Goed idee, serieusquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:41 schreef Isdatzo het volgende:.
Wat een kut-SC eigenlijk. Kunnen we deze niet opdoeken oid?
Wrong, ik heb een Wii en een 360, een NDS en een PSPquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Zaith het volgende:
Hoax, HeatWave heeft geen wii. Die speelt alleen maar pacman of op de nes.
Hoi IQM.quote:
Nu klopt de TT niet want hij is geen wijf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waren er maar modjes om de TT aan te passen.
Ik zeg: slotje + nooit meer open. Daarbij een weekban voor alle posters hier, behalve de modjes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb een goede kijk op dat soort dingen ja.
Krentje... Krentje... Krentje...!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waren er maar modjes om de TT aan te passen.
Nu nog een levenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrong, ik heb een Wii en een 360, een NDS en een PSP.
Op 52 inch full HD.
Mijn LCD tv is heel dun, daar kan ik mijn Wii echt niet op plaatsen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrong, ik heb een Wii en een 360, een NDS en een PSP.
Op 52 inch full HD.
Ook dat nog eens, wat een feest is het om mij te zijnquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
googlend op naakte heatwave:
[ afbeelding ]
Maak er maar gelijk een perm vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zeg: slotje + nooit meer open. Daarbij een weekban voor alle posters hier, behalve de modjes.
NEE NAAKTFOTOS POSTEN DAS VEEL TOFFERquote:
Eh, nevermind. Ik voel me misleid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
googlend op naakte heatwave:
[ afbeelding ]
Nu jij nog, heb je Wii fit al?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn LCD tv is heel dun, daar kan ik mijn Wii echt niet op plaatsen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, wat een feest is het om mij te zijn.
De TT is al aangepast!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Zaith het volgende:
[..]
Krentje... Krentje... Krentje...!
Give me a K...
Give me a R
Give me a E N... T... J... E
KRENTJE.![]()
Wees voor de grap eens een internet held en pas de TT aan.
hoe kan ik posten als er een slot opzit? en moeten we de admnis ook bannen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zeg: slotje + nooit meer open. Daarbij een weekban voor alle posters hier, behalve de modjes.
begrijpend lezen, je kan het een beetje iigquote:
Welke admins?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe kan ik posten als er een slot opzit? en moeten we de admnis ook bannen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil geen perm. Een perm in pub maakt me niet uit, maar ik wil in TRU kunnen posten
Met je bierbuik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
begrijpend lezen, je kan het een beetje iig.
Ook als ze rond zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd wel van goedgevulde bollekes
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Onorgineel het volgende:
Een Perm klinkt als een soort goor insect
KIJK UIT, EEN GIFTIGE PERM IN PUB
Met je typ eeltquote:
Heatwave geeft alleen spermbans, pas maar op!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Onorgineel het volgende:
Een Perm klinkt als een soort goor insect
KIJK UIT, EEN GIFTIGE PERM IN PUB
Met zo'n spelling is dat niet meer dan terechtquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
KUTMODJES, IK KAN HET ZO NIET BIJHOUDEN EN DAN WORDT IK ZODREKT ONTSLAGEN OP MIJN STAGE OMDAT IK DE HELETIJD FOK ENZO!
pics van je stagebegeleiderquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
KUTMODJES, IK KAN HET ZO NIET BIJHOUDEN EN DAN WORDT IK ZODREKT ONTSLAGEN OP MIJN STAGE OMDAT IK DE HELETIJD FOK ENZO!
LOI cursus Nederlands 14.gifquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
half OUD is van mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heatwave geeft alleen spermbans, pas maar op!
Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heatwave geeft alleen spermbans, pas maar op!
Meh, wel in proporties gaarne!quote:
Aaaaaw!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met zo'n spelling is dat niet meer dan terecht.
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, als ik moeite moet doen voor mijn gewicht is het de andere kant op.
Een permban alleen op PUB, hoe wil je dat doen?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi zo hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, als ik moeite moet doen voor mijn gewicht is het de andere kant op.
dat is (echt waar) een dikke kerel van ~45quote:
Je meent hetquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat is (echt waar) een dikke kerel van ~45
Noez noez! La spellingbrigadierrrr!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nu gaat ie lekker snel ja, de scquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het wel sfeerverhogend, al die smurfen en Bup.
Nou, nee. Ik probeerde eerst de inhoud te ontcijferen.. alleen toen bleek dat die totaal niet aanwezig was. Dan moet je toch wat hequote:
Niet zo op haar nekharen zitten HeatWave. Krentje is een prachtige dame, vooral met poedersuiker er op... ze is de warmte in de winter.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kwaliteit, met sfeerverhogend...quote:
nee, het is een verschrikkelijk lekkere milf met gigantische tieten en blond haar, die altijd in een net iets te klein mantelpakje dingen bij me komt vragen.quote:
PUB en kwaliteitquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kwaliteit, met sfeerverhogend...
oei, tot vanvavond dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kwaliteit, met sfeerverhogend...
Hhihihihihihihi, vertel verder!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, het is een verschrikkelijk lekkere milf met gigantische tieten en blond haar, die altijd in een net iets te klein mantelpakje dingen bij me komt vragen.
Hier stopte ik met lezen!1quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, het is een verschrikkelijk lekkere milf met gigantische tieten en blond haar, die altijd in een net iets te klein mantelpakje dingen bij me komt vragen.
Die hebben we daar al genoeg gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Of ik ga rellen in het stage SC-topic veroorzaken.
Poedersuiker kriebelt in je neus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
Niet zo op haar nekharen zitten HeatWave. Krentje is een prachtige dame, vooral met poedersuiker er op... ze is de warmte in de winter.![]()
![]()
Serieus, het is echt lekker warm een krentenbol in de buik tijdens de winter.
Maar alsnog, is ze mooi slank hoor.
Keep it up hoor, ze wil vast ooit wel een keer met je uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
Niet zo op haar nekharen zitten HeatWave. Krentje is een prachtige dame, vooral met poedersuiker er op... ze is de warmte in de winter.![]()
![]()
Whehequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keep it up hoor, ze wil vast ooit wel een keer met je uit.
Ja lekker, het is net zomerquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
![]()
Wist je dat sp3c een fout in zijn ondertitel heeft staan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Jamaarjamaarjamaar... hij moet wel voor het donker thuis zijn van z'n moederquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Joh?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wist je dat sp3c een fout in zijn ondertitel heeft staan?
Oe. Oe. OE!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Eenschquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die hebben we daar al genoeg gezien
I'll keep trying.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ze vroeg zo of ik de inhoud van haar tet'n kon berekenen, dus ik zo meten enzoquote:
omgquote:
Is deel 1000 er al? Dan meld ik me weer ffquote:
Pas op, straks loop je nog een blauwtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar... hij moet wel voor het donker thuis zijn van z'n moeder!!!!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pas op, straks loop je nog een blauwtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Krentenbol verkrachten en verwaarlozen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een permban alleen op PUB, hoe wil je dat doen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pas op, straks loop je nog een blauwtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan nota bene in de OPquote:
Verander de titel van de SC van Stage naar SES SC en het hele kippenhok is over de relquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou.. ik herinner me nog....
[..]
Details?
Het is toch wel cute en aandoenlijk enzulks nuquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
JA! Iemand zou het hem eens moeten zeggen.
Dat was mooi jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verander de titel van de SC van Stage naar SES SC en het hele kippenhok is over de rel
Vast niet want die heb ik bijgewerkt.. en anders, wie kijkt er nou ooit in de OPquote:
Zo heb jij uiteindelijk ook Blinky, Brighteyes, MissBliss, Sanne, On-air en Innepin gedaan, toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed. Laat maar zien hoe je een krentenbol pakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Krentenbol verkrachten en verwaarlozen.
Leuker als je de TT veranderd in NSFW SCquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verander de titel van de SC van Stage naar SES SC en het hele kippenhok is over de rel
Nou, dat is wel een goed plan opzichquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je vind sp3c cute en aandoenlijk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is toch wel cute en aandoenlijk enzulks nu?
Hehehe, ja, true.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was mooi ja![]()
GM ging goed los toen
Ik sprak even voor jouquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je vind sp3c cute en aandoenlijk?
Oh, ja, bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
VMBO-B leerling is een beetje gefrustreerd dat ie geen HAVO kan gaan doen.
Van vmbo naar Havo.
Dat ging allemaal IRL, veel leukerquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo heb jij uiteindelijk ook Blinky, Brighteyes, MissBliss, Sanne, On-air en Innepin gedaan, toch?
waarschijnlijk krijg ik een ban als ik laat zien hoe je een krentenbol alle hoeken van de slaapkamer laat zien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed. Laat maar zien hoe je een krentenbol pakt.
FOK!slet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ging allemaal IRL, veel leuker.
Ja, het duurde een compleet topic, maar toen had je toch eindelijk de OP onder de kniequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast niet want die heb ik bijgewerkt.. en anders, wie kijkt er nou ooit in de OP. Maar waar dan
.
You say it like it's a bad thingquote:
Ga je zeker dat plaatje postenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg ik een ban als ik laat zien hoe je een krentenbol alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik sprak even voor jou.
dt trouwens.
Ach, 6 meisjes in 10 jaar, ik hoop dat het niet echt heel veel is voor jouquote:
You call me a bitch like it's a bad thingquote:
Veel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, 6 meisjes in 10 jaar, ik hoop dat het niet echt heel veel is voor jou.
Restecp voor IQMquote:
Neem es op? Een krentenbol gooien in alle hoeken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg ik een ban als ik laat zien hoe je een krentenbol alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
Ik ga hem nog eeens bekijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het duurde een compleet topic, maar toen had je toch eindelijk de OP onder de knie
oa het Beste SES SC topic everEn wat Rennie zegt, met de TT
Daarom dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Veel.Zelfs ik heb meer meisjes gehad in 10 jaar.
Think again.quote:
"Meisjes"quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, 6 meisjes in 10 jaar, ik hoop dat het niet echt heel veel is voor jou.
Sterfquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het duurde een compleet topic, maar toen had je toch eindelijk de OP onder de knie
oa het Beste SES SC topic everEn wat Rennie zegt, met de TT
Wie zegt dat ik het heb over de hoeveelheid? Begrijpend lezen is duidelijk ook niet aan jou besteed.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom dus.
Als dat al sletten is voor hem heeft ie wel een heel erg sad seksleven.
welk dat plaatje?quote:
Dan ga ik in ieder geval lachend doodquote:
Mis ik memento_mori of hoe de fuck ze nu heet, niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo heb jij uiteindelijk ook Blinky, Brighteyes, MissBliss, Sanne, On-air en Innepin gedaan, toch?
Woah, daten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Veel.Zelfs ik heb meer meisjes gehad in 10 jaar.
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mis ik memento_mori of hoe de fuck ze nu heet, niet?
Dan moet je het woord slet niet gebruiken sjappiequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het heb over de hoeveelheid? Begrijpend lezen is duidelijk ook niet aan jou besteed.
Ik doelde op jou niet op IQM.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom dus.
Als dat al sletten is voor hem heeft ie wel een heel erg sad seksleven.
Maakt niet uit, áls je maar dood gaatquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan ga ik in ieder geval lachend dood
Of sylvana!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mis ik memento_mori of hoe de fuck ze nu heet, niet?
Je dacht dat ik in 10 jaar me alleen tot FOK! had beperkt?quote:
Ik zag Heimen als meisje in een skinny jeans.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent geen meisje en gaat skinny jeans dragen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, áls je maar dood gaat.
oa jaquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beetje mijn post aanpassen.. maar ik heb 't weer gefixt hoor.
Ik heb niet gezegd dat ik ze ga dragenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
date jij meisjes??quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat voor je.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je dacht dat ik in 10 jaar me alleen tot FOK! had beperkt?.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zag Heimen als meisje in een skinny jeans.
Oh, en nu? Of moet ik er nog iets diepers achter zoeken?quote:
Ik krijg niet eens zo'n allesverhullend gedrocht om mijn onderlichaam heen gedrapeerdquote:
Ik hoop niet dat dr foto's nog positief gephotoshopt zijn, anders wordt het wel heel ergquote:
Ik weet niet hoe diep je normaal gaat bij die meisjes?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en nu? Of moet ik er nog iets diepers achter zoeken?.
Mark wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens zo'n allesverhullend gedrocht om mijn onderlichaam heen gedrapeerd
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe diep je normaal gaat bij die meisjes?
Je hebt 't dus geprobeerdquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens zo'n allesverhullend gedrocht om mijn onderlichaam heen gedrapeerd
Ze heeft geen foto's meer op d'r fobo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dr foto's nog positief gephotoshopt zijn, anders wordt het wel heel erg
en jongens?quote:
Ik heb een zelfbeeldquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt 't dus geprobeerd.
waardigheid van Renesite
.
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:
Leuk, he, hypocriete mensen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn vriend goudeerlijk is.
wiequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze heeft geen foto's meer op d'r fobo.
Ik ga standaard vreemd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.Maar ga jij maar weer lekker vreemd. Met een andere FOK!ker welteverstaan.
[..]
Leuk, he, hypocriete mensen!
hoe weet iedereen van mij en HJ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.Maar ga jij maar weer lekker vreemd. Met een andere FOK!ker welteverstaan.
Je haptquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe weet iedereen van mij en HJ?dat was een geheim!
Dan ben ik een 14 jarig jongetje!quote:
Batty boyyyyquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een zelfbeeldEn het is niet dat ik dik ben - maar dat niet lange benen hebben zit hem wel degelijk in de rest van mijn lichaamsbouw
Neuh, ik heb het ook wel weer gezien, weinig te doen hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga even stofzuigen.
Lief zijn voor ome Heatwave en ome Isdatzo.![]()
Have fun!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga even stofzuigen.
Lief zijn voor ome Heatwave en ome Isdatzo.![]()
Juh, het wordt tijd om te stoppenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hap altijd als ik me verveel. En dat is op FOK! bijna altijd de laatste tijd.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het ook wel weer gezien, weinig te doen hier.
Ik...quote:
Ik kom al een hele tijd minder op FOK!quote:
Wil je hem adopteren? Ik hoef hem ook niet in SES overigens.quote:
Zal ik het doen, of doe jij het?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien moeten we het Mark ook maar vertellen?
wat hij zegtquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:20 schreef Zaith het volgende:
"Doei Zaith, geile bakker dat je der bent"
Dank jullie wel. Tot later!
bier, tieten en smurfen.quote:
Wat doe jij hier. Midlife crisis? Voel je je weer jongquote:
Nah, SG is wel oké.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je hem adopteren? Ik hoef hem ook niet in SES overigens.
Mja, ik wilde bij 90.000 stoppen, maar dat valt natuurlijk weer net voor een tentamenperiode, waarin ik uiteraard niet zonder fok kanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kom al een hele tijd minder op FOK!Alleen de afgelopen dagen ben ik weer wat enthousiaster mee gaan posten.
Isdatzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nah, SG is wel oké.
Soms..
.
.
.
Maar is SG niks voor de Stage-SC?
Heb je me niet gemist?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat doe jij hier. Midlife crisis? Voel je je weer jong?
Ik heb elke nacht van je gedroomdquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je me niet gemist?
SG-post zonder taalfouten, wajoooo!
Nee hoor, iedereen is welkom. Ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Isdatzo.
Moet ik eerst een stage hebben.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je hem adopteren? Ik hoef hem ook niet in SES overigens.
ehquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nah, SG is wel oké.
Soms..
.
.
.
Maar is SG niks voor de Stage-SC?
Omdat geen zin?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
waarom hebben al die nieuwe mensen de modjes zich nog niet voorgesteld?
Renesitequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is welkom. Ofzo.
We mogen niemand wegpesten van boze renesite iig.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is welkom. Ofzo.
We mogen niemand wegpesten van boze renesite iig.
IT'S over 90000!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik wilde bij 90.000 stoppen, maar dat valt natuurlijk weer net voor een tentamenperiode, waarin ik uiteraard niet zonder fok kan
quote:
Done the cat.quote:
Zijn die nog niet uit elkaar?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Daniane het volgende:
* Daniane download de nieuwe CD van Black Eyed Peas.
Topic kaping.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit is 't nieuwe maffia-topic, jeweetz.
Valse hoopquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dit is hun laatste CD
The E.N.D
(the energy never dies)
Oiquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje droevig van bepaalde users en moderators hier.
JVT ìs briljant.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef Daniane het volgende:
* Hyman download de nieuwe CD van Green Day.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje droevig van bepaalde users en moderators hier.
Nimmer!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef -SG- het volgende:
Hara wanneer gaan we weer maffiatje spelen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan niet even de 'dt'-fout aanpassen.
Die heeft je nooit WILLEN HEBBENquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Anders verkassen we gewoon weer naar GC heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |