Mja.. Kleding hoeft ook niet zo duur te zijn.. Als je een beetje rondkijkt kun je al voor 5 euro shirtjes en rokjes halen. En voor 2 euro slippersquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Het kán wel, maar ik kan m'n geld ook wel beter gebruiken momenteel (beetje sparen, moet nieuwe zomerkleren etc).
Ik krijg 750 euro per maand. Daar moet ik m'n huur van betalen, m'n zorgverzekering, kleren, verzorgingsartikelen, eten... heel veel blijft er niet over, hoor. En zo materialistisch ben ik niet meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Mja.. Kleding hoeft ook niet zo duur te zijn.. Als je een beetje rondkijkt kun je al voor 5 euro shirtjes en rokjes halen. En voor 2 euro slippers!
Maar het is net wat je zelf wil.. Ik neig nu meer naar niet zo een dure vakantie en van de rest een groot beeldscherm kopen.. Of een fiets. Of een tv. Of een nieuwe broek.
Ik zou echt nooit een boek kopenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg 750 euro per maand. Daar moet ik m'n huur van betalen, m'n zorgverzekering, kleren, verzorgingsartikelen, eten... heel veel blijft er niet over, hoor. En zo materialistisch ben ik niet meer. Ben zelfs met de lege handen de boekhandel uitgegaan gisteren!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad! Ik ga volgende week bij m'n neef langs, ticket 15 euro, verblijf: gratisquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, heb je geen friends-of-friends op exotische locaties, bij wie je kunt logeren? Of kamperen met een vriendin ofzo, dat kan ook best low-budget (of was jij niet zo kampeerderig?).
Ik ga eind juli een weekje naar Amersfoortquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, heb je geen friends-of-friends op exotische locaties, bij wie je kunt logeren? Of kamperen met een vriendin ofzo, dat kan ook best low-budget (of was jij niet zo kampeerderig?).
Boeken die ik echt goed vind wil ik zelf hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit een boek kopenJa misschien als cadeautje.. maar ik leen ze liever
Nou, dan zou ik niet leren en kijken of je beter of slechter dan gemiddeld bent.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef P.F het volgende:
Oei, ik moet een tentamen maken, en vorig jaar was het gemiddelde cijfer bij de eerste poging als ik het goed doe in excel een 3.7?? Van 100-200 mensen!
Dan doe je dat toch niet? Paar keer boterhammen of salade als avondeten, paar keer uit eten? Ik nam bij kampeervakanties altijd veel teveel keukenspullen meequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga eind juli een weekje naar Amersfoort. Dat is ook een beetje vakantie. Want elke keer als ik me voorneem om niet op vakantie te gaan, word ik halverwege de zomer knettergek en ga ik ineens wél
.
En ik ben best kampeerderig ja, maar een prutje koken op een gasstelletje kan ik niet.
Misschien hebben ze dan juist dit jaar het tentamen wel makkelijker gemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef P.F het volgende:
Oei, ik moet een tentamen maken, en vorig jaar was het gemiddelde cijfer bij de eerste poging als ik het goed doe in excel een 3.7?? Van 100-200 mensen!
Klinkt ook goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
TVP!
Ik ga op vakantie in eigen huis dit jaar![]()
Ik wil er ook erg graag heen, ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef neen het volgende:
Ik ga even naar London, daarom vroeg ik hier eerst ook tips
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:10 schreef P.F het volgende:
Ik word intens gelukkig van 35 graden brandende zon
En 2 ferrari's naar keuze!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Nee geen Greys gezien!
Ik krijg van neen een weekendje voor 2 in Kerkrade all-inclusive als Cambuur wint vanavond!
Oh had me gesms't, ik zat vandaag op lab!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
ChicooO! Ik wil gratis printen maar ik kon het scheikunde lab niet vinden!
2 delen olijfolie, 1 deel (dragon)azijn, scheutje witte wijn, mespunt kruidnagel, mespunt kaneel, peper & zoutquote:
Good luck, soldier!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wish me luck, ik ga een bureaustoel in elkaar zetten.
Hoezo niet?quote:
Ohja E3! Ik ga even googelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
Oehhhh op E3 is het nieuwe Professor Layton spelletje geïntroduceerd! En Wii fit plus. Hebben
Misschien kan ik idd wel een weekje op een stroomloze camping op Ameland oid gaan staan in de zomerquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet? Paar keer boterhammen of salade als avondeten, paar keer uit eten?
Goh, waarom ben ik nou niet verbaasd?quote:Ik nam bij kampeervakanties altijd veel teveel keukenspullen mee
ik ben een allochtoonquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik mag ook niet stemmen; ik ben vergeten om een of andere kieskaart aan te vragen. Dus dan moet ik geloof ik naar Brussel om te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |