Volgens de BMI-meter ben je al te licht. Maar dat ligt in jullie vak wat anders geloof ik. Heb je ook een plan om de 52 te bereiken en weet je zeker dat dat een gezond idee is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:02 schreef KaVo het volgende:
Ben 21, 1.73m en op het moment tussen de 54-55 kilo. 52 is mijn doel op dit moment. Want heb nu maat 34 en soms 36.
Ben je een aanhanger of een tegenstander?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:08 schreef ANTAM het volgende:http://www.ze.nl/beauty/De-wereld-van-pro-ana/615/
Wow, 1.73 en 54-55 kilo? Wow.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:02 schreef KaVo het volgende:
Ben 21, 1.73m en op het moment tussen de 54-55 kilo. 52 is mijn doel op dit moment. Want heb nu maat 34 en soms 36.
Maar je moet toch ook wat hebben om vast te kunnen pakken? Ik snap wel dat je graag een goede model wil zijn, maar 52 kilo?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:15 schreef KaVo het volgende:
Vrijwel ieder model is te licht volgens die BMI meter![]()
52 kilo is niet perse mijn streven aangezien ik niet weet hoe ik er dan uitzie, maar ik schat dat 52 wel oke is. Dat is overigens nog aan de zware kant als ik veel modellen om mij heen zie met mijn lengte hoor, maar graatmager wil ik niet worden. Maar van die lovehandels enzo op de foto kan gewoon niet!
En die link zegt meer over jouw denkwijze dan de mijne
Yups, het zij zo. Maar heb je ook een gezond plan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:15 schreef KaVo het volgende:
Vrijwel ieder model is te licht volgens die BMI meter![]()
52 kilo is niet perse mijn streven aangezien ik niet weet hoe ik er dan uitzie, maar ik schat dat 52 wel oke is. Dat is overigens nog aan de zware kant als ik veel modellen om mij heen zie met mijn lengte hoor, maar graatmager wil ik niet worden. Maar van die lovehandels enzo op de foto kan gewoon niet!
Heb je het verhaal gelezen? Volgens mij staat achter de link een redelijk objectief verhaal over pro-ana-sites. Enigszins gekleurd, want er worden wel wat waarschuwingen gegeven. Maar toch; geen propaganda in elk geval en volgens mij ook geen onderbuik-veroordeling. Of heb ik het fout gelezen?quote:En die link zegt meer over jouw denkwijze dan de mijne
Zeg dat nou niet, TS lijkt me ertoe in staat om wat centimeters weg te werken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:23 schreef Xennia het volgende:
Ben je niet sowieso te klein om model te zijn?
Voor vrouw is dit standaard hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:23 schreef Xennia het volgende:
Ben je niet sowieso te klein om model te zijn?
Ja dat is het dus wel. Tussen de 1,72 en 1,78 als ik het mij goed herinner.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja maat 40 ook, maar niet als je de catwalk op wilt
1.73 is de 'grens' als ik het goed heb. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, kijk maar naar Kate Mossquote:Op donderdag 4 juni 2009 02:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja dat is het dus wel. Tussen de 1,72 en 1,78 als ik het mij goed herinner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |