Ow.. gecondoleerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen. Vanochtend kregen we het bericht dat de oma van Mr.XM vannacht is overleden. Heb vanochtend nog een bespreking op m'n werk en ga daarna die kant op.
Bah..
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
GW: "Mag ik jullie een foldertje aanbieden
"
Zus: "Watte!? Nee!![]()
"
Ik: "!!!
"
GW: "Oh.
" *loopt weg*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocratisch dus, past niet in ons stelsel.
Verder heeft geert ook wat bijzondere standpunten (bron), bijvoorbeeld:Nee, ik begrijp niet wat mensen bezielt om op deze schreeuwlelijk te stemmen.quote:Opheffen van België
Op 16 mei 2009 maakte Wilders bekend dat hij een ambassadeur wil voor Vlaanderen die actief moet meewerken om België op te heffen. Op deze manier moet Vlaanderen herenigd worden met Nederland, want "België is een kunstmatige staat waar niemand om geeft", aldus Wilders. Vlaams Belang-leider Filip Dewinter stelt Wilders' steun op prijs, maar wil slechts "nauwe samenwerking" met Nederland[16].
En wat betreft of TJ aangevallen wordt: Ik gooi hier ook niet meerdere posts neer om mijn politieke partij te promoten. Doe ik dat wel, verwacht ik ook weerwoord en discussie. En terecht. Als je geen kritiek wil, moet je ook je mening niet zo duidelijk spuien.
Heb je de arme ziel wel getroost woensdag?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
net zoals mijn vriend achter De Graafschap blijft staan(al is het niet zo fanatiek
)
liggen ze 'eruit' dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je de arme ziel wel getroost woensdag?
Ja, ze moeten volgend jaar 2x winnen van de club van Neen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
liggen ze 'eruit' dan?zo fanatiek is hij dus
![]()
Wat is er nu dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
Gezeik met scriptie, wanneer houdt het nou eens op
Kerk en staat zijn gescheidenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Als er een atheïstische partij komt ga ik wel stemmen.
Mijn stagebegeleider vanuit het bedrijf heeft persoonlijke omstandigheden en eigenlijk geen tijd om mijn scriptie door te lezen/feedback te gevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat is er nu dan?
Was het nog niet goed wat je ingeleverd had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |