dat is (echt waar) een dikke kerel van ~45quote:
Je meent hetquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat is (echt waar) een dikke kerel van ~45
Noez noez! La spellingbrigadierrrr!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met zo'n spelling is dat niet meer dan terecht.
nu gaat ie lekker snel ja, de scquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het wel sfeerverhogend, al die smurfen en Bup.
Nou, nee. Ik probeerde eerst de inhoud te ontcijferen.. alleen toen bleek dat die totaal niet aanwezig was. Dan moet je toch wat hequote:
Niet zo op haar nekharen zitten HeatWave. Krentje is een prachtige dame, vooral met poedersuiker er op... ze is de warmte in de winter.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, als ik moeite moet doen voor mijn gewicht is het de andere kant op.
Ik doelde meer op kwaliteit, met sfeerverhogend...quote:
nee, het is een verschrikkelijk lekkere milf met gigantische tieten en blond haar, die altijd in een net iets te klein mantelpakje dingen bij me komt vragen.quote:
PUB en kwaliteitquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kwaliteit, met sfeerverhogend...
oei, tot vanvavond dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op kwaliteit, met sfeerverhogend...
Hhihihihihihihi, vertel verder!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, het is een verschrikkelijk lekkere milf met gigantische tieten en blond haar, die altijd in een net iets te klein mantelpakje dingen bij me komt vragen.
Hier stopte ik met lezen!1quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, het is een verschrikkelijk lekkere milf met gigantische tieten en blond haar, die altijd in een net iets te klein mantelpakje dingen bij me komt vragen.
Die hebben we daar al genoeg gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Of ik ga rellen in het stage SC-topic veroorzaken.
Poedersuiker kriebelt in je neus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
Niet zo op haar nekharen zitten HeatWave. Krentje is een prachtige dame, vooral met poedersuiker er op... ze is de warmte in de winter.![]()
![]()
Serieus, het is echt lekker warm een krentenbol in de buik tijdens de winter.
Maar alsnog, is ze mooi slank hoor.
Keep it up hoor, ze wil vast ooit wel een keer met je uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
Niet zo op haar nekharen zitten HeatWave. Krentje is een prachtige dame, vooral met poedersuiker er op... ze is de warmte in de winter.![]()
![]()
Whehequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keep it up hoor, ze wil vast ooit wel een keer met je uit.
Ja lekker, het is net zomerquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Zaith het volgende:
[..]
![]()
Wist je dat sp3c een fout in zijn ondertitel heeft staan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Jamaarjamaarjamaar... hij moet wel voor het donker thuis zijn van z'n moederquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Joh?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wist je dat sp3c een fout in zijn ondertitel heeft staan?
Oe. Oe. OE!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Eenschquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die hebben we daar al genoeg gezien
I'll keep trying.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou ze vroeg zo of ik de inhoud van haar tet'n kon berekenen, dus ik zo meten enzoquote:
omgquote:
Is deel 1000 er al? Dan meld ik me weer ffquote:
Pas op, straks loop je nog een blauwtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar... hij moet wel voor het donker thuis zijn van z'n moeder!!!!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pas op, straks loop je nog een blauwtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Krentenbol verkrachten en verwaarlozen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een permban alleen op PUB, hoe wil je dat doen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pas op, straks loop je nog een blauwtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan nota bene in de OPquote:
Verander de titel van de SC van Stage naar SES SC en het hele kippenhok is over de relquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou.. ik herinner me nog....
[..]
Details?
Het is toch wel cute en aandoenlijk enzulks nuquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
JA! Iemand zou het hem eens moeten zeggen.
Dat was mooi jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verander de titel van de SC van Stage naar SES SC en het hele kippenhok is over de rel
Vast niet want die heb ik bijgewerkt.. en anders, wie kijkt er nou ooit in de OPquote:
Zo heb jij uiteindelijk ook Blinky, Brighteyes, MissBliss, Sanne, On-air en Innepin gedaan, toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed. Laat maar zien hoe je een krentenbol pakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Krentenbol verkrachten en verwaarlozen.
Leuker als je de TT veranderd in NSFW SCquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verander de titel van de SC van Stage naar SES SC en het hele kippenhok is over de rel
Nou, dat is wel een goed plan opzichquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je vind sp3c cute en aandoenlijk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is toch wel cute en aandoenlijk enzulks nu?
Hehehe, ja, true.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was mooi ja![]()
GM ging goed los toen
Ik sprak even voor jouquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je vind sp3c cute en aandoenlijk?
Oh, ja, bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
VMBO-B leerling is een beetje gefrustreerd dat ie geen HAVO kan gaan doen.
Van vmbo naar Havo.
Dat ging allemaal IRL, veel leukerquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo heb jij uiteindelijk ook Blinky, Brighteyes, MissBliss, Sanne, On-air en Innepin gedaan, toch?
waarschijnlijk krijg ik een ban als ik laat zien hoe je een krentenbol alle hoeken van de slaapkamer laat zien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed. Laat maar zien hoe je een krentenbol pakt.
FOK!slet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ging allemaal IRL, veel leuker.
Ja, het duurde een compleet topic, maar toen had je toch eindelijk de OP onder de kniequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast niet want die heb ik bijgewerkt.. en anders, wie kijkt er nou ooit in de OP. Maar waar dan
.
You say it like it's a bad thingquote:
Ga je zeker dat plaatje postenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg ik een ban als ik laat zien hoe je een krentenbol alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik sprak even voor jou.
dt trouwens.
Ach, 6 meisjes in 10 jaar, ik hoop dat het niet echt heel veel is voor jouquote:
You call me a bitch like it's a bad thingquote:
Veel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, 6 meisjes in 10 jaar, ik hoop dat het niet echt heel veel is voor jou.
Restecp voor IQMquote:
Neem es op? Een krentenbol gooien in alle hoeken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg ik een ban als ik laat zien hoe je een krentenbol alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
Ik ga hem nog eeens bekijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het duurde een compleet topic, maar toen had je toch eindelijk de OP onder de knie
oa het Beste SES SC topic everEn wat Rennie zegt, met de TT
Daarom dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Veel.Zelfs ik heb meer meisjes gehad in 10 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |