Dion Graus is toch die gast die z'n vrouw slaatquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel dat de PVV wel bij TJ past
Dion Graus zou wat mij betreft niet eens als volksvertegenwoordiger mogen optreden, de creep
Dat denk je maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef neen het volgende:
Dat hele allochtonen gedoe is achterhaald, ik, m'n zus, m'n zusje, m'n neefjes en nichtjes zijn een stel allochtonen terwijl dit door niemand zo gemerkt wordt.
Nee, dat was de lijsttrekker, Barry Madlener.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dion Graus, was dat die dude die net naast Wilders stond op Ned1?ik zei net letterlijk tegen Mr.MoBlo 'dat vind ik ook zo'n creep
'
Maar gelukkig is hij wel erg lief voor dierenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef neen het volgende:
[..]
Dion Graus is toch die gast die z'n vrouw slaat
Eens!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind wel degelijk dat Nederland veranderd is.
Ik durf zelfs hardop te zeggen dat ik het enigszins zorgwekkend vindt dat de autochtonen officieel sinds kort in de minderheid zijn in Rotterdam, er zijn meer allochtonen nu dan autochtonen. Dat vind ik een verkeerde balans. Toch ben ik geen PVV-stemmer omdat ik dat olifanten in een porceleinkast vind, maar ik vind het wel weer top dat ze het Dieren alarmnummer 113 er door gekregen hebben.
ah, ok! dat vind ik dan ook een creepquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat was de lijsttrekker, Barry Madlener.
+1 weegt niet op tegen -100quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar gelukkig is hij wel erg lief voor dieren
dank je!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:33 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, hopelijk morgen zonder al te veel politiek gelul hier![]()
Mooie foto trouwens MoBlo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
volgens de wet zijn maria, cycle, blurred en muis ook allochtonen, en mensen met een dubbel paspoort ook. en dan nóg... als de meerderheid van de mensen in een stad "allochtoon" is, zijn het nog altijd néderlanders in de grootste meerderheid:quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind wel degelijk dat Nederland veranderd is.
Ik durf zelfs hardop te zeggen dat ik het enigszins zorgwekkend vindt dat de autochtonen officieel sinds kort in de minderheid zijn in Rotterdam, er zijn meer allochtonen nu dan autochtonen. Dat vind ik een verkeerde balans. Toch ben ik geen PVV-stemmer omdat ik dat olifanten in een porceleinkast vind, maar ik vind het wel weer top dat ze het Dieren alarmnummer 113 er door gekregen hebben.
ik denk, ik post 's wat liefs tussen al die verkiezingsfrustratie doorquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:36 schreef Syrena het volgende:
Mo, die foto!![]()
Dat wat op die foto staat wil ik ookEcht wel
Dat zie je mij dan ook nergens zeggen, dat ik als kaaskop boven een ander sta.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
volgens de wet zijn maria, cycle, blurred en muis ook allochtonen, en mensen met een dubbel paspoort ook. en dan nóg... als de meerderheid van de mensen in een stad "allochtoon" is, zijn het nog altijd néderlanders in de grootste meerderheid:
mensen met een nederlands paspoort, die nederlands spreken (met of zonder accent, meer of minder goed) en die in nederland belasting betalen en meedoen aan de samenleving. Ik snap werkelijk niet wat daar eng of verkeerd aan is... wie zijn wij om onzelf als kaaskoppen daarboven te voelen staan of meer "echt" nederlander te voelen?
niet als aanval bedoeld, echt niet, maar ik snap dat soort gevoelens gewoon niet...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:40 schreef kwakveense het volgende:
ik stop al hoor. ben elke keer zo lang bezig met een antwoord dat t topic alweer afgesloten was haast
mooie foto van jou en rené mo
ik wil ook dat er iemand zo van mij gaat stralen....verdorie...
Was jou vriendje ook niet een allochtoon?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:
Wat een lieve foto Moblo!![]()
Allochtonen in Nederland: prima. Dat zou ik zelfs een verrijking van cultuur willen noemen. Maar waar ik me wel druk om kan maken zijn de groepen die zich duidelijk afzetten tegen de Nederlandse cultuur. Je niet volledig aanpassen: begrijpelijk, als ik in *noem willekeurig land* ga wonen, blijf ik ook Nederlandse gewoontes houden. Maar moedwillig de taal niet willen leren en de cultuur van dat land naast me neerleggen of er keihard tegenaan schoppen, dat vind ik dan weer niet kunnen.
Zo en nu ga ik ook slapen. Verslag is (denk ik) al voor de helft af.
Ga eens een paar jaar in Vlaanderen wonen, dan piep je wel andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:
Wat een lieve foto Moblo!![]()
Maar moedwillig de taal niet willen leren en de cultuur van dat land naast me neerleggen of er keihard tegenaan schoppen, dat vind ik dan weer niet kunnen.
Nee maar zn vader welquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:44 schreef neen het volgende:
[..]
Was jou vriendje ook niet een allochtoon?
hear hear...ik zou altijd D66 stemmen. Begin langzamerhand in een echte D66er te veranderen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou in Nederland waarschijnlijk D66 hebben gestemd óf één van de echt Europese partijen. Want die partijen mis ik, hier in Duitsland en in Nederland. Ja, ik ben zeer pro-Europa, al moet het wel heel anders vormgegeven worden dan nu het geval is. Als het aan mij ligt komen er Europese partijen, krijgt het Europees parlement veel meer macht, komt er een gekozen voorzitter van de Europese commissie, komt er een commisaris voor "buitenlandse zaken" en "defensie". Mijn ideaal? Een soort VS van Europa, met alle verschillende nationaliteiten en talen. Gooi die grenzen maar lekker open, maar hou daarbij oog voor de regio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |