Ik kan wel gaan figureren in lekker slim want ik moet even de kaart erbij pakken om te kijken waarquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef neen het volgende:
[..]
Niet even de Adriatische zee over? Kroatie lijkt me nog wat goedkoper dan Italie.
Wel Tunesiequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Want all-inclusive is wat je wilt... Lekker met hordes Nederlanders en Duitsers dringen bij een lousy buffet
Zo'n all-inclusive Turkije-tripje naar Antalya, dat lijkt mij echt zo'n vakantie-nachtmerrieIemand hier het weleens gedaan?
Daar hebben ze ooit nog eens mijn fiets in de fik gestoken zelfs. Wat is dat toch met grote steden en fietsen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
Lazi, in het Valkenboskwartier was 'ie ook binnen een middag weg
DE en haar meneer hadden vorig jaar iets met een appartementje bij een villa op Sicilie, ook een soort all-inclusive geloof ik, want ze aten daar ook bij die mensen, maar dan dus kleinschalig. Dat vond ik echt zaaalig klinkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik zou niet graag in een hotel op Sicilië verblijven, vooral niet voor dat geld. Dan huur ik liever een vakantiehuis in Toscane of wat meer in de buurt van Rome. Of Lago Maggiore! Daar kan je ook wat meer doen dan op Sicilië lijkt me.
Oh ik vind massahotels ook niet leuk hoor, tenzij ik echt ga om heel ordinair 2 weken in de zon te liggen en te zwemmen. De vakantie in Italië die ik met mijn ouders + vriend heb gedaan, met zijn vieren in een vakantiehuisje in een klein Italiaans dorpje was echt superquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE en haar meneer hadden vorig jaar iets met een appartementje bij een villa op Sicilie, ook een soort all-inclusive geloof ik, want ze aten daar ook bij die mensen, maar dan dus kleinschalig. Dat vond ik echt zaaalig klinkenMaar van die massa-hotels zijn zo naar (ik ben verwend, ik vind Ibis-hotels bijvoorbeeld ook echt heel naar
).
Hm.. Is Kroatie niet dat land waarnaast er oorlog was en waar allemaal landmijnen liggen? Daar ga ik niet heen hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan figureren in lekker slim want ik moet even de kaart erbij pakken om te kijken waar
1. de Adriatische zee ligt
2. Kroatie ligt.!
Dat klinkt wel goed. Ik zoek inderdaad een ordinaire vakantie. En het is ook wel fijn als de winkels gewoon de hele tijd open zijn en de restaurants tot na middernacht. En dat ze Nederlands spreken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik vind massahotels ook niet leuk hoor, tenzij ik echt ga om heel ordinair 2 weken in de zon te liggen en te zwemmen. De vakantie in Italië die ik met mijn ouders + vriend heb gedaan, met zijn vieren in een vakantiehuisje in een klein Italiaans dorpje was echt super. We kwamen om 11 uur 's avonds enorm hongerig aan, geen winkel meer open natuurlijk. Maar er was een dorpsbbq bezig en we kregen van de inwoners 2 enorme stukken gebraden lamsvlees
Nee joh, mijn schoonouders zijn er nu ook heen met hun camper. Is al een paar jaar weer een zeer geliefd vakantiegebied.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Is Kroatie niet dat land waarnaast er oorlog was en waar allemaal landmijnen liggen? Daar ga ik niet heen hoor!
Winkels hebben toch wel vaak 's middags een middagpauze waarin ze dicht zijn tenzij je in een toeristenoord zit waar je dan weer niet wilt zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Ik zoek inderdaad een ordinaire vakantie. En het is ook wel fijn als de winkels gewoon de hele tijd open zijn en de restaurants tot na middernacht. En dat ze Nederlands spreken.
O. Zei ik dat hard op? Ik wil best DOEN alsof ik cultureel ben, maar ik doe het niet!
Ehhh??quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Is Kroatie niet dat land waarnaast er oorlog was en waar allemaal landmijnen liggen? Daar ga ik niet heen hoor!
Nouja het scheelde niet veel, Side was de plaats van bestemming in mijn geval.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n all-inclusive Turkije-tripje naar Antalya, dat lijkt mij echt zo'n vakantie-nachtmerrieIemand hier het weleens gedaan?
Dat moet je gewoon doen hoor. Hou er dan wel rekening mee dat je 's ochtends voor 8 uur op moet staan om strandstoelen te reserveren, want na 8 uur hebben de Duitsers en de Russen alles ingepikt. Diezelfde Russen kom je op willekeurige tijdstippen en plekken stomdronken (of met een kater) tegen. Het eten is niet je van het en je mag er een half uur voor in de rij staan omdat die Duitsers en Russen natuurlijk als eerst bij het buffet zijn en vrijwel alles opscheppen. Tsja, een kater maakt hongerig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Ik zoek inderdaad een ordinaire vakantie. En het is ook wel fijn als de winkels gewoon de hele tijd open zijn en de restaurants tot na middernacht. En dat ze Nederlands spreken.
O. Zei ik dat hard op? Ik wil best DOEN alsof ik cultureel ben, maar ik doe het niet!
Dat Nederlands spreken is een grapjequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Winkels hebben toch wel vaak 's middags een middagpauze waarin ze dicht zijn tenzij je in een toeristenoord zit waar je dan weer niet wilt zitten.
Restaurants laat open gaat wel lukken in Zuid-Europa.
Dat Nederlands spreken wordt dan weer een beetje kansloos ben ik bang
Wat klinkt dat afschuwelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doen hoor. Hou er dan wel rekening mee dat je 's ochtends voor 8 uur op moet staan om strandstoelen te reserveren, want na 8 uur hebben de Duitsers en de Russen alles ingepikt. Diezelfde Russen kom je op willekeurige tijdstippen en plekken stomdronken (of met een kater) tegen. Het eten is niet je van het en je mag er een half uur voor in de rij staan omdat die Duitsers en Russen natuurlijk als eerst bij het buffet zijn en vrijwel alles opscheppen. Tsja, een kater maakt hongerig.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan figureren in lekker slim want ik moet even de kaart erbij pakken om te kijken waar
1. de Adriatische zee ligt
2. Kroatie ligt.!
Je moet het weten te ontwijkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat klinkt dat afschuwelijk
/vakantiesnob
Dat klinkt niet echt als iets waar ik 900 euro voor zou willen betalenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doen hoor. Hou er dan wel rekening mee dat je 's ochtends voor 8 uur op moet staan om strandstoelen te reserveren, want na 8 uur hebben de Duitsers en de Russen alles ingepikt. Diezelfde Russen kom je op willekeurige tijdstippen en plekken stomdronken (of met een kater) tegen. Het eten is niet je van het en je mag er een half uur voor in de rij staan omdat die Duitsers en Russen natuurlijk als eerst bij het buffet zijn en vrijwel alles opscheppen. Tsja, een kater maakt hongerig.
Hm.. Nee in Biarritz is niet echt 100% mooi weer garantie + het waait er.. Ik heb er ooit wel over nagedacht, maar het weer was niet zo mooi..quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ehhh??
Istrie is een heel populaire strandbestemming, bij mijn weten.
Je kunt ook richting Biarritz ofzo?
@Muis, ik heb te weinig vakantiedagen tegenwoordig, voor een lekkere vakantie naar Italiemaar dat klinkt idd tof
Ik vind B&B's/guesthouses ook altijd leukMeestal nog goedkoper dan hotels ook
Zou dat werken bij hele kleine voetbalshirtjes?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Phaidra het volgende:
Meesterlijke tip voor afdingen in Turkije: zeggen dat het een cadeau is voor je moeder! Gegarandeerd succes! Ik zei het omdat het echt waar was, en toen ging er ineens een hoop van de prijs af en vond de beste man het blijkbaar niet erg meer dat zijn gezin niet meer kon eten, zoals hij me wilde doen geloven. Dus die houden we er in!
En na die beschrijving van muis weet ik het zeker, geen all-inclusives voor mij.
Misschien niet op vakantie gaan maar kamperen in het Amsterdamse bos en iedere dag onder de zonnebank bij de sundays?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef Merel het volgende:
Ik kan dus geen vakantie kiezen omdat ik alles-in-één wil. Ik wil een luxe verblijf met leuke mensen maar ook rustig, ik wil natuur en cultuur maar ook veel terrasjes en gelegenheid om uit te gaan, ik wil actief en luieren, ik wil strand en stad en oerwoud en warm en koel en alles tegelijk
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef P.F het volgende:
Corsica is namelijk een eiland bij Italië
[ afbeelding ]
Probeer Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef Merel het volgende:
Ik kan dus geen vakantie kiezen omdat ik alles-in-één wil. Ik wil een luxe verblijf met leuke mensen maar ook rustig, ik wil natuur en cultuur maar ook veel terrasjes en gelegenheid om uit te gaan, ik wil actief en luieren, ik wil strand en stad en oerwoud en warm en koel en alles tegelijk
Dit was niet bij de All Inclusivequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Phaidra het volgende:
Meesterlijke tip voor afdingen in Turkije: zeggen dat het een cadeau is voor je moeder! Gegarandeerd succes! Ik zei het omdat het echt waar was, en toen ging er ineens een hoop van de prijs af en vond de beste man het blijkbaar niet erg meer dat zijn gezin niet meer kon eten, zoals hij me wilde doen geloven. Dus die houden we er in!
En na die beschrijving van muis weet ik het zeker, geen all-inclusives voor mij.
En dan een stapel boeken meenemen en de hele tijd zitten lezen ipv de omgeving te verkennen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon iets heel anders doen. IJsland ofzo. Heel erg tof
Nou dat gelooft mijn vriendje heus welquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon iets heel anders doen. IJsland ofzo. Heel erg tof
Had ik al "betaalbaar" als eis genoemd?quote:
Dus nu je jong bent wil je tussen de oudjes zitten in Torremolinos omdat die het "zo koud hebben in Nederland", en later als je oud bent wil je mee op vakanties met jonge mensen om vervolgens geërgerd aangekeken te worden omdat je "de boel ophoudt"quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou dat gelooft mijn vriendje heus wel!
IJsland? Brrr!
Ik haat kou. Ik heb het met 25 graden nog koud. Als ik betaal wil ik zon. Lekker eten. En drankjes
!
En winkelen als het slecht weer is!
Later als ik oud ben dan ga ik op rustige, culturele vakanties.
Dat is een zonnebank keten waar ik onder de zonnebank ga als ik ga.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Wat is er toch met die Sundays? Is dat hip ofzo?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef P.F het volgende:
Als ik betaal wil ik zon. Lekker eten. En drankjes
!
En winkelen als het slecht weer is!
Nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Al die vakantieplannen. Ik kan niet eens een stedentrip ondernemen.
Nee. Het kán wel, maar ik kan m'n geld ook wel beter gebruiken momenteel (beetje sparen, moet nieuwe zomerkleren etc).quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb vanaf januari iedere maand 100 euro gespaardOké ik heb ook geen kleding kunnen kopen en heel veel eten maar goed
Als je wil dan is het mogelijk
Nou ja oud.. Als ik 45-50 ben of zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus nu je jong bent wil je tussen de oudjes zitten in Torremolinos omdat die het "zo koud hebben in Nederland", en later als je oud bent wil je mee op vakanties met jonge mensen om vervolgens geërgerd aangekeken te worden omdat je "de boel ophoudt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |