Glimlachen en doorlopen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik ook nooit meer dan een paar jaar wonen.Ook al krijg je daar wat meer woning voor je geld
Even dit: wat is eigenlijk de 'juiste' reactie als je nageroepen wordt? Negeren werkt averechts, antwoorden (als ze daadwerkelijk wat vragen) werkt niet. Met werken bedoel ik: niet achterna gelopen worden. Ik weet het gewoon echt nietNou vind ik het niet zo erg als ik niet de enige ben op straat, maar 's avonds in mijn eentje vind ik het toch knap vervelend. Ik loop er overigens ook niet met een kort rokje oid.
Ik heb alleen het verslag achteraf gelezen, maar ik vond het echt ongelooflijkquote:
Ja, het "Politiek correct uitdrukken" is net als de term "allochtoon" niet meer van deze tijd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb alleen het verslag achteraf gelezen, maar ik vond het echt ongelooflijkDat dat uberhaupt mag
Misschien was het wel vermakelijk, met alle anderen op het puntje van hun stoel. Maar Wilders' uitspraken vond ik erg grof.
Ook geprobeerd ja. Nu zijn vooral de Polen erg volhardend.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Glimlachen en doorlopen?
Ik vond 't wel grappig altijd dat die oude mannetjes bij het koffiehuis in de Schilderswijk me nariepen; die zeiden altijd heel aardige dingenEn dan helemaal grijnzen als je dankjewel zegt
Negeren is toch wat het 'beste' werkt, helaas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef SiTu het volgende:
Even dit: wat is eigenlijk de 'juiste' reactie als je nageroepen wordt? Negeren werkt averechts, antwoorden (als ze daadwerkelijk wat vragen) werkt niet. Met werken bedoel ik: niet achterna gelopen worden. Ik weet het gewoon echt nietNou vind ik het niet zo erg als ik niet de enige ben op straat, maar 's avonds in mijn eentje vind ik het toch knap vervelend. Ik loop er overigens ook niet met een kort rokje oid.
Haha, ik moet zeggen dat ik weinig ervaring heb met Polenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:01 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ook geprobeerd ja. Nu zijn vooral de Polen erg volhardend.
Afrikanen zijn juist heel aardig en als ik antwoord dat ik een vriend heb (want dat vragen ze dan wel eens), wensen ze me een fijne dag en fietsen/wandelen door
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik moet zeggen dat ik weinig ervaring heb met PolenAlleen bij de drankwinkel-op-de-hoek kwam ik ze vaak tegen
Ik krijg van Afrikaanse mannen opmerkingen over mijn bips. Nogal ehh... dubieuze complimenten, zeg maar
ik negeer het meestal, soms zeg ik goeiemorgen terug, en ik hebéén keer toen er een man maar naast me bleef fietsen en tegen me praatte op een eng donker stil stukje gewoon gezegdquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik ook nooit meer dan een paar jaar wonen.Ook al krijg je daar wat meer woning voor je geld
Misschien ben ik gevoeliger ervoor dan andere.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand die gevoelig is voor populisme.
En ik vind de PVV niet zoals andere partijen. Lees je weleens nieuws? Ze zijn continu in opspraak, er lopen rechtszaken, Wilders heeft hysterisch veel beveiliging... En ik vind een aantal van hun kamerleden serieus niet sporen. Met Dion Graus als #1. Ik snap niet dat men zich door zulk gespuis wil laten vertegenwoordigen.
Jouw post van gisteravond raakte helemaal ondergesneeuwd in de politieke discussie!quote:
Ach, jij ziet hemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jouw post van gisteravond raakte helemaal ondergesneeuwd in de politieke discussie!. Arme Muis
.
Goedemorgen.
Ik zie dat XM slecht nieuws had: gecondoleerd!.
Verder ben ik blij dat ik de politieke discussie heb gemist. En nu ga ik douchen en dan schrijven.
Ow.. gecondoleerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen. Vanochtend kregen we het bericht dat de oma van Mr.XM vannacht is overleden. Heb vanochtend nog een bespreking op m'n werk en ga daarna die kant op.
Bah..
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
GW: "Mag ik jullie een foldertje aanbieden
"
Zus: "Watte!? Nee!![]()
"
Ik: "!!!
"
GW: "Oh.
" *loopt weg*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocratisch dus, past niet in ons stelsel.
Verder heeft geert ook wat bijzondere standpunten (bron), bijvoorbeeld:Nee, ik begrijp niet wat mensen bezielt om op deze schreeuwlelijk te stemmen.quote:Opheffen van België
Op 16 mei 2009 maakte Wilders bekend dat hij een ambassadeur wil voor Vlaanderen die actief moet meewerken om België op te heffen. Op deze manier moet Vlaanderen herenigd worden met Nederland, want "België is een kunstmatige staat waar niemand om geeft", aldus Wilders. Vlaams Belang-leider Filip Dewinter stelt Wilders' steun op prijs, maar wil slechts "nauwe samenwerking" met Nederland[16].
En wat betreft of TJ aangevallen wordt: Ik gooi hier ook niet meerdere posts neer om mijn politieke partij te promoten. Doe ik dat wel, verwacht ik ook weerwoord en discussie. En terecht. Als je geen kritiek wil, moet je ook je mening niet zo duidelijk spuien.
Heb je de arme ziel wel getroost woensdag?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
net zoals mijn vriend achter De Graafschap blijft staan(al is het niet zo fanatiek
)
liggen ze 'eruit' dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je de arme ziel wel getroost woensdag?
Ja, ze moeten volgend jaar 2x winnen van de club van Neen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
liggen ze 'eruit' dan?zo fanatiek is hij dus
![]()
Wat is er nu dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
Gezeik met scriptie, wanneer houdt het nou eens op
Kerk en staat zijn gescheidenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Als er een atheïstische partij komt ga ik wel stemmen.
Mijn stagebegeleider vanuit het bedrijf heeft persoonlijke omstandigheden en eigenlijk geen tijd om mijn scriptie door te lezen/feedback te gevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat is er nu dan?
Was het nog niet goed wat je ingeleverd had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |