abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69670840
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef neen het volgende:

[..]

Niet even de Adriatische zee over? Kroatie lijkt me nog wat goedkoper dan Italie.
Ik kan wel gaan figureren in lekker slim want ik moet even de kaart erbij pakken om te kijken waar
1. de Adriatische zee ligt
2. Kroatie ligt.

!
pi_69670846
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Want all-inclusive is wat je wilt... Lekker met hordes Nederlanders en Duitsers dringen bij een lousy buffet

Zo'n all-inclusive Turkije-tripje naar Antalya, dat lijkt mij echt zo'n vakantie-nachtmerrie Iemand hier het weleens gedaan?
Wel Tunesie Hoorrrroorrr. Heel slecht hotel en een aparte eetzaal voor de Russen. Die waren te a-sociaal om ze te mengen met de rest van de gasten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:59:04 #253
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_69670852
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
Lazi, in het Valkenboskwartier was 'ie ook binnen een middag weg
Daar hebben ze ooit nog eens mijn fiets in de fik gestoken zelfs. Wat is dat toch met grote steden en fietsen?
Op de binckhorstlaan staat trouwens nu al ruim 6 maanden een barrel van mij aan een spiraalslot en ik dacht die knipt iemand zo open maar hij staat er dus nog steeds
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_69670867
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik zou niet graag in een hotel op Sicilië verblijven, vooral niet voor dat geld. Dan huur ik liever een vakantiehuis in Toscane of wat meer in de buurt van Rome . Of Lago Maggiore! Daar kan je ook wat meer doen dan op Sicilië lijkt me.
DE en haar meneer hadden vorig jaar iets met een appartementje bij een villa op Sicilie, ook een soort all-inclusive geloof ik, want ze aten daar ook bij die mensen, maar dan dus kleinschalig. Dat vond ik echt zaaalig klinken Maar van die massa-hotels zijn zo naar (ik ben verwend, ik vind Ibis-hotels bijvoorbeeld ook echt heel naar ).
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:59:26 #255
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69670872
PF, kijk anders eens naar Kos? Echt een super leuk eiland
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69670899
Ha, student is weg, ik kan naar huis
Laterz!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69670900
All-inclusive heb ik nog nooit gedaan. Ik heb er wel over gedacht om na mijn afstuderen even bij te komen, maar dat kwam toen niet uit voor vriendlief. En ik kon ook geen vriendin meekrijgen. En om nou alleen te gaan vond ik ook wat ver gaan. Maar normaal gesproken is het ook mijn ding niet. Ik zoek liever leuke restaurantjes uit in de omgeving, of zelf koken in een huisje met producten van de locale markt !
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:01:25 #258
148689 Muis006
pi_69670947
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

DE en haar meneer hadden vorig jaar iets met een appartementje bij een villa op Sicilie, ook een soort all-inclusive geloof ik, want ze aten daar ook bij die mensen, maar dan dus kleinschalig. Dat vond ik echt zaaalig klinken Maar van die massa-hotels zijn zo naar (ik ben verwend, ik vind Ibis-hotels bijvoorbeeld ook echt heel naar ).
Oh ik vind massahotels ook niet leuk hoor, tenzij ik echt ga om heel ordinair 2 weken in de zon te liggen en te zwemmen. De vakantie in Italië die ik met mijn ouders + vriend heb gedaan, met zijn vieren in een vakantiehuisje in een klein Italiaans dorpje was echt super . We kwamen om 11 uur 's avonds enorm hongerig aan, geen winkel meer open natuurlijk. Maar er was een dorpsbbq bezig en we kregen van de inwoners 2 enorme stukken gebraden lamsvlees
pi_69670948
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik kan wel gaan figureren in lekker slim want ik moet even de kaart erbij pakken om te kijken waar
2. Kroatie ligt.

!
Hm.. Is Kroatie niet dat land waarnaast er oorlog was en waar allemaal landmijnen liggen? Daar ga ik niet heen hoor !
pi_69671008
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh ik vind massahotels ook niet leuk hoor, tenzij ik echt ga om heel ordinair 2 weken in de zon te liggen en te zwemmen. De vakantie in Italië die ik met mijn ouders + vriend heb gedaan, met zijn vieren in een vakantiehuisje in een klein Italiaans dorpje was echt super . We kwamen om 11 uur 's avonds enorm hongerig aan, geen winkel meer open natuurlijk. Maar er was een dorpsbbq bezig en we kregen van de inwoners 2 enorme stukken gebraden lamsvlees
Dat klinkt wel goed. Ik zoek inderdaad een ordinaire vakantie. En het is ook wel fijn als de winkels gewoon de hele tijd open zijn en de restaurants tot na middernacht. En dat ze Nederlands spreken.

O. Zei ik dat hard op ? Ik wil best DOEN alsof ik cultureel ben, maar ik doe het niet!
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:03:11 #261
244125 laziness
pi_69671013
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Is Kroatie niet dat land waarnaast er oorlog was en waar allemaal landmijnen liggen? Daar ga ik niet heen hoor !
Nee joh, mijn schoonouders zijn er nu ook heen met hun camper. Is al een paar jaar weer een zeer geliefd vakantiegebied.
Volgens mij is BE er ook op vakantie geweest?
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:04:39 #262
244125 laziness
pi_69671079
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat klinkt wel goed. Ik zoek inderdaad een ordinaire vakantie. En het is ook wel fijn als de winkels gewoon de hele tijd open zijn en de restaurants tot na middernacht. En dat ze Nederlands spreken.

O. Zei ik dat hard op ? Ik wil best DOEN alsof ik cultureel ben, maar ik doe het niet!
Winkels hebben toch wel vaak 's middags een middagpauze waarin ze dicht zijn tenzij je in een toeristenoord zit waar je dan weer niet wilt zitten.
Restaurants laat open gaat wel lukken in Zuid-Europa.
Dat Nederlands spreken wordt dan weer een beetje kansloos ben ik bang
pi_69671082
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef P.F het volgende:

[..]

Ehhh??
Istrie is een heel populaire strandbestemming, bij mijn weten.

Je kunt ook richting Biarritz ofzo?

@Muis, ik heb te weinig vakantiedagen tegenwoordig, voor een lekkere vakantie naar Italie maar dat klinkt idd tof

Ik vind B&B's/guesthouses ook altijd leuk Meestal nog goedkoper dan hotels ook
pi_69671084
Ik ga deze zomer lekker kamperen in Frankrijk. En dat is lekker omdat het bij een meertje is en ik met vriendje mee ben . Zijn ouders in de caravan, wij in een mini-tentje.

Mijn DigiD wachtwoord is geniaal. Zo geniaal, dat ik het zelf niet meer weet. FAIL .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69671095
Oh en Muis: mooi hoor . Gewoon meedoen dus!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:05:35 #266
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69671118
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo'n all-inclusive Turkije-tripje naar Antalya, dat lijkt mij echt zo'n vakantie-nachtmerrie Iemand hier het weleens gedaan?
Nouja het scheelde niet veel, Side was de plaats van bestemming in mijn geval.
http://www.majesty.com.tr/palmb/english/palmbeach.htm

Was best goed te doen moet ik zeggen, heerlijk toeristisch allemaal natuurlijk en vrijwel iedere bediende (slaaf) daar verdiende amper wat en zocht/had een vriendin in Nederland zodat ze daar uiteindelijk heen konden om zodoende hun ouders weer te kunnen ondersteunen.
Het was niet mijn ding trouwens, normaliter sportvakanties in de bergen van Italië enz. vol met mountainbiken, wandelen door de bergen en veel zwemmen en nu was het enkel bakken, veel drank naar binnen werken en constant eten en zo af en toe eens buiten de poorten om de kledingkast aan te vullen met nepzooi wat heerlijk goedkoop was als je kunt afdingen natuurlijk.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:05:38 #267
236335 neen
schone schijn
pi_69671122
Ik ben een aantal jaar geleden in Kroatie geweest, lekker aan de kust beetje bootje varen enzo. Niets gedaan toen, ik was nog een irritante koter die niets wilde
het lijkt niet wat het is
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:05:45 #268
148689 Muis006
pi_69671128
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat moet je gewoon doen hoor. Hou er dan wel rekening mee dat je 's ochtends voor 8 uur op moet staan om strandstoelen te reserveren, want na 8 uur hebben de Duitsers en de Russen alles ingepikt. Diezelfde Russen kom je op willekeurige tijdstippen en plekken stomdronken (of met een kater) tegen. Het eten is niet je van het en je mag er een half uur voor in de rij staan omdat die Duitsers en Russen natuurlijk als eerst bij het buffet zijn en vrijwel alles opscheppen. Tsja, een kater maakt hongerig.
pi_69671197
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Winkels hebben toch wel vaak 's middags een middagpauze waarin ze dicht zijn tenzij je in een toeristenoord zit waar je dan weer niet wilt zitten.
Restaurants laat open gaat wel lukken in Zuid-Europa.
Dat Nederlands spreken wordt dan weer een beetje kansloos ben ik bang
Dat Nederlands spreken is een grapje Ik kan op zich wel Spaans verstaan/beetje mompelen.. En ik kan wel Engels/Duits. Maar ik heb ook geen zin om de hele vakantie met handen en voeten in het Chinees dingen te bestellen en te kopen. Dan ga ik wel een keer op taalreis of zo..
pi_69671202
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat moet je gewoon doen hoor. Hou er dan wel rekening mee dat je 's ochtends voor 8 uur op moet staan om strandstoelen te reserveren, want na 8 uur hebben de Duitsers en de Russen alles ingepikt. Diezelfde Russen kom je op willekeurige tijdstippen en plekken stomdronken (of met een kater) tegen. Het eten is niet je van het en je mag er een half uur voor in de rij staan omdat die Duitsers en Russen natuurlijk als eerst bij het buffet zijn en vrijwel alles opscheppen. Tsja, een kater maakt hongerig.
Wat klinkt dat afschuwelijk

/vakantiesnob
pi_69671221
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef P.F het volgende:

[..]

2. Kroatie ligt.

!
Kroatie, daar gaan wij misschien ook heen
Ja doei.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:08:56 #272
148689 Muis006
pi_69671237
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat klinkt dat afschuwelijk

/vakantiesnob
Je moet het weten te ontwijken de kunst van het vakantie vieren!
pi_69671252
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat klinkt niet echt als iets waar ik 900 euro voor zou willen betalen
Ik heb ook wel zin om met een auto ergens heen te rijden en dan daar te slapen oid. Maar campings zijn ook duur ! 30 euro per nacht voor een simpele?
pi_69671298
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ehhh??
Istrie is een heel populaire strandbestemming, bij mijn weten.

Je kunt ook richting Biarritz ofzo?

@Muis, ik heb te weinig vakantiedagen tegenwoordig, voor een lekkere vakantie naar Italie maar dat klinkt idd tof

Ik vind B&B's/guesthouses ook altijd leuk Meestal nog goedkoper dan hotels ook
Hm.. Nee in Biarritz is niet echt 100% mooi weer garantie + het waait er.. Ik heb er ooit wel over nagedacht, maar het weer was niet zo mooi..

Ik ga liever echt naar Zuid-Portugal etc. Ik word intens gelukkig van 35 graden brandende zon
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:14:04 #275
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69671381
Overigens wel geniaal in Turkije, éen dag buiten dat resort wat gegeten en ja hoor, diarree, overgeven en de hele avond zwetend onder de riante plafon-ventilator gelegen.
Voor mij nooit meer zo'n all inclusive resort, geweldig geregeld allemaal, goed/ruim voldoende eten en nog aangepast aan de westerlingen ook met kip en patat enzo en de gratis drank was prima ... maar geef mij maar een tentje waarbij de kou van de grond in m'n lijf trekt, de lekkages van de tent voor leuke taferelen zorgen en alles heerlijk back-to-basic is.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:17:18 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69671493
Hooooi

Aai voor die Mauzel?

Lijstje!

O: special k met halfvolle melk
T: poetsen, sjouwen en meer sjouwen
T: plakje ardenner boterhamworst (hongerrr!)
L: 4 sneetjes volkorenbrood omgetoverd tot volkorenbrood-met-jonge-kaas-tosti's
T: handje amandelen
D: vlees (varkensrolletje oids?) met sperziebonen en wat appelmoes
S: Body Jaaaam!
T: ?? Denk bakje vanille vla ofzo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69671559
Meesterlijke tip voor afdingen in Turkije: zeggen dat het een cadeau is voor je moeder! Gegarandeerd succes! Ik zei het omdat het echt waar was, en toen ging er ineens een hoop van de prijs af en vond de beste man het blijkbaar niet erg meer dat zijn gezin niet meer kon eten, zoals hij me wilde doen geloven . Dus die houden we er in!

En na die beschrijving van muis weet ik het zeker, geen all-inclusives voor mij.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69671566
Corsica is namelijk een eiland bij Italië

pi_69671576
Lijstje voor een dag vol met chaos

Ontbijt: special k met halfvolle melk
T: boterham met filet a
L: boterham met filet a
T: paprika
D: bij de mac: kip crispy wrap, side salade en McFlurry
T: kleine groente omelet
T: paprika

Zometeen nog hardlopen en vanavond 100 buikspieroefeningen
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:20:16 #281
236335 neen
schone schijn
pi_69671600
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Phaidra het volgende:
Meesterlijke tip voor afdingen in Turkije: zeggen dat het een cadeau is voor je moeder! Gegarandeerd succes! Ik zei het omdat het echt waar was, en toen ging er ineens een hoop van de prijs af en vond de beste man het blijkbaar niet erg meer dat zijn gezin niet meer kon eten, zoals hij me wilde doen geloven . Dus die houden we er in!

En na die beschrijving van muis weet ik het zeker, geen all-inclusives voor mij.
Zou dat werken bij hele kleine voetbalshirtjes?
het lijkt niet wat het is
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:20:55 #282
331 Merel
Be here now.
pi_69671622
Ik kan dus geen vakantie kiezen omdat ik alles-in-één wil. Ik wil een luxe verblijf met leuke mensen maar ook rustig, ik wil natuur en cultuur maar ook veel terrasjes en gelegenheid om uit te gaan, ik wil actief en luieren, ik wil strand en stad en oerwoud en warm en koel en alles tegelijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69671648
Ik zou het proberen neen!

En nu ga ik de tram eens opzoeken en naar huis!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69671659
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef Merel het volgende:
Ik kan dus geen vakantie kiezen omdat ik alles-in-één wil. Ik wil een luxe verblijf met leuke mensen maar ook rustig, ik wil natuur en cultuur maar ook veel terrasjes en gelegenheid om uit te gaan, ik wil actief en luieren, ik wil strand en stad en oerwoud en warm en koel en alles tegelijk
Misschien niet op vakantie gaan maar kamperen in het Amsterdamse bos en iedere dag onder de zonnebank bij de sundays?
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:23:35 #285
331 Merel
Be here now.
pi_69671701
En all inclusive valt soms best mee hoor. Heb het wel eens gedaan, heerlijk eten en helemaal geen rijen! Er werd een hoop georganiseerd maar daar kon je je ook makkelijk aan onttrekken. Heerlijke zorgeloze vakantie, dat is soms ook best eens lekker
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:23:44 #286
148689 Muis006
pi_69671708
Wat is er toch met die Sundays? Is dat hip ofzo?
pi_69671716
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef P.F het volgende:
Corsica is namelijk een eiland bij Italië

[ afbeelding ]

Misschien moet je gewoon iets heel anders doen. IJsland ofzo. Heel erg tof
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:24:41 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69671736
Sundays ---> ijs?

*eet maar meer amandelen, dan lijkt het kcal totaal nog ergens op vandaag*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69671742
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef Merel het volgende:
Probeer Zuid-Afrika
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:25:14 #290
148689 Muis006
pi_69671751
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Phaidra het volgende:

Dit was niet bij de All Inclusive die had namelijk een privé strand dat elke ochtend om 6 uur werd schoongemaakt en waar vooral Engelsen en Nederlanders verbleven. Maar het is verder een vrij accurate beschrijving van een groot strandhotel in hoogseizoen in een willekeurig zonnig land.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:25:32 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69671763
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En dan een stapel boeken meenemen en de hele tijd zitten lezen ipv de omgeving te verkennen.
Niet meer actief op Fok!
pi_69671783
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou dat gelooft mijn vriendje heus wel !

IJsland? Brrr!

Ik haat kou. Ik heb het met 25 graden nog koud. Als ik betaal wil ik zon . Lekker eten. En drankjes !
En winkelen als het slecht weer is!

Later als ik oud ben dan ga ik op rustige, culturele vakanties.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:27:24 #293
331 Merel
Be here now.
pi_69671824
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Probeer Zuid-Afrika
Had ik al "betaalbaar" als eis genoemd?

Ben er toen ik 17 was met m'n ouders + broertje geweest. Ga zéker ooit nog terug
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:27:32 #294
148689 Muis006
pi_69671826
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou dat gelooft mijn vriendje heus wel !

IJsland? Brrr!

Ik haat kou. Ik heb het met 25 graden nog koud. Als ik betaal wil ik zon . Lekker eten. En drankjes !

Later als ik oud ben dan ga ik op rustige, culturele vakanties.
Dus nu je jong bent wil je tussen de oudjes zitten in Torremolinos omdat die het "zo koud hebben in Nederland", en later als je oud bent wil je mee op vakanties met jonge mensen om vervolgens geërgerd aangekeken te worden omdat je "de boel ophoudt"
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:27:35 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69671827
Al die vakantieplannen. Ik kan niet eens een stedentrip ondernemen .
Niet meer actief op Fok!
pi_69671829
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Wat is er toch met die Sundays? Is dat hip ofzo?
Dat is een zonnebank keten waar ik onder de zonnebank ga als ik ga.
(betaal je 25 euro, krijg je 40 euro tegoed, welkomst aanbieding. En zonnen kost 11-16 euro.. Maar die bij de middenweg heeft wel nespresso en lekkere drankjes en zo dus ik maak er altijd een uitje van )

En als ik dan drie keer bij een ben geweest dan ga ik weer bij een andere Zijn er toch tien of zo in Amsterdam..
pi_69671835
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef P.F het volgende:

Als ik betaal wil ik zon . Lekker eten. En drankjes !

IJsland is trouwens echt waanzinnig mooi. Ondanks de kou
pi_69671869
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Al die vakantieplannen. Ik kan niet eens een stedentrip ondernemen .
Niet ?
Ik heb vanaf januari iedere maand 100 euro gespaard Oké ik heb ook geen kleding kunnen kopen en heel veel eten maar goed Als je wil dan is het mogelijk
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:29:19 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69671886
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Niet ?
Ik heb vanaf januari iedere maand 100 euro gespaard Oké ik heb ook geen kleding kunnen kopen en heel veel eten maar goed Als je wil dan is het mogelijk
Nee. Het kán wel, maar ik kan m'n geld ook wel beter gebruiken momenteel (beetje sparen, moet nieuwe zomerkleren etc).
Niet meer actief op Fok!
pi_69671897
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dus nu je jong bent wil je tussen de oudjes zitten in Torremolinos omdat die het "zo koud hebben in Nederland", en later als je oud bent wil je mee op vakanties met jonge mensen om vervolgens geërgerd aangekeken te worden omdat je "de boel ophoudt"
Nou ja oud.. Als ik 45-50 ben of zo En ik ben dan heus nog wel in shape !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')