Ja, wat een topic hè?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
Ik was al bang dat dit de nieuwe wasAfvallen - van maat 36 naar 32
Ik weet niet of het lekker is, maar misschien kun je ze koken met paddenstoelen bouillonblokjes?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:55 schreef Miss_S het volgende:
Dames ik was nog op zoek naar gezonde tussendoortjes en nu vroeg ik me af of dit een idee is:
Kipfilet koken en daar spiesjes van maken met groente of fruit eventueel.
En dan bewaren in de koelkast dan blijft het toch wel een paar dagen goed?
Oja en hoeveel eieren in de week is een beetje een normaal aantal?
Als je van de E-nummers af wilt blijven: koken met een grofgesneden ui, een paar laurierblaadjes, wat peperkorrels en wat zout is zeker zo lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet niet of het lekker is, maar misschien kun je ze koken met paddenstoelen bouillonblokjes?
Dito, ik zou vlees niet lang bewaren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, ik vind 'een paar dagen' wel wat langZou max 48 uur doen, zelf.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dito, ik zou vlees niet lang bewaren.
Wel een goed idee van die spiesjes, Miss S!![]()
Als eten er vrolijk of mooi uitziet, eet het altijd veel lekkerder en geeft het meer voldoening.
ik bewaar mijn gepocheerde kipfiletjes soms wel een dag of 4, in een afgesloten verpakking/doosje/zakje. nog nooit buikpijn van gehad...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je van de E-nummers af wilt blijven: koken met een grofgesneden ui, een paar laurierblaadjes, wat peperkorrels en wat zout is zeker zo lekker
Miss_S, ik vind 'een paar dagen' wel wat langZou max 48 uur doen, zelf.
vaak wel als je veel afvalt, omdat de oorzaak vaak overgewicht is: te veel vet in de nek en buikstreek zorgt voor op de rug slapen en voor een dichtvallende keel-->apneuquote:
Nou ja ik vond het zo raar dat er geen dokter in beeld is gekomenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
vaak wel als je veel afvalt, omdat de oorzaak vaak overgewicht is: te veel vet in de nek en buikstreek zorgt voor op de rug slapen en voor een dichtvallende keel-->apneu
Volgens mij doe ik dat ook weleens?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef P.F het volgende:
Sonja Bakker gebruikt "bewerkstelligen" in een normale zin!
O dat vind ik zo Brian van de Gouden kooiquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik dat ook weleens?
16.1 kmquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:58 schreef P.F het volgende:
Hoeveel km is de dam tot dam loop? 10em? engelse mijl?
5 kilometer hoop ik!
Dat soort dingen kijk ik toch helemaal niet, popjequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
[..]
O dat vind ik zo Brian van de Gouden kooi!
ja maar sonja is een domme koe... echt grote onzin!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me gewoon nog steeds k*t als ik tegelijk brood en zuivel eet omdat Sonja zei dat je dat nooit tegelijk mocht eten.
het gaat ruk, ik woog vorige week 91, mn kleren zitten strak, mn buik zit in de weg en ik begin er weer vadsig uit te zien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:18 schreef Miss_S het volgende:
Hoe gaat het nu met je gewicht Kwak? Ik las tussendoor dat het nog steeds niet helemaal naar je zin gaat?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me gewoon nog steeds k*t als ik tegelijk brood en zuivel eet omdat Sonja zei dat je dat nooit tegelijk mocht eten.
Het is niet goed als je plezier hebt in je eten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat is volgens haar de reden daarvoor dan?
jup, ik zat in januari rond de tachtig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, daar schrik ik wel van! Je zat toch zo rond de 80 eerder dit jaar?
Kunnen wij iets bijdragen aan de knop?
het is ook voor t eerst dat ik t durf te zeggen hierquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
hoofdpijn, nekpijn en op 't werk
kwak!![]()
da's zonde! Je ging zo goed
kommop! Wij helpen je dat knopje te vinden, heus!
Zij gebruikt ook de Montignac-redenering dat die 2 een gevaarlijke combi vormen en samen juist dikmakend zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat is volgens haar de reden daarvoor dan?
maar eierkoeken en aardappels met vlees mag wel? wat een onzin...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zij gebruikt ook de Montignac-redenering dat die 2 een gevaarlijke combi vormen en samen juist dikmakend zijn.
Ofzoiets.
Ik vind je helemaal geen domme dikke koe. Dat heb ik je ook al eens gePM'd. Ik vind je er mooi uitzien, ben jaloers op je stem en je intelligentie en vind je bovenal een tof mens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het is ook voor t eerst dat ik t durf te zeggen hierik reageerde de laatste tijd wat minder jusit hierom... ik durfde t niet toe te geven....
en nu moet ik huilen...op kantoor... omdat ik zo'n domme dikke koe ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |