Ik was niet mee toen het gehaald werd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mocht jij niet meebeslissen wát er gehaald werd bij de chinees? Tjaptjoy is prima bijvoorbeeld en er zijn nog zoveel andere gezonde chinese gerechten.
Ik geloof direct dat het goed zou zijn, maar ik vind pasta, rijst en brood gewoon té lekker. Ik zou dat gewoon niet kunnen missen. Ik vind eten al niet zoveel aan en om dan helemaal alles weg te kruisen wat ik nog wel lekker vind en met nog enigszins plezier en smaak naar binnen werk, nee.. dat lijkt me niet zo'n goed plan. Dan gaat de lol er helemaal af.quote:Maar het was ook meer in het algemeen bedoeld. Jij eet zoveel koolhydraten. Volgens mij voel je je een stuk beter als je eens een tijdje lowcarb probeert. Misschien zit ik er helemaal naast en is het niets voor je, maar het is in ieder geval de moeite om het eens te proberen. Je kan/moet dan echt heel veel eten maar valt er vliegensvlug mee af.
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef Tinkepink het volgende:
Venkel heel fijn snijden, fruit (bij voorkeur citrusfruit) ontvellen en fijnsnijden. Mengen met de venkel. Daarbij een dressing van sinaasappelsap en olijfolie en verse noten.
Pasta, rijst en brood zijn prima. (volkoren/zilvervlies)quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was niet mee toen het gehaald werd.
[..]
Ik geloof direct dat het goed zou zijn, maar ik vind pasta, rijst en brood gewoon té lekker. Ik zou dat gewoon niet kunnen missen. Ik vind eten al niet zoveel aan en om dan helemaal alles weg te kruisen wat ik nog wel lekker vind en met nog enigszins plezier en smaak naar binnen werk.
Oke, dat kan ik begrijpen. Maar mogelijk is het wel één van de redenen dat je moeite hebt om op gewicht te blijven/te komen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was niet mee toen het gehaald werd.
[..]
Ik geloof direct dat het goed zou zijn, maar ik vind pasta, rijst en brood gewoon té lekker. Ik zou dat gewoon niet kunnen missen. Ik vind eten al niet zoveel aan en om dan helemaal alles weg te kruisen wat ik nog wel lekker vind en met nog enigszins plezier en smaak naar binnen werk.
Ik lees niet altijd alles bij, vooral in/na het weekend niet of als het avondonderwerp niet geschikt is voor bijlezen op het werk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
Oke wel (moeder), so-la-la (schoonzus). Ik heb het er eigenlijk niet zo vaak over dus vandaar dat je het misschien niet wist.
Sorry ik wist even niet zo snel een gezond achtig voorbeeld. (Ik eet ook geen rauw vleesquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het gaat nu best aardig moet ik zeggen. Krijg veel commentaar dat ik afgevallen ben en dat ze het goed kunnen zien. Het (voor mijn doen) vele sporten heeft absoluut effect. Had paar maand geleden 3 broeken maat 40 gekocht en die zitten nu echt heel erg ruim en 't is dat ik een dikke reet houd, anders had maat 38 misschien al wel gepast.
Oh en PF: ik eet géén rauw vlees. Dat krijg ik echt echt echt niet weg. En een krentenbol en/of hagelslag heb ik ook al een tijdje niet meer gehad
.
Ik heb vanochtend bij het ontbijt al een huilbui gehadquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag geen huilbui op het menu Daph? Ik hoop voor je dat het opgelucht heeft. Moest je huilen vanwege je scriptie?
Goed trouwens dat je de vragen veel eerder mailt!Voor 15.00 uur betekent namelijk niet persé 14.55 uur.
Thanksquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:08 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!
Daph, ik moest op het laatste moment mijn inleiding herschrijven met daarin de onderzoeksvragen en methodes van de wetenschappers die ook over mijn onderwerp geschreven hadden, en in hoeverre mijn onderzoek anders van opzet/vraagstelling was en in de conclusie verwerken in hoeverre hun conclusies afweken van de mijne (volg je nog?). Daar werd ik ook niet echt blij van op dat moment (heel veel extra werk, en ik zat niet echt te springen om weer de literatuur in te moeten duiken), maar mijn scriptie werd er wel echt beter van! Hopelijk kan jij dalijk ook zeggen dat al je inspanningen nu wel echt resultaat hebben gehad. Huilbuien zijn goed, als het tenminste oplucht en je daarna weer zen aan het werk kan... Succes!
Leuk! Maar is basisschool niet wat erg vroeg om al richting beroepskeuze te gaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
hoigoedemorgen versie 1.2
zo maar 's naar de uni.
gesprek met een meneer van een basisschool die wil dat er meer van zijn vrouwelijk leerlingen de IT in gaan... hoe ik hem daarbij kan helpen weet ik nietwe zullen zien, maar 't is gewoon betaald (studentassistentcontract) dus soit
heb d'r zin in
Bah wat naar... sterkte ook voor je vriend....quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Ek-Mei!
Mag van Mr.XM even vertellen wat er nou aan de hand is. Gisterochtend heeft zijn oma een zware hersenbloeding gehad en ze ligt nu in het ziekenhuis. Prognose is niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |