Me dunktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, de anti-smeerworstmaffia heeft gesproken
Het laatste woord was 'sterft'quote:
Oepsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:20 schreef P.F het volgende:
Ja ik heb al lang beantwoord! Maar je hebt hem met laziness gestuurd!
Nee ik betaal geld voor de lunch en het enige andere zijn vitalu crackers die ik ook al tussendoortje eet op het werk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
DML, mijn enige vette eetzondes op brood zijn speculoospasta (maar daar heb ik niet vaak zin in), of kaas (maar dat is gewoon niet altijd in huis).
Ik ben overigens ook geen brood-fan. Kun je dan niet wat anders eten als lunch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja hoi, geef ons dat recept ook ff..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo allemaal!.
Ik heb een nieuw kookboek gekocht, wat m'n vriend nu achter me op de bank zit te bekijken. Hoor ik 'm ineens mompelen: "God, ik word hier gewoon geil van.".
Ik denk het niet, die superboeren gaan eraan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, ze moeten volgend jaar 2x winnen van de club van Neen.![]()
Dat wordt een eitje.
't Boek heet Zalig zoet en staat bomvol recepten waarvan je bijna klaarkomt.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo allemaal!.
Ik heb een nieuw kookboek gekocht, wat m'n vriend nu achter me op de bank zit te bekijken. Hoor ik 'm ineens mompelen: "God, ik word hier gewoon geil van.".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Oreo cheesecake!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben met Meneer aan het mailen over wat voor soort cheesecake ik zal gaan maken, we komen er niet uit
Iemand hier een goed idee?
@MoBlo: helder
Nou je krijgt ze morgen lekker tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vraag ook nergens om felesietaties hooren Greysie nergens om plezierwensen. Tsssssssssssssssss
Ik vind oreo's echt viesquote:
Patsster!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind oreo's echt vies
Als ik niets bedenk wordt het weer limoen/witte chocolade/framboos.... Saaaaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |