abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 21:58:17 #101
163650 Greys
pi_69718146
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zou jij mij eens kunnen uitleggen wat je nou precies zo goed vind aan Wilders? En nou niet zeggen dat hij het allemaal zou duidelijk zegt enzo. Maar wat is nou het probleem en wat is dan volgens jou de oplossing?
Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet erg handig hier in Slank, met zoveel anti-PVV-ers. TJ krijgt dan geen schijn van kans met zijn uitleg, of hij nou gelijk heeft of niet, hij voelt dat zo en dat moeten we respecteren lijkt me. En dat 'probleem en de oplossing' kan je nou ook weer niet even één twee drie in een postje uitleggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:59:45 #102
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69718218
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan nog zou je moeten proberen andermans mening te respecteren eigenlijk.
Stel jij bent een enorme AJAX-fan en ik een doorgewinterde Feyenoorder en jij gaat tegen mij roepen hoe geweldig jij AJAX vindt, dan respecteer ik je mening ook al vind IK het van de zotte en snap ik niet wat je in AJAX zou zien. Of zie ik het nou te simpel?
niet respecteren is misschien een te groot woord. maar ik kan het niet snáppen dat een weldenkend mens, een aardig mens bovendien, kan kiezen voor zoveel haat en bangmakerij. en ja, misshcien zou ik wel liever zien dat die partij van wilders niet bestond, n dat de stemmen van die mensen niet mee zouden tellen. zo vreselijk naar vind ik de houding en boodschap van die partij. maar dat mag ik van mezelf niet vinden, dus in die in moet ik van mezelf die mening respecteren van TJ...

ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag die tink stelt. die verwoordt het beter dan ik...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:00:28 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69718253
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet erg handig hier in Slank, met zoveel anti-PVV-ers. TJ krijgt dan geen schijn van kans met zijn uitleg, of hij nou gelijk heeft of niet, hij voelt dat zo en dat moeten we respecteren lijkt me. En dat 'probleem en de oplossing' kan je nou ook weer niet even één twee drie in een postje uitleggen.
dat is dus het hele punt.
hoe kan ik nou een mening respecteren als het geen mening is maar "een gevoel" o.i.d.

ik kan níks met die "onderbuik" van nederland...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 22:02:34 #104
163650 Greys
pi_69718345
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat is dus het hele punt.
hoe kan ik nou een mening respecteren als het geen mening is maar "een gevoel" o.i.d.

ik kan níks met die "onderbuik" van nederland...
Ik vind alleen stiekem dat als TJ het uitgebreid moet gaan uitleggen, dat het dan een grote discussie gaat worden en dat hij in zijn eentje tegen de rest moet gaan lopen steggelen en daar lijkt Slank me dan niet helemaal de plaats voor. Maar als jullie het wel willen moet je het vooral doen natuurlijk, laat je door mij niet tegenhouden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69718398
TVP maar niet voorde PVV
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:04:31 #106
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69718439
Greys ik bedoelde dat ik ergens hoopte dat TJ zo postte om ons even door elkaar te schudden. Was niet onaardig bedoeld.

Tj van mij mag je blij zijn met WIlders maar ik doe niet met je mee. Ik ga er verder niet over in discussie ook, maar hey! hoera voor jouw blijheid. En die van je meisje!
Prrrrr
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:04:47 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69718455
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil TJ niet aanvallen. Ik ben het niet met hem eens, maar vraag me echt af waarom hij voor Wilders gaat.
Fortuynstemmers kon ik nog enigszins begrijpen: die man had charme en met sommige punten was ik het zelfs met hem eens (herstructurering gezondheidszorg bijvoorbeeld). Maar de positieve kanten van Wilders zie ik écht niet. Hij maakt me zelfs bang. En toch heeft hij een grote aanhang in Nederland, dus er moet íets zijn naast het islam- en veiligheidsvraagstuk. Het lijkt mij nameljk sterk dat dit de enige punten zijn waar hij zijn electoraalgewin op baseert.

Die link van jouw was grappig kwak! De uitslag komt bijna 1 op 1 overeen met mijn keuze op basis van de partijprogramma's. En er stond een voor mij nieuwe partij bij. Ga eens even kijken wat dat is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:05:44 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69718491
ik snap je greys maar Tj zei net nog dat ie t wel leuk vond om er met me over te praten - en ik ben wel oprecht benieuwd welk onrecht ofzo mensen zich aangedaan voelen door de politek waardoor ze op de pvv stemmen...
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:06:41 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69718529
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wil TJ niet aanvallen. Ik ben het niet met hem eens, maar vraag me echt af waarom hij voor Wilders gaat.
Fortuynstemmers kon ik nog enigszins begrijpen: die man had charme en met sommige punten was ik het zelfs met hem eens (herstructurering gezondheidszorg bijvoorbeeld). Maar de positieve kanten van Wilders zie ik écht niet. Hij maakt me zelfs bang. En toch heeft hij een grote aanhang in Nederland, dus er moet íets zijn naast het islam- en veiligheidsvraagstuk. Het lijkt mij nameljk sterk dat dit de enige punten zijn waar hij zijn electoraalgewin op baseert.

Die link van jouw was grappig kwak! De uitslag komt bijna 1 op 1 overeen met mijn keuze op basis van de partijprogramma's. En er stond een voor mij nieuwe partij bij. Ga eens even kijken wat dat is.
ja leuk he? ik stemde het meest overeen met een of andere litouwse partij die ik niet kende vond de stellingen ook veel beter verwoord dan in de stemwijzer...
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:06:46 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69718532
Ik ben het eens met Greys dat het hier wellicht niet de plek is voor een diepe politieke discussie - sorry als ik daartoe ook aanzette met mijn "wlaargh, Wilders, uitslag-op-onaangename-plekken!" - tirade Was niet helemaal de bedoeling. Ik neem het alleen nogal hoog op omdat ik altijd wil dat iedereen in vrede en blijheid samen leeft enzo

Dus!

Ik ben het alleen niet eens met Greys haar vergelijking met Ajax/Feyenoord, want Ajax en Feyenoord hebben niks te maken met hoe het land geregeerd wordt Maar da's een beetje obvious denk ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:07:45 #111
236335 neen
schone schijn
pi_69718568
GW is m'n allochtonen mattie jweettoch
het lijkt niet wat het is
pi_69718588
ik heb mij aan de uitslag van het KiesKompas gehouden nadat ik even gekeken heb op welke punten we dan overeen kwamen

verder bemoei ik me niet met discussies over de pvv, dat zou niet leuk worden
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:08:50 #113
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69718615
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zou jij mij eens kunnen uitleggen wat je nou precies zo goed vind aan Wilders? En nou niet zeggen dat hij het allemaal zou duidelijk zegt enzo. Maar wat is nou het probleem en wat is dan volgens jou de oplossing?
Ik ga mijn best doen en oké zal niet zeggen dat het zo duidelijk is.

Ik vindt dat Nederland steeds minder Nederland is. Tuurlijk moeten wij ons ook beetje aanpassen aan de mensen die hier komen maar in de basis zijn zij HIER te gast en niet andersom. En heb het idee dat met name GL en PvdA hier meer doen voor Allochtonen (of hoe ze tegenwoordig netjes genoemd worden) dan voor de andere burgers.

Een paar moskee's is prima maar in sommige steden/wijken draven ze door. In Rotterdam zijn ze een XXL aant bouwen al weet ik hoelang en ze hebben keer op keer mot en ze zijn al sinds 2002 geloof ik bezig met financiering van het project en is nog steeds niet af. Hij is godsamme groter dan De Kuip. Denkt iemand dat ik serieus in een land waar ter wereld ook zoveel molens mag bouwen?

Terugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100

Goede zaak. Hoe meer kamerleden hoe meer ambtenaren. Dus hoe duurder. En tevens met 100 man moeten we het ook vast wel redden.

Belastingvrij loon voor vrijwillig werkende 65-plussers

Wel met een mits: namelijk minstens 25 jaar loonbelasting betaald. Maar verder ben ik het er mee eens om op die manier oude rotten met vaak ook veel kennis te behouden voor bedrijf.

Turkije in de EU dan Nederland eruit

Onze samenlevingen liggen tever uit elkaar. Dus ook daar ben ik het mee eens. Ik ben niet zo van de compromissen.

Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars

Spreekt voor zich denk ik!

Zo dit was ff snel paar punten uit verkiezingsprogramma.

En dat wat Wilders zei over schieten op Hooligans is allicht beter dan het falende beleid wat al jaren gevoerd wordt. Mits het echt in de knie is!

Zal vandeweek (ben vrij volgende week) meer schrijven dames!
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:09:22 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69718652
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef neen het volgende:
GW is m'n allochtonen mattie jweettoch
Ik zag nu in mn geestesoog GW knuffelen met Ali B

En dan gaan ze samen rappen over een nieuw Nederland, jeweeeeeetttt. En gumbaya rond een kampvuur.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 22:10:50 #115
163650 Greys
pi_69718732
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik ben het alleen niet eens met Greys haar vergelijking met Ajax/Feyenoord, want Ajax en Feyenoord hebben niks te maken met hoe het land geregeerd wordt Maar da's een beetje obvious denk ik
Die vergelijking sloeg eigenlijk ook als een tang op een varken
Het ging me om het respecteren van iemands mening, ook al wijkt die enorm af van de jouwe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69718805
Een voor Miss_S! Valt me op dat je inderdaad goede lijstjes hebt de laatste tijd!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:12:19 #117
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69718810
Ik ga slapen, morgen weer f*cking vroeg op. Althans voor mijn brakke lichaam vroeg (iets met teveel gedaan, te weinig slaap deze week. Dus eigen schuld)

Ik kom hier nog op terug!

dames
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:12:38 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69718826
Duidelijke uitleg TJ! Jij hebt andere "pijnpunten" dan ik en jouw oplossingen zijn ook niet altijd de mijne,maar ik kan je denktrant wel volgen. Dank je voor de uitleg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69718893
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Een voor Miss_S! Valt me op dat je inderdaad goede lijstjes hebt de laatste tijd!
Dankje
Vraag me soms af of ze wel echt goed zijn, maar ze zijn in ieder geval anders dan eerst
pi_69718959
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee hoor, ik ben ten eerste tegen de inhoud van de boodschap en in de tweede plaats pas tegen de toon van de PVV. Ik heb niks met dat Fortuynisme van begrijpelijke politiek, en al helemaal niks met die paniekzaaierij

mooi te zien dat D66 ook nog wat gewonnen heeft (ook al heb ik niet op ze gestemd, ze zijn me iets té pro-europa) waardoor D66 en VVD samen toch nog groter zijn dan de PVV. Het redelijke geluid wint dus toch...
Mijn stem kan nog helemaal niet geteld zijn!!!!!!!!
pi_69718969
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Duidelijke uitleg TJ! Jij hebt andere "pijnpunten" dan ik en jouw oplossingen zijn ook niet altijd de mijne,maar ik kan je denktrant wel volgen. Dank je voor de uitleg.
eensch
Ja doei.
pi_69718970
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Miss_S het volgende:
Sorry voor het niet politieke gepraat van mij, maar kwam erachter dat mijn lijstje vandaag rond de 1500kcal zit
Een maand geleden zou ik dat teveel hebben gevonden maar nu voel ik me er goed bij toch een vooruitgang dankzij jullie
Mooi!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:15:39 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69718972
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik vindt dat Nederland steeds minder Nederland is. Tuurlijk moeten wij ons ook beetje aanpassen aan de mensen die hier komen maar in de basis zijn zij HIER te gast en niet andersom.
Okee onder een spoiler dan maar nog weer, want want want aaah Sorry!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69718982
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankje
Vraag me soms af of ze wel echt goed zijn, maar ze zijn in ieder geval anders dan eerst
Voorheen kreeg ik honger van je lijstjes, nu denk ik vaker

Haha
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:16:03 #125
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69718987
Truste Voor Puppels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')