Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet erg handig hier in Slank, met zoveel anti-PVV-ers. TJ krijgt dan geen schijn van kans met zijn uitleg, of hij nou gelijk heeft of niet, hij voelt dat zo en dat moeten we respecteren lijkt me. En dat 'probleem en de oplossing' kan je nou ook weer niet even één twee drie in een postje uitleggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou jij mij eens kunnen uitleggen wat je nou precies zo goed vind aan Wilders? En nou niet zeggen dat hij het allemaal zou duidelijk zegt enzo. Maar wat is nou het probleem en wat is dan volgens jou de oplossing?
niet respecteren is misschien een te groot woord. maar ik kan het niet snáppen dat een weldenkend mens, een aardig mens bovendien, kan kiezen voor zoveel haat en bangmakerij. en ja, misshcien zou ik wel liever zien dat die partij van wilders niet bestond, n dat de stemmen van die mensen niet mee zouden tellen. zo vreselijk naar vind ik de houding en boodschap van die partij. maar dat mag ik van mezelf niet vinden, dus in die in moet ik van mezelf die mening respecteren van TJ...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog zou je moeten proberen andermans mening te respecteren eigenlijk.
Stel jij bent een enorme AJAX-fan en ik een doorgewinterde Feyenoorder en jij gaat tegen mij roepen hoe geweldig jij AJAX vindt, dan respecteer ik je mening ook al vind IK het van de zotte en snap ik niet wat je in AJAX zou zien. Of zie ik het nou te simpel?
dat is dus het hele punt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet erg handig hier in Slank, met zoveel anti-PVV-ers. TJ krijgt dan geen schijn van kans met zijn uitleg, of hij nou gelijk heeft of niet, hij voelt dat zo en dat moeten we respecteren lijkt me. En dat 'probleem en de oplossing' kan je nou ook weer niet even één twee drie in een postje uitleggen.
Ik vind alleen stiekem dat als TJ het uitgebreid moet gaan uitleggen, dat het dan een grote discussie gaat worden en dat hij in zijn eentje tegen de rest moet gaan lopen steggelen en daar lijkt Slank me dan niet helemaal de plaats voor. Maar als jullie het wel willen moet je het vooral doen natuurlijk, laat je door mij niet tegenhoudenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is dus het hele punt.
hoe kan ik nou een mening respecteren als het geen mening is maar "een gevoel" o.i.d.
ik kan níks met die "onderbuik" van nederland...
Ik wil TJ niet aanvallen. Ik ben het niet met hem eens, maar vraag me echt af waarom hij voor Wilders gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet erg handig hier in Slank, met zoveel anti-PVV-ers. TJ krijgt dan geen schijn van kans met zijn uitleg, of hij nou gelijk heeft of niet, hij voelt dat zo en dat moeten we respecteren lijkt me. En dat 'probleem en de oplossing' kan je nou ook weer niet even één twee drie in een postje uitleggen.
ja leuk he? ik stemde het meest overeen met een of andere litouwse partij die ik niet kendequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wil TJ niet aanvallen. Ik ben het niet met hem eens, maar vraag me echt af waarom hij voor Wilders gaat.
Fortuynstemmers kon ik nog enigszins begrijpen: die man had charme en met sommige punten was ik het zelfs met hem eens (herstructurering gezondheidszorg bijvoorbeeld). Maar de positieve kanten van Wilders zie ik écht niet. Hij maakt me zelfs bang. En toch heeft hij een grote aanhang in Nederland, dus er moet íets zijn naast het islam- en veiligheidsvraagstuk. Het lijkt mij nameljk sterk dat dit de enige punten zijn waar hij zijn electoraalgewin op baseert.
Die link van jouw was grappig kwak! De uitslag komt bijna 1 op 1 overeen met mijn keuze op basis van de partijprogramma's. En er stond een voor mij nieuwe partij bij. Ga eens even kijken wat dat is.
Ik ga mijn best doen en oké zal niet zeggen dat het zo duidelijk is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou jij mij eens kunnen uitleggen wat je nou precies zo goed vind aan Wilders? En nou niet zeggen dat hij het allemaal zou duidelijk zegt enzo. Maar wat is nou het probleem en wat is dan volgens jou de oplossing?
Ik zag nu in mn geestesoog GW knuffelen met Ali Bquote:
Die vergelijking sloeg eigenlijk ook als een tang op een varkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben het alleen niet eens met Greys haar vergelijking met Ajax/Feyenoord, want Ajax en Feyenoord hebben niks te maken met hoe het land geregeerd wordtMaar da's een beetje obvious denk ik
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Eenvoor Miss_S! Valt me op dat je inderdaad goede lijstjes hebt de laatste tijd!
Mijn stem kan nog helemaal niet geteld zijn!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben ten eerste tegen de inhoud van de boodschap en in de tweede plaats pas tegen de toon van de PVV. Ik heb niks met dat Fortuynisme van begrijpelijke politiek, en al helemaal niks met die paniekzaaierij
mooi te zien dat D66 ook nog wat gewonnen heeft (ook al heb ik niet op ze gestemd, ze zijn me iets té pro-europa) waardoor D66 en VVD samen toch nog groter zijn dan de PVV. Het redelijke geluid wint dus toch...
eenschquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Duidelijke uitleg TJ! Jij hebt andere "pijnpunten" dan ik en jouw oplossingen zijn ook niet altijd de mijne,maar ik kan je denktrant wel volgen. Dank je voor de uitleg.
Mooi!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Miss_S het volgende:
Sorry voor het niet politieke gepraat van mij, maar kwam erachter dat mijn lijstje vandaag rond de 1500kcal zit
Een maand geleden zou ik dat teveel hebben gevonden maar nu voel ik me er goed bijtoch een vooruitgang dankzij jullie
Okee onder een spoiler dan maar nog weer, want want want aaahquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik vindt dat Nederland steeds minder Nederland is. Tuurlijk moeten wij ons ook beetje aanpassen aan de mensen die hier komen maar in de basis zijn zij HIER te gast en niet andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Voorheen kreeg ik honger van je lijstjes, nu denk ik vakerquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankje
Vraag me soms af of ze wel echt goed zijn, maar ze zijn in ieder geval anders dan eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |