De peroxide-populistquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik doe soms wat flauw over o.a. mister wilders zijn hairdo. Maar da's om dingen luchtig te houden![]()
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga eens een paar jaar in Vlaanderen wonen, dan piep je wel anders
dan vraag ik welke prijzen wonnen beide clubs sinds het betaald voetbal? Dan heb je duidelijkheid qua de beste.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat krijg je niet 'duidelijk'. Het is net alsof wij jou willen overtuigen dat De Graafschap 1000x beter is dan Feijenoord
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De peroxide-populist
Een droger! Beste aanschaf ever
nee, want het gaat om een gevoel van een club waar je achter staatquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan vraag ik welke prijzen wonnen beide clubs sinds het betaald voetbal? Dan heb je duidelijkheid qua de beste.
Ik overdrijf natuurlijk schromelijkquote:
je zei beter. Maar ik snap je wel. En je hebt gelijk. Deels.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want het gaat om een gevoel van een club waar je achter staatjij komt uit R'dam, en als Feijenoord kut zou presteren, zou je alsnog achter je club blijven staan
net zoals mijn vriend achter De Graafschap blijft staan(al is het niet zo fanatiek
)
De graafschap gaat er volgend seizoen aan hier! Zeg dat maar tegen hem!!!!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want het gaat om een gevoel van een club waar je achter staatjij komt uit R'dam, en als Feijenoord kut zou presteren, zou je alsnog achter je club blijven staan
net zoals mijn vriend achter De Graafschap blijft staan(al is het niet zo fanatiek
)
echt zo'n pvv uitspraakquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef neen het volgende:
[..]
De graafschap gaat er volgend seizoen aan hier! Zeg dat maar tegen hem!!!!!!!
Maar wat heb jij nou eigenlijk gestemd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
truste dames (en pvvstemmers!)
mooie dromen allemaal!![]()
Nou ik snap het welquote:
Really. En dan heeft Balkenende ook een speciale PR-vrouw voor zijn coupe? En Hans van Baalen blijft expres zo dik om de zelfvoldane Bourgondiers aan te spreken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
Ik denk trouwens dat er een heel marketing bureau achter het haar van Wilders zit. Het is misschien wel belachelijk maar mensen onthouden hem WEL.
Dat was trouwens een grapjequote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Really. En dan heeft Balkenende ook een speciale PR-vrouw voor zijn coupe? En Hans van Baalen blijft expres zo dik om de zelfvoldane Bourgondiers aan te spreken?
Volgens mij is het enkel slechte smaak, dat kapsel
uit veiligheid gebruikt ze meest dr meisjesnaam. En ze zijn weinig samen buiten!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Even heel iets anders... (nou ja... een beetje)
Ik vind het echt knap/bijzonder/opmerkelijk dat er nog nooit (volgens mij?) een foto van mevrouw Wilders boven tafel is gekomen.
En laten we dat alsjeblieft zo houden, zeg. Ik vind het sowieso al vreselijk aso om zomaar prive-foto's van politici te publiceren (de kinderen van Wouter Bos, remember?), en Mrs Wilders zou volgens mij serieus risico lopen als iedereen wist hoe ze eruit zag. Laat haar alsjeblieft fijn veilig en anoniem blijvenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt knap/bijzonder/opmerkelijk dat er nog nooit (volgens mij?) een foto van mevrouw Wilders boven tafel is gekomen.
mevrouw wilders is wel eens op tv geweest. ze komt uit chili geloof ikhongarije. maar t is wel een goed geintegreerde allochtoon geloof ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |