Mijn LCD tv is heel dun, daar kan ik mijn Wii echt niet op plaatsen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrong, ik heb een Wii en een 360, een NDS en een PSP.
Op 52 inch full HD.
Ook dat nog eens, wat een feest is het om mij te zijnquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
googlend op naakte heatwave:
[ afbeelding ]
Maak er maar gelijk een perm vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zeg: slotje + nooit meer open. Daarbij een weekban voor alle posters hier, behalve de modjes.
NEE NAAKTFOTOS POSTEN DAS VEEL TOFFERquote:
Eh, nevermind. Ik voel me misleid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
googlend op naakte heatwave:
[ afbeelding ]
Nu jij nog, heb je Wii fit al?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn LCD tv is heel dun, daar kan ik mijn Wii echt niet op plaatsen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, wat een feest is het om mij te zijn.
De TT is al aangepast!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Zaith het volgende:
[..]
Krentje... Krentje... Krentje...!
Give me a K...
Give me a R
Give me a E N... T... J... E
KRENTJE.![]()
Wees voor de grap eens een internet held en pas de TT aan.
hoe kan ik posten als er een slot opzit? en moeten we de admnis ook bannen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zeg: slotje + nooit meer open. Daarbij een weekban voor alle posters hier, behalve de modjes.
begrijpend lezen, je kan het een beetje iigquote:
Welke admins?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe kan ik posten als er een slot opzit? en moeten we de admnis ook bannen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil geen perm. Een perm in pub maakt me niet uit, maar ik wil in TRU kunnen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |