Goed. Laat maar zien hoe je een krentenbol pakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Krentenbol verkrachten en verwaarlozen.
Leuker als je de TT veranderd in NSFW SCquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verander de titel van de SC van Stage naar SES SC en het hele kippenhok is over de rel
Nou, dat is wel een goed plan opzichquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verander de titel van de SC van Stage naar SES SC en het hele kippenhok is over de rel
Je vind sp3c cute en aandoenlijk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is toch wel cute en aandoenlijk enzulks nu?
Hehehe, ja, true.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was mooi ja![]()
GM ging goed los toen
Ik sprak even voor jouquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je vind sp3c cute en aandoenlijk?
Oh, ja, bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
VMBO-B leerling is een beetje gefrustreerd dat ie geen HAVO kan gaan doen.
Van vmbo naar Havo.
Dat ging allemaal IRL, veel leukerquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo heb jij uiteindelijk ook Blinky, Brighteyes, MissBliss, Sanne, On-air en Innepin gedaan, toch?
waarschijnlijk krijg ik een ban als ik laat zien hoe je een krentenbol alle hoeken van de slaapkamer laat zien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed. Laat maar zien hoe je een krentenbol pakt.
FOK!slet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ging allemaal IRL, veel leuker.
Ja, het duurde een compleet topic, maar toen had je toch eindelijk de OP onder de kniequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast niet want die heb ik bijgewerkt.. en anders, wie kijkt er nou ooit in de OP. Maar waar dan
.
You say it like it's a bad thingquote:
Ga je zeker dat plaatje postenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg ik een ban als ik laat zien hoe je een krentenbol alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik sprak even voor jou.
dt trouwens.
Ach, 6 meisjes in 10 jaar, ik hoop dat het niet echt heel veel is voor jouquote:
You call me a bitch like it's a bad thingquote:
Veel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, 6 meisjes in 10 jaar, ik hoop dat het niet echt heel veel is voor jou.
Restecp voor IQMquote:
Neem es op? Een krentenbol gooien in alle hoeken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg ik een ban als ik laat zien hoe je een krentenbol alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
Ik ga hem nog eeens bekijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het duurde een compleet topic, maar toen had je toch eindelijk de OP onder de knie
oa het Beste SES SC topic everEn wat Rennie zegt, met de TT
Daarom dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Veel.Zelfs ik heb meer meisjes gehad in 10 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |