De peroxide-populistquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik doe soms wat flauw over o.a. mister wilders zijn hairdo. Maar da's om dingen luchtig te houden![]()
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga eens een paar jaar in Vlaanderen wonen, dan piep je wel anders
dan vraag ik welke prijzen wonnen beide clubs sinds het betaald voetbal? Dan heb je duidelijkheid qua de beste.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat krijg je niet 'duidelijk'. Het is net alsof wij jou willen overtuigen dat De Graafschap 1000x beter is dan Feijenoord
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De peroxide-populist
Een droger! Beste aanschaf ever
nee, want het gaat om een gevoel van een club waar je achter staatquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan vraag ik welke prijzen wonnen beide clubs sinds het betaald voetbal? Dan heb je duidelijkheid qua de beste.
Ik overdrijf natuurlijk schromelijkquote:
je zei beter. Maar ik snap je wel. En je hebt gelijk. Deels.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want het gaat om een gevoel van een club waar je achter staatjij komt uit R'dam, en als Feijenoord kut zou presteren, zou je alsnog achter je club blijven staan
net zoals mijn vriend achter De Graafschap blijft staan(al is het niet zo fanatiek
)
De graafschap gaat er volgend seizoen aan hier! Zeg dat maar tegen hem!!!!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want het gaat om een gevoel van een club waar je achter staatjij komt uit R'dam, en als Feijenoord kut zou presteren, zou je alsnog achter je club blijven staan
net zoals mijn vriend achter De Graafschap blijft staan(al is het niet zo fanatiek
)
echt zo'n pvv uitspraakquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef neen het volgende:
[..]
De graafschap gaat er volgend seizoen aan hier! Zeg dat maar tegen hem!!!!!!!
Maar wat heb jij nou eigenlijk gestemd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
truste dames (en pvvstemmers!)
mooie dromen allemaal!![]()
Nou ik snap het welquote:
Really. En dan heeft Balkenende ook een speciale PR-vrouw voor zijn coupe? En Hans van Baalen blijft expres zo dik om de zelfvoldane Bourgondiers aan te spreken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
Ik denk trouwens dat er een heel marketing bureau achter het haar van Wilders zit. Het is misschien wel belachelijk maar mensen onthouden hem WEL.
Dat was trouwens een grapjequote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Really. En dan heeft Balkenende ook een speciale PR-vrouw voor zijn coupe? En Hans van Baalen blijft expres zo dik om de zelfvoldane Bourgondiers aan te spreken?
Volgens mij is het enkel slechte smaak, dat kapsel
uit veiligheid gebruikt ze meest dr meisjesnaam. En ze zijn weinig samen buiten!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Even heel iets anders... (nou ja... een beetje)
Ik vind het echt knap/bijzonder/opmerkelijk dat er nog nooit (volgens mij?) een foto van mevrouw Wilders boven tafel is gekomen.
En laten we dat alsjeblieft zo houden, zeg. Ik vind het sowieso al vreselijk aso om zomaar prive-foto's van politici te publiceren (de kinderen van Wouter Bos, remember?), en Mrs Wilders zou volgens mij serieus risico lopen als iedereen wist hoe ze eruit zag. Laat haar alsjeblieft fijn veilig en anoniem blijvenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt knap/bijzonder/opmerkelijk dat er nog nooit (volgens mij?) een foto van mevrouw Wilders boven tafel is gekomen.
mevrouw wilders is wel eens op tv geweest. ze komt uit chili geloof ikhongarije. maar t is wel een goed geintegreerde allochtoon geloof ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ah zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk schromelijkMaar ik stoor me er wel eens aan; ik doe behoorlijk m'n best om te integreren (meestal dan), maar ik merk dat Vlamingen erg gesloten zijn en een beetje 'dichtklappen' als ze horen dat je een Nederlander bent. En dat Hollandse accent krijg je er natuurlijk niet zomaar uit.
Het frustreert me weleens. Dan krijg ik inderdaad de neiging om wat te schoppen tegen de Vlaamse cultuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was net uitgebreid aan de orde in het debatquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:34 schreef P.F het volgende:
Wilders is ooit begonnen bij de VVD he, maar daar hoor je ook nooit iemand meer over?
Hongarije inderdaad ja, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar haar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mevrouw wilders is wel eens op tv geweest. ze komt uit chili geloof ikhongarije. maar t is wel een goed geintegreerde allochtoon geloof ik.
Toevalligquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was net uitgebreid aan de orde in het debat
Volgens mij heb je niet zoveel aan digitale TV (beeldkwaliteit technisch gezien) als je nog een beeldbuis tv hebt. Als je een beeldbuis hebt kun je misschien een andere kabel proberen/een antenneversterker er tussen proberen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Toevallig
Ik moet echt snel een mannetje voor de tv laten komen.. Ik heb hier kabel maar dat is ZO slecht, ik heb niet eens geluidVolgens mij is kabel niet zo mooi als HDtv (goh
) maar ik mag er toch wel IETS van verwachten
?!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:34 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ah zoNu heb ik zelf de indruk dat Vlamingen over het algemeen wat meer 'gesloten' zijn niet zo goed weten wat ze met de Nederlandse duidelijkheid/directheid moeten. Ik heb het zelf ook altijd gevoeld als een mismatch tussen mijn en 'hun' karakter, maar echt uitgesloten heb ik me nooit gevoeld ik ben er opgegroeid, misschien dat dat scheelt, maar ik ben wel altijd 'd'n Hollander' gebleven
Maar ik begrijp de frustratie wel een beetje, ik voel me in NL een stuk meer op mijn plek.
Vet lange reactie die mensen misschien niet willen lezen:Oh, het geldt sowieso absoluut niet voor alle VlamingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommigen vinden Nederlanders juist heel erg leuk met hun directheid. Maar ik ben zeker niet van plan om hier te blijven wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ergerde me trouwens dood aan de berichtgeving op NU.nl: 'de gemiddelde PVV-stemmer is een getrouwde man van 48 met een koophuis, uit een middelgrote gemeente' ofzo.
WT Bloody FHoe kan de gemiddelde stemmer nu een vent zijn, of getrouwd? Krijg je daar punten voor?
Karige verslaggeving.
Hm.. Ik snap er niets vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef neen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet zoveel aan digitale TV (beeldkwaliteit technisch gezien) als je nog een beeldbuis tv hebt. Als je een beeldbuis hebt kun je misschien een andere kabel proberen/een antenneversterker er tussen proberen?
Eén met twee tietenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
Hongarije inderdaad ja, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar haar.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat voor een vrouw heeft zo'n man nou
Nou, gewoon een ander kabeltje voor het tv signaal als hij heel lang is heb je sneller last van signaalverlies... en je hebt ook signaalversterkers. Misschien hebben je huisgenoten dat ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik snap er niets vanWhaha.. Ik moet daar echt ene keer voor gaan zitten of zo.. Die tv is prima (beeldbuis) want met DVD geeft hij wel gewoon heel scherp beeld..
Ik weet niet precies hoe lang hij is. Ik schat op minstens 5 meter, ik weet namelijk ook niet echt waar hij vandaan komtquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:44 schreef neen het volgende:
[..]
Nou, gewoon een ander kabeltje voor het tv signaal als hij heel lang is heb je sneller last van signaalverlies... en je hebt ook signaalversterkers. Misschien hebben je huisgenoten dat ook.
Ik heb het toch zojuist prima gecombineerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:45 schreef neen het volgende:
23:30 en politiek gaan niet echt vaak samen
Egwel hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef neen het volgende:
Volgens mij heb je niet zoveel aan digitale TV (beeldkwaliteit technisch gezien) als je nog een beeldbuis tv hebt. Als je een beeldbuis hebt kun je misschien een andere kabel proberen/een antenneversterker er tussen proberen?
Jij bent dan ook een klasse apart.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het toch zojuist prima gecombineerd
Als de verjaardag van Wilders ooit de laatste vraag is bij weekend millionaires als jij meespeelt, dan zeker positief.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
Geert Wilders is tegelijk met mij jarig
Hmmmmmmm. Ik weet niet of dit nou positief of negatief is.
En een Oostblok-vrouwquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef P.F het volgende:
Geert Wilders heeft wel twee jaar in Israël gewerkt, dat vind ik eigenlijk wel verrassend!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, het geldt sowieso absoluut niet voor alle VlamingenSommigen vinden Nederlanders juist heel erg leuk met hun directheid. Maar ik ben zeker niet van plan om hier te blijven wonen
Ik ga er denk ik ook nooit meer dan een paar jaar wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ergerde me trouwens dood aan de berichtgeving op NU.nl: 'de gemiddelde PVV-stemmer is een getrouwde man van 48 met een koophuis, uit een middelgrote gemeente' ofzo.
WT Bloody FHoe kan de gemiddelde stemmer nu een vent zijn, of getrouwd? Krijg je daar punten voor?
Karige verslaggeving.
Ook al krijg je daar wat meer woning voor je geld
Even dit: wat is eigenlijk de 'juiste' reactie als je nageroepen wordt? Negeren werkt averechts, antwoorden (als ze daadwerkelijk wat vragen) werkt niet. Met werken bedoel ik: niet achterna gelopen worden. Ik weet het gewoon echt nietNou vind ik het niet zo erg als ik niet de enige ben op straat, maar 's avonds in mijn eentje vind ik het toch knap vervelend. Ik loop er overigens ook niet met een kort rokje oid.
Wilders heeft van zijn zeventiende tot zijn negentiende in Israël gewoond en in de afgelopen vijfentwintig jaar heeft hij, naar eigen zeggen, zo'n veertig maal Israël bezocht,[4] waar hij o.a. Ariel Sharon en Ehud Olmert ontmoet heeft.quote:
Ik dacht dat hij echt zo een Limburger was die amper uit z'n eigen provincie is geweestquote:Oorspronkelijk wilde Wilders verhuizen naar de Joodse staat omdat hij vond dat je daar nog 'kon werken voor je geld'.[5] Wilders werkte aldaar in broodfabrieken en een moshav,[6] om met zijn verdiende geld rond te reizen in Israël en omliggende landen. Langzaamaan is hij van Israël gaan houden, of zoals Wilders het zelf in 2003 in een verkiezingstoespraak in Tel Aviv verwoordde: ‘Vele interessante landen in deze regio heb ik de afgelopen jaren bezocht: van Syrië tot Egypte, van Tunesië tot Turkije en van Cyprus tot Iran, maar nergens heb ik dat speciale gevoel van verbondenheid dat ik steeds weer krijg als ik op het Ben Goerion-airport voet op Israëlische bodem zet.’
Ja? Hij is toch mister Judeo-christelijke waarden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef P.F het volgende:
Geert Wilders heeft wel twee jaar in Israël gewerkt, dat vind ik eigenlijk wel verrassend!
Wat een genot om te kijken dat debatquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Hij is toch mister Judeo-christelijke waarden?
Ik zit me op te winden over Wilders. Dat gedoe met het verantwoordingsdebat. Wat een hufter is het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |