Ja ik ben zo trots op mijn foto van mijn mok thee die ik gister heb gemaakt, dat ik misschien eens mee wil doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:37 schreef Chicolate het volgende:
Muis, lekker gaan liggen ja.
Moblo, wat balen van je motor! Zelfs als de verzekering je gelijk geeft, hij klinkt alsof ie niet meer te redden is.
Ik moet nuttige dingen doen maar heb er geen zin in. Was vandaag wel snel klaar gelukkig, dat scheelt weer. En mn snowboardschoenen zijn binnengekomen
. Hey ik zie Muis in FOT?
Posten die fotoquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ben zo trots op mijn foto van mijn mok thee die ik gister heb gemaakt, dat ik misschien eens mee wil doen
Verwacht er niet te veel vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Posten die foto. Nu wil ik hem ook zien.
Wie gaat er nou weer 900 euro uitgeven om 10 dagen in een flat te mogen zitten. Ik woon al in een flat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:45 schreef P.F het volgende:
Ligt het aan mij of zijn dit hele dure vakanties?! Of is dat normaal?
http://zon.sunweb.nl/ital(...)ston.htm?view=prices
't Is niet eens all inclusivequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:45 schreef P.F het volgende:
Ligt het aan mij of zijn dit hele dure vakanties?! Of is dat normaal?
http://zon.sunweb.nl/ital(...)ston.htm?view=prices
En in de vervangende opdracht staat dit:quote:Beoordeling:
Als voorwaarde voor beoordeling van het verslag wordt gesteld dat alle bovenstaande punten zijn opgenomen in het verslag voor zowel de driehoekstest als de A- not A test. De lay-out van het verslag dient er netjes uit te zien en het verslag dient in correct Nederlands geschreven te zijn.
Faaaaaalquote:De uitwerking van de onderstaande vervangende opdracht wordt opgenomen als bijlage in het practicumverslag. Ook al ben je zelf niet op het practicum geweest, je maakt zowiezo een practicumverslag met een ander persoon.
Op die site staat:quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef Phaidra het volgende:
Altijd leuk als PF haar eigen vraag beantwoordt. Maar je hebt gelijk hoor, ik vind het ook best prijzig. Ik kan alleen niet zien of het alleen logies is, of ook ontbijt, halfpension of volpension? Dat maakt natuurlijk wel uit.
Ik heb er niet echt verstand vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef Phaidra het volgende:
Altijd leuk als PF haar eigen vraag beantwoordt. Maar je hebt gelijk hoor, ik vind het ook best prijzig. Ik kan alleen niet zien of het alleen logies is, of ook ontbijt, halfpension of volpension? Dat maakt natuurlijk wel uit.
Oei... Ik wil liever niet naar Frankrijk tenzij St Tropez oid..quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:52 schreef Viking84 het volgende:
Kamperen!. Frankrijk!
* Viking84 voorziet een herhaling van de discussie van laatst.
Fijn dat dat iig lekker was!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Chico: hij is nog wel 'te redden', maar de vraag is vooral wat financieel gezien 't beste uit zal pakken... ik heb niet zoveel spaarcentjes, dus kan niet zeggen: doe maar gewoon restwaarde en dan leg ik zelf nog wat bij...![]()
Maargoed, 'nuff zanikedDe zonnebank was echt heerlijk! Zo! positief!
Want all-inclusive is wat je wilt... Lekker met hordes Nederlanders en Duitsers dringen bij een lousy buffetquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
't Is niet eens all inclusiveveel te duur dan!!
Niet even de Adriatische zee over? Kroatie lijkt me nog wat goedkoper dan Italie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef P.F het volgende:
Het vriendje wil graag naar Italië en naar een eiland.
Ik wil graag 14 dagen 30-35 graden, strand en volop zon. En liever niet van die nieuwbouwflathotels. En niet te duur.
Lees ook mijn volgende post eensquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Want all-inclusive is wat je wilt... Lekker met hordes Nederlanders en Duitsers dringen bij een lousy buffet
Zo'n all-inclusive Turkije-tripje naar Antalya, dat lijkt mij echt zo'n vakantie-nachtmerrieIemand hier het weleens gedaan?
Ik ben wel naar Albufeira geweestquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Want all-inclusive is wat je wilt... Lekker met hordes Nederlanders en Duitsers dringen bij een lousy buffet
Zo'n all-inclusive Turkije-tripje naar Antalya, dat lijkt mij echt zo'n vakantie-nachtmerrieIemand hier het weleens gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |