abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:31:45 #151
236335 neen
schone schijn
pi_69719876
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik bedoel dat de PVV wel bij TJ past

Dion Graus zou wat mij betreft niet eens als volksvertegenwoordiger mogen optreden, de creep
Dion Graus is toch die gast die z'n vrouw slaat
het lijkt niet wat het is
pi_69719885
Dion Graus, was dat die dude die net naast Wilders stond op Ned1? ik zei net letterlijk tegen Mr.MoBlo 'dat vind ik ook zo'n creep '
Ja doei.
pi_69719933
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef neen het volgende:
Dat hele allochtonen gedoe is achterhaald, ik, m'n zus, m'n zusje, m'n neefjes en nichtjes zijn een stel allochtonen terwijl dit door niemand zo gemerkt wordt.
Dat denk je maar
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 22:33:12 #154
163650 Greys
pi_69719951
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dion Graus, was dat die dude die net naast Wilders stond op Ned1? ik zei net letterlijk tegen Mr.MoBlo 'dat vind ik ook zo'n creep '
Nee, dat was de lijsttrekker, Barry Madlener.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69719956
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef neen het volgende:

[..]

Dion Graus is toch die gast die z'n vrouw slaat
Maar gelukkig is hij wel erg lief voor dieren
pi_69719965
Ik ga ook maar eens slapen, hopelijk morgen zonder al te veel politiek gelul hier

Mooie foto trouwens MoBlo!
  Vis een optie? donderdag 4 juni 2009 @ 22:33:38 #157
70532 loveli
N
pi_69719979
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind wel degelijk dat Nederland veranderd is.
Ik durf zelfs hardop te zeggen dat ik het enigszins zorgwekkend vindt dat de autochtonen officieel sinds kort in de minderheid zijn in Rotterdam, er zijn meer allochtonen nu dan autochtonen. Dat vind ik een verkeerde balans. Toch ben ik geen PVV-stemmer omdat ik dat olifanten in een porceleinkast vind, maar ik vind het wel weer top dat ze het Dieren alarmnummer 113 er door gekregen hebben.
Eens!
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 22:34:54 #158
163650 Greys
pi_69720047
Ligt het aan mij of is 'Definitieve prognose' een rare uitspraak?
Ik vind hem zo tegenstrijdig, maar ze gebruiken het de hele avond al, dus zal het wel kloppen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69720052
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, dat was de lijsttrekker, Barry Madlener.
ah, ok! dat vind ik dan ook een creep
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar gelukkig is hij wel erg lief voor dieren
+1 weegt niet op tegen -100
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:33 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, hopelijk morgen zonder al te veel politiek gelul hier

Mooie foto trouwens MoBlo!
dank je! ik vind 'm ook wel heel lief

en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_69720092
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Eens!
ook eens!
Ja doei.
pi_69720126
Ik wist het niet!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_69720139
Mo, die foto!
Dat wat op die foto staat wil ik ook Echt wel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:37:01 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69720171
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind wel degelijk dat Nederland veranderd is.
Ik durf zelfs hardop te zeggen dat ik het enigszins zorgwekkend vindt dat de autochtonen officieel sinds kort in de minderheid zijn in Rotterdam, er zijn meer allochtonen nu dan autochtonen. Dat vind ik een verkeerde balans. Toch ben ik geen PVV-stemmer omdat ik dat olifanten in een porceleinkast vind, maar ik vind het wel weer top dat ze het Dieren alarmnummer 113 er door gekregen hebben.
volgens de wet zijn maria, cycle, blurred en muis ook allochtonen, en mensen met een dubbel paspoort ook. en dan nóg... als de meerderheid van de mensen in een stad "allochtoon" is, zijn het nog altijd néderlanders in de grootste meerderheid:

mensen met een nederlands paspoort, die nederlands spreken (met of zonder accent, meer of minder goed) en die in nederland belasting betalen en meedoen aan de samenleving. Ik snap werkelijk niet wat daar eng of verkeerd aan is... wie zijn wij om onzelf als kaaskoppen daarboven te voelen staan of meer "echt" nederlander te voelen?

niet als aanval bedoeld, echt niet, maar ik snap dat soort gevoelens gewoon niet...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69720253
Ik ga slapen, trusten!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_69720313
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:36 schreef Syrena het volgende:
Mo, die foto!
Dat wat op die foto staat wil ik ook Echt wel
ik denk, ik post 's wat liefs tussen al die verkiezingsfrustratie door
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:40:55 #166
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69720382
ik stop al hoor. ben elke keer zo lang bezig met een antwoord dat t topic alweer afgesloten was haast

mooie foto van jou en rené mo

ik wil ook dat er iemand zo van mij gaat stralen....verdorie...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 juni 2009 @ 22:42:00 #167
163650 Greys
pi_69720441
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:37 schreef kwakveense het volgende:

[..]

volgens de wet zijn maria, cycle, blurred en muis ook allochtonen, en mensen met een dubbel paspoort ook. en dan nóg... als de meerderheid van de mensen in een stad "allochtoon" is, zijn het nog altijd néderlanders in de grootste meerderheid:

mensen met een nederlands paspoort, die nederlands spreken (met of zonder accent, meer of minder goed) en die in nederland belasting betalen en meedoen aan de samenleving. Ik snap werkelijk niet wat daar eng of verkeerd aan is... wie zijn wij om onzelf als kaaskoppen daarboven te voelen staan of meer "echt" nederlander te voelen?

niet als aanval bedoeld, echt niet, maar ik snap dat soort gevoelens gewoon niet...
Dat zie je mij dan ook nergens zeggen, dat ik als kaaskop boven een ander sta.
Allochtonen, of jij het nou bent of Muis of een Antilliaanse buurman of onze leuke Marokkaanse snackbarhouder, zijn wat mij betreft enorm welkom in dit land. Ik vind alleen NIET dat de autochtonen in de minderheid moeten zijn. Dat ga ik verder niet uitleggen, dat is gewoon mijn gevoel, mijn mening. So be it
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69720463
Wat een lieve foto Moblo!

Allochtonen in Nederland: prima. Dat zou ik zelfs een verrijking van cultuur willen noemen. Maar waar ik me wel druk om kan maken zijn de groepen die zich duidelijk afzetten tegen de Nederlandse cultuur. Je niet volledig aanpassen: begrijpelijk, als ik in *noem willekeurig land* ga wonen, blijf ik ook Nederlandse gewoontes houden. Maar moedwillig de taal niet willen leren en de cultuur van dat land naast me neerleggen of er keihard tegenaan schoppen, dat vind ik dan weer niet kunnen.

Zo en nu ga ik ook slapen. Verslag is (denk ik) al voor de helft af .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69720516
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:40 schreef kwakveense het volgende:
ik stop al hoor. ben elke keer zo lang bezig met een antwoord dat t topic alweer afgesloten was haast

mooie foto van jou en rené mo

ik wil ook dat er iemand zo van mij gaat stralen....verdorie...

die iemand die kom jij binnenkort tegen ik voel het
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:44:26 #170
236335 neen
schone schijn
pi_69720561
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:

Allochtonen in Nederland: prima. Dat zou ik zelfs een verrijking van cultuur willen noemen. Maar waar ik me wel druk om kan maken zijn de groepen die zich duidelijk afzetten tegen de Nederlandse cultuur. Je niet volledig aanpassen: begrijpelijk, als ik in *noem willekeurig land* ga wonen, blijf ik ook Nederlandse gewoontes houden. Maar moedwillig de taal niet willen leren en de cultuur van dat land naast me neerleggen of er keihard tegenaan schoppen, dat vind ik dan weer niet kunnen.

Zo en nu ga ik ook slapen. Verslag is (denk ik) al voor de helft af .
Was jou vriendje ook niet een allochtoon?
pi_69720584
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:
Maar moedwillig de taal niet willen leren en de cultuur van dat land naast me neerleggen of er keihard tegenaan schoppen, dat vind ik dan weer niet kunnen.
Ga eens een paar jaar in Vlaanderen wonen, dan piep je wel anders
pi_69720643
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:44 schreef neen het volgende:

[..]

Was jou vriendje ook niet een allochtoon?
Nee maar zn vader wel . Maar daar had ik het nu eigenlijk niet eens over, ook zonder vriendje dat bijna-allochtoon is vind ik het prima dat hier 'buitenlanders' komen wonen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69720712
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:49:18 #174
236335 neen
schone schijn
pi_69720806
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:49:57 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69720828
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou in Nederland waarschijnlijk D66 hebben gestemd óf één van de echt Europese partijen. Want die partijen mis ik, hier in Duitsland en in Nederland. Ja, ik ben zeer pro-Europa, al moet het wel heel anders vormgegeven worden dan nu het geval is. Als het aan mij ligt komen er Europese partijen, krijgt het Europees parlement veel meer macht, komt er een gekozen voorzitter van de Europese commissie, komt er een commisaris voor "buitenlandse zaken" en "defensie". Mijn ideaal? Een soort VS van Europa, met alle verschillende nationaliteiten en talen. Gooi die grenzen maar lekker open, maar hou daarbij oog voor de regio.
hear hear...ik zou altijd D66 stemmen. Begin langzamerhand in een echte D66er te veranderen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')