Met je bierbuik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
begrijpend lezen, je kan het een beetje iig.
Ook als ze rond zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd wel van goedgevulde bollekes
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Onorgineel het volgende:
Een Perm klinkt als een soort goor insect
KIJK UIT, EEN GIFTIGE PERM IN PUB
Met je typ eeltquote:
Heatwave geeft alleen spermbans, pas maar op!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Onorgineel het volgende:
Een Perm klinkt als een soort goor insect
KIJK UIT, EEN GIFTIGE PERM IN PUB
Met zo'n spelling is dat niet meer dan terechtquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
KUTMODJES, IK KAN HET ZO NIET BIJHOUDEN EN DAN WORDT IK ZODREKT ONTSLAGEN OP MIJN STAGE OMDAT IK DE HELETIJD FOK ENZO!
pics van je stagebegeleiderquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
KUTMODJES, IK KAN HET ZO NIET BIJHOUDEN EN DAN WORDT IK ZODREKT ONTSLAGEN OP MIJN STAGE OMDAT IK DE HELETIJD FOK ENZO!
LOI cursus Nederlands 14.gifquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
half OUD is van mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heatwave geeft alleen spermbans, pas maar op!
Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heatwave geeft alleen spermbans, pas maar op!
Meh, wel in proporties gaarne!quote:
Aaaaaw!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met zo'n spelling is dat niet meer dan terecht.
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, als ik moeite moet doen voor mijn gewicht is het de andere kant op.
Een permban alleen op PUB, hoe wil je dat doen?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met zo'n spelling is dat niet meer dan terecht.
Mooi zo hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, als ik moeite moet doen voor mijn gewicht is het de andere kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |