Goed idee, serieusquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:41 schreef Isdatzo het volgende:.
Wat een kut-SC eigenlijk. Kunnen we deze niet opdoeken oid?
Wrong, ik heb een Wii en een 360, een NDS en een PSPquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Zaith het volgende:
Hoax, HeatWave heeft geen wii. Die speelt alleen maar pacman of op de nes.
Hoi IQM.quote:
Nu klopt de TT niet want hij is geen wijf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waren er maar modjes om de TT aan te passen.
Ik zeg: slotje + nooit meer open. Daarbij een weekban voor alle posters hier, behalve de modjes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb een goede kijk op dat soort dingen ja.
Krentje... Krentje... Krentje...!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waren er maar modjes om de TT aan te passen.
Nu nog een levenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrong, ik heb een Wii en een 360, een NDS en een PSP.
Op 52 inch full HD.
Mijn LCD tv is heel dun, daar kan ik mijn Wii echt niet op plaatsen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrong, ik heb een Wii en een 360, een NDS en een PSP.
Op 52 inch full HD.
Ook dat nog eens, wat een feest is het om mij te zijnquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
googlend op naakte heatwave:
[ afbeelding ]
Maak er maar gelijk een perm vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zeg: slotje + nooit meer open. Daarbij een weekban voor alle posters hier, behalve de modjes.
NEE NAAKTFOTOS POSTEN DAS VEEL TOFFERquote:
Eh, nevermind. Ik voel me misleid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
googlend op naakte heatwave:
[ afbeelding ]
Nu jij nog, heb je Wii fit al?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn LCD tv is heel dun, daar kan ik mijn Wii echt niet op plaatsen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, wat een feest is het om mij te zijn.
De TT is al aangepast!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Zaith het volgende:
[..]
Krentje... Krentje... Krentje...!
Give me a K...
Give me a R
Give me a E N... T... J... E
KRENTJE.![]()
Wees voor de grap eens een internet held en pas de TT aan.
hoe kan ik posten als er een slot opzit? en moeten we de admnis ook bannen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zeg: slotje + nooit meer open. Daarbij een weekban voor alle posters hier, behalve de modjes.
begrijpend lezen, je kan het een beetje iigquote:
Welke admins?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe kan ik posten als er een slot opzit? en moeten we de admnis ook bannen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil geen perm. Een perm in pub maakt me niet uit, maar ik wil in TRU kunnen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |