abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69711290
Het vorige deel: staat wel in je posthistory

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:13:23 #2
236335 neen
schone schijn
pi_69711357
het lijkt niet wat het is
pi_69711359
Woei, nieuwe!
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:

[..]

oplossing 1: meer tussendoortjes eten overdag, echt om de paar uur eten.
oplossing 2: t vet in de saus kwam ws. meer uit het vlees en de spekjes dan uit de olie door de saus. doorgaans is tomatensaus niet héél erg vet - maar goed, ik ben ook niet zo bang voor vet... ik vind vet lekker...:')
oplossing 3: neem lekker een broodje met gekruide kipfilet, hebben ze meestal ook wel toch? je hoeft geen knoflooksaus erop te doen, en je hoeft geen hele schotel te nemen, je hoeft geen patat erbij te eten. als er geen kipfilet is dan is shoarma zelf op zich ook nog niet zo heel erg - als je t niet versuipt met saus en er heel veel patat bij eet...
Oplossing 1 heb ik inderdaad wel geprobeerd, maar ik schijn er niet mee uit te komen. Ik zit snel vol, zeker bij mijn tussendoortjes 's middags. Toen probeerde ik het met een boterham minder 's middags, en twee tussendoortjes 's middags, maar het werkt niet echt óf ik hou honger, óf ik zit heel erg vol (en dat voelt niet fijn in mijn buik)
oplossing 2.. Ja misschien heb je wel gelijk, maar ik vond het toch echt smerig Ik vind vet eten ook best lekker op zijn tijd, alleen als je dan het vet ziet drijven.. No thanks
Ze hebben helemaal geen broodjes helaas.. Ik zag salades staan, maar dat zijn schijnbaar kleine bakjes voor 'erbij' en dan moet ik er twee nemen om genoeg te hebben .

Ik voel me zo'n miep dat ik hierover zeur Maar vroeger zeurde mijn moeder altijd dat ik geen groente wilde.. Nu lust ik heul veul soorten groenten en hebben we krieltjes, roerbak of afhaal
pi_69711377
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:13 schreef neen het volgende:

Arme jongen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_69711503
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
Ooooooooh *pling*
logaritmisch = -LOG pH
en exponentieel is PH?

*Oooo wat ben ik slim !!!*
Logaritmisch:10Log (pH) = getal
Exponentieel: 10getal = pH

Alleen dan met minnetjes, maar die heb ik voor de duidelijkheid even weggelaten.

Wat naar voor jullie XM! Sterkte .
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
Kwakkelien, dikke welgemeende knuffel.
(En ik ben niet zo'n knuffelig persoon, dus maak er misbruik van! )
Ik sluit me helemaal aan bij de al zo prachtige woorden van de anderen, want je bent het wáárd. Punt!

En ik vind jullie allemaal lief omdat jullie zo lief tegen Kwak doen.
Dus.
QFT . En kwak, het is allemaal waar! Alles wat ze zeggen! En ik herken het slecht eten als je je slecht voelt wel, ben niet voor niets 7 kg aangekomen sinds februari. Oh en je hersenspinsel: het is alsof ik mezelf hoor .

Ik heb een cijfer terug waar ik niet tevreden mee ben, moet vanavond een heel verslag in elkaar draaien waar ik morgen nog 2 spectra (resultaten) van krijg en ik moet ook nog heel veel andere dingen doen waarvan de deadline over 4 weken is en ik nog 80 uur aan moet besteden. De practica + gebrek aan vrije tijd duren ook nog 4 weken. Ik baal van het cijfer, baal van het gebrek aan tijd en geloof dat ik in een niet al te verre toekomst in ga storten. En ik zie écht niet hoe ik dat kan voorkomen . Positief: vorige periode vond ik practica gewoon stom, en nu vind ik het wel leuk om te doen, maar de verslagen/gebrek aan tijd minder. Dat is een gróte stap vooruit.

En PF, je smste me toen ik net naar huis was . Ik ben er morgen wel weer, maar weet niet tot hoe laat. Kan 13.00 zijn, kan ook 16.00 zijn. Ligt eraan hoe snel ik dat verslag af heb .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:18:18 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69711512
tuhvuhpuh....

ik heb een prachtige stapel fiese boektweitpannenkoeken liggen af te koelen. straks in pakketjes van 2 invriezen.
nu maar even gewoon avondeten koken. pasta met rode saus...

@ daph: ik ben echt erg, ik lap rustig mn stukje brood of mn aardappeltjes door een betje vet dat ik op mn bord zie liggen maar goed, zo vet eet ik al een poos niet meer. die kilo's die er nu aanzitten heb ik er echt puur aangesnoept...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69711521
Goodbye, je opmerking bij het vorige deel
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:19:07 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69711537
Zoveel gegeten!! Haha, groenten en fruit for the win!

Bruinbrood 3 snee 251
Appel 2 stuks 120
Kiwi geel 1 stuks 30
Peer 1 stuks 61
Mandarijn 1 stuks 23
Kaas 48+ volvet 1 voor 1 snee 75
Karnemelk 1 beker 80
Achterham gegrild 1 voor 1 snee 23
Lever varkens- gekookt 1 voor 1 snee 29
Tartaar bereid 1 stuks 132
Bieten rode zoetzuur 200 gram 76
Witlof gekookt 800 gram 96
Tomaat 3 stuks 23
Komkommer 1 schaaltje 9
Chocolade puur 20 gram 105

Dagdeel totaal 1134
Ben vol!
Lang leve de Cola berenburg
Heb ik het mooi gecompenseerd van gisteren, gelukkig maar ik ben nu zo vol ik me ook vet voel maar dat kan helemaal niet
Ja, ben tevreden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:19:57 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69711563
lieve chico: is t niet gewoon eens tijd dat jij een vakje laat zitten? je hóeft niet nominaal te lopen, echt!
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:20:20 #10
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69711577
Zo een tvp!!!!!!

En een dikke voor neen, onze mooie laffende jongen.

Koetsjiekoetsjie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ik heb suiker op
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69711634
Neeeeeeeeeeee Esmee Denters op de radio!! Gofter, dan heb ik weer de hele avond dat Outta here in mijn hoofd
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 19:22:19 #12
163650 Greys
pi_69711653
tvp
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69711693
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goodbye, je opmerking bij het vorige deel
pi_69711694
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:19 schreef kwakveense het volgende:
lieve chico: is t niet gewoon eens tijd dat jij een vakje laat zitten? je hóeft niet nominaal te lopen, echt!
Oh ik heb het vak wel gehaald, maar net aan, en dat vind ik niet eerlijk want ik had er echt hard voor geleerd . Ik leer nooit hard voor tentamens, tenzij ik het vak leuk vind en er perse een goed cijfer voor wil halen. Zoals nu. Op dit moment volg ik 1 vak. Maar dat is iedere dag van 9 tot 5.

Edit: het is dus mn perfectionisme dat me in de weg zit. Eigenlijk is dat een luxe probleem. Maar dat maakt het niet makkelijker.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:24:23 #15
236335 neen
schone schijn
pi_69711737
Ik wil ook weer naar school toe en dan wil ik weer werken
het lijkt niet wat het is
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:25:56 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69711796
oh ik zie het, je hebt practicum..

nou veel sterkte dan
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:29:34 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69711939
Hé Daph, als je toch zo lang moet wachten, is het dan geen idee om snel even naar de supermarkt te gaan en wat gezonds te maken? Aangezien je moeder toch niet kookt vandaagzal ze je dat vast niet kwalijk nemen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69711970
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef kwakveense het volgende:
oh ik zie het, je hebt practicum..

nou veel sterkte dan
Je had de 'peptalk' moeten horen dinsdag. Zelfs de mensen die er wél zin in hadden, konden daarna niet meer vol enthousiasme beginnen . "Blah blah zwaar practicum, bikkelen, móet op tijd af, als je niet hard werkt dan heb je probleem, stevig inzetten, reacties tot in detail kennen blahblah en als je hard bikkelt, dán is het leuk na 4 weken" ... Ja, zó kan je een groep demotiveren .

Maar het is voor de verandering leuk . 3 verslagen per week, inleveren vrijdag om 17.00 vind ik toch wat uhm ... minder . Gelukkig werk ik in mn eentje behoorlijk snel en kan ik nu ook dingen alvast gaan klaarzetten enzo, waardoor ik makkelijk een uur winst maak.
pi_69712202
Meh, lekkere peptalk, Chico

Ik heb zojuist, hoe infantiel, een kokertje smarties weggewerkt. Boodschappen doen met honger = bad Alle T's weglaten: idem. Om de schade te beperken heb ik maar geen 200-gramszakjes snoep genomen, maar 38 g smarties
pi_69712277
Terwijl jullie het over wiskunde hadden heb ik kipspiesjes gemaakt en 2 opgegeten

Mijn lijstje:
O: 2 boterhammen met pindakaas
L: 2 boterhammen met spiegelei
O: paar worteltjes
D: Rijst met groente en kip
T: 2 kipspiesjes met ananas
T: optimel kwark
pi_69712421
Bwoah, een heel topic gemist Maar ons huiswerk zag er goed uit
En ik ben blij dat ik sinds deze maand een nieuw telefoonabbo heb, want ik ben geloof ik al aardig op weg met de belminuten en de smsjes
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69712483
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
Meh, lekkere peptalk, Chico

Ik heb zojuist, hoe infantiel, een kokertje smarties weggewerkt. Boodschappen doen met honger = bad Alle T's weglaten: idem. Om de schade te beperken heb ik maar geen 200-gramszakjes snoep genomen, maar 38 g smarties
Wat een slim idee! Verkopen ze die kokertjes ook los?
pi_69712631
pi_69712662
Oh, en iedereen moet vanavond naar de Keuringsdienst van Waarde kijken.
pi_69712673
zow, op naar de stembus

nasi was lekker, de kipsate met rode ui en paprika uit de oven ook!

Lijstje aangevuld met 2 rijstwafels

iffyness wordt langzaam iets minder, maar ben nog niet helemaal gerust
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')