abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69649160
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar julian? Wat voor opleiding heb je gedaan op de middelbare school dan? Kader basis of TL? En toen je naar het mbo ging ben je toen meteen begonnen aan een havo opleiding, of direct Havo?
TL, niks uitgevoerd en met zesjes geslaagd. Het leek me toen een puik idee om MBO ict te gaan doen en toen kwam ik er pas achter hoe kut vmbo is

Daarna steeg mijn motivatie zoveel dat ik een goed [sollicitatie]gesprek met de decanen van Havo heb gehouden waardoor ik op hun school mocht
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:56:47 #152
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69649214
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:34 schreef nijnja het volgende:

[..]

Als je dan leraren gaat zieken wil je het dus niet? Als jij graag wil dat je een HBO diploma krijgt verdiend, moet je daar ook wat voor doen. Als de hele klas loopt te zieken en jij doet hier niet aan mee, krijgen je docenten een beeld van jou, dat jij misschien wel sociaal bent, in vergelijking met je klasgenoten. Voorbeeld dus...

Of ben je het hier niet mee eens?
Ik wil dus ook echt geen leraren meer gaan zieken he.. Dus dan meen ik het ook! Maar als ik op het mbo zit ben ik bang dat ik tussen dat soort volk zit die dat wel leuk vind. En dat dan de verleiding toch te groot wordt, met alle gevolgen van dien.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:57:55 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69649265
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef julian6 het volgende:

[..]

TL, niks uitgevoerd en met zesjes geslaagd. Het leek me toen een puik idee om MBO ict te gaan doen en toen kwam ik er pas achter hoe kut vmbo is

Daarna steeg mijn motivatie zoveel dat ik een goed [sollicitatie]gesprek met de decanen van Havo heb gehouden waardoor ik op hun school mocht
Ok. En waar doe je nu havo? op de vavo, of op een mbo school of op een voortgezet?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:59:40 #154
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69649341
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik wil dus ook echt geen leraren meer gaan zieken he.. Dus dan meen ik het ook! Maar als ik op het mbo zit ben ik bang dat ik tussen dat soort volk zit die dat wel leuk vind. En dat dan de verleiding toch te groot wordt, met alle gevolgen van dien.
Dat is gewoon discriminatie op basis van onderwijsniveau.
Het HBO volk vindt het net zo leuk als het MBO volk om leraren te zieken...
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:

[..]
Heb jij dan misschien een bron (het lijkt kwartet wel ) van jouw bewering?
Ik kan namelijk niks vinden van het gemiddelde onderwijs niveau van een enig kind.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:59:50 #155
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69649346
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:40 schreef Emimich het volgende:

[..]

Niemand is geïnteresseerd in je excuusjes. Focus je liever op de toekomst in plaats van te blijven janken hoe je op dat miserabele niveau terecht bent gekomen. Het zou je sieren als je in staat zou blijken om je mooie praatjes op FOK ook in de echte wereld uit te voeren: je kan wel honderd maal hier zeggen dat je in de toekomst je volledig gaat inzetten maar aan die loze praatjes heb je niets. Het gaat om datgene wat je ermee doet.
Haha, je denkt toch te makkelijk. Mijn school loopbaan kan echt wel beinvloed zijn door externe factoren. Maar ik moet niet bij de pakke neer zitten en m'n kop in het zand gooien, daar ben ik het wel mee eens. En ik heb nergens een excuus voor, ik geef ruiterlijk toe dat ik geen moer heb uitgevoerd en derhalve gepresteerd heb. Maar ik dacht dat je een hekel had aan opklimtuig
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:03:15 #156
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69649468
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Dat is gewoon discriminatie op basis van onderwijsniveau.
Het HBO volk vindt het net zo leuk als het MBO volk om leraren te zieken...[..]

Maar het blijft een feit dat ze op het HBO wel gemotiveerder zijn, en wel meer hun best doen.

Welke bewering bedoel je? Ik had er namelijk 2.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:03:38 #157
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69649485
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Haha, je denkt toch te makkelijk. Mijn school loopbaan kan echt wel beinvloed zijn door externe factoren. Maar ik moet niet bij de pakke neer zitten en m'n kop in het zand gooien, daar ben ik het wel mee eens. En ik heb nergens een excuus voor, ik geef ruiterlijk toe dat ik geen moer heb uitgevoerd en derhalve gepresteerd heb. Maar ik dacht dat je een hekel had aan opklimtuig
Persoonlijk denk ik toch echt dat mensen die gepest worden het een stuk zwaarder hebben op school dan kinderen die vinden dat zij een slechte opvoeding hebben gehad.
Iedere puber heeft namelijk weleens de gedachte dat hij echt enorme kut ouders heeft en dat er alleen maar wordt gekeken naar wat hij of zij fout doet
Haha Jap jonge trollgod
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:04:57 #158
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69649529
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar het blijft een feit dat ze op het HBO wel gemotiveerder zijn, en wel meer hun best doen.

Welke bewering bedoel je? Ik had er namelijk 2.
Daar klopt volgens mij echt geen zak van. Waarom zou een HBO'er gemotiveerder zijn?
quote:
Daarbij is het gemiddelde niveau van paren met 1 kind echt niet hoger als het vmbo hoor. Uizonderingen daargelaten.
Die bewering
Haha Jap jonge trollgod
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:05:33 #159
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69649553
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik toch echt dat mensen die gepest worden het een stuk zwaarder hebben op school dan kinderen die vinden dat zij een slechte opvoeding hebben gehad.
Iedere puber heeft namelijk weleens de gedachte dat hij echt enorme kut ouders heeft en dat er alleen maar wordt gekeken naar wat hij of zij fout doet
Nogmaals jij kent mijn thuis situatie niet. Dus daar kan jij ook echt niet over oordelen. Wat jij nu verteld is alleen maar op een veronderstelling berustend. Als jij die wel kende denk ik dat je wel een andere mening had.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:09:28 #160
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69649685
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:04 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Daar klopt volgens mij echt geen zak van. Waarom zou een HBO'er gemotiveerder zijn?
[..]

Die bewering
Omdat de gemiddelde hbo'r niet voor niets minimaal havo heeft gedaan en bewust de keuze heeft gemaakt om op het hbo te gaan studeren. Maar ook hier geldt dat uitzonderingen daargelaten.

Op die bewering is volgens mij geen statistiek van, dus daarom moeilijk om die ook hard te maken. Maar ik vermoed dat omdat ik zelf op het vmbo zit/zat en wel meer van die gevallen heb meegemaakt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_69649880
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Je schoolloopbaan kan inderdaad beïnvloed zijn door externe factoren maar dat maakt mij niets uit. Je hebt geen tijd over om in zelfmedelijden te verzwelgen.
pi_69649890
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ok. En waar doe je nu havo? op de vavo, of op een mbo school of op een voortgezet?
VO
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:19:16 #163
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69650038
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je schoolloopbaan kan inderdaad beïnvloed zijn door externe factoren maar dat maakt mij niets uit. Je hebt geen tijd over om in zelfmedelijden te verzwelgen.
Waar slaat dat op??????????????????????? Zelfmedelijden? Alsof ik hier ook maar 1 sentimentele post heb.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:19:45 #164
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69650062
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef julian6 het volgende:

[..]

VO
En waarom kon dat wel bij jou op een vo school dan? Omdat jij TL dus deed?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_69650302
jep en een goed praatje kon houden
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:27:03 #166
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69650329
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:56 schreef phpmystyle het volgende:

Ik zei het met een vleugje sarcasme. Maar komt erop neer dat scholieren een uitkering krijgen mits ze 18 of 21 zijn correct me when if wrong. En geen afgemaakte opleiding hebben en derhalve ook geen baan hebben.
[..]
Ook met sarcasme klopt het niet.
Als je tussen de 18 en de 21 bent en geen opleiding doet en geen werk hebt, dan kun je hoogstens een bijstanduitkering aanvragen net als iedereen. Dit betekend wel dat je dan zo snel mogelijk aan het werk moet.
Wajong is een uitkering voor gehandicapten die niet kunnen werken door hun handicap.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:33:36 #167
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69650546
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:27 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Ook met sarcasme klopt het niet.
Als je tussen de 18 en de 21 bent en geen opleiding doet en geen werk hebt, dan kun je hoogstens een bijstanduitkering aanvragen net als iedereen. Dit betekend wel dat je dan zo snel mogelijk aan het werk moet.
Wajong is een uitkering voor gehandicapten die niet kunnen werken door hun handicap.
Ironisch satirisch whatever.

Ja en als ze na hun 21e nog geen werk hebben mogen ze gewoon een uitkering aanvragen. En na verluid schijnt het nog wel redelijk makkelijk te zijn, athans als ik die recensies zo lees.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_69650592
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waar slaat dat op??????????????????????? Zelfmedelijden? Alsof ik hier ook maar 1 sentimentele post heb.
Ik weet niet, maar je hebt het hele topic lopen janken dat je zo gemotiveerd bent en dat er zoveel externe factoren zijn. Nou vriend, bij mij waren er ook heel wat externe factoren maar ik heb de basisschool en de HAVO op mijn sokjes gehaald.
pi_69650614
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ironisch satirisch whatever.
Nee. Gewoon een foute bewering.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:38:01 #170
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69650709
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee. Gewoon een foute bewering.
De insteek was om het wat ironisch te laten overkomen. Maar als dat anders opgevat wordt. Maar ga je verder nog een bijdrage aan dit topic. Of ga je alleen maar zitten schoppen tegen dingen die irrelevant zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:38:40 #171
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69650739
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nogmaals jij kent mijn thuis situatie niet. Dus daar kan jij ook echt niet over oordelen. Wat jij nu verteld is alleen maar op een veronderstelling berustend. Als jij die wel kende denk ik dat je wel een andere mening had.
Nogmaals, pesten is een stuk zwaarder dan de gemiddelde thuissituatie. Oke, het kan zijn dat bijvoorbeeld je ouders gaan scheiden waardoor je heel erg afgeleid wordt maar hier wen je na een tijdje vanzelf wel aan.
Niks is erger dan pesten, behalve dan misbruik/mishandeling maar dit valt ook gewoon onder pesten (ook al wordt het door ouders gedaan)
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Omdat de gemiddelde hbo'r niet voor niets minimaal havo heeft gedaan en bewust de keuze heeft gemaakt om op het hbo te gaan studeren. Maar ook hier geldt dat uitzonderingen daargelaten.

Op die bewering is volgens mij geen statistiek van, dus daarom moeilijk om die ook hard te maken. Maar ik vermoed dat omdat ik zelf op het vmbo zit/zat en wel meer van die gevallen heb meegemaakt.
Dat is gewoon een drogreden.
Het feit dat ik VWO doe betekent ook niet dat ik een goede motivatie heb. Ik heb juist zowel een hele slechte motivatie als een hele slechte concentratie (wat storender is dan motivatie) en zo zijn er nog velen als ik op het VWO

Ik zit zelf op het VWO en ik heb hier ook meer dan genoeg van die gevallen meegemaakt.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En waarom kon dat wel bij jou op een vo school dan? Omdat jij TL dus deed?
Er zit een groot verschil tussen TL en B
Haha Jap jonge trollgod
pi_69650815
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

De insteek was om het wat ironisch te laten overkomen. Maar als dat anders opgevat wordt. Maar ga je verder nog een bijdrage aan dit topic. Of ga je alleen maar zitten schoppen tegen dingen die irrelevant zijn.
Wat moet ik hier nog aan bijdragen? Je hebt al door dat je niet met VMBO-B naar de HAVO kan. Ik kan alleen nog maar vragen: waarom denk jij dat je HBO kan afronden als je VMBO-B gedaan hebt?

Oh, en ik vind dat je niet moet janken met je "externe factoren".
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:46:10 #173
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69650965
quote:
Oke, het kan zijn dat bijvoorbeeld je ouders gaan scheiden waardoor je heel erg afgeleid wordt maar hier wen je na een tijdje vanzelf wel aan.
Tot jezelf in die situatie zit.
quote:
Dat is gewoon een drogreden.
Zoals ik al eerder zei ''uitzonderingen daargelaten''

En wat jij aanhaalt vind ik wel raar trouwens. Jij zegt eigenlijk dat jij het vwo wel op je sokjes haalt?
Daarbjij niet iedereen heeft een IQ van 150.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:50:50 #174
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69651130
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tot jezelf in die situatie zit.
Je bedoelt dat je zelf bent gescheiden?
Nee serieus, ieder kind met gescheiden ouders went hier vroeg of laat aan. Misschien duurt het bij jou langer maar iedereen komt er uiteindelijk overheen.
Daarnaast is een kind met gescheiden ouders in de periode van de scheiding natuurlijk erg afgeleid en met alles behalve school bezig, toch is het niet zo erg als een kind dat voortdurend wordt gepest.
Trust me
quote:
[..]

Zoals ik al eerder zei ''uitzonderingen daargelaten''

En wat jij aanhaalt vind ik wel raar trouwens. Jij zegt eigenlijk dat jij het vwo wel op je sokjes haalt?
Daarbjij niet iedereen heeft een IQ van 150.
Nee, dat zeg ik niet?
Jij zegt dat een HBO'er meer motivatie heeft dan een MBO'er omdat een HBO'er HAVO heeft gedaan en een MBO'er VMBO.
Volgens jouw redenatie zouden WO'ers (dus VWO afgestudeerden) nog meer motivatie hebben.
Hier klopt echter helemaal niks van
Haha Jap jonge trollgod
pi_69652971
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
Je bedoelt dat je zelf bent gescheiden?
Nee serieus, ieder kind met gescheiden ouders went hier vroeg of laat aan. Misschien duurt het bij jou langer maar iedereen komt er uiteindelijk overheen.
Daarnaast is een kind met gescheiden ouders in de periode van de scheiding natuurlijk erg afgeleid en met alles behalve school bezig, toch is het niet zo erg als een kind dat voortdurend wordt gepest.
Trust me
Er bestaan in de wereld ook grijstinten. Niet iedere scheiding heeft evenveel invloed op de getroffen kinderen en niet iedere pesterij heeft evenveel invloed op de betrokken kinderen. Die twee zaken vergelijken raakt kant noch wal.
pi_69653663
Even al het excuusgejammer over externe factoren, demotiverend (V)MBO volk enz. daargelaten.., ik krijg zo langzamerhand ook wel een beetje het idee dat TS zich enorm heeft vastgebeten in dat HBO. Alsof dat de enige weg tot geluk, een bevredigende baan en een rijk leven is (vooral dat laatste in letterlijke zin wellicht).

Geen zin om op zoek te gaan naar bronnen die mijn nu volgende bewering onderschrijven, maar ik denk eigenlijk te weten dat het merendeel van de VMBO-B'ers uiteindelijk niet verder komt dan een MBO-diploma evt. aangevuld met bedrijfsgerichte cursussen? Dus statistisch gezien is de kans dat het hem uiteindelijk niet gaat lukken groter dan die dat het hem wel gaat lukken. Wat niet wil zeggen dat je daardoor per definitie een doodongelukkig en straatarm leven zult leiden, HBO absoluut onmogelijk is of dat TS het niet moet proberen natuurlijk. Maar een klein beetje realiteitsbesef op sommige punten kan misschien geen kwaad?

En één ding is zeker: discipline en motivatie zijn zeker heel wat waard in deze. Plus dat TS de vasthoudenheid die hij hier toont nog goed zal kunnen gebruiken op zijn lange weg te gaan.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  woensdag 3 juni 2009 @ 06:42:53 #177
3542 Gia
User under construction
pi_69655414
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

TY

En is er de mogelijk om havo te doen op vavo, als ik een niveau 2 diploma heb met denderende cijfers? En een goede wil en motivatie? Mischien een tikkeltje naif.
Geen idee. Maar waarom is Havo voor jou zo heilig? Je hebt er werkelijk geen klap aan!
Havo is genoeg voor een caissiere of zo. En je kunt er mee naar het HBO.
Maar dat laatste kan ook via het MBO en op een veel leukere manier.

Wat zou je willen worden, uiteindelijk. Welke HBO opleiding zou je willen gaan doen?
pi_69657907
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:40 schreef Emimich het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in je excuusjes. Focus je liever op de toekomst in plaats van te blijven janken hoe je op dat miserabele niveau terecht bent gekomen. Het zou je sieren als je in staat zou blijken om je mooie praatjes op FOK ook in de echte wereld uit te voeren: je kan wel honderd maal hier zeggen dat je in de toekomst je volledig gaat inzetten maar aan die loze praatjes heb je niets. Het gaat om datgene wat je ermee doet.
Ik zou het waarschijnlijker iets genuanceerder hebben gezegd, maar ik ben het er wel mee eens
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
Dit slaat dus helemaal nergens op. Je bent er zelf bij en je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Doordat je nu niet kunt doen wat je graag zou willen, is dat geen excuus om maar de lambal uit te gaan hangen in de klas en docenten te gaan stressen
Zij kunnen er niets doen dat jij een bepaalde opleiding hebt gevolgd waar je achteraf gezien niet blij mee bent.
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:07 schreef HaveANiceDay het volgende:
Even al het excuusgejammer over externe factoren, demotiverend (V)MBO volk enz. daargelaten.., ik krijg zo langzamerhand ook wel een beetje het idee dat TS zich enorm heeft vastgebeten in dat HBO. Alsof dat de enige weg tot geluk, een bevredigende baan en een rijk leven is (vooral dat laatste in letterlijke zin wellicht).
Ook hier ben ik het mee eens, dat idee krijg ik ook.

Ts moet zich wel bedenken dat het schoolsysteem er is voor een reden: je (zoals al meerdere malen is benoemd) hebt niet genoeg theoretische kennis om de havo te halen, misschien zelfs TL niet eens.
Ik vind het dus ook totaal niet verassend dat geen school je op de havo/TL wilt gaan plaatsen, om diverse redenen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:57:00 #179
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_69658798
Het heeft even geduurd, maar ik denk dat TS nu in ieder geval wel weet wat zijn mogelijkheden zijn en wat hem te doen staat.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_69661420
trouwens als je al slim genoeg was voor havo in het eerste jaar was je waarschijnlijk gewoon in het 2de jaar op TL geplaats of zelfs havo...

ik ben van 1ste TL naar 2de havo en daarna door na door naar vwo in de 3de.. dus het kan wel degelijk alleen moet je het dan wel kunnen wat ik van TS betwijfel want ik deed serieus helemaal niks en haalde alsnog negens.. daarom mocht ik naar de havo op de havo deed ik nog niks en haalde ook goede cijfers en toen mocht ik naar het vwo dus tsja je kan het of je kan het niet
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:26:54 #181
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69661526
Maargoed het is me allemaal wel duidelijk. Ben ingeschreven voor de opleiding transport/logistiek mocht mij dat niet bevallen dan zorg ik wel dat ik een havo diploma krijg, er leiden meer wegen naar Rome. Alsof school de enigste manier is om een havo diploma te halen (iets met 300 euro enzo )
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_69663938
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
Maargoed het is me allemaal wel duidelijk. Ben ingeschreven voor de opleiding transport/logistiek mocht mij dat niet bevallen dan zorg ik wel dat ik een havo diploma krijg, er leiden meer wegen naar Rome. Alsof school de enigste manier is om een havo diploma te halen (iets met 300 euro enzo )
Jij denkt dat je een diploma kan afkopen?
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:14:33 #183
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_69664640
quote:
Gouden business! Vertel eens meer...
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:59:46 #184
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69666081
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Als het al zou kunnen en hij gaat ermee naar het hbo, dan wil ik wel eens weten hoe hij het vol denkt te houden zonder voorkennis.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:01:21 #185
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69666124
Laatst is er in deze regio nog een middelbare school leraar betrapt. Hij had zijn PABO diploma vervalst.
Primum non nocere
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:11:27 #186
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_69666487
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Als het al zou kunnen en hij gaat ermee naar het hbo, dan wil ik wel eens weten hoe hij het vol denkt te houden zonder voorkennis.
Misschien wel als hij een wat praktijk gerichtere HBO-niveau opleiding zoekt/vindt.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
pi_69667577
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:11 schreef Zaith het volgende:

[..]

Misschien wel als hij een wat praktijk gerichtere HBO-niveau opleiding zoekt/vindt.
Die zijn er weinig.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:59:25 #188
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69668498
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee oen. Voor 300 euro kan je zo'n ding ritselen, niet van echt te onderscheiden. En om er aan te komen is ook niet zo heel moeilijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_69668587
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee oen. Voor 300 euro kan je zo'n ding ritselen, niet van echt te onderscheiden. En om er aan te komen is ook niet zo heel moeilijk.
Je koopt je diploma dan toch nog steeds? En dat is gewoonweg triest, om zo je doel te bereiken als blijkt dat je het gewoonweg niet aan kan. Net alsof je met een mbo diploma géén gelukkig leven kan leiden. Kerel, met zulke uitspraken hoop ik zelfs dat je niet eens wordt toegelaten op TL.
pi_69668679
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
Laatst is er in deze regio nog een middelbare school leraar betrapt. Hij had zijn PABO diploma vervalst.
Ben benieuwd hoe lang hij het had volgehouden.
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 16:04:11 #191
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69668702
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Een duale HBO.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_69669294
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef julian6 het volgende:

[..]

Tof!
Ik heb 2 jaar TL/Havo gedaan, maar had enorme moeite met wiskunde&techniek (en voerde ook niet veel uit.. al dachten de leraren dat ik het écht niet kon maar dat ik enorm mijn best deed ) en toen vonden ze het beter als ik TL ging doen en dan na TL Havo.
Maar ik twijfel of ik TL -> Havo -> HBO moet gaan doen of TL -> MBO -> HBO.
Striving to be more than average.
  Moderator woensdag 3 juni 2009 @ 16:22:20 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69669439
TL > MBO > HBO gedaan Nog geen spijt van gehad.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:22:57 #194
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69669468
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe lang hij het had volgehouden.
Toch zeker een jaar of zeven volgens mij. Een lange tijd in ieder geval.
Primum non nocere
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:30:05 #195
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_69669792
Ik heb na de brugklas (havo/vwo), verkeerde advies achteraf gehad. Ik kwam namelijk in mavo 2 terecht na de brugklas. Hier haalde ik allemaal hoge cijfers en dacht dit is te makkelijk. Toen met nog 4 andere klasgenoten aangevraagd of we niet naar havo konden worden overgeplaatst.

Er is een speciale regeling dat als je in mavo 2 allemaal minimaal 8 en 9 haalt overgeplaats kan worden aan het einde van het jaar naar havo 3. Dat heb ik dus uiteindelijk gedaan.

Toen heb ik in havo 4 het uiteindelijk verzaakt door verschillende omstandigheden met leraren en mezelf. Toen naar MBO gegaan, veel meer geleerd dan ik op havo ooit zou leren. Beste keuze om mbo te doen achteraf.

Nu zit ik in 3e jaar HBO, dus het is toch nog goed met me gekomen

PS: als je havo wilt doen, moet je van je rapportcijfers op vmbo overal 1 punt vanaf halen, als je dan allemaal voldoendes hebt komt het goed Tenzij je luibent en geen motivatie hebt, dan zou ik t laten en lekker mbo doen en dan hbo, overigens een beter combi imo
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_69670000
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dit niet serieus bedoel is? Indien wel, dan ben jij bij deze het schoolvoorbeeld van de reden waarom vmbo'ers zo'n slechte naam hebben. Typisch zo'n stoere gast die zo snel mogelijk aanzien en rijkdom wenst te vergaren met zo weinig mogelijk inspanning. En mocht dat via de legitieme weg toch teveel moeite kosten, dan maar via een illegale omweg. In dat geval snap ik ook ineens een stuk beter waarom jij best Havo had gekund, maar toch op vmbo-B bent uitgekomen.

Jammer dat de welwillende vmbo'ers dankzij dit soort types voor het gemak allemaal maar voor kansloos lui volk worden aangezien.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:36:00 #197
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69670035
quote:
Transport of logistiek?
Haha Jap jonge trollgod
pi_69670048
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef Renesite het volgende:
TL > MBO > HBO gedaan Nog geen spijt van gehad.
k
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef Killaht het volgende:
PS: als je havo wilt doen, moet je van je rapportcijfers op vmbo overal 1 punt vanaf halen, als je dan allemaal voldoendes hebt komt het goed Tenzij je luibent en geen motivatie hebt, dan zou ik t laten en lekker mbo doen en dan hbo, overigens een beter combi imo
O dan zou ik 2 onvoldoendes hebben. 4.5 biologie, 5.4 gym!
maar ik ben lui en heb niet echt motivatie... dus misschien toch mbo->hbo
lol
Striving to be more than average.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:37:01 #199
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69670070
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef Daniane het volgende:

[..]

k
[..]

O dan zou ik 2 onvoldoendes hebben. 4.5 biologie, 5.4 gym!
maar ik ben lui en heb niet echt motivatie... dus misschien toch mbo->hbo
lol
Gym natuurlijk niet dojo
Haha Jap jonge trollgod
pi_69670287
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Toch zeker een jaar of zeven volgens mij. Een lange tijd in ieder geval.
Damn, dan heeft hij het toch zeer goed gedaan zonder PABO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')