abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69692184
Opnieuw geformuleerde?
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:49:19 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69692193
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mocht jij niet meebeslissen wát er gehaald werd bij de chinees? Tjaptjoy is prima bijvoorbeeld en er zijn nog zoveel andere gezonde chinese gerechten.
Ik was niet mee toen het gehaald werd.
quote:
Maar het was ook meer in het algemeen bedoeld. Jij eet zoveel koolhydraten. Volgens mij voel je je een stuk beter als je eens een tijdje lowcarb probeert. Misschien zit ik er helemaal naast en is het niets voor je, maar het is in ieder geval de moeite om het eens te proberen. Je kan/moet dan echt heel veel eten maar valt er vliegensvlug mee af.
Ik geloof direct dat het goed zou zijn, maar ik vind pasta, rijst en brood gewoon té lekker. Ik zou dat gewoon niet kunnen missen. Ik vind eten al niet zoveel aan en om dan helemaal alles weg te kruisen wat ik nog wel lekker vind en met nog enigszins plezier en smaak naar binnen werk, nee.. dat lijkt me niet zo'n goed plan. Dan gaat de lol er helemaal af.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:49:52 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69692210
Vandaag geen huilbui op het menu Daph ? Ik hoop voor je dat het opgelucht heeft. Moest je huilen vanwege je scriptie?

Goed trouwens dat je de vragen veel eerder mailt! Voor 15.00 uur betekent namelijk niet persé 14.55 uur.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69692228
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef Tinkepink het volgende:
Venkel heel fijn snijden, fruit (bij voorkeur citrusfruit) ontvellen en fijnsnijden. Mengen met de venkel. Daarbij een dressing van sinaasappelsap en olijfolie en verse noten.
Klinkt lekker!
Citrusfruit kan ik wel tegen en venkel lijkt me wel lekker met rode grapefruit en sinaasappel.
Maar eens maken op een warme dag.
Senx.
pi_69692240
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof direct dat het goed zou zijn, maar ik vind pasta, rijst en brood gewoon té lekker. Ik zou dat gewoon niet kunnen missen. Ik vind eten al niet zoveel aan en om dan helemaal alles weg te kruisen wat ik nog wel lekker vind en met nog enigszins plezier en smaak naar binnen werk.
Pasta, rijst en brood zijn prima. (volkoren/zilvervlies)
Maar doe er dan geen hagelslag/etc op. Maar filet american of zo
En neem ook geen krentenbollen, etc.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:51:01 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69692256
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof direct dat het goed zou zijn, maar ik vind pasta, rijst en brood gewoon té lekker. Ik zou dat gewoon niet kunnen missen. Ik vind eten al niet zoveel aan en om dan helemaal alles weg te kruisen wat ik nog wel lekker vind en met nog enigszins plezier en smaak naar binnen werk.
Oke, dat kan ik begrijpen. Maar mogelijk is het wel één van de redenen dat je moeite hebt om op gewicht te blijven/te komen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:54:08 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69692332
Het gaat nu best aardig moet ik zeggen. Krijg veel commentaar dat ik afgevallen ben en dat ze het goed kunnen zien . Het (voor mijn doen) vele sporten heeft absoluut effect. Had paar maand geleden 3 broeken maat 40 gekocht en die zitten nu echt heel erg ruim en 't is dat ik een dikke reet houd, anders had maat 38 misschien al wel gepast.

Oh en PF: ik eet géén rauw vlees . Dat krijg ik echt echt echt niet weg. En een krentenbol en/of hagelslag heb ik ook al een tijdje niet meer gehad .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69692357
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
Oke wel (moeder), so-la-la (schoonzus). Ik heb het er eigenlijk niet zo vaak over dus vandaar dat je het misschien niet wist.
Ik lees niet altijd alles bij, vooral in/na het weekend niet of als het avondonderwerp niet geschikt is voor bijlezen op het werk.

Fijn dat het met je moeder oke gaat, hopelijk ook snel met je schoonzus.
pi_69692411
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het gaat nu best aardig moet ik zeggen. Krijg veel commentaar dat ik afgevallen ben en dat ze het goed kunnen zien . Het (voor mijn doen) vele sporten heeft absoluut effect. Had paar maand geleden 3 broeken maat 40 gekocht en die zitten nu echt heel erg ruim en 't is dat ik een dikke reet houd, anders had maat 38 misschien al wel gepast.

Oh en PF: ik eet géén rauw vlees . Dat krijg ik echt echt echt niet weg. En een krentenbol en/of hagelslag heb ik ook al een tijdje niet meer gehad .
Sorry ik wist even niet zo snel een gezond achtig voorbeeld. (Ik eet ook geen rauw vlees )
En als je inderdaad geen krentenbollen/hagelslag meer eet ben je hartstikke goed bezig ! (Om heel eerlijk te zijn vergeet ik die lijstjes meteen nadat ze gelezen zijn..)

En echt fijn dat je af bent gevallen! !!
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:56:56 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69692420
Goedemorgen .

voor iedereen die het nodig heeft en ik hoop dat we gauw weer uit de mineurstemming zijn .

Ik ga zo douchen en dan naar Drachten. Murakami mee en ik hoop dat we toch buiten kunnen zitten . En dan laat ik me lekker vertroetelen door m'n moeder .
Niet meer actief op Fok!
pi_69692441
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef P.F het volgende:
Opnieuw geformuleerde?
Oh ja .
pi_69692476
Slaapapneu gaat toch niet zomaar weg !
pi_69692495
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag geen huilbui op het menu Daph ? Ik hoop voor je dat het opgelucht heeft. Moest je huilen vanwege je scriptie?

Goed trouwens dat je de vragen veel eerder mailt! Voor 15.00 uur betekent namelijk niet persé 14.55 uur.
Ik heb vanochtend bij het ontbijt al een huilbui gehad Ik denk dat ik er vandaag misschien nog wel eentje heb, maar ik hoop van niet. Ik heb namelijk hoofdpijn gekregen van mijn huilbui van vanochtend .

Ik heb mijn mail verzonden.. Ik moet vanmiddag een nieuwe inleiding inleveren met daarin ook mijn deelvragen, dus vandaar dat ik haar dit gevraagd heb. Als mijn deelvragen goed zijn, of in ieder geval de lading dekken (ik had het nu dat ik wel een vraag stelde, maar een antwoord gaf dat niet op die vraag aansloot. Fijn) dan kan ik mijn inleiding afronden en mijn eerste hoofdstukken gaan herschrijven en aanvullen.. En dan schiet het tenminste een beetje op
pi_69692697
Hoi!

Daph, ik moest op het laatste moment mijn inleiding herschrijven met daarin de onderzoeksvragen en methodes van de wetenschappers die ook over mijn onderwerp geschreven hadden, en in hoeverre mijn onderzoek anders van opzet/vraagstelling was en in de conclusie verwerken in hoeverre hun conclusies afweken van de mijne (volg je nog?). Daar werd ik ook niet echt blij van op dat moment (heel veel extra werk, en ik zat niet echt te springen om weer de literatuur in te moeten duiken), maar mijn scriptie werd er wel echt beter van! Hopelijk kan jij dalijk ook zeggen dat al je inspanningen nu wel echt resultaat hebben gehad. Huilbuien zijn goed, als het tenminste oplucht en je daarna weer zen aan het werk kan... Succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69692722
hoi goedemorgen versie 1.2

zo maar 's naar de uni.
gesprek met een meneer van een basisschool die wil dat er meer van zijn vrouwelijk leerlingen de IT in gaan... hoe ik hem daarbij kan helpen weet ik niet we zullen zien, maar 't is gewoon betaald (studentassistentcontract) dus soit heb d'r zin in
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:10:35 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69692752
IBTL. Gister biertjes gedronken om te vieren dat m'n vriendje klaar is met studeren!

Nu mag ik zo weer naar dat heerlijke groepswerk...eerst even bijlezen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69692761
Kaas, gecondoleerd! En iedereen met familie-problemen, sterkte.

Ik ben ook een beetje labiel/emo vandaag. Ik zit al bijna een week op ongesteldheid te wachten, ik denk dat dat er iets mee te maken heeft. Op zich vind ik een langere cyclus niet zo erg, maar op je werk zitten en niet weten wanneer het losbarst is wat minder .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69692943
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:08 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!

Daph, ik moest op het laatste moment mijn inleiding herschrijven met daarin de onderzoeksvragen en methodes van de wetenschappers die ook over mijn onderwerp geschreven hadden, en in hoeverre mijn onderzoek anders van opzet/vraagstelling was en in de conclusie verwerken in hoeverre hun conclusies afweken van de mijne (volg je nog?). Daar werd ik ook niet echt blij van op dat moment (heel veel extra werk, en ik zat niet echt te springen om weer de literatuur in te moeten duiken), maar mijn scriptie werd er wel echt beter van! Hopelijk kan jij dalijk ook zeggen dat al je inspanningen nu wel echt resultaat hebben gehad. Huilbuien zijn goed, als het tenminste oplucht en je daarna weer zen aan het werk kan... Succes!
Thanks

Ik weet ook dat het er beter van wordt, dat motiveert me ook wel om het daadwerkelijk te doen. Het is allemaal extra werk maar ik hou gewoon voor ogen dat ik anders niet tegelijk mijn diploma kan ophalen..

Ik heb mijn mail verstuurd, nu hoop ik dat ze hem snel leest en me even een reactie geeft, want dan kan ik het even aanpassen als dat nodig is. Gisteravond met vriendlief twee uur zitten brainstormen op één stomme deelvraag en eigenlijk waren we er nog steeds niet uit .

Oh en af en toe moet ik gewoon even mijn ei kwijt, al mijn klasgenoten kunnen afstuderen dus die vinden het wel erg voor me maar weten verder ook niet hoe of wat. Mijn zusje snapt er niks van (die mag mijn scriptie ook lezen, dan weet ik tenminste of iedere leek (dus zonder verstand van het onderwerp) het begrijpt) en mijn ouders begrijpen het ook niet..

Nou ik ga weer even stoeien met mijn inleiding! Het. Zal. Af. Zijn. Voor. Die. Deadline. En. Goed. Ook! Tsjakkaaaaaaa
pi_69692952
Lijstje, weer avonddienst hopelijk ga ik niet zo los als gisteren...

O: yoghurt, 3 lepels muesli, lepel lijnzaad
T: ontbijtkoek met boter
L: 3 boterhammen met iets magers, misschien gekookt ei, beker optimel
T: fruit
D: wat de pot schaft op t werk
T: yoghurt?

nu zo naar de huisarts, probleem niet zo geschikt voor internet
pi_69693136
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
hoi goedemorgen versie 1.2

zo maar 's naar de uni.
gesprek met een meneer van een basisschool die wil dat er meer van zijn vrouwelijk leerlingen de IT in gaan... hoe ik hem daarbij kan helpen weet ik niet we zullen zien, maar 't is gewoon betaald (studentassistentcontract) dus soit heb d'r zin in
Leuk! Maar is basisschool niet wat erg vroeg om al richting beroepskeuze te gaan?
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:24:58 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69693138
Sterkte Ek-Mei!

Mag van Mr.XM even vertellen wat er nou aan de hand is. Gisterochtend heeft zijn oma een zware hersenbloeding gehad en ze ligt nu in het ziekenhuis. Prognose is niet goed.
pi_69693184
Jeetje XM wat naar! Weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen. Heel veel sterkte in ieder geval
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:27:46 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69693210
Dankje Daph. Ik zag haar vaker dan m'n eigen oma, dus het is allemaal een beetje raar nu.
pi_69693217
En Daph, is het een vereiste dan, dat iedere leek het moet kunnen lezen? Succes iig.
pi_69693220
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Ek-Mei!

Mag van Mr.XM even vertellen wat er nou aan de hand is. Gisterochtend heeft zijn oma een zware hersenbloeding gehad en ze ligt nu in het ziekenhuis. Prognose is niet goed.
Bah wat naar... sterkte ook voor je vriend....
pi_69693244
Ach XM, wat rot Sterkte ermee!
pi_69693317
XM dat is toch helemaal niet raar? Je geeft om haar, dus het is logisch. Heel veel sterkte ook voor je vriend en de rest van de omgeving van zijn oma uiteraard..
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:32:08 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69693343
Bedankt! Hij lurkt wel mee denk ik .
pi_69693345
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Leuk! Maar is basisschool niet wat erg vroeg om al richting beroepskeuze te gaan?
euh middelbare school

ik ben nog niet helemaal wakker
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:32:31 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69693357
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:33 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik ben een allochtoon maar misschien dat ik dan wel voor de UK mag stemmen?
mijn moeder beweert dat ze wel een oproep heeft gehad (al kan dat bijna niet omdat zij dan de enige van onze familie zou zijn die wel mag stemmen )

ik stem wel bij gemeenteraadsverkiezingen, omdat het KAN

edit: maar waarom moet jij een kieskaart aanvragen dan? die krijg je toch vanzelf? of zeg ik nu iets doms
ook voor de EU mag je stemen in het land waar je woonachtig bent, als je europees bent. Ik mag ook in Zweden stemmen, maar was te laat met het formuliertje invullen. Idem dito voor Nederland, dus ik stem niet..
pi_69693367
sterkte XM
Ja doei.
pi_69693396
CF nou ze gaf aan dat ik dingen niet uitlegde en ervan uit ging dat de lezer een bepaalde basiskennis heeft. Die heeft dit dus niet, want de dingen waarvan ik dacht 'dat is écht vanzelfsprekend' haalde ze niet uit de tekst ook al hebben we met dezelfde 'branche' te maken.. Vandaar ook dat ik zei dat iedere leek het moet kunnen lezen :p

Er zit hier een groepje jongens een soort R&B optreden te geven. In de computerruimte
pi_69693406
Daph, ik vind dat idd een beetje vreemd, dat een leek een afstudeerscriptie moet kunnen begrijpen. Qua taal misschien wel, maar toch niet het specifieke onderwerp? Dat is toch niet te doen? Ik vind het bijvoorbeeld bijzonder lastig wat ik als basiskennis mag beschouwen als het over oude geschiedenis gaat. Kennis die voor jou vanzelfsprekend is, is dat voor leken helemaal niet...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69693463
Aanvulling: een scriptie schrijf je toch voor vakgenoten, niet voor de geïnteresseerde leek? Maar goed, ik moest ook een aantal dingen veel uitgebreider uitleggen, terwijl ik eigenlijk niet vond dat dat in mijn scriptie thuishoorde. Maar goed, alles voor het cijfer he. Daar doe ik dan niet zo moeilijk over.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69693625
Phaidra inderdaad, dan pas ik het wel aan hoor Als ik het daarmee kan halen, doe ik dat!
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:43:34 #286
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_69693643
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bedankt! Hij lurkt wel mee denk ik .
Niet.

Maar bedankt allemaal!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:45:15 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69693694
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef Duvel het volgende:

[..]

Niet.

Maar bedankt allemaal!
pi_69693735
Dat dacht ik ook ja, Phaidra. Nou ja, als het maar aan de eisen voldoet, toch?

Mijn lijst voor vandaag:
O: 2 eitjes
T: bakje kwark
L; noedelsoep met kip
T: appel
T: amandelen
S: pilates
D: Nachos met veel kaas, tomatenprutje en sour cream dipje
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:47:53 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69693779
voor XM, duvel en ook voor Kaas!

Ik spring snel op de fiets, ben te laat!
pi_69693855
Hoi hoi hoi, ik heb reactie!

Ze vond mijn deelvragen goed, ik moet er alleen nog 2 kleine deelvragen tussenzetten om het een logischere opbouw te geven voor de scriptie. Komt voor de bakkerrrrrr

Ik ben nu wel heel blij met haar als begeleidster, want ik denk niet dat ik van een andere docent zo snel zo'n reactie zou hebben gekregen
pi_69694142
Ik heb zo veel boodschappen dat ik niet weet waar ik ze op moet bergen !
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:58:33 #292
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69694159
Wat fijn Daph!

Ik heb morgen een afspraak met mijn begeleider, maar hoe meer ik naar mijn scriptie kijk hoe negatiever ik erover word

Kun je mij niet wat van je positieve energie geven?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69694297
Ha, dat geeft weer even moed om door te gaan, Daph
pi_69694414
Daph! Ik vind het zo leuk dat je nu zo positief klinkt!
pi_69694520
Sterkte XM en vriendlief van XM.
pi_69694553
Fijn Daph!

Even een lijstje
O: halfvolle vanillekwark met muesli
T: plakje cake, cappuccino
L: 2 boterhammen met ofwel pindakaas, ofwel houmou, stuk komkommer
T: kiwi en magere kwark
T: amandelen
D: aardappelen, bloemkool met kaassaus en een runderworstje

De bloemkool is niet mijn favoriet, maar de meneer deed gister boodschappen en hij vindt het dus wel erg lekker. Nou ja, voor een keer is het niet zo erg.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69694723
En inderdaad sterkte XM voor jou en Duvel.!

Ik vind het trouwens echt goed dat je het volhoudt zo regelmatig te blijven sporten.

Dat brengt mij op een volgende vraag: Kun je gezond blijven door niet te sporten maar wel trap te lopen etc. Ik hoop ergens van niet want dat geeft mij een extra motivatie om te sporten
pi_69694893
PF, ik denk dat dat wel kan, ja. Als je echt bewust kiest voor veel trappenlopen, wandelen, klusjes doen in huis, etc zou je in ieder geval minder hoeven sporten, dunkt me.
pi_69695317
PF, toen ik een tijdje stage liep en daardoor fulltime werkte (en bovendien pas tegen 20.00 klaar was met eten ed.) had ik echt geen puf meer om ernaast te gaan sporten. Maar ik fietste wel altijd naar het station, liep meer trappen ipv de lift/roltrap en liep in mijn pauze even naar buiten enz. Naderhand was ik in ieder geval niet aangekomen en mijn conditie was niet zo heel erg verslechterd. Maar sporten lijkt me altijd beter, alleen al omdat dat veel intensiever is (hoewel ik altijd erg goed was in te laat van huis gaan zodat ik naar het station moest racen. Wat zeg ik, dat doe ik nog steeds ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69695747
voor iedereen die het nodig heeft maar weer. Tijd dat hier omslaat in jubelstemming met allemaal positief nieuws hoor!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')