Me dunktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, de anti-smeerworstmaffia heeft gesproken
Het laatste woord was 'sterft'quote:
Oepsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:20 schreef P.F het volgende:
Ja ik heb al lang beantwoord! Maar je hebt hem met laziness gestuurd!
Nee ik betaal geld voor de lunch en het enige andere zijn vitalu crackers die ik ook al tussendoortje eet op het werk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
DML, mijn enige vette eetzondes op brood zijn speculoospasta (maar daar heb ik niet vaak zin in), of kaas (maar dat is gewoon niet altijd in huis).
Ik ben overigens ook geen brood-fan. Kun je dan niet wat anders eten als lunch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja hoi, geef ons dat recept ook ff..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo allemaal!.
Ik heb een nieuw kookboek gekocht, wat m'n vriend nu achter me op de bank zit te bekijken. Hoor ik 'm ineens mompelen: "God, ik word hier gewoon geil van.".
Ik denk het niet, die superboeren gaan eraan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, ze moeten volgend jaar 2x winnen van de club van Neen.![]()
Dat wordt een eitje.
't Boek heet Zalig zoet en staat bomvol recepten waarvan je bijna klaarkomt.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo allemaal!.
Ik heb een nieuw kookboek gekocht, wat m'n vriend nu achter me op de bank zit te bekijken. Hoor ik 'm ineens mompelen: "God, ik word hier gewoon geil van.".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Oreo cheesecake!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben met Meneer aan het mailen over wat voor soort cheesecake ik zal gaan maken, we komen er niet uit
Iemand hier een goed idee?
@MoBlo: helder
Nou je krijgt ze morgen lekker tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vraag ook nergens om felesietaties hooren Greysie nergens om plezierwensen. Tsssssssssssssssss
Ik vind oreo's echt viesquote:
Patsster!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind oreo's echt vies
Als ik niets bedenk wordt het weer limoen/witte chocolade/framboos.... Saaaaai
Alles met passievruchtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Passievruchtenkokos?
Staat in m'n nieuwe boek..
Ik wil gewoon wat nieuws&wilds proberenquote:
Zolang er niemand kwaakgeluiden gaat maken terwijl ik kikkererwten in m'n mond stop, moet dat lukken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alles met passievruchten
Maar zie maar eens goeie rijpe exemplaren te vinden!
Ik moet eens even gaan bedenken wat ik zondag ga koken! Ik heb een waslijst aan ideeënKikkererwten en aubergine enzo, dat eet je toch wel?
auberginequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alles met passievruchten
Maar zie maar eens goeie rijpe exemplaren te vinden!
Ik moet eens even gaan bedenken wat ik zondag ga koken! Ik heb een waslijst aan ideeënKikkererwten en aubergine enzo, dat eet je toch wel?
heeey wat las ik nou, ga jij naar de psych? waarom die stap? en waarom nu?quote:
No worries; Meneer is er niet, zondagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zolang er niemand kwaakgeluiden gaat maken terwijl ik kikkererwten in m'n mond stop, moet dat lukken..
Hmm, misschien hebben ze dat wel bij de DH. Hoe maak je de cheese-prut? En is het gewoon met biscuitjesbodem?quote:Aubergine is geen probleem.. Ik heb ook al een treinkaartje gekocht!
Volgens het recept heb je alleen sap nodig, is het dan makkelijker?
Oh dan is een oreotaart geen goede keuze inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind oreo's echt vies
Als ik niets bedenk wordt het weer limoen/witte chocolade/framboos.... Saaaaai
Oh nu komt het heel aanvallend over, zo was het helemaal niet bedoel, denk juist dat het supergoed is dat je dit onderneemt, maar wilde eerst iets meer weten voordat ik mijn mening erover wilde gaan gevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
heeey wat las ik nou, ga jij naar de psych? waarom die stap? en waarom nu?
Waar bestaat die sporttest allemaal uit, weet je dat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
24 juni heb ik mn eerste selectiedag voor de politie(sporttest enzo)
*ril*
Sure. Hoeveel gangen? En welke keuken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef cyclechick het volgende:
ik moet zondag koken voor de giro-meneeriemand nog geweldige ideeen, zodat hij ondersteboven is van mijn kookkunsten?
![]()
Foto? En doe er dan meteen een eetlijst bij?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een nieuwe ponyweer even wennen...iets strakker en verder van achter dus meer pony
Pony?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een nieuwe ponyweer even wennen...iets strakker en verder van achter dus meer pony
ik zal thuis het filmpje even opzoeken..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waar bestaat die sporttest allemaal uit, weet je dat?
Spannend hoor! Nog even goed trainen tot die tijd dus!
Ik zie net dat het er eentje is die niet gebakken hoeft te worden, wil je het dan nog wel weten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No worries; Meneer is er niet, zondag
[..]
Hmm, misschien hebben ze dat wel bij de DH. Hoe maak je de cheese-prut? En is het gewoon met biscuitjesbodem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Nou, dan bedenk ik zelf iets! Ik wil wel zo'n lekkere gebakken cheesecakequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie net dat het er eentje is die niet gebakken hoeft te worden, wil je het dan nog wel weten?. Het idee bij deze is dat je een biscuit bakt en die vult en bovenop besmeert met roomkaasvulling.
Eentje met 4 lagen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben met Meneer aan het mailen over wat voor soort cheesecake ik zal gaan maken, we komen er niet uit
Iemand hier een goed idee?
@MoBlo: helder
quote:Bodem
Verkruimel de biscuits. Smelt de boter in een steelpan. De boter iets laten afkoelen en de biscuitkruimels erdoor roeren. Het mengsel in de springvorm doen.
Laag een
Klop de zachte kaas, eieren, suiker en vanille-essence in een kom. Verdeel het mengsel gelijkmatig over de bodem en strijk het glad. Zet de springvorm in de oven en bak 20 minuten (tot het goedje net gestold is). Laat de eerste laag 20 minuten buiten de over uitharden.
Laag twee
Meng de zure room, yoghurt, suiker en vanille-essence in een kom. Schep het mengsel gelijkmatig over de eerste laag. Zet de taart weer 10 minuten in de oven en laat hem daarna afkoelen.
Bovenste laag
Verhit de suiker en de bosbessen met 2 eetlepels water zachtjes in een steelpan tot de suiker is opgelost. Voeg de blaadjes gelatine toe en roer het geheel door totdat de gelatine is opgelost. Laat het geheel iets afkoelen en strijk het over de taart. Zet hem vervolgens minstens 6 uur of een nacht in de koelkast.
oh ik vatte t niet aanvallend op hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
heeey wat las ik nou, ga jij naar de psych? waarom die stap? en waarom nu?
Uhm, hoofd en toetje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure. Hoeveel gangen? En welke keuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |