Think again.quote:
"Meisjes"quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, 6 meisjes in 10 jaar, ik hoop dat het niet echt heel veel is voor jou.
Sterfquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het duurde een compleet topic, maar toen had je toch eindelijk de OP onder de knie
oa het Beste SES SC topic everEn wat Rennie zegt, met de TT
Wie zegt dat ik het heb over de hoeveelheid? Begrijpend lezen is duidelijk ook niet aan jou besteed.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom dus.
Als dat al sletten is voor hem heeft ie wel een heel erg sad seksleven.
welk dat plaatje?quote:
Dan ga ik in ieder geval lachend doodquote:
Mis ik memento_mori of hoe de fuck ze nu heet, niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo heb jij uiteindelijk ook Blinky, Brighteyes, MissBliss, Sanne, On-air en Innepin gedaan, toch?
Woah, daten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Veel.Zelfs ik heb meer meisjes gehad in 10 jaar.
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mis ik memento_mori of hoe de fuck ze nu heet, niet?
Dan moet je het woord slet niet gebruiken sjappiequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het heb over de hoeveelheid? Begrijpend lezen is duidelijk ook niet aan jou besteed.
Ik doelde op jou niet op IQM.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom dus.
Als dat al sletten is voor hem heeft ie wel een heel erg sad seksleven.
Maakt niet uit, áls je maar dood gaatquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan ga ik in ieder geval lachend dood
Of sylvana!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mis ik memento_mori of hoe de fuck ze nu heet, niet?
Je dacht dat ik in 10 jaar me alleen tot FOK! had beperkt?quote:
Ik zag Heimen als meisje in een skinny jeans.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent geen meisje en gaat skinny jeans dragen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, áls je maar dood gaat.
oa jaquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beetje mijn post aanpassen.. maar ik heb 't weer gefixt hoor.
Ik heb niet gezegd dat ik ze ga dragenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
date jij meisjes??quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat voor je.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je dacht dat ik in 10 jaar me alleen tot FOK! had beperkt?.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zag Heimen als meisje in een skinny jeans.
Oh, en nu? Of moet ik er nog iets diepers achter zoeken?quote:
Ik krijg niet eens zo'n allesverhullend gedrocht om mijn onderlichaam heen gedrapeerdquote:
Ik hoop niet dat dr foto's nog positief gephotoshopt zijn, anders wordt het wel heel ergquote:
Ik weet niet hoe diep je normaal gaat bij die meisjes?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en nu? Of moet ik er nog iets diepers achter zoeken?.
Mark wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens zo'n allesverhullend gedrocht om mijn onderlichaam heen gedrapeerd
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe diep je normaal gaat bij die meisjes?
Je hebt 't dus geprobeerdquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens zo'n allesverhullend gedrocht om mijn onderlichaam heen gedrapeerd
Ze heeft geen foto's meer op d'r fobo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dr foto's nog positief gephotoshopt zijn, anders wordt het wel heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |