 minuten geleden mijn inleiding ingeleverd De eerste horde is genomen! Maandag hoor ik of het zo goed was of niet, maar in de tussentijd kan ik wel al de rest herschrijven enzovoorts.

Dát, in combinatie van de opmerkingen van mijn klasgenootjes "Bij mij had ze meer opmerkingen dan ze bij jou heeft neergezet hoor" makes me wanna go on
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:41:24 #89
148689 Muis006
pi_69699670
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef kwakveense het volgende:

[..]

De Efteling!! daar wil ik weer eens naartoe... laatste keer was toen ik 14 was... en ik LAF! de Efteling, want is ook leuk voor mensen die níet in achtbanen gaan.

(in mijn vriendenkring heet het trouwens de befteling... volgend op ons bezoek aan pornopark schaamharen hadden we een tripje naar de befteling op ons verlanglijstje gezet. het werd iets verder weg: Erodisney )
Omg die namen in het pornopark ben ik geloof ik 1x geweest, toen ik een klein Muisje was.

Ik ben mezelf trouwens aan het overhalen om eindelijk een keer in de Halve Maen te gaan ik durf nooit.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:43:34 #90
148689 Muis006
pi_69699757
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wat is een lachtrap?
De lachtrap in het Land van Laaf! Daar zitten druksensoren in van giechelopnames enzo dus als je eraf loopt hoor je allemaal gelach.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:44:42 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69699810
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Omg die namen in het pornopark ben ik geloof ik 1x geweest, toen ik een klein Muisje was.

Ik ben mezelf trouwens aan het overhalen om eindelijk een keer in de Halve Maen te gaan ik durf nooit.
uh-huh... wij reiken bij onze jaarlijkse tripjes dan ook altijd de perv-award uit aan de gene met de meeste foute opmerkingen, en in frnakrijk met hemelvaart hebben we met zn 13en een pimp en ho night gehad. waar ik een rokje als jurkje droeg lekker fout stelletje zijn we - en 3/4e van de groep is samenwonend (met elkaar) of getrouwd....

de halve maen durf ik ook niet in. ik durf nog netaan in de polka marina (het kinderding náást de halve maen)...
pi_69699851
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef Muis006 het volgende:
De lachtrap in het Land van Laaf! Daar zitten druksensoren in van giechelopnames enzo dus als je eraf loopt hoor je allemaal gelach.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:46:20 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69699875
de bedriegertjes en de tovenaar in t sprookjesbos zijn nog altijd favoriet hier. en de prianha of course!
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:47:29 #94
148689 Muis006
pi_69699915
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef kwakveense het volgende:

[..]

uh-huh... wij reiken bij onze jaarlijkse tripjes dan ook altijd de perv-award uit aan de gene met de meeste foute opmerkingen, en in frnakrijk met hemelvaart hebben we met zn 13en een pimp en ho night gehad. waar ik een rokje als jurkje droeg lekker fout stelletje zijn we - en 3/4e van de groep is samenwonend (met elkaar) of getrouwd....

de halve maen durf ik ook niet in. ik durf nog netaan in de polka marina (het kinderding náást de halve maen)...
De Polka Marina geniaal is die! Ik ben in alle achtbanen geweest in de Efteling, maar ik vond de Pegasus vreselijk. Mijn kont was helemaal beurs door die houten banken
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:49:14 #95
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69699979
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hehe, is dat dat ronddraaiding met bootjes en golven oid? daar word ik zo misselijk van! net als monsieur cannibale
doe mij maar liever de vogelrok
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:51:03 #96
236335 neen
schone schijn
pi_69700040
Ik ben overal volgens mij ingeweest daar t/m de vogelrok, maar de laatste keer dat ik er was is alweer 10 jaar terug ofzo.

Tevens tvp.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:51:05 #97
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69700043
((((((kwak))))))
Prrrrr
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:51:11 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69700049
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:49 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

hehe, is dat dat ronddraaiding met bootjes en golven oid? daar word ik zo misselijk van! net als monsieur cannibale
doe mij maar liever de vogelrok
jup! daar kan ik wel tegen! ik kan prima tegen draaien enzo, alleen niet tegen g-krachten en dingen die hard omhoog of omlaag gaan.

ik heb een hekel aan t gevoel van een opstijgend vliegtuig (niet aan de landing) en aan autio's die te hard over een hobbel rijden enzo
pi_69700070
Leuk, de Efteling! Echt mijn favo pretpark in NL. Maar kijk je dan wel uit met je rug muissie?!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:52:47 #100
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69700111
ja, of de pegasus schudt zo je wervels weer op hun plek, dat kan ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')