En 2 ferrari's naar keuze!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Nee geen Greys gezien!
Ik krijg van neen een weekendje voor 2 in Kerkrade all-inclusive als Cambuur wint vanavond!
Oh had me gesms't, ik zat vandaag op lab!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
ChicooO! Ik wil gratis printen maar ik kon het scheikunde lab niet vinden!
2 delen olijfolie, 1 deel (dragon)azijn, scheutje witte wijn, mespunt kruidnagel, mespunt kaneel, peper & zoutquote:
Good luck, soldier!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wish me luck, ik ga een bureaustoel in elkaar zetten.
Hoezo niet?quote:
Ohja E3! Ik ga even googelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
Oehhhh op E3 is het nieuwe Professor Layton spelletje geïntroduceerd! En Wii fit plus. Hebben
Misschien kan ik idd wel een weekje op een stroomloze camping op Ameland oid gaan staan in de zomerquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet? Paar keer boterhammen of salade als avondeten, paar keer uit eten?
Goh, waarom ben ik nou niet verbaasd?quote:Ik nam bij kampeervakanties altijd veel teveel keukenspullen mee
ik ben een allochtoonquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik mag ook niet stemmen; ik ben vergeten om een of andere kieskaart aan te vragen. Dus dan moet ik geloof ik naar Brussel om te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |